Satori Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 Condoleante. Dupa cum arata masina, cred ca a fost vorba de mai mult de 100kmh. Link to comment
Matizel Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 Ieri noapte pe Oltenita-Bucuresti (DN 4) putin dupa ora 12 noaptea, cativa tineri se intorceau de la discoteca din Curcani. Am ajuns la cateva minute dupa accident si ce am vazut acolo m-a speriat. Una bucata Renault Megane oprita in pom; masina avea maxim 1m in lungime; un tanar atarnat pe geam din spate cred ca era mort; alt tanar intins pe sosea la 10m aproape fara haine, plin de plagi deschise si cred ca si fara picioare. Ceva terifiant ce poate face viteza. Am uitat sa precizez ca afara ploua si era furtuna. Grija mare si reduceti gazul. Dumnezeu sa ii ierte ! Link to comment
ileana Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 In locul unde s-a intamplat accidentul soseaua este foarte denivelata, santuri din acelea facute de masinile grele, vara. Viteza mare, ploaia, lipsa de experienta (baiatul de la volan era din Curcani si am aflat ca avea permis de 5 luni) au dus la curmarea a 5 vieti tinere. Dumnezeu sa-i odihneasca! Mai multe amanunte aici . Link to comment
tolin Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 Aceasta poveste trista se repeta in fiecare weekend, dar nu invata cineva din ea, nici macar cei care se entuziasmeaza la testele Euro NCAP. Link to comment
Cumnatu Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Dupa cum se poate observa in poze masina a preluat cat de cat socul, sunt elemente sarite special pentru a proteja inhabitantii, dar la 180... pe un drum de 1 banda... si in conditiile alea meteo. Link to comment
flr77 Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Groaznic!!!!!!!!! Vai de familiile lor. Voi credeti ca exista un astfel de accident in care sa mai vorbim de "cat de sigura era masina"? Nu are rost...la viteza asta nu ai nici o sansa daca intalnesti un pom. Macar de li s-ar face paru' maciuca celor care cred ca pot controla masina la orice viteza...ce de, "sa moara mama ce masina am eu...." Din pacate se intampla frecvent astfel de accidente, si partea cea mai proasta e ca nu plateste numai vinovatul... Link to comment
Salex Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Trist, mare pacat pentru tineretea lor si pentu cei ramasi sa ii jeleasca Am vazut avansata viteza de 195km/h inainte de impact ... cred ca si intr-un tanc daca ar fi fost si ar fi lovit un obstacol solid, tot nu ar fi scapat Link to comment
Cumnatu Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 NU ar fi scapat. Chiar daca printr-o minune nu s-ar fi lovit deloc pe exteriorul corpului, decelerarea atat de puternica iti rupe matele in tine, se desprinde creierul si restul organelor de la locul lor, mori in cateva secunde. Link to comment
VAXXi Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Ce s-a intamplat pe A2, duminica ? Era blocat complet sensul spre mare, o groaza de masini parcate, elicopter SMURD aterizat pe autostrada. Link to comment
sebian Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 (edited) Tânărul de 24 de ani care a ajuns în stare gravă la spital, după ce pasarela pietonală de pe DN1 a căzut pe maşina în care se afla, a murit la spitalul de urgenţă Floreasca. Este a doua victimă a cumplitului accident de acum patru zile, după Monica, tânăra aflată la volan, care a murit pe loc. Cea de-a treia persoană aflată în maşină, sora şoferiţei şi logodnica tânărului, se zbate între viaţă şi moarte la spital. De miercuri seară, Ilie Valentin Ionuţ a dus o luptă crâncenă cu moartea. Rănit foarte grav în accidentul de la Tâncăbeşti, băiatul a fost supus mai multor intervenţii chirurgicale complexe, iar medicii i-au amputat şi un picior. Duminică seară, în jurul orei 20:00, organismul tânărului a cedat. sursa Pro TV Edited June 30, 2008 by Sebian Link to comment
