Jump to content

Aveo 5dr Premium


Lucian M

Recommended Posts

Si asa a trecut masina mea de 10k km...

Probleme:

-imi troncane jmecheria aia cu boxe din spate, trebuie alt sistem de prindere

-pierde aer roata dreapta spate, am verificat azi- 1,6bar, celelalte 2,1

-uleiul are o culoare brun inchis, insa tre sa fac cumva sa-l schimb, nu as lasa-o 15k km

 

Dupe ce am reusit si un mixt de 7%, am decis ca ar merita cateva poze, mai ales ca azi a fost spalata:

post-75-1189882098_thumb.jpg

post-75-1189882162_thumb.jpg

post-75-1189882221_thumb.jpg

Link to comment

Nu, nu e carton, e pal, dar nu de 18 (standard), ci am impresia ca e de 15-16. Si troncane din cauza sistemului foaaarte ingenios de prindere: un cornier cu 4 gauri pt suruburi, prins in graba la montaj- ramas asa de atunci. Am sa rezolv eu si cu aia, deocamdata am alte chestii pe cap: antifonare pasaje roti si interior.

Link to comment
  • 2 weeks later...

La 11350 km buburuza mea a primit datorita lui LAO (caruia ii multumesc f mult cu aceasta ocazie!!!) un filtru de aer nou (s-a facut si reset ecm si idle learn, ca deh- asa e frumos) si o pereche de aparatori noroi spate originale. Aparatorile arata f bine, se potrivesc EXACT. Imi pare rau ca nu am stiut mai demult- luam si pentru fata tot de la el- am cumparat din oras dinalea universale, din material moale. Le-am fixat abia in vreo 20 min. Aste de pe spate- in 5 minute erau gata montate- acum vreo ora- deci mai mult pe intuneric.

Tot referitor la masina- i-am facut un plin de efix- mere ca p%$#. Am ramas fara bani, de asta am apelat la cardul rompetrol. Cea mai proasta benzina de pana acum. Cu tot cu reset, mai mult se taraia.

Link to comment
  • 3 months later...

Azi am facut tuning la masina =)) .

Am schimbat antena originala cu una reglabila, de Matiz. De ce? Pt ca am un garaj inalt de doar 1,8-1,9 m, iar cand ies- agat antena in toc. Asa ca am pus una de Matiz (cost 35 ron) pe care am montat-o in fata magazinului de piese Daewoo din P. Neamt in cateva minute. E mai lunga si mai inalta decat originala, insa pentru mine e o adevarata afacere, deoarece nu trebuie sa o mai agat cu cate ceva sa nu o rup de tocul usii de la garaj. (LE: dupa cum stiti, ea se poate cobora pana la 10-15 cm distanta de plafon).

A pus un flacon 2+2 de curatator de injectoare si supape. Mi se pare mie sau masina are mai mult zvac? N-am mai pus de muuuult. Maine plec la Suceava si urmeaza sa-i fac un reset, asa- sa fie.

Am reinnoit polita Casco si RCA (a trecut aproape un an de la cumpararea masinii). Casco 2 mil (pe luna~), RCA 168 pe jumatate de an (la naiba, am luat o canapea si cum socoteala de acasa nu s-a potrivit cu cea din targ, am cheltuit inca ~ 10 mil si pe asta- cadou pe care voiam sa ni-l facem inca mai demult).

Am platit si rata, care a sarit de la ~3,5 mil la 4- traiasca (,) cresterea lu' ieuro...

Am facut si plinul la buburuza, sper sa ma ajunga vreo doua saptamani.

Multi bani in curul masinii... dar decat sa-i cheltui cu beutura si tiutiun, mai bine sa castige si bancile de pe urma mea :) ).

Toate cele bune din Neamt!

Edited by Lucian M
Link to comment
  • 2 weeks later...

:banana:

Uraaaa!

Azi masinuta mea a facut un anisor si ~16500 km! :heavydrinker:

Cu ocazia asta am scos furtunele, le-am conectat la robinet, am pus turbojetul la treaba si a iesit papusa!

