Zetics Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 (edited) Alea cu LPG nu! Celelalte...nu stiu, sper ca da! Ca si bani, nu e mare scofala, cu 150-200 de lei iti poti trage roata de rezerva, problema e caratul, si-asa nu ai cine stie ce portbagaj... Edited April 13, 2007 by Zetics Link to comment
closchkutza Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Pai si daca faci pana, ce naiba faci, te uiti la ea? Link to comment
Laurycã Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Iti iei solutie de vulcanizat si un compresor mic portabil, unele masini asa au. Deja conceptul roata de rezerva e demodat. Link to comment
tolin Posted April 13, 2007 Share Posted April 13, 2007 Roata de rezerva poate sta linistit in spatele scaunului soferului. Link to comment
laurentziu83 Posted April 14, 2007 Share Posted April 14, 2007 Alea cu LPG nu! Celelalte...nu stiu, sper ca da! Ca si bani, nu e mare scofala, cu 150-200 de lei iti poti trage roata de rezerva, problema e caratul, si-asa nu ai cine stie ce portbagaj... Ma gandisem eu, pentru eventualitatea unui Matiz pe GPL in viitor. Butelia in locul rotii de rezerva si o roata de rezerva subtire (tip gogoasa) pusa peste butelie. In acest fel ai si GPL, si rezerva si spatiu in portbagaj, deoarece se stie ca la Matiz de la roata de rezerva pana la placa de PFL a podelei portbagajului sunt cativa cm. Placa va fi inaltata doar putin, se vor pierde doar cativa litri din volumul total. In Romania eu n-am incredere in sisteme de vulcanizat si alte alea, am deja anvelope explodate, taiate pe laterale, cu care mi-ar fi fost frica sa continui drumul. Si cand ti-a pocnit un cauciuc, solutiile de reparat sunt fix pix. Asa ca in Ro conceptul de roata de rezerva mai are mult pana sa fie demodat. Link to comment
Tommy Posted April 14, 2007 Share Posted April 14, 2007 O fi la moda cuvantul demodat.. Desi n-am facut pana de ani buni, n-as pleca fara roata de rezerva la mine, un cauciuc taiat te lasa doar cu buza umflata pe marginea drumului mai elegant chiar ca la o pana de benzina Si nici cu roata in spatele scaunului nu mi se pare o solutie tocmai rafinata.. Insa gaz pe-un motor de 0.8 si pe-o masina precum matizu.. chiar mi se pare o solutie de marketing disperata, ca mai toate din ultimii ani gasite de deiu craiova, de inteles de altfel data fiind situatia. BTW, de vanzare nu se mai aude nimic.. Link to comment
Zmeul cel rau Posted April 14, 2007 Share Posted April 14, 2007 Solutia asta cu roata de rezerva in spatele scaunului soferului se practica inainte de 90 la autobuze. Cate nu erau care sa aiba pe jos langa o usa un mare cauciuc? Mie imi placea sa sar pe el (ca doar cati ani aveam atunci?) dar in general se facea o oaza de spatiu in inghesuiala din autobuz. Link to comment
hawkeye Posted April 14, 2007 Share Posted April 14, 2007 Sau exista varianta cauciucurilor run-flat, desi nu stiu daca exista si pe dimensiunile matizului Link to comment
EM!L Posted April 14, 2007 Share Posted April 14, 2007 Cand or mai pune si run-flat pe Matiz, o sa ajunga la optionale. Iar ca pret final o sa fie peste varianta de acum de top! La ce politica de preturi duc astia... Link to comment
adostar Posted April 14, 2007 Share Posted April 14, 2007 Roata de rezerva se poate pune foarte bine pe hayon ca la aro 10 Link to comment
ovi_jer Posted April 14, 2007 Share Posted April 14, 2007 Ati fi surprinsi sa vedeti cate masini nu vin dotate cu roata de rezerva. Vin in schimb cu kit de vulcanizare si compresor Link to comment
hawkeye Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Mini este una dintre ele, vine standard cu kit de vulcanizare si optional anvelope run-flat. Interesant e ca puteai sa-ti alegi doar 3 producatori de cauciucuri. Link to comment
Tommy Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Ati fi surprinsi sa vedeti cate masini nu vin dotate cu roata de rezerva.Vin in schimb cu kit de vulcanizare si compresor Daaa, si unele legante vin la fel Si daca ai ghinionul sa-l tai? Link to comment
ovi_jer Posted April 15, 2007 Share Posted April 15, 2007 Niciodata Nici pe tir in cateva sute k nu am avut roata de rezerva pe semiremorca si am avut multe intepaturi. Intotdeauna compresorul te ajuta sa ajungi la prima vulcanizare. Link to comment
laurentziu83 Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Cu Maty am intrat in bordura la 60 la ora (mi-a taiat fata un autobuz) si mi-a sectionat pur si simplu anvelopa pe lateral, de mai mergea doar cusuta cu sarma. Noroc ca eram in oras (Vaslui) si ca aveam rezerva, alfel mergem vreo 2 km cu roata-n mana pana la prima vulcanizare. Daca eram la mama naibii... Nu stiu cum ar fi rezolvat problema un kit de vulcanizare. In alta situatie se faramase un cauciuc in asa hal incat mi-a fost frica sa merg cu el, si nici bani de altul sh n-aveam. Poate la TIR anvelopele sunt mai rezistente la cuie, borduri, etc, dar aici vorbim de roti de 13/14. Eu fara rezerva nu plec la drum, fie ea si roata ingusta, macar sa am ce pune acolo pana la prima vulcanizare. Link to comment
