AAdorjan Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 (edited) Doi dintre copii deputatului PSD Vasile Soporan am decadat intr-un accident la 15km de Cluj. Accidentul a fost groaznic, iar curatirea drumului a durat vreo 2 ore. Am stat si eu in coloana vreo ora, coloana care s-a intins pe vreo 6-7km. Accidentul a fost unul frontal intre Renault Megane si Dacia Logan. http://www.ziarulclujeanului.ro/nocache/ar...ia_Soporan.html Edited October 30, 2006 by AAdorjan Link to comment
Tommy Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 (edited) Hmm, ce diferenta de distrugere intre megane si logan.. Soferul megane-ului a scapat cu doar cateva zgarieturi. Edited October 30, 2006 by Tommy Link to comment
AAdorjan Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 (edited) Da asta m-a mirat si pe mine. Si cica Meganu avea 90km/h iar loganul vreo 80. Edited October 30, 2006 by AAdorjan Link to comment
tkd29 Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 O fi el mai greu da nici in halul ala , se vede ca francezii si-au batut joc de Logan in comparatie cu alte modele de a le lor. Link to comment
Alinutz Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 Eu cred ca are importanta si faptul ca loganul a fost lovit in lateral, nu chiar frontal ca meganeul ... Link to comment
Mircea Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 N-are chiar asa de mare importanta...Oricum nu mai conteaza. Unde-s stelele Loganului? Pe de alta parte, lasand aspectele logan vs..., lasand faptul ca n-aveau ce cauta cu acea masina, dar probabil ca taticu mergea cu mercedesul ca n-avea fata de logan, iar loganul - ca deh consuma de la noi- il calareau copii, este tragic ca si acest accident isi are cauza in indisciplina unora, pentru care regulile sunt facute pentru a fi incalcate...Sper sa faca suficienta puscarie vinovatul... Link to comment
icet Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 N-are chiar asa de mare importanta... Ba eu as zice ca are,pentru ca in lateral e foarte slaba protectie pasagerilor...nu se stie daca cei din dacie purtau centuri...oricum cine-i vinovat sa plateasca. Link to comment
tkd29 Posted October 30, 2006 Share Posted October 30, 2006 Stele Loganului sunt doar pe hartie , in accidentele suferite de Logan nu prea si-au doveit utilitatea. Prea multe Loganuri se fac varza in niste accidente banale, eu numai masina sigura nu as numi-o. Link to comment
Matizel Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Loganul e facut cu tabla de la ALRO Slatina din aia performanta din care se fac si cutiile de fasole pentru piata indigena. Eu nu as numi-o autoturism ci mai degraba sicriul Logan. A uitai ca a aparut si cavoul Logan MCV. Dzeu sa ii ierte pe toti mortii cu vina sau fara de vina ! Link to comment
Alezz Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Fratilor,nu stiu cati din voi ati vazut in Logan fara bara fata(plastic) va spun ca arata groaznic e o bara de "protectie" de ma apuca groaza si sa va spun de ce...materialul din care e facuta esta mai sunbtire atentie mai subtire decat materialul din care sunt facute aripile la Cielo ca sa nu mai zic de bara de protectie de la cielo care e de 3mm grosime... Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Da, normal, ca nu e masina ruseasca sa fie tanc. Ziceai ca ai facut liceul auto? Link to comment
Pedala Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Ce conteaza din ce e facuta bara? Conteaza ce e dedesubt. Sau mai bine zis ce nu e Link to comment
iulia Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Dar nici Trabant sa fie din carton! Tabla aia a fost intotdeauna problematica la Pitesti. Acum, in treacat fie spus, si Ticul meu era extrem de delicat... . Dar totusi, alte pretentii sunt de la Logan. Link to comment
Zmeul cel rau Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Si daca ar fi fost ceva pe dedesubt sau daca bara ar fi fost din tabla mai tare ce s-ar fi intamplat? I-ar fi zdranganit dintii soferului in caz de accident. Cand am lovit Espero in fata, bara s-a facut varza, chiar in locuri in care nu a fost lovita direct, in timp ce bara de berlina de abia s-a mutat din loc, din urechile de metal. In schimb eu in masina nu am simtit nimic-nimic, doar am auzit accidentul. Link to comment
