alx Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 8. Respectarea vitezei legale! Link to comment
Alezz Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 9. Reducerea vitezei pana la evitarea orcarui pericol. Link to comment
steph Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 10. prioritatea de smecher uita de ea. Link to comment
paul_marines Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 Vorbeam de pomii de pe marginea drumului pro si contra, dar sa fii contra cu 140 km /h si sa mai supravietuiesti este o mare minune. Ingrediente: - 140 km/h - fara centura Link to comment
woulfy Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 Poti sa mai adaugi: -fara airbag Link to comment
Mircea Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Woulfy, da' chestia aia mare alba ca un sac care iese din volan ce-o fi oare???? Link to comment
paul_marines Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 (edited) Woulfy, da' chestia aia mare alba ca un sac care iese din volan ce-o fi oare???? Tetiera. Pare alba din cauza flash-ului Edited January 28, 2006 by safari hunter Link to comment
tuf5075 Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 care sunt cauzele producerii accidentelor??? va propun sa discutam pe aceasta tema!!! VITEZA!!!!!! ( 95% din accidente cauzeaza) Apoi restul: neindemanarea, stare tehnica precare...si nu in ultimul rand conditiile de rulaj. Link to comment
paul_marines Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 (edited) VITEZA!!!!!! ( 95% din accidente cauzeaza)Apoi restul: neindemanarea, stare tehnica precare...si nu in ultimul rand conditiile de rulaj. Si.i...i.ii..i ALCOOLUL ce loc ocupa? Accidentul s-a produs pe un carosabil perfect uscat si in linie dreapta de 6 km. Am atasat o poza facuta cu cca 10 minute inainte sa descopar locul accidentului. Edited January 28, 2006 by safari hunter Link to comment
vio.p Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 (edited) cateva poze cu un accident: cica avea acu' blocat la 170km/h Edited January 28, 2006 by viorem87 Link to comment
sebian Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 10. prioritatea de smecher uita de ea. 11. Pe o banda nu incape decat o masina, nu doua ...verificat pe propria piele...aaa...caroserie, mai exact Link to comment
Alinutz Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Sa mai intreb daca au murit sau nu ? Link to comment
vio.p Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 (edited) nu cred ca e cazu . eu m-as intreba ce viteza a avut inainte sa franezeeee ca cica acu era blocat la 170 si urmele sunt lungiiiiiii ... Edited January 30, 2006 by viorem87 Link to comment
ticolino Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 11. Pe o banda nu incape decat o masina, nu doua ...verificat pe propria piele...aaa...caroserie, mai exact 12. nervii la volan. incearca sa fii cat mai calm. Link to comment
paul_marines Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 12. nervii la volan. incearca sa fii cat mai calm. Cat de calm poti fi cand cineva isi suprapune conturul masinii lui peste masina ta? Si asta nu in Star Trek ci pe unul dintre largile bulevarde de 2 benzi ale Constantei. Cu atat mai mult cu cat tu stai pe banda ta si cineva vrea sa schimbe banda exact pe locul tau No Matter What. ("> Link to comment
MCojo Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 (edited) A inceput si in Cta sa se circule din ce in ce mai nervos si fara lipsa de respect... Inteleg ca toti se grabesc, in definitiv e mai important sa te grabesti ca sa ajungi mai repede intr-un loc sporindu-ti sansele de a piede timpul pe culoarele politiei sau chiar mai rau, sau mai incet, mai cu atentie si "cat de cat" in siguranta... Am facut la un moment dat un test: Constanta - Bacau acelasi traseu urmat atat la dus cat si la intoarcere...la dus stil de condus rapid cu demaraje in forta, viteza max. 140-150...la intoarcere condus foarte calm cu demaraj usor viteza max. 120... Rezultatul : jumatate de ora mai putin in primul caz... Concluzie: nu merita o jumatate de ora - o ora castigata in defavoarea unei sigurante mai mari cel putin, ca sa nu mai zic de consumul cu 1,5l in plus mancati in primul caz... Edited January 30, 2006 by MCojo Link to comment