thinking Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Eu am de doua saptamani un Matiz euro4, modelul E simplu. In CIV scrie 35.3 KW (47 CP), adica 1 CP mai putin decat in specificatiile de la Matiz euro3. Mai apare o modificare la inaltime: 1523 la euro4 in CIV, 1485 la euro3 in specificatiile de la dealer. In rest, apar identice. Tot de la dealer: euro4 sunt doar 4 variante: E simplu, E cu airbag, SE PowerPlus si SE PowerPlus ABS. Link to comment
ovi_jer Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Un pic de atentie si eviti orice ) Nici pe leganza nu am rezerva de 2 ani de cand am butelie toroidala. Link to comment
Amentys Posted April 16, 2007 Share Posted April 16, 2007 Versiunea cu LPG va avea rezervorul in locul rotii de rezerva. Da' stiam ca nu se mai pot omologa instalatiile cu butelie toroidala . Nu mai zic de alimentarea montata in spoiler !! Link to comment
cristipa Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Sunt curios ce putere dezvolta motorul cu euro 4, pe site nu sunt decat date tehnice pentru euro 3. Taxa de inmatriculare 94€ i n loc de 300€ ? Intrebarea mea este alta: de ce nu mai are nici una cu Euro4 aer conditionat? E chestiune de Marketing? - ar fi mai scumpa? nu imi inchipui ca nu mai are loc agregatul pentru AC... Eu am de doua saptamani un Matiz euro4, modelul E simplu. In CIV scrie 35.3 KW (47 CP), adica 1 CP mai putin decat in specificatiile de la Matiz euro3. Mai apare o modificare la inaltime: 1523 la euro4 in CIV, 1485 la euro3 in specificatiile de la dealer. In rest, apar identice.Tot de la dealer: euro4 sunt doar 4 variante: E simplu, E cu airbag, SE PowerPlus si SE PowerPlus ABS. de ce fara AC? Un pic de atentie si eviti orice )Nici pe leganza nu am rezerva de 2 ani de cand am butelie toroidala. toti recipientii cu forma nesferica sunt periculosi (chiar si buteliile conventionale)! - din cauza concentrarilor de forte, motiv pentru care inca nu exista masini de serie care merg cu hidrogen. Salut, Da'.....nu vi se pare cam ciudat ca euro4 este mai ieftin decat euro3?? Ce naiba au dat jos de pe ea? Nu cumva ...motorul? Numai bine "> nu are AC! Link to comment
closchkutza Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Unde ai gasit tu ca nu mai au AC? Link to comment
ovi_jer Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 toti recipientii cu forma nesferica sunt periculosi (chiar si buteliile conventionale)! - din cauza concentrarilor de forte, motiv pentru care inca nu exista masini de serie care merg cu hidrogen. nu are AC! Citeste de cateva ori daca nu intelegi de prima data.Se discuta despre altceva ! Link to comment
cristipa Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Unde ai gasit tu ca nu mai au AC? Pai daca nu ma crezi intreaba pe cineva care stie si in care ai incredere, daca nici in descrierea de pe siteul Daewoo nu crezi... Tocmai mi-am luat Matiz, daca exista E/AC cu Euro4 il luam: nu sunt suficient de fraier sa dau la stat taxa speciala 300 de Euro (EURO3) in loc de 94 de Euro (EURO4). www.acb.ro - 1. luat numar de telefon, 2. sunat, 3. pus intrebari, 4. aflat, 5. linistit. DECI inca o data: Intrebarea mea era: de ce fara AC? Cred si sper ca sunteti toti oameni seriosi pe-aici Numai Bine! Citeste de cateva ori daca nu intelegi de prima data.Se discuta despre altceva ! "> cred ca am raspuns la mesajul tau care era legat de subiectul asta, deci nu stiu care dintre noi e offtopic aici... Link to comment
ovi_jer Posted April 18, 2007 Share Posted April 18, 2007 Era vorba de lipsa rotii de rezerva. Incearca sa-ti pastrezi parerile tale personale despre ceilalti useri pentru tine. Link to comment
cristipa Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 Era vorba de lipsa rotii de rezerva.Incearca sa-ti pastrezi parerile tale personale despre ceilalti useri pentru tine. bine asa sa fie! imi asum critica! ce legatura are roata de rezerva cu EURO4? - asta daca nu te superi... Link to comment
Bel_Ze-but Posted April 19, 2007 Share Posted April 19, 2007 cristipa, : Am mai aflat cateva amanunte despre Matijii euro 4: asa cum banuiam nu exista versiunea E cu A/C si airbag. Vrei amandoua, iei versiunea de varf. Punct.Versiunea cu LPG va avea rezervorul in locul rotii de rezerva. Care roata de rezerva dispare cu totul! Pai si noul Euro 4 nu va avea deloc roata de rezerva? ... inteleg ca nu ai timp sa cauti si sa citesti tot topicul, dar daca tot vrei sa scrii... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now