Jump to content

Cum merge motorul de 1,8 la relanti?


Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nitel turat (peste 1000 rpm) dupa pornire, dupa ce se incalzeste scade turatia la 900 rpm, unde sta linistit. Nu tremura nimic. Deci, :swordfight: cu mecanicii !

Link to comment

Si la mine mai tremura mai ales la pornire. Dar pentru ca un motor sa merga rotund trebuie sa ai aproape totul foarte bine pus la punct (aprindere, alimentare, evacuare, senzori, etc) Asa ca daca nu tremura mai tare de +/- 50 rpm nu cred ca trebuie umblat la el decat daca sunt finante pentru schimbarea elementelor mentionate anterior.

Link to comment

Cand am fost la tester la Bosch nenea mi-a zis ca una din putinele hibe la 1.8 e ca nu merge rotund motorul, in special la relanti (ralanti? cum e corect?). Si testerul a confirmat. Valoarea optima (standard, de manual, cum vreti) era pe tester 850rpm, la mine topaia intre 850 si 875rpm. Ca intra la inceput la peste 1000rpm, e normal, ala e autosocul. Nici nu plec pana nu coboara la normal, e ca si cum as pleca cu Dacia "socata"...

Link to comment
  Quote
Cand am fost la tester la Bosch nenea mi-a zis ca una din putinele hibe la 1.8 e ca nu merge rotund motorul, in special la relanti (ralanti? cum e corect?). Si testerul a confirmat.

adevarul e cam pe-aici. un motor de 1.8 cu o uzura oarecare are mersul cu mici balbaieli. si nasul meu care lucreaza in service daewoo de 10 ani si care are si el un espero tot de 1.8 mi-a zis ca inafara de mersul mai putin rotund la relanti masina nu are nimic.

e, si nu acelasi lucru se poate spune de motorul de 1.5.

vaxxi, tie iti merge bine ca l-ai segmentat si ti l-au nimerit baietii bine.

Link to comment

Hehe :-D

 

Oricum Zmeu, n-ai precizat exact ce anume tremura: acul turometrului, schimbatorul de viteze ? Saracul motor, e normal sa tremure si el un pic, ca asa e proiectat. Schimbatorul nu are voie sa se miste vizibil, ca nu e tractor; la turometru s-ar putea sa fie suspecta partea de citire/afisare (am vazut la unele masini acelasi simptom, mai exact acul nu mai avea o miscare lina, ci zbuciumata rau).

Link to comment

Eu zic ca e de la bujii.Sa va dau un sfat pt motoarele daewoo.Reglati distanta la bujii la 1-1,2 mm si nu o sa mai aveti intreruperi sau mers neregulat.In special bujiile bosch dau intreruperi de acest gen cand distanta la electrod este prea mica(sub 1).

Link to comment

heheheh din alea cu 4 electrozi am avut si nu m-am inteles cu ele.

Cel putin la relanti aveam impresia ca isi ia zborul motorul din suporti de atitea trepidatii si intruperi.In sarcina intradevar se prezinta mult mai bine decit cele normale in special la turatii mari.

Link to comment

Deja exagerati cu tremuratul asta...Eui unul sunt maniac la chestii de-astea si credeti-ma ca am simti un mic tremurat si la un A4 intretinut numai la Porsche Romania.Eu il intrebam pe proprietar daca simte si el imi spunea ca nu sunt sanatos la cap pt.ca acul turometrului nu se misca deloc.

In alta ordine de idei si 1.5 are acest tremurat fara miscarea turometrului de la 800 si ceva si fara a se misca schimbatorul deloc.Cred ca e un tremurat din caroserie care e normal sa fie la toate masinile.Si credeti-ma ca cu toate ca pe gpl merge mult mai lin ca pe benzina si acul nu se misca deloc pe gpl tot este acest tremurat.

Si cand v-ati saturat de masina procedati ca mine: eu ma sui in dacia de la servici sau in matizul prietenei mele si sa vedeti nene tremurat acolo!!!!!

Chiar si matizul care e nou nout are un termurat din caroserie.Si sa vedeti si zgomot de motor!!!!Efectul e garantat va spun eu!

Link to comment

asa e... eu am mers mai mult cu un megane diesel care are vreo 150.000 km si ii caraia motorul de ziceai ca e tractor.

cand m-am urcat la mine in masina...ziceai ca e porsche pe langa tremuratul de la megane.

Link to comment
  • 2 weeks later...

Partial am scapat de vibratia aia enervanta de la relanti. Dar nu stiu care e motivul. Am schimbat benzina, pana acum foloseam OMV 95, acum am trecut pe MOL. Poate i-a facut bine si mersul pana la Pitesti si inapoi cu viteza medie de 150 km/h.

Voi ce ziceti, care dintre cele doua i-au venit de hac?

Link to comment
  • 3 months later...

Am curatat si IACul (la service). (Ce legatura o avea?)

 

Vin acum cu precizari: masina vibreaza la relanti cu benzina de la OMV si de la MOL de 95. Daca ii pun de 98 nu mai vibreaza. Aditivi de curatat i-am tot pus. Oricum trebuie sa ii fac revizia in curand, oare trebuie sa ma uit la bujii? La cati km ar trebui sa le iau in vizor?

Link to comment
  Zmeu said:
Acul turometrului nu tremura, da' parca ma zgaltaie masina putin cat stau pe loc. Vibreaza schimbatorul de viteza cu cate o vibratie mai pronuntata din 2 in 2 secunde.

 

Si mie imi face exact la fel si am schimbat toate filtrele posibile si imposibile ,am curatat admisia de aer+senzorii de la aer, am schimbat fisele de buji +bujiile totul BOSCH si tot tremura de ma inebuneste dar acul turometrului nu misca deloc .

Motorul nu consuma ulei deloc iar benzina in limite normale 12% in oras ,motorul trage de rupe dar ...totusi vibreaza la relanti de te da jos de pe scaun .

Totusi eu am o problema la suportii motor , se poate sa fie de la asta ? :scarpin:

Link to comment

Manca-v-as e normal sa tremure acul de ralantiu intre 850-860 .Am fost eu la service. deasemenea mie nu-mi vibreaza relantiul dar vibreaza un picv motorul...de la o sita sparta in toba.dar toba nu se aude, asa ca luati in calcul si varianta asta.Nu numai aia pe parte electrica

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...