george03 Posted January 30, 2006 Share Posted January 30, 2006 Adevarat graiesti bade MCojo Braila-Slobozia: 98 km. Calcata de i-au sarit capacele ... adica 150 afara si 100 in localitate:. 49 min. Mers cuminte, fara accelerari bruste ... 90-110 afara si 60 in localitate: 65 min. Oricum dupa faza cu stalpii de beton (detaliile sunt tot in acest topic ... mai sus) sunt mielushel la volan Am mai atins o singura data 140 ... pe autostrada ... ziua!!! Link to comment
renatremo Posted January 31, 2006 Share Posted January 31, 2006 (edited) Auuuuu!!! Da ce-ai facut ai zis ca e ou de Paste si sa faceti cioc-cioc???Mai da si tu detalii despre accident:Cum sa produs, cine a fost de vina, cu ce rani ai scapat, a murit cineva ?? etc salutare! vrei detalii? iata: 31 ian 2005 ora 18.30 autostrada soarelui km 103 dinspre Buc spre Cta. Automobil Lancia Prisma infipt in plug de dezapezire al 80km ora. Mentionez ca utilajul de dezapezire circula in sens opus pe banda 2. Impact frontal la 80+40km/h. Auto lancia distrus intregime. Soferul Lanciei (adica io) facut sandwich, gips, atele, cusaturi recurare, dureri etc. in prezent ok! FAPTUL CA TRAIESC? NOROCUL MEU!!! SA FIE SI PT ALTII!!! V-ati intrebat oare cat de rezistente sunt automobilele Daewoo? De ex imi poate spune cineva cate stele are nubira la test crash??? hai sa postam daca avem poze cu automobile DAEWOO avariate! Murim in ele sau nu??? Ce parere aveti???? Edited January 31, 2006 by renatremo Link to comment
Satori Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 La cat noroc ai avut tu, nu ai muri nici in Tico. Link to comment
MCojo Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 Intradevar dupa cum te-am vazut ca aratai sambata, greu de crezut ca ai supravietuit unui asemenea accident... Parerea mea : te-ai nascut a doua oara, tine minte asta si nu-ti mai incerca norocul... Link to comment
guru Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 Pentru a raspunde la intrebarea " Cat de rezistente sunt masinile Daewoo in caz de accident ?" , ma citez pe mine : quote name='guru' date='Nov 2 2005, 09:42 PM' post='113780'> Am avut in luna august un accident cu Matizul... l-am reparat,l-am vandut si am cumparat altul nou,deci acum pot povesti cu mai multa detasare ceea ce s-a intimplat.Circulam noaptea pe soseaua Targoviste Bucuresti cu 70 Km/h ,pentru ca ploua torential, si am fost lovit din spate de un BMW,a carui viteza era de 120 km/h.BMW -ul a vrut sa ma depaseasca din scurt ,dar a intat in mine,in partea stanga spate.In urma coliziunii am fost proiectat pe contrasens, unde m-am rasturnat in sant pe partea laterala din dreapta si m-am oprit la cativa cm de un copac foarte gros.Matizul a fost sifonat destul de serios dar eu nu am patit absolut nimic desi nu purtam centura.In urma reparatiei au fost scchimbate:puntea spate ,amortizoare spate,stop frana,bari fata-spate,luneta,trei usi,capac rezervor,ambele praguri,parbriz,aripa dreapta fata,bascula directie,volan,doua jenti,o anvelopa,geometrie dereglata, si a fost revopsita integral.Reparatia a fost facuta la Radacini Giurgiului,tinichigeria a iesit bine insa vopsitoria a fost de nota 3.Matizul a fost vazut in service de catre userul Sprite,care poate comenta despre cum arata masina si caruia ii multumesc pentru tigara.Costul reparatiei a fost de 95 mil. Link to comment
Bobby Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 A vazut cineva Crash Testul la Daewoo Cielo??? A luat o stea fratzilor. 1 * mica de tot! http://cartest.omega.kz/crash/daewoo_nexia.html Link to comment
Alezz Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 Da da,si marmota invelea...adica eu intru intrun bou cu un Golf 3 cu 40km/h si imi intra bara inauntru 2-3cm si ala la 65km/h(sau la cat se face testul) se rupe'n 2... Link to comment
Satori Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 Gandesti gresit Alezz-ule, dar e poveste veche si deja s-a scris mult pe subiect. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now