iuzar Posted October 19, 2004 Share Posted October 19, 2004 ...uite ce-mi zice mie... Link to comment
Satori Posted October 19, 2004 Share Posted October 19, 2004 nu cumva ai executat direct din arhiva? Link to comment
iuzar Posted October 19, 2004 Share Posted October 19, 2004 nope...atit ma duce si pe mine mintea... Link to comment
cchrism Posted October 19, 2004 Share Posted October 19, 2004 Se pare ca vrea sa-si faca un fisier temporar. Verifica valoarea variabilei TEMP si/sau TMP, eventual fa-o sa pointeze catre un director care nu are spatii in cale, de genul c:temp, etc. Link to comment
iuzar Posted October 19, 2004 Share Posted October 19, 2004 ...unde sa o verific, in program?...hihi, mi-ar fi placut sa fiu in stare sa-mi bag degetelele in program dar din pacate nu stiu cum... Link to comment
cchrism Posted October 19, 2004 Share Posted October 19, 2004 Nu, nu in program. Fa asa: porneste o consola MS-DOS (cmd.exe / command.com pt. 98), si da SET. Cauta prin variabilele listate TEMP si TMP. Daca nu arata misto, adica au spatii prin ele, sau chiar de test, da SET TEMP=c:temp si SET TMP=C:temp. Vezi sa exista directorul pe care il pui si sa nu aiba spatii in toata calea pana la el. Apoi du-te in directorul unde e programul si lanseaza-l. Link to comment
iuzar Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 ...tot nu vrea ticalosul... am sa incerc si acasa...sar'na.... Link to comment
VAXXi Posted October 20, 2004 Author Share Posted October 20, 2004 Voi la Connex aveţi ceva restricţii cred, de-aia nu merge rulat. Link to comment
aztec Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 la tico .. nerealist totusi.. Link to comment
VAXXi Posted October 20, 2004 Author Share Posted October 20, 2004 La Tico şi Matiz nu cred că ţine seama de motorizarea în 3 cilindri, de-aia... Link to comment
brusli Posted October 20, 2004 Share Posted October 20, 2004 Quote la tico .. nerealist totusi.. e adevarat...eu prind suta la ora cu tico in ~15sec...nu in 13,8 sec cum zic ei. cam prost programul asta Link to comment
alx Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 programelul asta e interesant dar varza... ideea e buna dar punerea in practica... observati consumurile pe cielo si va lamuriti. daca astea sunt aiurea cum m-as putea baza pe alte date? si de ce kalosul merge pana in 7000 de ture? nu are vreo limitare pana in 7000??? Link to comment
Satori Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 teoretic, limitarea este la 6500. nu stiu cum este practic. Link to comment
Shenck Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 @Adi: 1. Verifica drepturile pe directorul asta+TEMP. E posibil sa ai restrictii 2. Verifica atributul Read Only sa nu fie setat pe CT.DAT 3. Scrie textul erorilor, nu mai atasa fisiere cu tot desktopul , n-am tzeva buna acum si mi se incarca ffff greu. Daca e foarte complicat macar taie din poza partea inutila. Abia am reusit sa vazut fisierele atasate. Link to comment
Satori Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?a...ype=post&id=795 Cititi si voi in mai in urma, ca nu va omoara nimeni. Link to comment
Ndi Posted August 9, 2005 Share Posted August 9, 2005 Em, arhiva pare busita. Am incercat s-o dau jos dar nu numai ca Winzip n-a auzit de ea, nici nu pare Zip: [23:43:28.10] [Administrator] G:\>conhex car_test_with_daewoos.zip | more 1F 8B 08 00 00 00 00 00 00 03 EC FD 63 90 77 CF | ☺ï☺☺☺☺☺☺☺☺∞²cÉw╧ Asteptam un PK? Asa: [23:44:05.56] [Administrator] G:\>conhex fix.zip | more 50 4B 03 04 14 00 00 00 08 00 86 53 39 2B 62 A6 | PK☺☺☺☺☺☺☺☺åS9+bª E altceva? E busita? Nu prea imi vine sa caut headerul ala, ca nu imi pare cunoscut. --edit-- Hop c-am gasit (UNIX GZIP). Winrar first. Unzip later. Nu trebuia sa fie .GZ? Mie mi-o vede ca .zip. Link to comment