Problema e ca am observat cu ocazia asta ce urmari a avut iarna asupra caroseriei, care e ciuruita de pietre. Noroc ca mi-am luat ruj la culoare si polish...

Probleme cu masina:

-consuma multisor (nici eu nu merg tocmai calm)

-s-a ars un bec de la numar

-cam atat.

 

Nu are greieri (decat de la placa din portbagaj, care nu e fixata din cauza de comoditate), nu face fite la pornire, sunt f multumit de ea.

Planuri: sa-i pun sun subwoofer si sa o insonorizez cum oi putea mai bine, sa ii repar urmele lasate de pietre.

Vise: sa-i pun gaz.

Cam atat din partea unui utilizator fericit. :lavolan:

Edited by Lucian M
Link to comment
  • 2 weeks later...

Dar pe unde ai umblat frate de a ajuns in halul ala? Ai fost la raliu cu ea, prin padure? :scarpin:

 

 

In alta ordine de idei, trebuie sa-mi iau si eu un turbo-jet din asta. Se poate pune si sampon sau merge doar cu apa si trebuie luata la burete?

  • Like 1
Link to comment

Sambata noapte am dus cuiva un calculator si am intrat pe drumul pe care il utilizam de obicei. Big mistake! Era un noroi- de-a trebuit s-o iau pe miriste. Apoi am vorbit cu omul si am luat-o pe drumul secundar- varza si ala, insa muuuult mai bun ca primul.

Turbojetul e luat din metro, i se ataseaza pe lance un rezervor cu sampon/spuma activa etc si merge perfect. Gasesti la oferta si la 120-130 ron. Eu am dat parca 150-160. E bun, prima data dau sa se inmoaie noroiul, apoi dau cu incredere- sa se indeparteze. Urmeaza samponeala, dupa care pauza de 10 min sa actioneze, apoi urmeaza atasarea la furtun a unui pistol pt stropit cu parghie si se ia peria de coada, urmand a se indeparta in profunzime ce a mai ramas pe vopsea., avand grija sa se umezeasca vopseaua unde s-a uscat. In cele din urma se pune iar turbojetul la treaba, cu jetul dat evantai si ramane masina ca-n ultima poza.

LE: ustensilele mele pt spalare exterioara...

post-75-1202133923_thumb.jpg

Edited by Lucian M
Link to comment

Ioi mai :shock: ,ce misto arata... :thumbl:

Eu tre sa o spal pe a mea ca arata ca naiba,am zoaie pina la jumatatea geamurilor

Nu treci un pic si pe la mine?,platesc bine :thumbl:

Edited by CARABUSU
  • Like 1
Link to comment
  • 3 weeks later...

Deoarece maine tre' sa merem pana in Bacau, astazi s-a procedat la una bucata munca sisifica de indepartare a impuritatilor de pe/de sub/din masina. Treaba a durat cam 3 ore jumatate. Inafara de pedale, am curatat ca tot ce se putea curata. Geamurile au fost sterse cu o spuma dintr-un spray special (luat din kaufland- ceva nemtesc- imi scapa numele) si au iesit impecabil. Sunt mai curate ca atunci cand le stergeam cu alcool.

Motorul a fost si el curatat, la fel si blana de sub capota.

Jantele au avut parte de atentie speciala, deoarece incepand de la 100% volanul imi trepida (era un jeg la roti...- acum is ca noi).

Pragurile arata ca dupa bombardament- in primavara-vara le fac negre- bag antifon (minim doua straturi)- sa vad- mai sare la fel de usor stratul protector?!

De cand au "asfaltat" astia pe la noi- sare criblura de zici ca pleca din acceleraor de particule. Pe parbriz am cateva ciupituri, pe capota si pe usi/aripi- nu mai vorbesc. Pasajele rotilor arata rau, se vede pana si grundul- de antifon nu mai e vorba- ala s-a cam evaporat.

