xxgeoxx Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Salut pe toata lumea ! Urmeaza sa fac un imprumut , si vreau sa-mi spuneti daca credeti ca merita sa iau Spark , cu o diferenta de 1100 Euro minim ; in comparatie cu Matiz binenteles... Astept opiniile dv ! Mentionez ca nu mai vreau sa iau masina la second-hand straina , ci doar noua... Link to comment
adostar Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Optez pentru matiz din diverse motive, mai ramai si cu bani de concediu . Link to comment
laurentziu83 Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Matiz pentru un buget mai restrans si intretinere mai ieftina sau Spark pentru un confort sporit pe sosea. Link to comment
adrian_r5 Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Matiz pentru un buget mai restrans si intretinere mai ieftina la ce te referi cind spui "intretinere mai ieftina", la costul reviziilor sau al pieselor de schimb ? sint diferente mari intre Matiz si Spark la capitolul asta ? Link to comment
steph Posted February 8, 2007 Share Posted February 8, 2007 Spark. In acest fel nu te mai lovesti ( sper ) de probleme sacaitoare cum ar fi amortizoare, caseta de directie, sincroane din cutie, bascule etc... Link to comment
Satori Posted February 9, 2007 Share Posted February 9, 2007 Poate te ajuta: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=12712 Link to comment
adostar Posted February 9, 2007 Share Posted February 9, 2007 (edited) @steph - Te lovesti cam de aceleasi probleme , acum depinde si norocul ! In locul lui spark as alege aveo in 5 usi. Edited February 9, 2007 by adostar Link to comment
laurentziu83 Posted February 9, 2007 Share Posted February 9, 2007 la ce te referi cind spui "intretinere mai ieftina", la costul reviziilor sau al pieselor de schimb ? sint diferente mari intre Matiz si Spark la capitolul asta ? Da, normal. La Matiz reviziile se fac in service-urile Daewoo iar la Spark in service-urile Opel sau Chevrolet. Filtrul de benzina de la Kalos, de exemplu, costa 38 de lei la service Chevrolet si este absolut acelasi cu cel de benzina de la Matiz care costa 12-15 lei la service Daewoo. Deci... Bine, daca te bazezi pe fiabilitatea Daewoo, si renunti la garantie, costurile de intretinere vor fi asemanatoare, deoarece se pastreaza unele repere si nu ingrasi service-urile. Dar eu n-am luat asta in calcul cand am raspuns prima data. Link to comment
Satori Posted February 9, 2007 Share Posted February 9, 2007 @steph - Te lovesti cam de aceleasi probleme , acum depinde si norocul ! In locul lui spark as alege aveo in 5 usi. Nu prea. Cel putin nu pana acum. Link to comment
steph Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 Matizul facut in Koreea ( primele aduse pe la noi ) am inteles ca nu au avut astfel de probleme. Matizul facut la Craiova ... nu se mai bucura atat de mult de fiabilitatea daewoo fapt pentru care as alege un Spark facut in Koreea. Satori> Cati km ai cu sparkul. Mie caseta si amortizoarele cred ca au cazut undeva intre 5 si 10k km. Link to comment
Satori Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 4k km. Deocamdata nimic nu da semne ca ar pica. Link to comment
DGT Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 = Spark , cu o diferenta de 1100 Euro minim ; in comparatie cu Matiz binenteles...Astept opiniile dv ! Crezi ca aceasta diferenta este data de calitate sau de alte taxe?As prefera Matizul dar mai este si de gustul omului!As prefera Matiz II! Link to comment
laurentziu83 Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 Eu as prefera caroserie de Matiz 1, motor de Spark in 4 pistoane si punte de Spark pe spate. Si bineinteles, amortizoare bune pe ea. Ca look, prefer de 1000 de ori matizul in locul Spark-ului, dar acesta e mai avansat, totusi. Link to comment
