tudor2402popescu Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 (edited) Baietii din serviceuri motiveaza ca nu au bara ,ca trebuie vopsita ,ca trebuie progamare etc .Uite iti pun poze cu fostul necaz. Ehe... aia nu prea e mare. Vad ca la tine macar se inchidea capacul. Dar la mine e mai rau. Impactul a fost din 85 km/h. Nu mai vopsesc barele de plastic ,le las negre. Si asa se zgarie , baremi daca o zgarie dau cu vopsea neagra pe ea si o refac. Cine se scuza se acuza. Eu nu am timp sa stept o luna. Daca vad lalaiala nici o problema , o refac la curte bag ceva in ea de garantie , basca ca le pun si OPC ul pe cap. Edited September 2, 2008 by tudor2402popescu Link to comment
puchi Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Nu se inchidea haionul .Si sa vezi ce t...ai ,pana au rezolvat inchiderea .Au vrut sa schimbe si balamalele (dar alea nu aveau nimic ).Si binenteles le-am luat acasa .Halal meseriasi . Link to comment
tudor2402popescu Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Ufff, bine ca ai scapat cu bine... "Fierul" se schimba... Si acum ma doare gatul din cauza socului. Link to comment
steph Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 1. E nasol ce ai patit dar nu cred ca e bine sa blestemi se intampla... 2. O sa stai cam mult cu masina orice ai face. 3. Daca gagica avea 85 km/h masina ta arata mult mai rau. Link to comment
VFX Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 ...ma doare gatul ... Asta e inevitabil...nu ai ce sa-i faci...bine ca a fost doar atat. Link to comment
tudor2402popescu Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 1. E nasol ce ai patit dar nu cred ca e bine sa blestemi se intampla... 2. O sa stai cam mult cu masina orice ai face. 3. Daca gagica avea 85 km/h masina ta arata mult mai rau. 1. Femeile la volan sunt precum lumanarea langa butoiul cu pulbere sau cu gazolina. 2. Daca vor sa se desfiinteze si sa puna FALIMENT la poarta usii e ok. De regula cand fac eu un scandal monstru, se rezolva de urgenta. 3. 85 Km/h avea. Si asa nu arata prea bine. Altfel cum ma putea baga tarat in bmw-ul din fata care era la cca 3 m de mine? Oricum lada de plastic pe care o aveam in portbagaj e facuta bucati + alte chestii pe care le aveam in portbagaj. Acul de vitezometru de la corsa era blocat la cca 85. Masina ei era sufucient de praf facuta. Poate oi fi fost eu mai norocos . Masina ei are ansamblul de fata facut zob. si nu avea casco. Bine imi pare daca e proasta . Se vaicarea ca o costa cca 2500 E sa o faca. parca voia sa ii dau eu banii...ce sa zic. Stii, e o vorba: Ca daca prostia ar durea , cate urlete pe lumea asta. Bine gagica respectiva e si blonda. Poate o fi la fel de blonda si la creier. Link to comment
madkat Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 imi pare rau pentru ce ai patit dar imi permit niste remarci: la cum arata masina nu cred ca avea 85kmh... era motorul ei in portbagajul tau daca era asa... probabil ca acul a saltat de la impact... am desfacut destule borduri, si la unele modele acul chiar poate "salta" la un soc mai puternic anyway - faptul ca a fost o blonda intr-o corsa e mai bine decat sa fi fost un sofer profesionist mahmur intr-o CIFA... a treia - masina s-a comportat ok la impactul asta - poti sa spui daca radiatorul de AC este afectat? sunt curios cat de "adanc" este impactul cu bmw-ul Link to comment
steph Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Prietene ... Uita-te aici ... http://www.euroncap.com/tests/opel_vauxhal...a_2002/113.aspx mai pune 21 km/h si imagineaza-ti ca aveoul tau era in locul obstacolului. Corsa in cazul tau nu cred ca depasea 30 km/h. Link to comment
Mircea Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 La 85 la ora zburau airbagurile la ea, tu aveai gatul rupt iar corsa era pe bancheta din spate. Uita-te la crash teste, sunt facute la 65kmh. Faza cu acul blocat e irelevanta, ala poate sari oriunde din soc. Bine ca a fost numai atat! La reconstatare eu as zice ca pe langa ansamblul de spate, semipodeaua portbagajului o sa ai sigur pe fata si bara si armatura si traversa radiatorului. Daca durerile de ceafa persista, mergi la medic si fa o radiografie! Te superi daca mut discutia asta la accidente, unde ii este locul? Link to comment