In ultima poza e asistentul meu- mi-a fost de un real ajutor- cat am dat cu aspiratorul a scartait in continuu- nush' ce naiba are de vreo saptamana...

post-75-1203532771_thumb.jpg

post-75-1203532873_thumb.jpg

post-75-1203532940_thumb.jpg

post-75-1203533072_thumb.jpg

post-75-1203533123_thumb.jpg

Link to comment

Mergi si tu mai incet pe criblura ca nu mergi cu masina firmei. Normal ca pietrele alea polizeaza tot...

Cand dracu' vom avea si noi drumuri mai nene...? (intrebare retorica, nu e nevoie sa raspundeti)

  • Like 1
Link to comment

Ba e nevoie: la noi se asfalteaza (bine, anul trecut s-a "asfaltat") insa nu ieste de calitate...

Da' ce polizeaza- zic ca a fost sablata portiunea de sub praguri- cu tot cu sorturile care ajung aproape la pamant. Poate anul asta reusesc drumarii sa termine treaba- ca ieste an ieliectuoral...

Link to comment
Deoarece maine tre' sa merem pana in Bacau, astazi s-a procedat la una bucata munca sisifica de indepartare a impuritatilor de pe/de sub/din masina. Treaba a durat cam 3 ore jumatate. Inafara de pedale, am curatat ca tot ce se putea curata. Geamurile au fost sterse cu o spuma dintr-un spray special (luat din kaufland- ceva nemtesc- imi scapa numele) si au iesit impecabil. Sunt mai curate ca atunci cand le stergeam cu alcool.

Motorul a fost si el curatat, la fel si blana de sub capota.

Jantele au avut parte de atentie speciala, deoarece incepand de la 100% volanul imi trepida (era un jeg la roti...- acum is ca noi).

Pragurile arata ca dupa bombardament- in primavara-vara le fac negre- bag antifon (minim doua straturi)- sa vad- mai sare la fel de usor stratul protector?!

 

E prea curata =)) :thumbl:

Am spalat-o si eu azi,da la spalatorie la OMV,deh,lipsa de timp...Se programeaza pentru sambata o vizita la vecinul cu spalatoria sa mi-o faca bec si mie ca inauntru...

De ciupituri ce sa mai zic,eu nu m-am uitat dar mai mult ca sigur am si eu destule mai ales la praguri.

  • Like 1
Link to comment
  • 3 weeks later...

Eh, a venit primavaraaaaaa...

Cu ocazia asta am facut o semi-imprudenta: am pus inapoi gumele de vara pe puntea fata. Surpriza negativa- unul din cauciucuri are o galma (nu mare, doar vreo 2-3 mm e umflatura) pe interior, si o urma de taietura acolo. Concluzia: frigider si lada frigorifica plina cu carnuri celor de la drumuri, in gropile carora am dat de cateva ori destul de tare (pur si simplu nu avem unde ma feri). Am pus una dintre roti (cea fara probleme) pe dreapta, iar pe cea cu buba- pe stanga spate. BTW: se poate rezolva pe casco sa-mi schimb cauciucul? Ca 4,5 mil nu dau pe unul nou, deocamdata.

Am facut si un scurt test de drum cu gumele de vara- aaaalta viata, nu se mai aude uruitul ala iar volanul nu tremura deloc nici la 130.

Deoarece tata si-a luat alt detector, mi-a lasat mie cobra 6060, care a fost legat la plafoniera (obisnuite de la Matiz). Urmeaza sa primeasca o siguranta de 0,5-1 A, ca asa e mai bine.

A primit si un set de presuri prin amabilitatea lui rm.popa, caruia ii multumesc inca o data.

A primit si un modulator fm soundfly pro, de pe spot.ro, care au fost deosebit de promti.

Intre timp i-am schimbat si un bec de la iluminarea nr din spate.

Trebuie sa cumpar Tar remover, ca e murdara de smoala pe laterale.

Cam atat.

Edited by Lucian M
Link to comment

Pe Oana a umflat-o rasul cand a vazut roata de rezerva pusa pe masina, a zis ca e buna pentru roaba. Bunica-mea a intrebat si ea ca: "ce e aia?". Pe aia n-o pun decat in caz de pana.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
 

×
×
  • Create New...