Tiberiu Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 A mea nu are tubul subtire care l-ai gasit tu. Am desfacut si furtunul cel gros crezand ca poate mufa e ascunsa acolo. Dupa ce am reusit sa ma jdrelesc la degete am descoperit ca palnia de la rezervorul pt. parbriz se scoate. ("> Link to comment
MCojo Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Daca a ta e model 2004 nu are scoase firele in mufa, se gasesc amestecate in acel "furtun gros"... Daca e model 2005 trebuie sa aiba... Link to comment
DIO Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Problema cu telecomanda mea (Viper 590): Armeaza si dezarmeaza, dar nu mai comunica cu masina: pe LCD apare semnul de alarma dezactivata si nu mai primeste nici un semnal in cazul unui eveniment. Iar uneori se intampla sa piuie ca si cum nu ar avea semnal, desi sunt aproape de masina. Poate ca nu am nevoie neaparat de service. Sigur este din telecomanda: acum folosesc telecomanda de rezerva si totul este OK. Link to comment
MCojo Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 (edited) Iti recomand sa-i schimbi bateria...este singura consumabila... Edited January 19, 2006 by MCojo Link to comment
DIO Posted January 19, 2006 Share Posted January 19, 2006 Bateria e aproape noua si o folosesc cu succes pe cealalta telecomanda, deci cauza este alta. Link to comment
Lucian79 Posted March 13, 2006 Share Posted March 13, 2006 Pina la urma stie cineva ce fel de alarma MetaSystem este pe kalosurile 2004 ? Cand am luat masina proprietarul "uitase" sa-mi dea si cartea alarmei, ulterior sunandu-l sa-mi spuna ca nu o mai gaseste (probabil pierduta). As vrea sa ma uit peste carte ptr. ca a mea vad ca a devenit bibelou in vitrina. Adica poate da pustii cu mingea in masina, o poate lovi/zgudui oricine ca nu piuie dracia naibii. Telecomanda separata ptr. alarma nu am.. operatiile le fac din cheie (inchidere/deschidere). Idea e ca as vrea sa fac alarma mai sensibila la socuri si nu stiu cum. Precizez ca mie nu-mi clipoceste ledul central ... am doar un push buton minuscul cu un led incorporat linga tweterul din stanga. Link to comment
lsniculescu Posted March 13, 2006 Share Posted March 13, 2006 Alarmele MetaSystems vin FARA senzori de soc. Eu cand am luat masina (2005 - GTT Bucuresti) nu venea cu nici un fel de alarma si, la cererea mea, mi-au trimis o oferta cu mai multe modele. Senzorul de soc l-am platit separat, iar telecomanda am cerut si separat de cea din cheie. Mai mult s-a discutat undeva pe forum, la topicul despre alarme, de unde am aflat si eu... Link to comment
Lucian79 Posted March 13, 2006 Share Posted March 13, 2006 asta e topicul despre alarme. Masina are senzori de soc ptr ca virgula cand am luat-o, am zgaltait-o si incepea sa urle si alarma. La fel daca geamurile erau deschise si bagam mana incepea sa piuie. Problema e ca trebuie zgaltaita bine de tot sa porneasca de aceea vreau sa o fac mai sensibila. Link to comment
ASIMO Posted March 13, 2006 Share Posted March 13, 2006 Lucian, la multe alarme reglarea senzorilor de soc se face pe cutia de la senzor (1 sau 2 butoane de reglaj). Buba mare e sa gasesti unde au montat senzorul... As paria pe undeva sub bord, poate pe stalp sau sub consola centrala! Oamenii inteligenti il pun in zona motorului, prins de peretele care desparte cockpitul de motor, cum am vazut eu. In alta ordine de idei, daca senzorul tau a incetat subit sa mai functioneze poate se fie "dus" sau deconectat de la alarma. Cand bagai mana prin geamul deschis nu era senzorul de soc, ci mai degraba senzorii de prezenta! Link to comment
