savimbi Posted December 30, 2007 Share Posted December 30, 2007 Na ca am patit si eu o boacana, simbata trecuta, ma aflam pe A15 nord, tocmai trecusem de pe banda a 2 a pe banda a 3 a deoarece intentionam sa o fac la stinga pe A 40 vest, cind am observat ca masinile aflate pe banda 3 se deplasau f.f.f.f incet din cauza aglomeratiei. Incep sa reduc viteza si cind aproape sa opresc masina (se oprise toata coloana) unul cu un nissan, nefiind atent ma izbeste in plin, in spate, proiectindu-ma in cel din fata mea care avea un Volvo S80, si pe cel cu Volvo la rindul lui, in cel din fata lui. Rezultatul: soferul primei masini in care intrase Volvo nu a avut nimic la masina, ca atare si-a continuat drumul, Volvo a avut numai bara din spate zgiriata, eu, cu bara din fata fisurata in dreptul farului din dreapta, bara din spate fisurata la rindul ei, hayonul are o infundatura de marimea unei palme, toba de esapament impinsa spre puntea spate dar nu sparta iar cel cu nissanul cu fata masinii facuta praf de a necesitat ca masina sa fie tractata ca altfel nu se putea. Nu as fi crezut nici in ruptul capului ca masina mea ar fi putut suporta un asemenea soc, daunele sunt minore dar nu cred ca cineva care ar fi vazut cum arata nissanul si apoi s-ar fi uitat la masina mea ar fi crezut ca ele doua s-ar fi lovit. Link to comment
perfidus Posted January 1, 2008 Share Posted January 1, 2008 De bucurie ca au comis-o si pe 2007, doi soferi s-au trezit din betie cred eu direct la spital, azi dimineata pe la 5: unul a intrat frontal in ceva (nu mai era acolo) neacordand prioritate venind de pe 1 Decembrie (aia cu strandul Titulescu) colt cu Doljului, iar altul a luat un stalp in plin la intersectia Doljului cu Amaradiei. Masina din stalp arata destul de rau, mai mult ca sigur avea mult peste viteza legala in oras, si mai si aluneca pe jos... De cap sa le fie! Fie ca pe anul care a inceput sa avem cat mai putine postari la topicul asta "> ! Link to comment
Lucian M Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 (edited) Oameni buni- ati vazut la stiri accidentul dintre un Clio (varianta HB- modelul penultim- probabil clio 2) si un Ford (probabil orion)? In clio au murit amandoi cei din fata, din fordul rosu au scapat cei doi ocupanti. Si se cracaneaza rino ca fac masini sigure. PS: se poate sa nu fie ford masina rosie- puteti aduce completari- cine e mai avizat. M-a socat faptul ca au murit amandoi ocupantii din clio. Edited January 2, 2008 by Lucian M Link to comment
Tommy Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 (edited) Ford escort model de prin 95 eu am inteles, si reno-ul megane ... (ma rog, nu sunt sigur). M-a sunat un prieten, a trecut pe acolo. Asa a zis si el, ca era praf reno-ul si fordul nu avea mare lucru. Edited January 2, 2008 by Tommy Link to comment
Lucian M Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 Capota sarita de la locul ei la Ford (deci nu m-am inselat prea tare- l-am vazut doar din fata si din lateral). Pacat de cei din rino. Link to comment
Adi_Iacob Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 Masina decedatilor un Renault clio bicorp, nu stiu dac clio 2, da praf facuta, insa impactul luat cam 50% pe lateral, oricum nu e normal sa fi decedat amandoi... Link to comment
Pedala Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 Poate masina aia a mai fost implicata intr-un accident. Link to comment
Lucian M Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 Mda- daca e implicat un rino si a iesit sifonat rau- o fi fost implicata in vreun accident anterior, o fi fost defect de fabricatie etc. Laura Stoica a murit tot in clio. O fi fost clio initial masina de nspe stele- ca si loganul- insa nu mai este ce a fost. Cat se lauda frantuzu' ca scoate masini de nspe stele- eu unul nu mai am incredere in ei (in special rino). Se spune ca daca se torsioneaza caroseria- ocupantii scapa cu viata: fordul nu s-a indoit (vizibil) iar ocupantii is vii. Clio e varza iar ocupantii au murit instantaneu. Se spune ca e lovitura din lateral: macar unul trebuia sa fi supravietuit- cu toata airbergareala cu care se "lauda" masina aia. Poate distrusii nici nu purtau centuri (ca am vazut si parbrizul gaurit si murdar de sange in dreptul soferului. NU am avut pc-ul deschis- ca faceam niste snapshot-uri cu prgramul de captura- pentru a fi mai concisi in afirmatii. Link to comment
