Elessar Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 Salutare. M-am hotarat sa mi iau un Matiz pe gpl cu aer conditionat. Asa ca am luat lista cu dealerii din Bucuresti si...surpriza..Ce sa aflu? Ca Matiz pe gpl cu aer conditionat ink nu se fabrica!!! Foarte ciudat. Stie cineva dak se va fabrica intr-un viitor apopriat aceasta masina?? Link to comment
scorpion Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 In primul rind nu mai folosi limbaj IRC si in al doilea rind mai intreaba o data sau schimba dealerul , avem deja forumisti cu Matiz E A/C LPG . Link to comment
VAXXi Posted September 4, 2007 Share Posted September 4, 2007 Pai si modelul E A/C LPG, prezent pe pagina asta, tocmai cumparat de safta70, ce e ? Link to comment
padual Posted November 29, 2007 Share Posted November 29, 2007 cand si-au luat ai mei matiz in 2006 era numai cu Euro 3 si scria la consum extraurban 4.7 ... acuma vad ca scrie 5.1 cam pete tot... Pacat. Deja nu prea mai face fata motorasul! Link to comment
laurentziu83 Posted November 30, 2007 Share Posted November 30, 2007 Nu te mai uita dupa prostiile scrie acolo pe site. Cel mai economic s-a dovedit a fi tot Euro 2-ul proiectat de coreeni. Atata timp cat la cele mai putin poluante ai nevoie sa strivesti mai mult acceleratia pentru aceleasi performante, nu vei reusi acelasi consum in vecii vecilor. Asta ca sa nu mai zic de consum mai mic. Link to comment
renatremo Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 Am achizitionat un matiz euro 4 e cu gpl, pentru ca nubira ma rupea la locuri de parcare. Pur si simplu nu incape. Prima impresie? Buna! Dar probleme la cutia de viteze, asta pentu ca trebuie sa fii cam prea gentil ca sa intre in a doua sau in marsalier. Motorul nu porneste la sfert si desi am 700 km parcursi si ma indrept catre prima revizie (doar pe benzina... pitik de al meu = rodaj pe benzina), uleiul cam miroase a benzina. Din pacate uleiul prezinta depuneri... in rest... masina romaneasca, adica demontat haion si rearanjat in balamale ca statea stramb, usa la sofer care sta cam departata, tremurat la relantiu scartiait la placute... dar trecem peste astea ca doar daca vroiam fara defecte mai puneam inca 30.000 euro si imi luam un mercedes. Glumesc. Daca aveti intrebari despre comportamentul masinii scrieti pe forum si va raspund... Link to comment
laurentziu83 Posted February 20, 2008 Share Posted February 20, 2008 (edited) Felicitari, sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente. Si eu imi doresc unul, e o masina corecta la banii ei si in oras n-are adversar. Chiar si cu euro 4 e foarte agila, (clio e lenes pe langa Maty) si urca usor in ture. Forumul e plin de sfaturi despre cum sa-ti imbunatatesti masina, alarma, cd-player, etc. Noi iti uram succes. Pe gaz trage foarte bine, nici nu simti diferenta. Maty E4 urca lejer la 140 pe gaz fiind. Bine, dupa ce se mai lasa motorul. Edited February 20, 2008 by laurentziu83 Link to comment
DarkAngeL Posted February 21, 2008 Share Posted February 21, 2008 si eu am un maty e classe euro 4 pe gpl din fabrica se lauda cu 48 cp, probabil scaderea vine de la catalizator am 10.000 de km cu el si nu am avut probleme, desi mai se aude cate ceava pe la gropi mari... Link to comment
muscarul Posted March 14, 2008 Share Posted March 14, 2008 DarkAngel - zi-mi tu o masina accesibila in Romania care tace malc la gropi mari Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now