Jump to content

Ceva Probleme La Pornire


Recommended Posts

Salutare !!

Citesc forumul asta din octombrie de cand mi-am luat un Aveo 1.2..insa nu am postat pana acum.

 

Care e problema : de ceva vreme (cam o luna ) o data la doua zile am probleme la pornirea masinii...in sensul ca trebuie sa tin contactul pus la automat cateva secunde pana porneste( si nu dimineata cand pleaca la sfert).

Masina porneste pana la urma...dar tare mi-e sa nu fie ceva ce se poate agrava pe viitor.

 

Stilul meu de mers nu este loganistic ( schimb numai intre 2500-3000 rpm)....si ca fapt divers...am facut de cateva ori consumul la click in Bucuresti si niciodata peste 9/100...minim 8.3 si max 8.9( :banana: )

 

Ce credeti ca e cu pornirea ??

Link to comment

Aveti si voi aceleasi probleme ??

Nu de alta ...dar nu mi se pare chiar normal sa nu porneasca motorul din prima la o masina sub 5000 km...si pe vreme frumoasa afara...

 

Benzina numai de la Petrom...de 95.

 

Folosesc si frana de motor...dau si peste 5000 de ture cam la doua zile...deci nu cred ca e cazul sa fi infundat ceva.

Link to comment

Se intampla sa faca asa la curse scurte, adica mers 2Km, oprit 5 minute, pornit ? Dupa ce o lasi peste 1 ora mai face? Pana nu ne spui ce benzina folosesti si cam cum mergi cu masina, e greu de spus.

Link to comment

Plec dimineata cu ea la serviciu...merg aprox 10 km...plec de acolo peste 6-7-8 ore si atunci face asa..

Sau...plec in oras...pleaca fara pb...stau 2 ore si cand sa plec...atunci nu porneste din prima..(mai fac si prietenii loganisti misto de mine ca ale lor pleca din prima :grumpy: )

 

Plec dimineata cu ea la serviciu...merg aprox 10 km...plec de acolo peste 6-7-8 ore si atunci face asa..

Sau...plec in oras...pleaca fara pb...stau 2 ore si cand sa plec...atunci nu porneste din prima..(mai fac si prietenii loganisti misto de mine ca ale lor pleca din prima :grumpy: )

 

edit : scrie mai sus ce benzina folosesc si cum merg cu ea

Link to comment

maistre @dadu, Eu te-am intrebat pe tine, de unde scoti asemenea grozavie? :) )

Eu nu prea stiu sa citesc, dar am condus cateva zeci sau poate peste 100 de masini pe injectie.. si la nici una nu am dat la cheie ca berila =))

Edited by Tommy
Link to comment

Draga Tommy, poti sa conduci si 1000 de masini ca daca nu percutezi tot degeaba, mai citeste si printre randuri, invata sa pricepi ce vrea omul sa spuna asa cu, cuvintele lui. Pentru lamurirea ta sa ne spuna bc-micu daca a dat vreodata la automat mai mult de 3s si masina nu a pornit.

Link to comment

Nu stiu nici direct si nici printre randuri.. dar faza cu vaporii la cald in cantitate mai mare.. tocmai ca la carburatie se intampla.. nu la injectie :) )

Ce usor e sa facem fuzeta mare .. printre randuri, sau pe linga :) )

Link to comment
... Stilul meu de mers nu este loganistic ( schimb numai intre 2500-3000 rpm)....si ca fapt divers...am facut de cateva ori consumul la click in Bucuresti si niciodata peste 9/100...minim 8.3 si max 8.9 ...

 

... Folosesc si frana de motor...dau si peste 5000 de ture cam la doua zile...

 

...stau 2 ore si cand sa plec...atunci nu porneste din prima..(mai fac si prietenii loganisti misto de mine ca ale lor pleca din prima :grumpy: )

Dar sapca ai, iepurasule ?

Link to comment
Nu stiu nici direct si nici printre randuri.. dar faza cu vaporii la cald in cantitate mai mare.. tocmai ca la carburatie se intampla.. nu la injectie :) )

Ce usor e sa facem fuzeta mare .. printre randuri, sau pe linga :) )

 

N-are legatura. :idea:

Link to comment

Nu e normal sa dai mai mult de 2 secunde la cheie si sa porneasca abia la a treia secunda, dupa 2 ore de stationare. Fa un drum la service si spune-le de problema. Un reset ECM + idle learn nu incerci?

Link to comment

Hai ca ma bag si eu. :D

Am patit de 2 ori faza asta. In ambele cazuri am dat la cheie imediat ce m-am urcat fara sa las masina sa-si traga benzina. De atunci pun contactul si-l las pana termina de beep-ait bordul (se aude si pompa in spate cum trage in timpul asta) si abia apoi pornesc. :)

Link to comment

Faza asta cu nepornit din prima am patit-o si eu, dar am rezolvat-o asteptand cateva secunde dupa pompa de benzina.

Daca asculti cu atentie pompa se aude pt 2,3 sec ca un motoras electric iar mai apoi face un mic poc (care se aude infundat). Dupa aceea masina porneste imediat, nu chiar la sfert, la sfert si inca putin, exact ca la inceput. S-ar putea sa fie si de la benzina, dar nu cred. Am remarcat ca MOL95, sau ROMPETROL 95 ii plac cel mai mult, pentru un mers rotund si pornit usor. (nu fac reclama aici)

Link to comment

Multam fain de reply-uri...

O sa incerc o saptamana sa astept vreo 30 sec inainte sa dau la cheie...cu toate ca de obicei fac asta...dar nu tot timpul. Acum o sa fiu foarte atent sa vad daca se intampla si cand astept ceva inaite de a porni.

Link to comment

La fel a patit un amic, la service i-au spus ca e o problema cu presiunea din rampa de injectoare (cand e rece densitatea e mare, la cald e ceva mai mica) si ca nu-i repara pe garantie deoarece a forjat masina in rodaj, ca poate sa-i spuna si cati km a mers peste turatia de putere maxima.

Link to comment

Si la mine porneste uneori la cald un pic mai greu decat la rece, dar e vorba de jumatate de secunda, maxim o secunda mai mult, de aceea nu m-am ingrijorat. Ceea ce ma nelinisteste este faptul ca, intotdeauna, la pornirile la cald, fara nici un fel de consumatori electrici sau a/c cuplat, dupa ce porneste, creste un pic turatia peste cea de relanti, ceea ce cred ca este normal, dar apoi scade mai mult decat trebuie. Adica un pic sub relanti. Sta asa cam 1/3 secunda, apoi treptat isi revine. Stie cineva care poate fi cauza? Cu mentiunea ca sigur nu e de la benzina sau stilul de condus.

Edited by de esenta tare
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...