Jump to content

Aveo 0 - 100 Km / Aveo 190 Km/h


Recommended Posts

In primul filmulet, isi bate joc de masina

In al doilea ceva nu e in regula: motorul la 180 km/h este prea silentios si in plus soferul nu arata si el un cadru cu exteriorul sa ne convingem

Link to comment
Masina din primul filmulet cred ca e Kalos :-? .

 

The artist formely known as... Kalos. Acum e Aveo.

 

In primul filmulet, isi bate joc de masina

In al doilea ceva nu e in regula: motorul la 180 km/h este prea silentios si in plus soferul nu arata si el un cadru cu exteriorul sa ne convingem

 

De ce isi bate joc de masina?

E filmat cu telefonul, microfonul nu e grozav. Din experienta spun ca nu e cine stie ce zgomot la viteza aceea.

Vedeti aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=6498

Link to comment

Normal ca o bruscheaza. Doar nu credeai ca poate sa mearga sub 2500rpm si sa atinga 100kmh secolul acesta :) )

Cat despre zgomot... vezi si celalalt film (am pus linkul mai sus).

Link to comment

Numai daca schimbi foarte rapid realizezi 11.1s ca in carte. Din experienta, limitarea in a II-a intra exact inainte de 100kmh si deci trebuie sa dai a III-a si gaz. In film, vitezometru dispare exact atunci ;)

Link to comment

Relax, e copil mic, si inca mic rau de tot .

 

Uite-o p-asta...

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=0HGE6qfBvvw

 

citez dintr-un coleg : CEA MAI RAPIDA MASINA DIN LUME,Este vorba de un Vauxhall Victor "Red Victor One" (Opel Vectra) din anii 70' care acum are motor Chevrolet "big block" V8 de 9.3 litrii, plus 2 turbine si sistem NOS... totalizand 2200 de cai putere 0-100 km/h dureaza 1s, iar 400 de metrii ii termina in 7.8s si ajunge la 183 de mile/h (aprox 300 km/h)!!! Faza si mai tare e ca omul merge zilnic cu ea, cu toate ca ii consuma 90/100 litrii la suta de km " am incheiat citatul .

 

... dar suntem :o fftopic:

Edited by Cumnatu
Link to comment

Aveo nu e automat.

 

1. Automata schimba mai repede vitezele cand e vorba de kick-down decat o face cel din film.

2. Turatia la automata scade mai putin (cel putin la a mea, dar tind sa cred ca are o cutie similara).

3. Dintr-un motiv ciudat omul a bagat a 5-a prea devreme, avea aprox. 5900 rpm. O automata cu kick-down nu ar fi schimbat inainte de 6200 (sau unde are limitarea). Iar daca ar fi avut automata si dintr-un motiv ar fi ridicat piciorul de pe acceleratie, in momentul in care apasa din nou ar fi retrogradat in a 4-a.

4. Cand schimba din a 2-a in a 3-a se aude foarte clar sunetul motorului cand are ambreajul calcat.

5. La schimbarea din a 3-a in a 4-a se aude fix acelasi sunet doar mult mai scurt, deoarece e mai usor sa bagi a 3-4 decat 2-3.

 

 

Oricum, a 4-a s-a cam oprit la 5000rpm. Nu prea mai avea putere suficienta pentru mai departe.

 

 

EDIT: Ref. la punctul 4. Am mai ascultat o data si sunt aproape sigur ca i-a intrat limitarea =))

Edited by hawkeye
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...