Zmeul cel rau Posted February 10, 2005 Author Share Posted February 10, 2005 Da,d ar cand ii pun benzina de 98 nu mai face, sau cel putin nu se simte la fel. Link to comment
CT_ZDB Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 Se pare ce nu sunt singurul cu Woo care sufera de boala asta... Am inceput un subiect mai demult pe aceeasi tema.. numai ca este vorba de un Cielo Soch... si nu-i dau de cap de nici o culoare... Vibreaza la relanti de te inebuneste... cu toate ca turometrul este cat se poate de stabil... fara nici cea mai mica oscilatie. Schimbat un suport al ,otorului (era rupt) iar cand sunt toti cei 3 suporti slabiti vibratiile dispar complet... numai ca nu poti merge asa cu masina... mi s-a propus sa schimb si ceilalti suporti... dar nu s-a garantat ca o sa scap de vibratii.. si mai si costa cu tot cu manopera vreo 2 milioane ("> . Despre problemele mele.. mai multe se gasesc aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=1786 Nu s-ar putea uni cele 2 topicuri? caci se pare ca sunt aceleasi probleme discutate in ambele parti... Link to comment
CT_ZDB Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 Fost saptamana trecuta la service cu problema in cauza... Schimbat capac Delcou si fise si am scapat de vibrat... dar din pacata nu a tinut decat 2 zile... si acum iar a aparut ("> Link to comment
Vlad Posted March 3, 2005 Share Posted March 3, 2005 da asa e cand schimbi fisele se simte da pt. putin timp..dupa revine la normal...da capacul de ce? Link to comment
BogdanG Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 Deci pina la urma ce e de făcut că mă apuca Trepidează mai putin un Golf I DIESEL din 83 Link to comment
CT_ZDB Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 da asa e cand schimbi fisele se simte da pt. putin timp..dupa revine la normal...da capacul de ce? <{POST_SNAPBACK}> Capacul avea niscaiva condens in el si erau contactele foarte uzate. A fost prima data cand l-am schimbat. Si a mai fost un motiv... nu vroia sa iasa de nici un chip... asa ca a trebuit "sacrivicat" Link to comment
Zmeul cel rau Posted May 28, 2005 Author Share Posted May 28, 2005 A pus cineva bujii NGK pe masina? Mai tremura? Link to comment
joeboy Posted May 28, 2005 Share Posted May 28, 2005 Poate sa fie de la suportii motor,nu trebuie neparatat sa fie rupti ci doar slabiti.Eu aveam trepidatii puternice la Leganza ce se simteau pe toata caroseria chiar si bordul facea sunete ciudate iar cei care urcau in masina ma intrebau daca masina e pe motorina Am schimbat suportii si parca a renascut...motorul nu se mai aude absolut deloc in cabina. Ciudat este faptul ca m-am uitat in service la acei suporti uzati si la prima vedere nu am vazut nici o diferenta intre ei si cei noi Link to comment
Zmeul cel rau Posted May 28, 2005 Author Share Posted May 28, 2005 Nu tremura decat sub 1000 de ture. Peste 1000 de ture nu tremura de nici un fel. (Vad asta in tremuratul oglinzii, dupa ce o accelerez putin imaginea reflectata e super clara) Link to comment
BogdanG Posted May 29, 2005 Share Posted May 29, 2005 @Joeboy pai toate espero 1,8 sa aiba suportii slabiti Link to comment
daddy Posted June 3, 2005 Share Posted June 3, 2005 A pus cineva bujii NGK pe masina? Mai tremura? <{POST_SNAPBACK}> Eu am pus NGK pe masina si fise noi Packard originale si tot nu am scapat de tremurat. Tremuratul s-a atenuat aproape total dupa ce am curatit injectoarele profesional (la un service Renault!) si mi s-a diminuat si consumul. Aveam un injector infundat. Link to comment
BogdanG Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 Deci nu ai scapat 100% de tremurat ? Cit consuma acum dupa curatare injectoare? Link to comment
VAXXi Posted June 5, 2005 Share Posted June 5, 2005 Mie mi-a scazut consumul dupa curatarea injectoarelor (nu mult, dar a scazut). Din pacate nu pot da niste cifre exacte. Link to comment
