Lao Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Mai jos găsiţi un fişier din care învăţaţi cum să vă confecţionaţi o bară de rigidizare, de montat între oalele amortizoarelor faţă. Nu ştiu cât de mulţi se vor apuca să o facă, dar eu unul, dacă nu o aveam gata făcută, cu siguranţă îmi sacrificam un weekend de Mall pentru a o face. Spor la lucru. Strut_Bar_Making.pdf Link to comment
serban_pc Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Sal, Nu pot sa deschid pdf-ul. Please chiar ma interesa. Zice ca are o eroare in el si ca nu incepe cum ar trebuii sa inceapa un pdf. Mersi, Serban Link to comment
Mircea Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Pdf-ul merge. Incearca sa-l salvezi mai intai pe hdd. Link to comment
mad_voly Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Daca nu e cu suparare, la ce foloseste acest mecanism? Multumesc Link to comment
EM!L Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 ...la ce foloseste acest mecanism? Multumesc Din cate stiu eu intareste suspensia, o rigidizeaza. Amortizoarele si arcurile de pe ambele parti sunt "unite" prin acest Strut-bar, iar tensiunile aparute in viaje sunt distribuite in mod egal pe fiecare parte. Astfel se obtine un raspuns mai bun in curbe si o stabilitata sporita. Link to comment
dinoc Posted March 10, 2007 Share Posted March 10, 2007 Rigidizeaza sasiul masinii nu suspensia. Link to comment
emt Posted March 30, 2007 Share Posted March 30, 2007 Salutare tuturor! Interesant fisierul postat aici. Cu ceva timp in urma am vazut pe Discovery (sau Explorer, nu mai retin exact) la emisiunea WHEELER DEALERS, o asemenea bara de rigidizare montata pe un BMW. As fi curios sa vad cum se comporta masina. Stie cineva daca se poate gasi o astfel de bara prin magazine sau la dezmembrari, ca de confectionat... mai greu... Link to comment
Lao Posted March 30, 2007 Author Share Posted March 30, 2007 Se găseşte. Dă o raită pe net, preţul variază de la 60 la 150 de euro. Partea rea e că livrarea se face cam greu, dar depinde şi pt ce maşină vrei. Link to comment
emt Posted June 16, 2007 Share Posted June 16, 2007 Pornind de la schitele postate aici si dupa mai multe cautari pe net am hotarat sa-mi confectionez singur strut-bar-ul. A fost un pic mai greu de prelucrat acasa, pe balcon dar daca ai vointa... sau altfel spus: daca vrei, poti. Intr-un garaj, cu o dotare minima, se poate realiza foarte usor. Eu nu am respectat intocmai schita datorita "conditiilor de productie", insa in linii mari este ceva asemanator cu strut-bar-ul postat mai sus. Ca si comportament al masinii, dupa montare, pot spune ca exista parti bune si parti mai putin bune: masina e mult mai stabila in viraje, parca si tractiunea e mai buna insa toate denivelarile de pe soselele patriei se simt mult mai tare , ceea ce ma duce cu gandul la bucsile care probabil ca vor trebui schimbate mai des . Oricum nu stiu daca bara va ramane montata pe masina pentru ca nu sunt genul de "pilot de raliu" sa merg "tare". Voi incerca sa postez si ceva poze cu "opera". "> Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now