Senna Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 Tata s-a saturat de Polo si vrea o noua masina, neaparat break si diesel. Nu stie exact cum e cu clasele intrucat intreba atat de Peugeot 206 Break cat si de 307 Break, deci vorbim de clasa mica sau compacta. Ce recomandati? Link to comment
Gamerul Posted February 10, 2007 Share Posted February 10, 2007 Lacetti SW Diesel (cand va fi disponibila) Link to comment
mugur Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 (edited) Pai 206 sw e la sfarsit de cariera iar 307 nu mai are nici el mult. O varianta este si renault megane ,iar opel astra personal imi place ,insa cred ca pana la urma pretul conteaza destul de mult Edited February 14, 2007 by mugur Link to comment
dreaQ Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Senna poti lua in calcul si Fabia Combi. Personal am fost impresionat de aceasta masina cand am fost la munte cu un prieten. Avea cred ca versiunea elite 1.4 TDI. Link to comment
sebian Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Logan MCV? Sau nu exista si versiune Diesel? Link to comment
dreaQ Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Sebian esti offtopic senna a cerut o masina. In plus sa fie de clasa mica-compacta, unde mai pui ca MCV deabia a aparut deci si bubele aferente. Treci pe la skoda senna si vezi fabia. Link to comment
Senna Posted February 14, 2007 Author Share Posted February 14, 2007 Nu prea conteaza pretul. Bine, dar nici sa-mi recomandati Aston Martin Shooting Break, ca nici aia n-au motorizare diesel ) Renault Megane Break a fost o optiune, dar cand am auzit ca majoritatea au probleme si-n garantie (flanse amortizor, demaroare, alternatoare etc) am renuntat la idee. Acum sper sa nu-mi sara alx pe cap Motorul de 1.4 TDI e bun la demaraje si consum dar prea zgomotos la rece pt gustul meu (nu vreau sa ma trezesc din somn cand il porneste ) ) deci merg pe CommonRail. Link to comment
EM!L Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 (edited) Fabia diesel, isi face treaba bine pt cat costa!Consum redus,spatiu destul de mare,costuri de intretinere reduse! Un Astra classic de asemenea, zic eu ca e o alegere buna dpdv al raportului calitate/pret.Si ulterior e o masina destul de ieftina ca exploatare. Edited February 14, 2007 by Emil Popescu Link to comment
Gica Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 De-acord, mergi pe common rail, daca ai reusit sa excluzi Meganul este bine (parere personala), insa nu stiu daca connationalii lor de la PSA stau mai bine... Cred totusi ca un Opel a fi un compromis bun, mai ales ca in functie de finante se poate opta pentru Astra G sau Astra Classic (la acesta parca doar 1,7 CDTi de 80 CP e disponibil insa am inteles ca isi face foarte bine treaba). Ca fapt divers, si eu cand am luat Fiatul Doblo m-am gandit la un break, insa doar Fabia sau Astra Classic costau mai putin, insa spatiul de incarcare la Fiat il am aproape dublu, iar pe spate am totusi arcuri pe foi, suporta excelent incarcatura. Acum depinde de ce vrea tatal tau break, ce si cat are de gand sa care... Link to comment
Brainiac Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Focus Trend Champions League 2007, motorizarea 1.6 TDCI de 110CP. Pretul este 13.000 de euro CIP. Lista de dotari o gasesti aici: http://www.ford.ro/index,16,368 Link to comment
alx Posted February 14, 2007 Share Posted February 14, 2007 Nu prea conteaza pretul. Bine, dar nici sa-mi recomandati Aston Martin Shooting Break, ca nici aia n-au motorizare diesel ) Renault Megane Break a fost o optiune, dar cand am auzit ca majoritatea au probleme si-n garantie (flanse amortizor, demaroare, alternatoare etc) am renuntat la idee. Acum sper sa nu-mi sara alx pe cap Motorul de 1.4 TDI e bun la demaraje si consum dar prea zgomotos la rece pt gustul meu (nu vreau sa ma trezesc din somn cand il porneste ) ) deci merg pe CommonRail. 1. Vorbiti de lup. Hop am sosit. 2. La facelift nu au mai fost problemele clasice. Insa eu as lua un 1.9dci care cand o sa il introduca pe cel euro4 va avea 130cp. 3. Daca nu conteaza banii atunci uite-te la o Honda FRV http://www.hondaconstanta.ro/modele/frv.htm CTD-i (intre noi fie vorba, cica e cel mai tare moteur diesel de anu' trecut). Calitate japoneza, design nu tocmai reusit dar e mai mult decat ok. Si in interior, ca orice honda, e dementiala. 4. 1.4tdi is a fucking joke. 1.5dci e avion pe langa ala... 5. Laguna Break... not too bad... 6. Octi Combi. Interior ok, exterior care nu-mi place. Neaparat 2.0tdi 140cp. Dar iei in calcul si 1-2l ulei de 800k l la 10k km. In rest motorul e excelent, consumul de ulei e o particularitate, nu defect. Ma mai gandesc... Link to comment