tudor2402popescu Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 (edited) Te superi daca mut discutia asta la accidente, unde ii este locul? Bag-o si acolo, . Nu stiu dar impactul a fost de o violenta deosebita. LA BMW o sa trebuiasca schimbata traversa spate bara + stiu eu ce subansambluri pe dedesubtul ei (BMW). CApota la portbagaj nu se mai putea inchide iar gagica de la volanul BMWului si-a smucit si ea gatul destul de tare. Corsa e facut praf . Motorul e dizlocat. rotile nu mai sunt aliniate. RAdiatoarele sunt ambele OK la a mea (A/C merge). In fata nu pare a fi decat bara stramba, nu pot deschide capota (neafectata) la motor. Pe spate numai traversa pare stramba , capacul de la portbagaj se aliniaza oare cum corect. Pe fata bara cu totul + sa vad ce mai e stramb. Edited September 2, 2008 by tudor2402popescu Link to comment
Mircea Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Daca nu poti deschide capota fata, e clar ca e si traversa radiatoarelor stramba. In spate da jos rezerva si ce mai ai in portbagaj ca sa vezi exact cum arata panoul spate si podeaua portbagajului. De regula se cuteaza in jurul oalei de la rezerva. Se muta la accidente acum. Link to comment
tudor2402popescu Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Daca nu poti deschide capota fata, e clar ca e si traversa radiatoarelor stramba. In spate da jos rezerva si ce mai ai in portbagaj ca sa vezi exact cum arata panoul spate si podeaua portbagajului. De regula se cuteaza in jurul oalei de la rezerva. Se muta la accidente acum. Referitor la airbaguri , i-au sarit , totusi botul facut praf la opel. A plecat tractata ( de o dacie de la ea de la firma) nu cu motorul deoarece s-a dus si aliniamentul rotilor, calculatorul de bord a fost afectat. Acasa a dus-o pe o platforma Link to comment
Satori Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Cumva 85kmh este pe bordul de Corsa aproape de verticala? Link to comment
tudor2402popescu Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 Parca mai stiu pozitia...parca era vertical acul...eram suficient de nervos ca am alergat-o vreo 50 m pe gagica cu ranga...cert e ca masinile: 1 ) a mea se vede in poze 2) Corsa a plecat tractata si pe platforma mai apoi pt ca s-a mai rupt stiu eu ce subansamblu pe sub ea. 3) BMW ul nu a scapat nici el ieftin , panoul de sub bara , armatura si capacul de portbagaj s-au strambat cam urat. Daca e sa o luam asa viteza corsaului in realitate chiar de nu era 85 , vreo 60 tot era , altfel cum sa aduci si BMWul (535 cam de prin 99 - 2000) in halul ala. REpet si BMW ul a avut destul de tare de suferit. Link to comment
LYM Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 (edited) Sa ai grija la constatarea avariilor. Tatal unui prieten a patit ceva similar - in timp ce era stationat vrand sa faca stanga de pe un drum principal, a vazut un cielo cum venea tare din spate. S-a prins ca nu mai opreste ala si i-a dat blana sa plece de pe loc dar n-a mai avut timp. Soferul cielo-ului zicea ca avea ~ 140km; a mai franat un pic + ce-a mai plecat omul cu masina de pe loc ... dar totusi a fost impact puternic. Masina care a fost lovita nu parea foarte afectata (un renault megane 1), doar portbagajul si bara sifonate, dar cand s-au constatat avariile i-au dat dauna totala intrucat i se strambase/deplasase sasiul. Deci ... atentie. Edited September 2, 2008 by LYM Link to comment
hohaele Posted September 2, 2008 Share Posted September 2, 2008 In Mamaia asta iarna ,nevastamea a fost pe faza,Astra venea dinspre mare sa iasa in bulevard,iar Meganul rula normal ,dar nu stiu cum au ajuns in pozitia asta. Aveam pozele in calculator si m-am gandit sa le postez.Exact situatia nu stiu care a fost ,eu la aceea data eram plecat din tara. Link to comment
