tolin Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 (edited) Observatii sunt in sensul ca am gasit suportul valvei EGR rupt, iar acum sta in aer. Esti sigur ca este vorba de valva EGR ? Edited October 11, 2007 by tolin Link to comment
nonel Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 (edited) Sunt foarte sigur ( asa a spus mecanicul). Cand a dat jos capacul de la culbutori am putut sa bag mana in spatele motorului si sa vad ce zdranganea pe acolo. Partea rupta din suport si acum o am pe balcon ( atunci nu aveau pe stoc si nu mai am ajuns sa montez suportul. Se poate intampla ceva daca merg asa cu acea valva ? Pun si cateva poze cu acel suport sa imi spuneti daca este de la valva sau nu. Edited October 11, 2007 by nonel Link to comment
tolin Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 Corpul valvei EGR este bine prins de motor pentru ca prin ea trec o parte din gazele arse ale cyl#3, deci, am indoieli justificate ca valva ta sta in aer. Pe un suport elastic se afla alta piesa, un regulator de vacuum care comanda valva EGR, legata in sistem prin doua furtune de cauciuc. Asa ca, chiar daca informatia o ai de la un mecanic, ea poate fi eronata. Link to comment
nonel Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 Dar de suportul din poze ce parere ai ? Este de la acel regulator de vacuum? Link to comment
HellRyder Posted July 22, 2008 Share Posted July 22, 2008 Salutare! Am 49.587 km la matiz, as vrea sa fac revizia intr-un service unde chiar sa se ocupe cineva serios de masina si sa nu ma arda la bani. Aveti ceva recomandari? O sa scriu impresii dup-aia. Am de schimbat cureaua de distributie, ceva sincroane prin cutie, ca face scandal la retrogradare, si poate niscaiva bucsi pe la directie. Plus toate consumabilele, evident. Sunt dispus sa scot pana la 8-9 milioane din buzunare pentru asta, numai sa fie treaba buna. Asadar: RECOMANDARI? Multumesc anticipat! Link to comment
tolin Posted July 22, 2008 Share Posted July 22, 2008 Cum service-urile sunt sub imperiul lui Satan, dracu stie ! Link to comment
HellRyder Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 Deci nimeni nu are incredere intr-un service intr-atat incat sa il recomande? Link to comment
strumfuadi Posted July 23, 2008 Share Posted July 23, 2008 PEP'u mai activeaza la GGA? Daca da, ii zici ca esti si tu motociclist si vedeti ce puteti rezolva. Link to comment
niki Posted September 3, 2011 Share Posted September 3, 2011 (edited) Revizie 50.000 km Ulei 5w30(3L) - Valvoline Synpower=105 Filtru ulei Mann=15 Filtru benzina Mann=20 Filtru aer Mann=29 Antigel Valvoline (2 L)=25 Apa distilata(2L)=3 lei Kit distributie(Curea gates+intinzator Valeo)=180 Manopera=120 Total=497 lei La 44.000 mai schimbasem :placutele+lichidul+curea aer conditionat Urmeaza investitia in cauciucuri(au mai ramas 2 luni) A .. uitam: cureaua originala gates prezenta usoare urme de imbatrinire , rola presoare(made in korea) era dusa. Asa ca pot sa afirm ca undeva dupa 4 ani si pana in 60.000 km distributia treb. schimbata Edited September 3, 2011 by niki Link to comment
bikerkes Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Dar de suportul din poze ce parere ai ? Este de la acel regulator de vacuum? salut si eu cred ca este suportul de la valve EGR. si eu am aceeasi problema- support rupt ! unde ai gasit piesa? merci! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now