Bel_Ze-but Posted November 1, 2006 Share Posted November 1, 2006 Si este foarte normal asa , deoarece cu cat deformarea este mai mare in zona de impact si mai mica sau nula la nivelul habitaclului cu atat este mai bine, energia cinetica fiind preluata prin deformare. Iar daca structura conceputa pt. a prelua impactul este si tip fagure (preluare progresiva, pe mai multe directii de descompunere a fortelor) e perfect ! Link to comment
alx Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 Loganul e facut cu tabla de la ALRO Slatina din aia performanta din care se fac si cutiile de fasole pentru piata indigena. Tabla unei masini are importanta maxim 5% in cazul unui accident. Structura de rezistenta este cea mai importanta, aia pe care voi o neglijati. Cum ar fi lonjeroane, montanti, barile din usi... Mie nu-mi pute nimic la acest accident, e clar ca masinile au fost accidentate diferit, una frontal si una lateral. Aproximativ. Problema in a vedea ce a cauzat moartea pasagerilor este faptul ca masina a fost ulterior deformata pentru descarcerare, din cate vad eu parca, parca (nu bag mana in foc) interiorul ar fi ok si atunci lipsa centurilor de siguranta ar fi putut fi un factor deosebit de agravant. Dar recunosc ca mai mult imi dau cu parerea. Link to comment
zalmoxis Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 Loganul e facut cu tabla de la ALRO Slatina din aia performanta din care se fac si cutiile de fasole pentru piata indigena. Eu nu as numi-o autoturism ci mai degraba sicriul Logan. A uitai ca a aparut si cavoul Logan MCV. Dzeu sa ii ierte pe toti mortii cu vina sau fara de vina ! Mi-as lua si eu un Logan din tabla din aia serios !!...Iti dai seama ca nu ai mai avea treaba cu rugina nu!?!? Link to comment
Cumnatu Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 (edited) Imi cer scuze ca nu am gasit postul in care se discuta de reparatii samd ale carosabilului. Am tot cautat. Oricum, ce vroiam sa zic : in poza de mai jos aveti un model de semnalizare din viitor respectiv invizibil. Pe aceeasi strada se mai gasesc inca 8 asemenea gauri. Strada ( TURTURELELOR ) este deschisa circulatiei ... va dati seama ce misto o sa fie noaptea, mai ales daca si ploua.. Edited November 2, 2006 by Cumnatu Link to comment
CristiP Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 Am vazut la stiri despre un accident in Constanta, era implicat un matiz si o dacie, nu am prins tot reportajul, poate cineva din Constanta ne spune mai multe. >- Link to comment
icet Posted November 2, 2006 Share Posted November 2, 2006 Scuze de calitate,sunt facute cu telefonul si eram in trafic... Link to comment
Mircea Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 Cosmarul oricarui sofer! Lovitura din lateral... Link to comment
Leutzu Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 Dar nici Trabant sa fie din carton! Tabla aia a fost intotdeauna problematica la Pitesti. Acum, in treacat fie spus, si Ticul meu era extrem de delicat... . Dar totusi, alte pretentii sunt de la Logan. Crede-ma prefer sa ma loveasca un Logan decat un Trabant, am vazut ce structura de rezistenta are "cartonul" ala si m-am ingrozit... Link to comment
MasterYoda Posted November 3, 2006 Share Posted November 3, 2006 Anul trecut - iarna , ningea , ora ~ 20.00 la iesirea din Iasi intr-o curba un "om" in mijlocul benzii in genunchi . Frana , ocolire si am scapat ; tipul sarbatoarea venirea lu' Santa , sau asa ceva si nu mai ajunsese acasa de beat . De multe ori a trebuit sa fac loc celor ce depaseau aiurea de pe contrasens si de si mai multe ori am franat in urma carutelor nesemnalizate - TREBUIE sa facem ceva in privinta lor . Link to comment
uskt2005 Posted November 4, 2006 Share Posted November 4, 2006 (edited) Un cretin beat care a iesit cu tractorul la plimbare prin cimitir , numai ca un copac s-a impotrivit distractiei Edited November 4, 2006 by uskt2005 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now