laurentziu83 Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 31 decembrie, pe la 4 dupa-amiaza, aproape de Carrefour Constanta. Link to comment
Lucian M Posted January 2, 2008 Share Posted January 2, 2008 No -e jale pe soselele patriei in zilele astea. La tv numai stiri cu morti si raniti in accidente. Cand ma uit- ma ia durerea de stomac. Grija mare pe sosele- dragi colegi. Si a-propos de vesti proaste: a luat foc pensiunea de la Moeciu de sus. Nu stiu daca e cea la care ati desfasurat intalnirile anuale, oricum imi pare rau. Pacat si de proprietar care nu era autorizat sa primeasca turisti si nici asigurare pt locuinta nu avea. Link to comment
alx Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 Azi venind dinspre buc catre budapesta, aproape de savarsin un opel frontera de pe contrasens a pierdut roata fata stanga. Am reusit in ultimul moment sa o evit dar cel din spatele meu s-a oprit si roata i-a spart farul si l-a mai si lovit unu in spate. Am avut o ditamai bafta ca pierdeam minim o zi cautand un far sa ne continuam drumul. Link to comment
hitman Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 (edited) Se spune ca e lovitura din lateral: macar unul trebuia sa fi supravietuit- cu toata airbergareala cu care se "lauda" masina aia. In caz de impact lateral, corpul uman nu mai este asa de rezistent ca in cazul impactului frontal. Totul pleaca de la modul cum este 'construit' creierul, cu cele doua jumatati ale sale. In caz de impact lateral sau chiar frontal creierul este cel mai 'solicitat' organ. Dupa cum stiti creierul este alcatuit din doua jumatati, cea stinga si cea dreapta. In caz de impact lateral, aceste doua jumatati tind sa se distanteze una de alta. Cele doua jumatati sint unite printr-un 'istm'. La impact lateral, in acest istm se produc rupere de vase de singe ceea ce provoaca hemoragii iar hemoragiile atrag dupa sine 'umflarea' (inflamarea) istmului si cresterea presiuni intracraniene = moarte. Impactul frontal nu produce 'umflarea' creierului, creierul rezistind incomparabil mai bine la impact frontal datorita anatomiei lui. Am auzit aceasta explicatie la televizor, la o emisiune dedicata accidentelor auto, in special cele cu impact lateral. Concluzia acelei emisiuni a fost ca impactul lateral este devastator pentru ocupantii masinii chiar la viteze mici. Admitind ca o masina are airbaguri laterale, rata de supravietuire la impact lateral nu are legatura cu ce fel de masina a fost implicata in accident. Si asta va spune cineva care uraste renoul. Puteti sa va inchipuiti deja ca la o masina fara airbaguri laterale, impactul lateral foarte puternic inseamna moarte sigura (vezi cazul Teo Peter si Nemescu) Nu va mai hazardati in afirmatii fara sa studiati toate datele problemei! Edited January 3, 2008 by hitman Link to comment
Jinx Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 Corect Hitman, am langa mine un doctor si zice ca este cat se poate de adevarat. Link to comment
Pedala Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 Si eu sunt un "foarte mare" fan Reno. Dadeam o posibila explicatie. Link to comment
tb230daewoo Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 (edited) @ Pedala Daca incerci sa ne explici ca ocupantii autoturismului Clio nu se uitau la Ford in momentul accidentului, pe mine nu ai reusit sa ma convingi. Eu cred ca pt. cele doua creiere din Renault, impactul a fost frontal. Poate renaultul circula tamponat gata, e si asta o ipoteza. Realitatea e ca nu as vrea sa fiu intr-o astfel de masina in cazul unui impact mai serios. Cred ca vreo 25-30% e facut din plastic. Edited January 3, 2008 by tb230daewoo Link to comment