Mircea Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 DN 1 KM 19+0 DR.In jurul orei 10:20, un motociclist a fost accidentat foarte grav de un autoturism a carui numar de inmatriculare nu se stie , intrucit a fugit de la locul accidentului. Carosabilul este uscat. La fata locului se afla :politia, salvarea , oameni de la drumuri. Se circula pe 1/2 cale. Link to comment
Satori Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Ce naiba e asta? "Starea drumului"? Link to comment
Mircea Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Relativ: http://www.andnet.ro:6060/itn/and.asp Link to comment
Salex Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Unul cald, vazut acum vreo 40 minute pe Matei Basarab, mai exact in intersectia aia cu 5 strazi de care dai venind dinspre Udriste. Mi s-a parut ciudat faptul ca parbrizul era spart ca si cind air-bagul pasagerului nu s-ar fi umflat si asta ar fi dat cu scafirlia in screen-saver. Posibil sa fi luat un pieton, desi dupa urme imi vine greu sa cred ca un pieton ar fi distrus in halul ala botul masinii. PS. Ati aflat ca faimoasa pasarela de la Tancabesti a mai facut o victima ? Barbatul nu a rezistat ... oricum, am inteles ca ii amputasera un picior Link to comment
Mike1 Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 PS. Ati aflat ca faimoasa pasarela de la Tancabesti a mai facut o victima ? Barbatul nu a rezistat ... oricum, am inteles ca ii amputasera un picior Da... a scris Adi mai sus. Sunt curios care mai este starea celei de-a treia victime din accident, stie cineva? Link to comment
sebian Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 Cea de-a treia persoană aflată în maşină, sora şoferiţei şi logodnica tânărului, se zbate între viaţă şi moarte la spital. Link to comment
hitman Posted July 4, 2008 Share Posted July 4, 2008 (edited) Verdict in cazul pasarela de pe DN1: ' Comisia a avertizat asupra riscurilor de repetare a accidentului, deoarece la unele dintre pasarele s-au constatat nereguli la stâlpii de susţinere ai scărilor' Cam sec verdictu' Edited July 4, 2008 by hitman Link to comment
Zmeul cel rau Posted July 4, 2008 Share Posted July 4, 2008 Scarile sunt independente. Dintre toate sursele care au comentat verdictul comisiei doar in EVZ vad concluzia asta cu stalpii cu scari si am auzit si declaratia lu' nenea ala de la minister care a spus ca pasarelele au fost construite corect dar ca ei recomanda upgradarea (cuvant de al meu, era oarecum diferit in discurs dar l-am uitat) pasarelelelor pentru a preintampina astfel de accidente in viitor. Altfel spus se accepta posibilitatea ca in Romania basculantele sa mearga cu bena ridicata. Link to comment
Salex Posted July 5, 2008 Share Posted July 5, 2008 Ca sa fiu putin acid, ar fi trebuit sa recomande consolidarea pasarelelor astfel incit sa reziste si la impactul cu un avion ... Doar e posibil sa se intimple si asta, nu ? Link to comment
EM!L Posted July 6, 2008 Share Posted July 6, 2008 Bulevard, 2 benzi pe sens despartite de 2 linii de tramvai. Eram pe banda 2, in fata mea un amic cu o Dacie, urma sa intram intr-o parcare sa discutam. Trecere de pietoni, pe partea stanga refugiu de tramvai... dupa ce au trecut pietonii (din stanga spre dreapta), inaintam 60-70m cu intentia de a face stanga. Tramvaiul se pusese in miscare, cu toate ca avea timp sa treaca, la fel si eu (din fata nu venea nimic, deci n-aveam cui da prioritate de dreapta) amicul meu se hotaraste sa astepte tramvaiul sa treaca, urmand sa faca manevra apoi. N-apuca sa se puna in miscare ca, pe partea dreapta -banda1- ne depaseste un Logan al carui sofer avea aceeasi intentie ca si noi, sa faca stanga spre straduta ce ducea in parcare. Cum noi aveam 3-4km/h, a trecut pe langa noi cam cu 40 + estimativ, iar cand botul masinii lui a trecut cu 50cm de botul Daciei trage puternic stanga... Drept urmare incepand cu aripa lui stanga fata si pana la spoilerul spate s-a ales cu tabla indoita bine. Dacia, n-a suferit mari pagube, doar bara putin indoita, coltul aripii sters si semnalizarea sparta. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now