tudor2402popescu Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Sa ai grija la constatarea avariilor. Tatal unui prieten a patit ceva similar - in timp ce era stationat vrand sa faca stanga de pe un drum principal, a vazut un cielo cum venea tare din spate. S-a prins ca nu mai opreste ala si i-a dat blana sa plece de pe loc dar n-a mai avut timp. Soferul cielo-ului zicea ca avea ~ 140km; a mai franat un pic + ce-a mai plecat omul cu masina de pe loc ... dar totusi a fost impact puternic. Masina care a fost lovita nu parea foarte afectata (un renault megane 1), doar portbagajul si bara sifonate, dar cand s-au constatat avariile i-au dat dauna totala intrucat i se strambase/deplasase sasiul.Deci ... atentie. La reconstatare , daca observ ca este vorba de caroserie afectata (sasiu/structura , lipsa de aliniament etc) atunci cer dauna totala , nu mai cer reparatie. Pai ce dracu...masina abia are 3 luni si nici una nici 2 s-a caznit muierea lui cucu sa intre in mine...stii. Pentru ca sa imi iau masina asta (am luat-o CASH fara imprumuturi de la banca sau prieteni , credite etc. CASH) am muncit ca un sclav. Link to comment
rm.popa Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Tudore, nu te mai enerva atât... că faci riduri. Priveşte şi tu jumătatea ailaltă a paharului. Ai scăpat întreg, maşina arată chiar bine în raport cu forţele implicate în impact. Cât despre banii cu care ai luat-o, e o vorbă: dă-i dracu', că nu ei te fac pe tine, tu îi faci pe ei. Ai tot dreptul din lume să fii supărat, dar nu uita: astfel de lucruri se întâmplă; şi, ce e mai nasol, se întâmplă şi lucruri muuuuult mai nasoale pe lumea asta. Aşa că... spor la reparaţii! Link to comment
andreib Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 @tudor popescu: Te rugam calmeaza-te, ordoneaza-ti gandurile si incearca sa eviti declaratii care ulterior si tu s-ar putea sa le consideri mârlăneşti. Link to comment
Mircea Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 3) BMW ul nu a scapat nici el ieftin , panoul de sub bara , armatura si capacul de portbagaj s-au strambat cam urat. Daca e sa o luam asa viteza corsaului in realitate chiar de nu era 85 , vreo 60 tot era , altfel cum sa aduci si BMWul (535 cam de prin 99 - 2000) in halul ala. REpet si BMW ul a avut destul de tare de suferit. BMW-urile se stramba rau, pentru ca au caroseria din aluminiu, cu multe zone destinate sa se strambe rau, astfel incat sa absoarba cat mai mult din energia de impact. Link to comment
sebian Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 1. Femeile la volan sunt precum lumanarea langa butoiul cu pulbere sau cu gazolina.... Stii, e o vorba: Ca daca prostia ar durea , cate urlete pe lumea asta. Bine gagica respectiva e si blonda. Poate o fi la fel de blonda si la creier. Parca mai stiu pozitia...parca era vertical acul...eram suficient de nervos ca am alergat-o vreo 50 m pe gagica cu ranga... Prietene, cand ziceai ca ai coborat din copac? Link to comment
alx Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Daca nu crezi ca gagica avea vreo 30 km/h pot sa pun, cu acordul Iuliei, cum a lovit o corsa un cielo la 40-50 km/h si ce a iesit din cielo... Ai alergat-o cu ranga... Bravos, dar de spart fata cu ea, ia-i spart-o? Link to comment
john Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 Partea cu indicatorul blocat la X km/h e chiar hazlie, si anume ca se opreste la viteza la care a avut loc impactul, avand in vedere socul la care este supusa masina. O mica parte din accidentele petrecute foarte recent: http://forum.softpedia.com/index.php?s=&am...t&p=5137387 Link-ul e copiat chiar de pe forumul respectiv insa are ceva probleme, nu duce unde trebuie. Ma refer la postul cu poze multe, nr. #4561 (la mine apare pe pagina 153) http://www.protv.ro/filme/inconstienta-la-...ile=61609#61609 http://www.protv.ro/filme/patru-tineri-rom...ile=61577#61577 http://www.protv.ro/stiri/eveniment/slalom...sezlonguri.html http://www.guraialomitei.com/?p=831&nggpage=2 http://www.protv.ro/filme/sute-de-cai-pute...ile=61638#61638 Link to comment
hitman Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 http://www.protv.ro/filme/sute-de-cai-pute...ile=61638#61638 220km/h cu copacii la 2 m de tine e sinucidere curata!!!! What a fuckin' idiot! Link to comment
john Posted September 3, 2008 Share Posted September 3, 2008 (edited) Macar de ar fi vorba doar de sinucidere 275 km/h pe drum national edit: la vectra atentie la sec. 23-24 Edited September 3, 2008 by john Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now