Gica Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Si ...? Pana la urma care a fost verdictul ? S-a tras la sorti ? Link to comment
CARABUSU Posted March 15, 2007 Share Posted March 15, 2007 (edited) De ce nu luati si Skoda Roomster in calcul,pretul este acceptabil,spatiu ai,are tot ce vrei pentru un pret foarte bun din punctul meu de vedere. Edited March 15, 2007 by CARABUSU Link to comment
Senna Posted March 16, 2007 Author Share Posted March 16, 2007 90% alegerea va fi Peugeot 307 SW 1.6 HDI 110 C.P. Starline Diamond. Mai studiez oferte inca o saptamana... Link to comment
uskt2005 Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Masini frantuzesti: Ieftine la cumparare, scumpe la piese, rapotul calitate - pret al pieselor foarte prost si defavorabil pt client Link to comment
andreib Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 A a vut o prietena, o masina absolut comuna... Cea mai mare pb era incalzirea interiorului iarna, se incalzea de 3 ori mai greu decat matizul . Link to comment
Brainiac Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 @andreib Asta cu incalzirea habitaclului e o problema specifica oricarui diesel, nu numai peugeot-ului. @uskt Ieftine la cumparare?! Senna, cat costa masina respectiva si ce dotari are la banii aia? In privinta restului afirmatiei legate de costurile pieselor...ce vrei, cam orice masina care sare de 15.000 de euro va avea piese asa-zis scumpe, pentru noi, cei care ne-am obisnuit cu masini mai ieftine. Link to comment
Satori Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Care noi? Tu ai Ford, preturi de preturi Link to comment
iulia Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Exista optiunea de incalzire electronica a habitaclului la diesel . Link to comment
laurentziu83 Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Incalzire electrica, Iulia. Link to comment
alx Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Nu sunt de acord. La reno, par egzampal, piesele sunt scumpeeee dar mai eftine decat la altii. Singura alternativa cu piese ieftine este Daewoo dar nu are candidat in conditiile date de senna. Brainiac, ia uite-te cat costa un accord diesel si break! Acolo ai calitate dar platesti dublu cat pe un PGT SW... Link to comment
dan_m Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 90% alegerea va fi Peugeot 307 SW 1.6 HDI 110 C.P. Starline Diamond. Mai studiez oferte inca o saptamana... Daca te ajuta cu ceva eu am un Peugeot 307 normal nu SW de 1 an si nu am avut absolut nici o problema cu el. Am facut si jumatate de Europa cu el. Mai am un coleg cu un 307 din 2004 fara nimic reparat la el si recent are un diesel tot 307 tot fara probleme. Acum daca te uiti pe forum la pejo poti sa te sperii de niste cazuri dar eu unul sunt multumit de masina. Ca si pret este situat intre reno si vw, oricum mult mai aproape de reno. Eu tocmai am facut revizia la 1 an (benzina) si am dat 460 RON. La optionale nu iti recomand cotierele - sunt foarte incomode - se gaseste la Augsburg cotiera dintr-o bucata special pt. 307. Eu nu am dar mi-as dori Cruise Control (la diesele am inteles ca se poate monta aftermarket). Altfel masina are suficiente dotari de confort. Oricum daca o ia la cati mai multi km . Exista optiunea de incalzire electronica a habitaclului la diesel . La Peugeot exista doar de la 407 in sus. La Reno are si Megane-ul. Oricum toate diesel-ele se incalzesc greu. Link to comment
Senna Posted March 16, 2007 Author Share Posted March 16, 2007 @CARABUSU: Skoda Roomster mi se pare o masina mai urata decat Logan MCV. Acestea deja nu mai sunt break-uri ci semi-autoutilitare. @alx Peugeot 307 1.6HDI 110 C.P. Starline Diamond costa 15.868E fara TVA si se aplica o reducere de 1250E deci pretul este 14618E. Da, preturile la piese sunt mari pt toate masinile straine, doar ca la unele (VW) se gasesc si piese mai ieftine doar ca nu-s "de origine". La Daewoo ar fi Nubira II dar n-are GPL de uzina vad si e mai complicat pt el aftermarket, ca e comod. Si nu-l pot convinge ca e o masina buna; chiar daca-i zic ca are suspensie independenta spate, spre deosebire de alte break-uri cu 50% mai scumpe care n-au Link to comment
de esenta tare Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Audi A3 sportback 2.0 tdi. E un pic mai ieftina ca Aston Martin . Fiat Croma 1.9 m-jet: e super masina! Link to comment
iulia Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 La Peugeot exista doar de la 407 in sus. La Reno are si Megane-ul. Oricum toate diesel-ele se incalzesc greu. La Opel are chiar si Corsa :-" Si nu zic de asta noua, dar si la a mea puteam sa pun. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now