zack Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 Cand bagai mana prin geamul deschis nu era senzorul de soc, ci mai degraba senzorii de prezenta! este senzorul de PERIMETRU. oricat de tare ai da senzorul de soc, nu o sa inceapa sa piuie cand o zgarii. eu al am asa de tare dat, incat cand ploua incepe sa "piuie"(e piuitul acela incet, care face de trei ori piu piu piu, si incet. e de advertisment). cel mai bine puneti senzor de perimetru. cu acesta puteti evita eventualele zgarietui care ar putea fi provocate de un nenorocit de om(altfel nu pot sa ai zic). ce ma enerveaza la perimetru, e ca atunci cand esti in fata masini sau in spate nu actioneaza. ("> trebuie sa fii numai in laterala masinii mai exact in zona usilor Link to comment
ASIMO Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 Nu ma pricep eu prea bine, dar senzorii de perimetru actioneza in afara masinii (senzori cu ultrasunete). Senzorii de prezenta (interioara) sunt senzori volumetrici si detecteaza modificarile de "volum" in interiorul masinii. Senzorii volumetrici actioneaza cand bagi mana pe geamul deschis. Senzorii de perimetru actioneaza cand te apropii de masina. Senzorii de soc sunt cu un prag de sensibilitate reglabil si cu ambele praguri de sensibilitate reglabil. Primul (asa am avut eu) aveai un buton de reglaj in care se regla sensibilitatea de armare a alarmei (cand sa sune) si in functie de asta senzorul regla automat pragul de prearmare (piuit). Senzorii cu doua butoane de reglaj iti permit sa reglez independent pragul de armare (suna) si de prearmare (piuit). Da' eu nu ma pricep... ce scriu e numai din experienta mea personala. Link to comment
zack Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 nici io nu ma pricem cine stie ce, dar senzorul de perimetru actioneaza atat pe dinafara cat si in masina. ps: io am vrut sa imi pun si senzor de geam spart si mi-au zis(cei care mi-a montat alarma) ca nu are rost. mi-a zis ca senzorul de perimetru actioneaza si in interior. minte el mint si eu... Link to comment
Abram Burel Posted March 17, 2006 Share Posted March 17, 2006 Senzorii astia de perimetru de care tot vorbiti sunt practic de doua feluri: cu o zona sau cu doua. Daca e cu una inseamna ca un singur "paznic" are grija de tot ce se intampla. Daca e cu doua (dual zone), e ca si cum ai avea doi paznici. Daca tot ii ai, inseamna ca le poti da "misiuni" diferite. De exemplu (cel mai uzual), unul are grija de interior si altul de exterior. Pentru asta sunt prevazute reglaje de sensibilitate pe fiecare zona in parte. Asta inseamna oarecum ca poti regla "raza" de actiune a senzorului. "Oarecum", pentru ca nu poti trasa o linie clara intre "alarma" si "nu s-a intamplat nimic". Mai e si problema formei "neregulate" a masinii si campului radarului (asta este de fapt un senzor de perimetru). De aici si dificultatile de reglaj. Oricum, cu un reglaj bun, nu ar trebui sa mai ai nevoie de senzor de efractie (geam spart). Din pacate, majoritatea alarmelor "simple" nu au o logica "combinata". Adica, vor traduce semnalul dat de un senzor intr-o conditie de alarma, indiferent de semnalul de la alt senzor. Spun "din pacate" pentru ca un "set" de senzori de perimetru si soc pot rezolva "impreuna" multe probleme, dar numai daca logica centralei tine cont de ele... sinergetic. Link to comment
geof Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Din ciclu "Metasystem strikes back", am o mare problema cu alarma Metasystem (cea agreata de GM si dezagreata de mine). De cateva saptamani, la armare sau dezarmare imi ramane semnalizarea stanga aprinsa din cauza alarmei. Nu isi revine decat dupa cateva armari-dezarmari (uneori destul de multe). Problema si mai mare este ca, uneori, cand porneste alarma, poate ramane cu semnalizarea aprinsa. Din pacate, aceasta alarma are garantie de doar un an (care tocmai a expirat), si momentan nu prea stiu ce sa fac. Link to comment
