gabimok Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 De la ce ar fi?De ce nu mai fuge cum fugea? Am schimbat acum 1500 km filtrul de benzina/ Poate sa fie de la bujii,nu le-am schimbat de 30.000 km? Link to comment
adostar Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Ti-ai dat raspunsul singur. Link to comment
tolin Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Ti-ai dat raspunsul singur. Asa, cat vrei sa te tina niste prapadite de bujii cu un singur electrod si ala din cupru ? Trebuia sa le schimbi de vreo 15k km. Link to comment
gabimok Posted March 16, 2007 Author Share Posted March 16, 2007 Am schimbat bujiile,si degeaba,masina face la fel. Deci nu era din cauza bujilor.Din ce cauza sa fie? Link to comment
JMu Posted March 16, 2007 Share Posted March 16, 2007 Ai schimbat si fisele? Ia uita-te noaptea, poate se vad OZN-uri sub capota. Link to comment
pyngi Posted March 25, 2007 Share Posted March 25, 2007 Aceiasi problema! Masina din 2002, 124k Km. Am mers cu filtrul de benzina 110k Km si am zis ca de aia nu merge... l-am schimbat. Bujii 50.000...le-am schimbat tot nimic, reset ECM... nimic, pus solutie de curatat injectoare in benzina...nimic. Concluzie: poti sa-i faci ce vrei daca l-ai nimerit asa asa o sa moara. P.S. mai am unul care are 170k km, filtru de benzina original!!!! si alte minuni si trage de rupe tot. Link to comment
tolin Posted March 25, 2007 Share Posted March 25, 2007 La delco te-ai uitat ? Macar asa, din 110k in 110k km. Link to comment
gabimok Posted April 7, 2007 Author Share Posted April 7, 2007 da in nas parca as merge cu vechea Dacie,si are gunoaie in jiclorul de relanti ! Accelerez...da in nas...da sa moara ..si deodata isi revine si o i-a la goana...fuge de rupe...ce sa mai cred!!! Aaaa mi-am amintit un alt lucru...cand pornesc dimineata ,nu porneste turat (nu se simte prezenta shocului) ci o balbaie la turatie minima...tre sa o accelerez putin ca la vechile Dacii...asta ce o mai fi? Link to comment
EM!L Posted April 7, 2007 Share Posted April 7, 2007 Incearca si un reset + idle learn! Link to comment
gabimok Posted April 9, 2007 Author Share Posted April 9, 2007 Incearca si un reset + idle learn! Si cum se face asta? Link to comment
NFS Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Accelerez...da in nas...da sa moara ..si deodata isi revine si o i-a la goana...fuge de rupe...ce sa mai cred!!! Vezi si pe aici, poate te ajuta: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=1047 Link to comment
zapacitu Posted April 10, 2007 Share Posted April 10, 2007 Sau aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...amp;#entry73796 Link to comment
gabimok Posted April 12, 2007 Author Share Posted April 12, 2007 Azi am constatat ca dupa ce motorul ajunge la temperatura optima de functionare,nu mai "da in nas",si fuge ca un Matiz normal. Acum la ce sa imi indrept atentia? Link to comment
adostar Posted April 12, 2007 Share Posted April 12, 2007 Ce tip de bujii ai pus si ce ulei ai in motor ? Link to comment
gabimok Posted April 14, 2007 Author Share Posted April 14, 2007 Ce tip de bujii ai pus si ce ulei ai in motor ? Bujii Bosch si ulei Mobil 10w40...cumparate de la dealerul local Daewoo. Link to comment
tolin Posted April 14, 2007 Share Posted April 14, 2007 Acum la ce sa imi indrept atentia? Ai facut ce ti s-a recomandat ? Link to comment
racura Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Azi am constatat ca dupa ce motorul ajunge la temperatura optima de functionare,nu mai "da in nas",si fuge ca un Matiz normal.Acum la ce sa imi indrept atentia? Am avut si eu aceeasi problema cu masina de cand am luat-o, de noua. Numai la "rece" "dadea in nas", problema care s-a mentinut cateva luni bune si care, in cele din urma a dus la aprinderea check-ului la bord. Am mers la service si mi-au dat verdictul : injectorul 3 nu functiona corespunzator (decat la turatii mai mari), in rest nu facea altceva decat sa picure benzina. Mentionez ca masina consuma cu aproape 1l/100km mai mult decat a prietenilor mei (tot cu euro3). Oricum dupa schimbarea injectorului, masina e alta. La " rece" pleaca fara sa mai dea in nas, merge muuuult mai rotund, iar acum consumul e undeva de 5,1-5,3 in afara, si sunt foarte multumit. Poate sufera de acelasi problema si a ta, desi la mine, cei de la service nu si-au dat seama de acest defect desi el exista dupa parerea mea, decat dupa aprinderea check-ului, care probabil s-a aprins cand injectorul nu mai functiona deloc. Link to comment
gabimok Posted April 19, 2007 Author Share Posted April 19, 2007 Ai facut ce ti s-a recomandat ? Am facut reset si idle learn...degeaba tot da in nas la rece si porneste greu...la rece Link to comment
gabimok Posted April 22, 2007 Author Share Posted April 22, 2007 euro 2...si am mai constatat ca daca accelerez(da in nas)si daca iau incet piciorul de pe acceleratie incepe sa traga... Link to comment
tolin Posted April 22, 2007 Share Posted April 22, 2007 Pana sa ajungi la injectoare, desfa capacul la delco si vezi ce-i pe acolo. Link to comment
gabimok Posted May 7, 2007 Author Share Posted May 7, 2007 Pana sa ajungi la injectoare, desfa capacul la delco si vezi ce-i pe acolo. Am fost la meserias...a desfacut delcoul,l-a curatat,a reglat avansul(parca asa ii zicea)....si nici o schimbare La rece tot da in nas...dupa aia la cald zboara. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now