VAXXi Posted August 9, 2005 Author Share Posted August 9, 2005 root# unzip -t car_test_with_daewoos.zip Archive: car_test_with_daewoos.zip testing: CT.EXE OK testing: CT.DAT OK testing: CT.HLP OK testing: CT.TXT OK testing: WHATS.NEW OK No errors detected in compressed data of car_test_with_daewoos.zip. root# file car_test_with_daewoos.zip car_test_with_daewoos.zip: Zip archive data, at least v2.0 to extract Link to comment
VAXXi Posted October 20, 2005 Author Share Posted October 20, 2005 CarTest actualizat cu Kalos 1.2, Leganza si Nubira II EURO 3. In urma unei aprofundari tehnice, pentru toate masinile a fost modificata distributia greutatii pe punti (de la 50%-50%, cum considerasem ingaduitor, la 60%-40%, care-i mai aproape de realitate). car_test.rarFetching info... Link to comment
andreib Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 Houston, we have a problem. Rapoartele din manualul care il am pentru Nubira nu sunt corecte ori programelul merge aiurea. Conform simularii ar trebui sa am 5500 in treapta a patra la 180km/h pe cand in realitate am 5500 in tr a 5-a . PS: La simularea de logan cu setarile lui VAXXi mi se opreste motorul la plecare ) . Link to comment
NFS Posted October 20, 2005 Share Posted October 20, 2005 Cred ca-i ceva cu programelul... si mie mi-a dat cam ciudat la Matiz! Link to comment
cpop Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Datele pentru Cielo sunt incomplete, greutatile sunt de la Cielo Nexia/HB. Completez: Cielo HB/Nexia 2 volume 4+1 usi: Greutate proprie 1007 kg Cielo 4 usi / 3 volume Greutate proprie 1135 kg Link to comment
Ndi Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 ? Cielo 4 usi 1025 kg (si manual si talon). Sau iar a venit partea in care masina mea nu seamana cu a voastra? Alte diferente mai sunt la HP (78hp, 58KW) si cuplu (13,0 Kgm, 127.5 Nm) (o fi de vreun euro? Caii mei au potcoave si atarna mai greu?) Nu ca importa prea mult, ma intrebam de unde diferenta. Nu cred ca e greseala de tipar. Pe site la ei mai e doar E3u. Link to comment
lauamd Posted October 22, 2005 Share Posted October 22, 2005 Iată că am picat şi eu aici ! So... - Chevrolet Lacetti sedan - anul de fabricatie 2006 - capacitate cilindrica in centimetri cubi 1598 cc - putere in KW si turatia corespunzatoare (x kw la y rpm) 80Kw/5800 rpm - cuplu in Nm si turatia corespunzatoare (k Nm la y rpm) 150 Nm/4000 rot - raportul de compresie 9,5:1 - unde incepe zona rosie la turometru (x rpm) 6500 rpm - turatia la ralenti (x rpm) ~760 rpm - transmisie (x viteze, manuala sau automata) 4 viteze automată - rapoartele de transmisie pentru toate vitezele, fara marche-arriere 2,875 1,568 1,0 0,697 - raportul final de transmisie 3,750 - greutatea totala a masinii fara sofer (x kg) 1190 kg - ampatament (distanta dintre axele rotilor) (x cm) 4500 mm - parametrii anvelopelor in format 195/55 R15 - coeficient aerodinamic necunoscut - inaltime, latime, garda la sol 1445 x 1725 x 160(minim) - vit max 175 Km/h Link to comment
kaloman Posted October 23, 2005 Share Posted October 23, 2005 (edited) lauamd said: - Chevrolet Lacetti sedan. . - ampatament (distanta dintre axele rotilor) (x cm) 4500 mm . . Daca nu e microbus, catalogul zice : - Lungimea masinii : 4515 mmm - Ampatament : 2600 mm - Ecartament (fata/spate) : 1480/1480 Edited October 23, 2005 by kaloman Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now