Jump to content

Korando Motor Benzina -> Diesel


Recommended Posts

Salutare

 

Sunt nou pe acest forum dar vad ca este foarte activ si asta ma bucura foarte mult.

M-am pricopsit cu un Korando de la taica-meu si are motor pe benzina de 2,3 litri, foarte foarte gurmand. Am tot citit pe diverse manuale de Korando si am vazut ca motoarele pe diesel au acelesi dimensiuni ca si cele pe benzina, de aceea ma bate serios gandul sa imi pun motor diesel. Ati auzit pe cineva ca a mai facut asta la Korando sau visez frumos... orice detaliu imi este de folos, asa ca nu ezitati si postati aici tot ce stiti

 

Multumesc mult

Marius

Link to comment

Talpa poate lua si cu o instalatie secventiala cu stag 300, care rupe daca e reglata cum trebuie. Va consuma mai mult decat benzina in mod cert, dar va fi per total mai ieftin.

Pe langa costul in sine al motorului mai este si omologarea ulterioara...

Link to comment

As avea si eu o intrebare asemanatoare si m-am gandit sa postez aici ca sa nu mai deschid alt topic.

Intrucat vreau sa-mi pun un motor de Dacia 1300 pe masina si omologarea ma costa vreo 500 lei as vrea sa stiu ce pedeapsa se aplica in cazul in care "ma prinde" un control.

Motorul la Dacia 1100 este acelasi tipar ca pe toate Daciile pana la nova.

Edited by Uncle-Sam
Link to comment

Ce talpa ma??? Vreau sa consume mai putin. Nu m-am gandit pana acum la o instalatie GPL. Daca aveti detalii, va rog sa scrieti aici. E complicat sa pui asa ceva pe o astfel de masina, nu exista si "reactii adverse" ca sa zic asa, adica uzura mai rapida a motorului, etc?

Link to comment

Hai sa incepem de la inceput:

1. Se poate monta o instalatie relativ simpla (vaporizator, mixer, LCS) si la un pret rezonabil

2. Despre consecinte, preturi, pareri gasesti topicuri dedicate pe forum, totul e sa vrei sa cauti!

Link to comment
As avea si eu o intrebare asemanatoare si m-am gandit sa postez aici ca sa nu mai deschid alt topic.

Intrucat vreau sa-mi pun un motor de Dacia 1300 pe masina si omologarea ma costa vreo 500 lei as vrea sa stiu ce pedeapsa se aplica in cazul in care "ma prinde" un control.

Motorul la Dacia 1100 este acelasi tipar ca pe toate Daciile pana la nova.

 

 

Pai stiu ca motorul nu este (inca) piesa de schimb a unei masini asa ca orice ai pati se va traduce intr-un cost mult mai mare de 500 ron. Luat talon si daca nu ma insel este si penal. 500ron e ieftin...

Si daca tot am dat-o in offtopic (asta se referea la korando), de ce ai vrea sa schimbi un motor de 1100 (din cate stiu eu cu piese frantuzesti) pe unul de 1300? Incearca si pe daciaclub.ro sa obtii opinii ;)

Link to comment

Alx, nu e nimic penal. Se ridica talonul, se aplica o amenda si esti trimis sa-l omologhezi. Trebuie sa ai acte pe motorul respectiv. Oricum, este amanarea unui moment, intrucat la ITP tot trebuie sa-l ai trecut in carte.

Link to comment
Hai sa incepem de la inceput:

1. Se poate monta o instalatie relativ simpla (vaporizator, mixer, LCS) si la un pret rezonabil

2. Despre consecinte, preturi, pareri gasesti topicuri dedicate pe forum, totul e sa vrei sa cauti!

 

Am auzit azi o chestie nasoala despre instalatii GPL. Cica in maxim doi ani ai probleme serioase cu instalatia, se tot infunda, etc. Voi ce probleme ati intampinat cu GPL ?

Link to comment

In acest topic se discuta despre montare motor diesel pe korado. Noi am deviat si ti-am recomandat o instalatie de GPL. Depune si tu macar atata efort in a cauta pe forum, pentru ca informatii exista f multe despre instalatii de gaz!

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...