Satori Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 Ca look si eu prefer Mati desi recunosc ca s-ar lipi de mine un Spark negru > Link to comment
adostar Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 Sper sa nu va suparati...dar am mers cu un spark 23kkm la bord si troncaneau amortizoarele urat de tot, cutia agata in tr.2 si 3, piese nu prea se gasesc si din cate stiu eu este facut la unguri. Link to comment
Satori Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 Si noi avem la firma Spark hartanit. Rev la 15kkm a fost 9 mil. Daca ar fi sa ma iau dupa el... oricum, e interesant, nu stiam de zvonurile cu ungurii. Link to comment
MCojo Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 Si noi avem la firma Spark hartanit. Rev la 15kkm a fost 9 mil. 9 milioane?! Cat 2 revizii de kalos?! Cam mult... Link to comment
NFS Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 Rev la 15kkm a fost 9 mil. Scump doamna, scump. Pai revizia de 15k la SantaFe m-a costat 5 mil + uleiul. Facuta ieri. Link to comment
BogdanG Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 Sper sa nu va suparati...dar am mers cu un spark 23kkm la bord si troncaneau amortizoarele urat de tot, cutia agata in tr.2 si 3, piese nu prea se gasesc si din cate stiu eu este facut la unguri. Cu siguranta era facut la unguri, ai dracu unguri )))))) Deci Ungaria nu este in comunitate daca se percepe taxa vamala pt Spark Link to comment
Satori Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 9 milioane?! Cat 2 revizii de kalos?! Cam mult... N-ai vrea sa vezi cat ii 'consuma' masina, ti-ar fi rusine cu Kalosul. Mai avem si Matiji care au fost imprumutati unei alte firme cateva zeci de mii de km. Ce e mai bun decat o masina de firma? Masina altei firme. Sa vezi cum arata alea ) Link to comment
xxgeoxx Posted February 11, 2007 Author Share Posted February 11, 2007 Multumesc pt sfaturi... Deci , sintetizand : 1. Matiz cu AC - 6300 Euro 2. Spark - motor 1000cmc,AC,geamuri el fata,servo etc ( fara ABS ) -8300 Euro pret redus... Nu stiu Casco cam ce valori are , dar cred ca undeva la 500 Euro la Spark , si vreo 350 Euro la Matiz ( in primul an , binenteles... ) Deci , ce credeti ?? Link to comment
alexino Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Daca ai diferenta te sfatuiesc sa iei Spark. Am mers de curand cu unul de 0.8 care are 25k km. Altfel se comporta la drum fata de matizul meu cu 10K care trancane din toate incheieturile. Ultima generatie de "Matiji" are probleme serioase. Sunt curios daca macar in privinta fiabilitatii motorului ne mai putem mandri cu buburezele. Link to comment
adostar Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 (edited) Eu raman la parerea mea ... decat spark mai bine Aveo in 5 usi ! Iar dintre spark si matiz as alege matiz din "n" motive. Dar iti mai spun o treaba..sper sa nu ma injure lumea pe aici , daca aveam 8000 de euroi imi luam un golf 4 din 2000 - 1,9 tdi - cu tot cu taxe. Edited February 11, 2007 by adostar Link to comment
laurentziu83 Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Multumesc pt sfaturi... Deci , sintetizand :1. Matiz cu AC - 6300 Euro 2. Spark - motor 1000cmc,AC,geamuri el fata,servo etc ( fara ABS ) -8300 Euro pret redus... Nu stiu Casco cam ce valori are , dar cred ca undeva la 500 Euro la Spark , si vreo 350 Euro la Matiz ( in primul an , binenteles... ) Deci , ce credeti ?? De ce nu s-or fi gandit dobitocii sa fi facut Spark doar cu AC, fara geamuri electrice, servo sau ABS, de trebuie sa le iei pe toate. Oare cat ar fi fost diferenta de pret? Link to comment
Satori Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Gandirea Loganistului: Eu raman la parerea mea ... decat spark mai bine Aveo in 5 usi ! Daca omul are nevoie de o masina mica la ce bun sa ia Aveo? But bigger is better si asa a ajuns Loganul masina nationala! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now