Jump to content

Cum merge motorul de 1,8 la relanti?


Recommended Posts

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

@Ovi_jer la cielo al meu, care are tot cam aceeasi problema la relanti, sursa ar putea fi tot supapele? de ce da, care ar fi un cost al reparatiei, sa stiu cam cat sa am la mine (lei) cand o sa te vizitez la Valcea :D :">

Link to comment

Trebuie efectuat un test al compresiei ca sa iti dai seama daca sant probleme cu etansarea supapelor.Nu trebuie sa fie mai mica de 70% valoarea presiunii cea mai mica la un cilindru fata de cea mai mare pe alt cilindru.

Daca presiunea este mica de la inceput si tinde sa creasca pe urmatorii timpi este o problema cu etansarea segmentilor iar daca presiunea este mica de la inceput pina la sfarsit chiar si dupa injectarea in capul pistonului o anumita cantitate de ulei sant probleme la etansarea supapelor.

Link to comment
  • 2 months later...

mi-am luat si eu de curand un espero 1.8 si chiar ma innebunea treaba asta cu tremuratul la relanti... am citit insa parerile voastre si o las balta cu ideea initiala de a merge la service, plus ca tremuratul e abia abia perceptibil. (apare numai la 900 rot... la 1000 nici nu se simte)

problema la mine-i alta... o cam dau in bara cu tabloul electric... ala cu toate sigurantele... nu-s ce dracu m-am bagat ca le-am cam zapacit... antena imi coboara acum numai cand scot o anume siguranta (la fel cu urcatul), semnalizarea nu mai baga, la fel dezaburitorul de luneta... are careva niste instructiuni, ca nu mai am placuta aceea pe care era indicata pozitionarea tuturor sigurantelor si descrierea lor... ?

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...