Pedala Posted January 3, 2008 Share Posted January 3, 2008 (edited) Ultim off-topic: @tb230daewoo: Nu ma refeream ca era busit deja... Ci doar ca mai suferise un accident in trecut. Si repet inca odata... era o IPOTEZA. Iar incepem cu fixisme? Nu inteleg ce legatura are cantitatea de plastic inglobata in costructia unei masini cu rezistenta ei la un impact. Ai auzit de lonjeroane din plastic? Crezi ca o aripa de metal fata de una din plastic ofera mai multa siguranta? Si cand am pomenit eu de pozitia ocupantilor in masina? Edited January 3, 2008 by Pedala Link to comment
EM!L Posted January 4, 2008 Share Posted January 4, 2008 De pe 26 pana pe 3 am vazut in jur de 10 masini facute zob pe marginea drumului . Cele mai nasoale - un 307 in zona intrarii in Sinaia infipt intr-un stalp de pe marginea drumului, un Escort pe drumul ce cobora din Poiana in BV, un Passat rasturnat in sant la intrarea in Poiana Mica, o Alfa ce probabil derapase si era destul de sifonata in zona Damboviciara, un Pajero intrat intr-un stalp (foarte nasol accident) pe Carpatilor in BV... etc . Link to comment
CristiP Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Aseara pe Kisselef la ultima trecere de pietoni pana in Arcul de Triumf un logan era proptit intr-un stalpulet, probabil i-a sarit pieton si a franta brusc... Arata foarte nasol dupa impactul cu acel stalpulet Link to comment
Miste_R Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 (edited) Exact acolo,si tot aseara, m-am dus eu cu Leganza...si tot m-am dus..noroc ca pietonul si-a dat seama ca nu ma voi putea oprii in timp util,desi mergeam f prudent... Pana nu-mi iau anvelope de iarna, nu mai ies cu masina,desi pe gheata, nu stiu cat de mult ajuta si acelea... Edited January 8, 2008 by Miste_R Link to comment
tolin Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Franati din frana de mana pe carosabil din acesta, utilizand frana de serviciu va transformati masina in sanie ! Link to comment
LYM Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 (edited) Franati din frana de mana pe carosabil din acesta Bravo tolin, asta da sfat! Edited January 8, 2008 by LYM Link to comment
hawkeye Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 Ai uitat sa mentionezi ca trebuie tras puternic de volan fix in momentul in care se trage frana de mana, primesti bonus pentru spectacol ) Link to comment
banzay Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 (edited) Cand ma intorceam de la revelion, pe 1 dupa Ovidiu cum te duci spre Tulcea, o Dacie 1310, rupta in 2 pur si simplu... Motorul la vreo 30m departare...au murit ambii ocupanti. Se banuieste ca soferul ar fi avut viteza prea mare si ar fi adormit. Eu chiar daca nu am iesit cu masina pe vremea asta, tot a patit-o matizelu'. I-a zis un vecin mamei ca l-ar fi pocnit unu in spate (pe Matiz). Intamplator maicamea l-a prins tocmai cand pleca si l-a intrebat si a recunoscut. Acum seara m-am uitat cu ceva lumina si nu pare nimic indoit nici pe sub bara (ce am putut vedea). I-am luat si nr. de inmatriculare in caz de ceva. Mai arunc o privire de dimineata sa vedem ce si cum. Am avut noroc ca pe o straduta de langa a venit unu si cica a lovit aproape toate masinile parcate... De la Constanta, (in afara de gunoaie si multe gheata ) va urez un an nou fericit si SANATATE ! Edited January 8, 2008 by banzay Link to comment
tolin Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 (edited) Ai uitat sa mentionezi ca trebuie tras puternic de volan fix in momentul in care se trage frana de mana, primesti bonus pentru spectacol ) Cred ca ai inteles ca se trage frana de mana pana la limita la care nu se blocheaza rotile. In plus, ea se actioneaza in tot acest timp cu butonul apasat. Nu stiu de ce am senzatia ca ati inteles altceva. Un lucru este cert, n-ati folosit vreodata frana de mana pentru a frana in trafic pe zapada. Edited January 8, 2008 by tolin Link to comment
LYM Posted January 8, 2008 Share Posted January 8, 2008 (edited) Eu am inteles foarte bine. Ceea ce nu pot sa inteleg e cum poate cineva sa recomande franarea folosind frana de mana in defavoarea franei de picior + ABS. LE: tocmai, am folosit cu totii frana de mana si stim foarte bine care este efectul. Edited January 8, 2008 by LYM Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now