florian_mro Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 am cumparat pe 10 feb. un matiz de oaze cu 20 000 de km din 2005 si am descoperit cu uimire ca filtrul de aer este plin de ulei ,ce poate fi? Link to comment
tolin Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Daca-i de "oaze", atunci e ulei pe filtru. Ca sa intelegi cum ajunge uleiul motor pe filtrul de aer sunt doua posibilitati, oricare din ele sau amandoua: 1- ulei prea mult in baie ; 2- plecat "in talpa" pe motor rece. Deci, stii ce ai de facut. In plus, verifica valva PCV. Link to comment
PYF Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 am cumparat pe 10 feb. un matiz de oaze cu 20 000 de km din 2005 si am descoperit cu uimire ca filtrul de aer este plin de ulei ,ce poate fi? poate e "filtru sport"........de se da cu ulei , am glumit ...oricum ciudat fenomen! Link to comment
tolin Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Corect, poate nu-i filtru uscat. Link to comment
Englishman Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 am cumparat un matiz de oaze ... Adica cam cum vine asta? Link to comment
Pedala Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 La mine a fost valva PCV de vina Link to comment
el cid Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 In suportul de filtru , mai precis sub filtrul de aer aveam tot timpul o urma de ulei . La fiecare 300 km scoteam filtrul si stergeam cu o carpa curata acea mazga. Dupa spusele unui mecanic " e mare problema". Nu mi-a dat alte detalii . Trebuie sa specific , filtrul era ceva "penal" si nu se etansa perfect. Am gasit acum un filtru foarte bun care are o garnitura care etanseizeaza perfect si surpriza : nici un strop de ulei ! Am mai vazut parca si la un forumist cu cielo aceeasi problema . Daca mai apare fenomenul o sa incerc sa schimb si pcv-ul .Deocamdata e super . Link to comment
luciano Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 In momentul cand ajunge ulei in filtrul de aer atunci motorul e varza, nu are nici o legatura cu uleiul prea mult in baie sau garnitura de etansare. fenomenul e urmatorul: se pierde compresie in cilindri, compresia pierduta pulverizeaza uleiul pe furtunul ce preia gazele nearse din motor si le reintroduce pe admisie exact dupa filtrul de aer si asa te trezesti cu ulei in filtrul de aer. Masina aia are 20.000 km cu inca un zero dupa! Verifici uleiul dimineatza? daca nu consuma ulei atunci garantat motorul a fost segmentat! Link to comment
Pedala Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Mai sunt si alte cauze... enuntate mai sus Link to comment
alexxutzu Posted May 27, 2007 Share Posted May 27, 2007 si pana la urma ce e de facut???si eu am aceeasi problema cu ulei pe filtrul de aer...nu plec cu ea turata si ulei este in baie cat trebuie am verificat...ce ar trebui sa fac??? Link to comment
costinel Posted May 28, 2007 Share Posted May 28, 2007 (edited) E o supapa negru cu mov, situata pe traiectul admisiei; gasesti topic dedicat pentru ea la Probleme Tehnice. Edited May 28, 2007 by costinel Link to comment
alexxutzu Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 cum poti sa iti dai seama dak e stricata?eu am curatat-o , cand o tineam in mana am miscat-o putzin si se auzea ca avea o biluta in ea...ce sa-i fac? Link to comment
andreib Posted May 29, 2007 Share Posted May 29, 2007 (edited) Cred ca trebuie sa fie foarte greu sa folosesti functia ! Uite aici Edited May 29, 2007 by andreib Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now