marius_sufana Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Salutare Sunt nou pe acest forum dar vad ca este foarte activ si asta ma bucura foarte mult. M-am pricopsit cu un Korando de la taica-meu si are motor pe benzina de 2,3 litri, foarte foarte gurmand. Am tot citit pe diverse manuale de Korando si am vazut ca motoarele pe diesel au acelesi dimensiuni ca si cele pe benzina, de aceea ma bate serios gandul sa imi pun motor diesel. Ati auzit pe cineva ca a mai facut asta la Korando sau visez frumos... orice detaliu imi este de folos, asa ca nu ezitati si postati aici tot ce stiti Multumesc mult Marius Link to comment
Gamerul Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 ... sau visez frumos... Visezi frumos. Sant atat de rare incat mai repede o vinzi si iti ei alta masina cu motor diesel. Link to comment
ovi_jer Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Motoarele sunt mercedes si sunt mai scumpe decit masina. Solutia este o instalatie gpl. Link to comment
tolin Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 E pacat sa gazezi asa un motor. Ala vrea doar talpa. Link to comment
Mircea Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Talpa poate lua si cu o instalatie secventiala cu stag 300, care rupe daca e reglata cum trebuie. Va consuma mai mult decat benzina in mod cert, dar va fi per total mai ieftin. Pe langa costul in sine al motorului mai este si omologarea ulterioara... Link to comment
ovi_jer Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 E pacat sa gazezi asa un motor. Ala vrea doar talpa. Te inseli ca de obicei Link to comment
tolin Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Te inseli ca de obicei Eu da, dar ce zice el ? Link to comment
Uncle-Sam Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 (edited) As avea si eu o intrebare asemanatoare si m-am gandit sa postez aici ca sa nu mai deschid alt topic. Intrucat vreau sa-mi pun un motor de Dacia 1300 pe masina si omologarea ma costa vreo 500 lei as vrea sa stiu ce pedeapsa se aplica in cazul in care "ma prinde" un control. Motorul la Dacia 1100 este acelasi tipar ca pe toate Daciile pana la nova. Edited March 16, 2007 by Uncle-Sam Link to comment
marius_sufana Posted March 19, 2007 Author Share Posted March 19, 2007 Ce talpa ma??? Vreau sa consume mai putin. Nu m-am gandit pana acum la o instalatie GPL. Daca aveti detalii, va rog sa scrieti aici. E complicat sa pui asa ceva pe o astfel de masina, nu exista si "reactii adverse" ca sa zic asa, adica uzura mai rapida a motorului, etc? Link to comment
andreib Posted March 19, 2007 Share Posted March 19, 2007 Hai sa incepem de la inceput: 1. Se poate monta o instalatie relativ simpla (vaporizator, mixer, LCS) si la un pret rezonabil 2. Despre consecinte, preturi, pareri gasesti topicuri dedicate pe forum, totul e sa vrei sa cauti! Link to comment
alx Posted March 19, 2007 Share Posted March 19, 2007 As avea si eu o intrebare asemanatoare si m-am gandit sa postez aici ca sa nu mai deschid alt topic.Intrucat vreau sa-mi pun un motor de Dacia 1300 pe masina si omologarea ma costa vreo 500 lei as vrea sa stiu ce pedeapsa se aplica in cazul in care "ma prinde" un control. Motorul la Dacia 1100 este acelasi tipar ca pe toate Daciile pana la nova. Pai stiu ca motorul nu este (inca) piesa de schimb a unei masini asa ca orice ai pati se va traduce intr-un cost mult mai mare de 500 ron. Luat talon si daca nu ma insel este si penal. 500ron e ieftin... Si daca tot am dat-o in offtopic (asta se referea la korando), de ce ai vrea sa schimbi un motor de 1100 (din cate stiu eu cu piese frantuzesti) pe unul de 1300? Incearca si pe daciaclub.ro sa obtii opinii Link to comment
Mircea Posted March 19, 2007 Share Posted March 19, 2007 Alx, nu e nimic penal. Se ridica talonul, se aplica o amenda si esti trimis sa-l omologhezi. Trebuie sa ai acte pe motorul respectiv. Oricum, este amanarea unui moment, intrucat la ITP tot trebuie sa-l ai trecut in carte. Link to comment
marius_sufana Posted March 20, 2007 Author Share Posted March 20, 2007 Hai sa incepem de la inceput:1. Se poate monta o instalatie relativ simpla (vaporizator, mixer, LCS) si la un pret rezonabil 2. Despre consecinte, preturi, pareri gasesti topicuri dedicate pe forum, totul e sa vrei sa cauti! Am auzit azi o chestie nasoala despre instalatii GPL. Cica in maxim doi ani ai probleme serioase cu instalatia, se tot infunda, etc. Voi ce probleme ati intampinat cu GPL ? Link to comment
andreib Posted March 20, 2007 Share Posted March 20, 2007 In acest topic se discuta despre montare motor diesel pe korado. Noi am deviat si ti-am recomandat o instalatie de GPL. Depune si tu macar atata efort in a cauta pe forum, pentru ca informatii exista f multe despre instalatii de gaz! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now