Satori Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Din manualul de service citire: Remote Keyless Entry and Anti-Theft System The remote keyless entry and anti-theft system can perform the following functions: Remotely lock and unlock the vehicle doors by means of a hand-held, high-frequency transmitter. Sense intrusion into the vehicle. Activate a warning in the event of an intrusion. Help the driver find the vehicle in a parking area. Automatically re-lock the doors if the door or the trunk is not opened within 30 seconds after the vehicle has been unlocked by the remote keyless entry. Communicate serial data to a scan tool to help diagnose system faults. The remote keyless entry and anti-theft system consists of the following components: Keyless entry and anti-theft control module/receiver. Security indicator. Trunk open switch. Trunk tamper switch. Front door tamper switches. Door contact switches. Central door lock relay. Turn signal bulbs. Siren. Hood open switch. Cu ocazia asta, m-am prins si de ce mi-au pus alarma... unde mi-au pus-o . O sa revin cu niste poze edificatoare. Ok, deci: - se identifica asta: - se identifica asta: Iar pinul 1 este pentru goarna. Simplu, nu? Link to comment
kaloman Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Nu ti-au pus-o sub masca tunelului de transmisie, inaintea schimbatorului de viteza ?? Link to comment
Satori Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Sa zicem ca pe acolo pe undeva... PS: Doar nu vrei sa iti dau si telecomanda de la alarma 18 LT GRN Key Reminder Switch 19 YEL Security Indicator Cine se plangea ca nu mai vrea piuit daca uita cheile in contact (lucru care mi se pare absurd, dar in fine) poate sa se joace cu pinul 18. 19 sa fie LED-ul din consola centrala? Oare de ce nu l-or fi folosit? Eu as vrea sa il folosesc cand activez alarma (dar sa ramana si ala vechi, de la alarma, pentru ca altfel ma aleg cu o gaura in bord inutila). Link to comment
dinoc Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 (edited) Azi mi-am montat in service goarna (doar) la alarma originala a masinii Kalos. Deci se poate Alarma (originala) bipaie la armare iar dezarmarea se face silentios. In caz de declansare, alarma urla in intervale de cate 30 sec, timp de 5 minute (daca nu este dezarmata) pe urma se opreste. Senzorii de soc pe alarma aceasta nu cred ca se pot montata, sau nu se stie exact cum ... Edited October 21, 2005 by dinoc Link to comment
Satori Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Uite-te la goarna si zi unde se duc firele (firul) de la ea. Intra in manunchiul de langa sigurante sau este traseu separat? Banuiesc ca nu ai stat langa masina, nu? In schema din manual, nu se pomeneste nimic de posibilitatea de a monta senzori noi. Link to comment
kaloman Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Zi-ne si noua unde e acel celebru conector pentru goarna ??? Nu ne lasa "cu ochii in soare" ... Link to comment
alx Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 (edited) Deci, dupa o analiza atenta a sistemului permit sa corectez: 1. se ia firul care vine la contactor. 2. se leaga in paralel inainte de contactor un fir de la senzorul de soc. 3. celalalt fir al senzorului de soc se leaga la masa. 4. se testeaza functionare... Edited October 21, 2005 by alx Link to comment
Satori Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Acel celebru conector pentru goarna este pinul 1. Noi cercetam existenta firului (deja tras in compartimentul motor) Link to comment
kaloman Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Sa zicem ca pe acolo pe undeva... PS: Doar nu vrei sa iti dau si telecomanda de la alarma Doar daca-mi promiti ca lasi si rezervorul plin iar actele in buzunarul de la portiera ... Link to comment
dinoc Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 (edited) N-am stat chiar langa del ce monta goarna, ca eram preocupat mai mult de altceva (mi-au instalat si senzorii de parcare pe ea, si ma uitam la cel care dadea gaurile pt senzori ). Dar am observat ca au legat goarna la un manunchi de fire din zona stanga (sofer) langa palnia stropitorii (chiar au dat palnia la o parte pt operatiunea asta). Sigur n-au tras fir, am vazut ca au venit cu goarna (care avea niste fire scurte) si s-au legat la manunchiul respectiv (acu nu stiu care fir exact) Edited October 21, 2005 by dinoc Link to comment
Satori Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Conductorul are culoarea: DK GRN/WHT (Dark Ceva cu ALB)? Link to comment
dinoc Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Hmm ... cred ca da, dar nu pot sa-ti spun 100% sigur - ca sa ma uit ar trebui sa scot stropitoare, sa demontez goarna si sa dezizolez niste fire ... cred ca mai simplu ar fi sa-i intreb pe cei de la service la o adica Link to comment
Satori Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Pai... unde naiba au pus goarna? Nu o vezi? ce fire pleaca de la ea? Link to comment
dinoc Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 (edited) Ok m-am mai uitat odata si lucrurile stau asa: - exista un tub (separat) care are doua fire : unul maro (sau cafeniu) si unul verde-alb - acestea doua si cu inca unul negru (ce-i legat la masa) par a se duce toate la goarna Edited October 21, 2005 by dinoc Link to comment
Satori Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Verde alb!!! Bleah. S-o fi decolorat de la lichidul de parbriz Link to comment
dinoc Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Nu cred ... dar s-ar putea sa fi schimbat firele din 2004 pana in 2005 , n-or mai fi avut din alea cenusii pe stoc si-au pus verde ) Link to comment
Satori Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Intre timp m-am uitat la mine. Firul de la goarna intra in manunchi. Am o mica banuiala ca acolo se intalneste cu unu verde inchis care, in capatul celalalt nu mai este in alarma Kalosului ci in cea aftermarket. Link to comment
dinoc Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Deci cum spuneam la 2005 model, exista un 'furtun' SEPARAT, DOAR cu cele doua fire (verde-alb + maro/cafeniu) cu un conector la capat. Cu goarna s-au legat din conectorul respectiv. Link to comment
Satori Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Asta vine din service? Dar de ce 2? Era de ajuns una bucata. Link to comment
ASIMO Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 @dinoc : Yahooo... se poate! Ce au zis de garantie? Ramane? Lume, daca ma duc la Radacini sa-mi "opereze" si mie o goarna, si astia zic ca nu pierd garantia, trebuie sa fac reviziile la ei? Link to comment
dinoc Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 (edited) Da, asa vine din fabrica cu firele respective si conector. Are nevoie de 3 fire fiindca-i o sirena speciala comandata (nu-i o simpla sirena) . Nu-ti pierzi nici o garantie stai linistit. Radacini sunt mai nou dealer Chevy. Edited October 21, 2005 by dinoc Link to comment
alx Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 (edited) Da, asa vine din fabrica cu firele respective si conector. Are nevoie de 3 fire fiindca-i o sirena speciala comandata (nu-i o simpla sirena) . Ete zau... SI tu ai crezut nu-i asa? Cat ai dat pe dansa, asa de curiozitate? Edited October 21, 2005 by alx Link to comment
dinoc Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 Alx, esti stresat sau ai o zi mai proasta care-i problema ? Link to comment
ASIMO Posted October 21, 2005 Share Posted October 21, 2005 (edited) @dinoc : ) Cat a fost goarna? Nu ai cum sa bagi niste poze de acolo? Eu am cautat firele alea de am tampit! De unde le-or fi scos aia? Cat despre "sirena comandata", nu radeti, ca si mie imi zisesera tot asa ceva cand imi promisiesera goarna... ca cica nu merge una obisnuita, ca trebuie una "comandata". N-am intrebat ce inseamna... Edited October 21, 2005 by ASIMO Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now