Satori Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 Cred ca Alx a avut aceiasi problema. Link to comment
Lucian79 Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Cine doreste Instrucţiunile de utilizare pentru sistemele GM MOP 3 şi MOP 4(format WORD) , PM la baiatu. Taxele de expediere via e-mail doar in sistem ramburs Link to comment
hawkeye Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 de Magic Car stie cineva ceva? eu stiu doar ca e montata pe cheia masinii, poate o avea ceva functii ascunse de care nu stiu eu .. mentionez ca e montata in noiembrie 2004 inainte de acele circulare GM in care se interzicea montarea altor alarme decat ale lor. Link to comment
ASIMO Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Well... de vreo juma' de an ma bucur de serviciile alarmei "tacute" instalata default pe KALOSUL meu, dar careia, impreuna ca BARONUL LOCAL, i-am dat si voce... Va amintit de mufa de iesire alarma pe care unii o au, altii n-o au? Well, uite ce frumos ii sade la o goarna atasata la ea. Si functioneaza! De vreo juma' de an. Dar n-am avut timp sa fac si o poza pana acum... Link to comment
K-Pax Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 asimo cand treci fra' prin sibiu de-te pe la mine sa vedem daca am cablu ca am io goarna Link to comment
Satori Posted July 24, 2006 Share Posted July 24, 2006 Bre, folositi si voi Mesageria Privata. Ca pedeapsa pentru nefolosire, faceti tutorial cu poze si alte asemenea. Link to comment
rm.popa Posted July 26, 2006 Share Posted July 26, 2006 Am şi eu mufa pentru goarnă pe maşină. Am şi ceva întrebări (sunt total ne-electronist ): 1. Există mai multe tipuri de goarne? Şi dacă da, ce anume ar trebui să caut? 2. Când o montez mă interesează polarităţile? Şi dacă da, de unde ştiu care e care? Metoda încercare şi eroare poate avea consecinţe neprevăzute? (mai ales că fiind doar 2 fire nu am prea multe încercări ) Mercic. Link to comment
Abram Burel Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 1. Da. Pot diferi: a. numărul de fire (2 sau 3) - îţi trebuie cu 2 b. tensiunea de alimentare - îţi trebuie de 12V c. cum şi cât de tare face - după cum vrei 2. Da. Conform manualului, conectorul tău ar trebui să aibă un fir maro (+) şi unul verde-cu-alb (-). Goarna ar trebui să aibă un fir roşu (+) şi unul negru (-). Dacă are alte culori şi nu scrie pe ea sau în prospect, întreabă-l pe vânzător. Se leagă + la + şi - la - Nu poţi şti sigur cum se comportă la alimentare inversă, dar dacă e pentru foarte scurt timp (doar un atins de fire ca să vezi dacă sună), e puţin probabil să păţească ceva. Link to comment
ASIMO Posted July 27, 2006 Share Posted July 27, 2006 (edited) Ce-ar mai fi de spus: eu am prins goarna in surubul cutiei de sigurante, sub "urechea" cutiei... :> Ok... recunosc... nu a fost ideea mea ci a lui Ovi s-o montam acolo... Daca era dupa stiinta mea, eu nu ma lasam daca nu dadeam gauri in tabla! fftopic: Sato, KPAX avea o goarna prea mare ca sa o putem monta in masina ceva cam cum sunt astea pe varful stalpului : ... asa ca nu e rost de tutorial . Dar am descoperit ca are conectorul acolo, la locul lui. (imaginea e luata dupa google.com, este folosita cu scop demonstrativ, si are pe ea copyrightul proprietarului, deci nu cred ca e vreo problema.) Edited July 27, 2006 by ASIMO Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now