Jump to content

Masina Noua Break Si Diesel


Senna

Recommended Posts

Tata s-a saturat de Polo si vrea o noua masina, neaparat break si diesel. Nu stie exact cum e cu clasele intrucat intreba atat de Peugeot 206 Break cat si de 307 Break, deci vorbim de clasa mica sau compacta. Ce recomandati?

Link to comment

Pai 206 sw e la sfarsit de cariera iar 307 nu mai are nici el mult. O varianta este si renault megane ,iar opel astra personal imi place ,insa cred ca pana la urma pretul conteaza destul de mult

Edited by mugur
Link to comment

Nu prea conteaza pretul. Bine, dar nici sa-mi recomandati Aston Martin Shooting Break, ca nici aia n-au motorizare diesel :) ) Renault Megane Break a fost o optiune, dar cand am auzit ca majoritatea au probleme si-n garantie (flanse amortizor, demaroare, alternatoare etc) am renuntat la idee. Acum sper sa nu-mi sara alx pe cap :) Motorul de 1.4 TDI e bun la demaraje si consum dar prea zgomotos la rece pt gustul meu (nu vreau sa ma trezesc din somn cand il porneste :) ) ) deci merg pe CommonRail.

Link to comment

Fabia diesel, isi face treaba bine pt cat costa!Consum redus,spatiu destul de mare,costuri de intretinere reduse!

Un Astra classic de asemenea, zic eu ca e o alegere buna dpdv al raportului calitate/pret.Si ulterior e o masina destul de ieftina ca exploatare.

Edited by Emil Popescu
Link to comment

De-acord, mergi pe common rail, daca ai reusit sa excluzi Meganul este bine (parere personala), insa nu stiu daca connationalii lor de la PSA stau mai bine... Cred totusi ca un Opel a fi un compromis bun, mai ales ca in functie de finante se poate opta pentru Astra G sau Astra Classic (la acesta parca doar 1,7 CDTi de 80 CP e disponibil insa am inteles ca isi face foarte bine treaba).

Ca fapt divers, si eu cand am luat Fiatul Doblo m-am gandit la un break, insa doar Fabia sau Astra Classic costau mai putin, insa spatiul de incarcare la Fiat il am aproape dublu, iar pe spate am totusi arcuri pe foi, suporta excelent incarcatura. Acum depinde de ce vrea tatal tau break, ce si cat are de gand sa care...

Link to comment
Nu prea conteaza pretul. Bine, dar nici sa-mi recomandati Aston Martin Shooting Break, ca nici aia n-au motorizare diesel :) ) Renault Megane Break a fost o optiune, dar cand am auzit ca majoritatea au probleme si-n garantie (flanse amortizor, demaroare, alternatoare etc) am renuntat la idee. Acum sper sa nu-mi sara alx pe cap :) Motorul de 1.4 TDI e bun la demaraje si consum dar prea zgomotos la rece pt gustul meu (nu vreau sa ma trezesc din somn cand il porneste :) ) ) deci merg pe CommonRail.

 

 

1. Vorbiti de lup. Hop am sosit.

2. La facelift nu au mai fost problemele clasice. Insa eu as lua un 1.9dci care cand o sa il introduca pe cel euro4 va avea 130cp.

3. Daca nu conteaza banii atunci uite-te la o Honda FRV http://www.hondaconstanta.ro/modele/frv.htm CTD-i (intre noi fie vorba, cica e cel mai tare moteur diesel de anu' trecut). Calitate japoneza, design nu tocmai reusit dar e mai mult decat ok. Si in interior, ca orice honda, e dementiala.

4. 1.4tdi is a fucking joke. 1.5dci e avion pe langa ala...

5. Laguna Break... not too bad...

6. Octi Combi. Interior ok, exterior care nu-mi place. Neaparat 2.0tdi 140cp. Dar iei in calcul si 1-2l ulei de 800k l la 10k km. In rest motorul e excelent, consumul de ulei e o particularitate, nu defect.

 

Ma mai gandesc...

Link to comment
  • 4 weeks later...

De ce nu luati si Skoda Roomster in calcul,pretul este acceptabil,spatiu ai,are tot ce vrei pentru un pret foarte bun din punctul meu de vedere.

Edited by CARABUSU
Link to comment

Masini frantuzesti:

 

Ieftine la cumparare, scumpe la piese, rapotul calitate - pret al pieselor foarte prost si defavorabil pt client

Link to comment

@andreib Asta cu incalzirea habitaclului e o problema specifica oricarui diesel, nu numai peugeot-ului.

@uskt Ieftine la cumparare?! =)) Senna, cat costa masina respectiva si ce dotari are la banii aia? In privinta restului afirmatiei legate de costurile pieselor...ce vrei, cam orice masina care sare de 15.000 de euro va avea piese asa-zis scumpe, pentru noi, cei care ne-am obisnuit cu masini mai ieftine.

Link to comment

Nu sunt de acord. La reno, par egzampal, piesele sunt scumpeeee dar mai eftine decat la altii. Singura alternativa cu piese ieftine este Daewoo dar nu are candidat in conditiile date de senna.

Brainiac, ia uite-te cat costa un accord diesel si break! Acolo ai calitate dar platesti dublu cat pe un PGT SW...

Link to comment
90% alegerea va fi Peugeot 307 SW 1.6 HDI 110 C.P. Starline Diamond. Mai studiez oferte inca o saptamana...

Daca te ajuta cu ceva eu am un Peugeot 307 normal nu SW de 1 an si nu am avut absolut nici o problema cu el. Am facut si jumatate de Europa cu el. Mai am un coleg cu un 307 din 2004 fara nimic reparat la el si recent are un diesel tot 307 tot fara probleme. Acum daca te uiti pe forum la pejo poti sa te sperii de niste cazuri dar eu unul sunt multumit de masina. Ca si pret este situat intre reno si vw, oricum mult mai aproape de reno. Eu tocmai am facut revizia la 1 an (benzina) si am dat 460 RON. La optionale nu iti recomand cotierele - sunt foarte incomode - se gaseste la Augsburg cotiera dintr-o bucata special pt. 307. Eu nu am dar mi-as dori Cruise Control (la diesele am inteles ca se poate monta aftermarket). Altfel masina are suficiente dotari de confort. Oricum daca o ia la cati mai multi km :lavolan: .

 

Exista optiunea de incalzire electronica a habitaclului la diesel :D .

 

La Peugeot exista doar de la 407 in sus. La Reno are si Megane-ul. Oricum toate diesel-ele se incalzesc greu.

Link to comment

@CARABUSU: Skoda Roomster mi se pare o masina mai urata decat Logan MCV. Acestea deja nu mai sunt break-uri ci semi-autoutilitare.

@alx Peugeot 307 1.6HDI 110 C.P. Starline Diamond costa 15.868E fara TVA si se aplica o reducere de 1250E deci pretul este 14618E.

Da, preturile la piese sunt mari pt toate masinile straine, doar ca la unele (VW) se gasesc si piese mai ieftine doar ca nu-s "de origine". La Daewoo ar fi Nubira II dar n-are GPL de uzina vad si e mai complicat pt el aftermarket, ca e comod. Si nu-l pot convinge ca e o masina buna; chiar daca-i zic ca are suspensie independenta spate, spre deosebire de alte break-uri cu 50% mai scumpe care n-au :mda:

Link to comment
La Peugeot exista doar de la 407 in sus. La Reno are si Megane-ul. Oricum toate diesel-ele se incalzesc greu.

La Opel are chiar si Corsa :-"

Si nu zic de asta noua, dar si la a mea puteam sa pun.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...