daddy Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 La mine a scazut cu 10-15 procente. Link to comment
sorin77 Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 ...am curatit injectoarele profesional (la un service Renault!) si mi s-a diminuat si consumul. Aveam un injector infundat. <{POST_SNAPBACK}> fftopic: Daddy, cum ti-au curatat aia injectoarele? ...eu credeam ca e destul sa bagi ceva aditivi in rezervor si pe urma e o chestiune de timp pana se curata injectoarele ... Link to comment
BogdanG Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Injectoarele de benz se curata ca ultrasunete dar costa destul de mult (600k lei /buc) Link to comment
daddy Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 La service-ul Renault unde am fost au o masina profesionala de curatat injectia. Nu e cu ultrasunete; injectoarele si rampa se spala cu un lichid sub presiune, dupa care se regleaza ' conul de injectie ' (se vizualizeaza jetul de lichid si se regleaza pina cind merg toate la fel). Totul a costat cca 1,5 mil. si a durat cam 2 ore. Tipii iti spun clar daca injectorul se mai poate recupera sau trebuie inlocuit. Nu cred in solutiile care se adauga in rezervor, am incercat si eu si am constatat ca e degeaba; am folosit inclusiv un tratament STP care a costat 1 milion. Adevarul e ca dupa curatirea profesionala, s-a schimbat simtitor mersul masinii. Link to comment
BogdanG Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Si eu am bagat in Espero toate solutiile posibile si degeaba pina nu am curatat injectoarele (cu ultrasunete ) . Link to comment
sorin77 Posted June 15, 2005 Share Posted June 15, 2005 Daddy la cati km parcursi ai facut curatirea profesionala a injectoarelor? si de unde bagi de obicei benzina ? Vis a vis de pret ce sa spun? 5-600k/inj nu e tocmai ieftin. Nu stiu cat face un injector nou ca sa am asa o referninta ... Oricum ma gandesc ca numai unul o fi fost infundat bine, iar celelalte probabil ca nu erau infundate sau oricum mai putin afectate. Eu am inteles ca injectoarele din capul rampei se infunda pt ca acolo ar fi presiunea ceva mai mica ... Faza aia cu reglatul jetului prin ajustarea conul de injectie e o chestie buna cred .. Link to comment
daddy Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 Curatirea injectoarelor am facut-o la 72.000 km. Pina la 67.000 km nu stiu de unde s-a bagat benzina, pt. ca la kilometrajul asta am cumparat-o eu de la un prieten. Cind am luat-o, am bagat primii 4-5.000 km benzina de la OMV (super 100 sau aditivata). Consuma de balamuc (10 cu 15). Am incercat toate solutiile posibile, dar consumul nu a scazut, plus ca motorul vibra in sarcina si cind era subturat. Dupa curatire am pus numai benzina fara plumb normala, de 95, de la Rompetrol si Petrom. Consumul s-a stabilizat, iar mototrul nu mai vibreaza. Acum sint multumit. Link to comment
daddy Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 A! Era sa uit: un injector nou de Espero 1,8 e cam 2,5 milioane. Link to comment
BogdanG Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 Deci 10mil setul > nu merita chiar deloc . Si al meu Espero tot pe la 65k km a necesitat curatarea injectoarelor dar nu a rezolvat problema cu relantiul care ramine o enigma . Link to comment
ovi_jer Posted June 16, 2005 Share Posted June 16, 2005 Un injector de espero 1,8 este in jus de 1,9 milioane. Link to comment
BogdanG Posted June 17, 2005 Share Posted June 17, 2005 Deci 8 mil si tot nu rezolva problema cu trepidatul . Pina la urma am aflat ca motorul de 1.8 nu e bine echilibrat de la mama lui koreea si atunci e normal sa trepideze .Asa e Ovi sau nu e asa ? Link to comment
ovi_jer Posted June 17, 2005 Share Posted June 17, 2005 Pai mai are rost sa iti spun acum cand nu mai ai espero? Normal ca se poate. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now