Jump to content

Frumoasa Mea


Sniper

Recommended Posts

Masina este fabricata in 2002 si a ajuns in tara in nov 05, este adusa de mine pentru a evita tepele care se dau la noi. Pana acum nu a vazut decat ulei si motorina , urmeaza sa ii schimb distributia si uleiul in curand.

post-5820-1172339872_thumb.jpg

post-5820-1172339950_thumb.jpg

post-5820-1172340017_thumb.jpg

post-5820-1172340350_thumb.jpg

Edited by Sniper
Link to comment

Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente. Ar fi frumos sa gasesti un model de cd-player care sa se potriveasca acolo.

 

 

Ca idee insa tepe se dau si afara nu poti fi sigur 100%. Mai nou dai si pe afara de romani... :D

Link to comment

Foarte frumoasa! Ceva detalii despre ea (descriere)? Eventual pareri la drum lung, despre oras...

 

Cat despre CD-Player, nu este problema, se gasesc modele sa se potriveasca in bord si sunt si capace pentru a putea monta unul "normal".

 

Multi kilometri si putine gropi!

Edited by _spong_
Link to comment

Despre "drum lung" la ora 10 am plecat din germania , la ora 22 eram in vama la unguri :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: mers constant cu 180 km/h cateva ore (sofer fiind tatal meu, daca eram eu la volan la ce autostrada aveam in fata ochilor mei de roman terorizat de mersul in Bucuresti as fi lipit acceleratia de podea) la unguri era o ploaie marunta si am lasat-o la 140-160km/h fiind si noapte. Legat de stabilitate intrece orice asteptari suspensia fiind excelenta pe o scara de 1 la 10 i-as da 10 fara nici un fel de regret.

Edited by Sniper
Link to comment

S-o stapanesti sanatos si sa te poarte milionul de km fara probleme

 

Am o intrebare: Cand e frigut afara si motorul rece si bagi talpa in ea scoate mult fum? Te intreb deoarece are si un prieten de al meu si a lui asa scoate, dar dupa ce se incalzeste nu mai scoate. O fi normal? :-?

Link to comment

Haide sa iti spun ce am observat la pornire ca oricare diesel scoate o dara de fum scurta ,dupa care in relanti ai impresia ca motorul nu este pornit ,nici cea mai mica urma de fum. Scoate fum atunci cand schimb vitezele. Fordul scoate fum (sau cel putin asta se poate observa cu ochiul liber fata de alte marci ex opel) cunosc un caz in care proprietarul fiind nemultumit de acest fenomen s-a dus la tester unde i-au zis ca motorul este ok .

Link to comment

Bordul ala e superb (desi eu sunt mai clasic de felul meu) si plasticele dau intr-adevar senzatia ca esti la volanul unei masini, senzatie ce o aveam pe Matiz si n-o mai am la Clio (si in general pe la frantuzoaice).

Pentru un cd-player cred ca se poate folosi sania originala si adaptat un compartiment din plastic dedesubt sau deasupra pentru cd-uri.

Link to comment
  • 4 weeks later...

Off-topic: Casetofon ca al tau am avut si eu montat pe Hyundai...se aude suficient de bine, daca nu esti foarte pretentios, si mai ales daca te multumesti cu radio+caseta (sau adaptor pt. mp3 etc.).

 

Masina este frumusica, sa o stapanesti sanatos! Chiar sunt curios cum e suspensia, ca si la Getz-ul meu am spus acelasi lucru: e foarte stabil!

 

Daca vrei un CD/DVD dublu, se gasesc de la multi producatori, iar ca preturi/calitate iti recomand PyleAudio.com.

Link to comment

Sniper, adica tu nu i-ai schimbat distributia inca? Do it quick!!!

 

@laurentiu: Bordul ala NU este superb, cel putin amplasarea scrumierei e extrem de idioata!

Link to comment
  • 3 weeks later...

S-o stapanesti sanatos.

 

5,5% consum? Esti sigur ? :)

 

Sniper, adica tu nu i-ai schimbat distributia inca? Do it quick!!!

 

@laurentiu: Bordul ala NU este superb, cel putin amplasarea scrumierei e extrem de idioata!

 

Adevarat graiesti. Sa vezi la noul Focus (plastic & cauciuc made). Scrumiera e langa frana de mana, intr-un borcan de plastic de 5cm diametru, adica tot scrumul e pe consola centrala :) )

Link to comment
S-o stapanesti sanatos.

 

5,5% consum? Esti sigur ? :)

Adevarat graiesti. Sa vezi la noul Focus (plastic & cauciuc made). Scrumiera e langa frana de mana, intr-un borcan de plastic de 5cm diametru, adica tot scrumul e pe consola centrala :) )

 

 

Din fericire nu fumeaza nimeni la mine in familie, scrumiera o tin doar pentru maruntis :D :D :D

Link to comment

In urma calculelor mi-a iesit un consum de 5,2 la acel drum , eu am rotunjit la 5,5. Chiar nu stiu ce ti se pare asa de uimitor... am mers cu golful 4 in Ungaria pe autostrada cu 140-220 . Tipul care conducea a tinut-o cu pedala lipita de podea cateva zeci de minute bune. Consum ? 6,6 L % motorul de 116 cai era acea varianta cu "i"-ul rosu, masina era incarcata full in portbagaj , eram 4 persoane mature in masina. Asadar diesel-ul are consum excelent la drum lung.

Link to comment

Scrumiera e si in bord, deasupra brichetei, cea de langa frana de mana se scoate si arunca in torpedou pentru a lasa loc unui pahar, sticle, cutii de suc. Merg de 4,5 ani cu o asemenea masina si pot confirma acel consum 5.5 - 6 % mers normal, dar la un mers de 180 (190 fiind maxim, cateodata 197 cu vant din spate) se urca pe la un 7-8%.

Fum scoate la pornire si la schimbarea vitezelor, dar depinde mult de motorina, de curatarea injectoarelor, de rabdarea la pornire (bujiile incandescente).

Ce ador la masina asta este stabilitatea, nu am reusit sa fac sa ii fuga fundul, e greu de "destabilizat". M-a ajutat in multe situatii limita, in conditiile in care am facut 200.000 km cu ea.

Din pacate renunt pentru...surpriza, va spun saptamana viitoare (tot Ford).

 

Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente!!

Link to comment

Cristi.a ce stiu despre aceasta suspensie este faptul ca s-a mostenit si pe Volvo xc30 datorita faptului ca este exceptionala .

Pana acum nu m-a dezamagit, m-am simtit foarte bine la volanul ei mai ales ca am mers mai mult la drum lung unde la viteze mari ai impresia ca se infige cu botul in asfalt , nu stiu daca este doar o parere personala dar eu asta simt. Ce nu imi place la ea este faptul ca nu ii vad "botul" cu toate ca nu sunt pitic (am aproape 1,80) asta ar fi singurul punct slab in cazul in care conduci masina din an in paste cum fac eu. Pe motorina am tinut-o numai pe euro 4 iar acum pe euro 5 , iarna obligatoriu aditiv 2+2. Mai am la mine in familie un Peugeot 406 care nu a mai vrut sa mai porneasca iarna din cauza motorinei romanesti si s-a lasat cu filtru schimbat , bujii arse si altele...

Asadar cum ai grija de masina "asa bagi mana in buzunar" . Imi pare rau ca trebuie sa o vand ...

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...