Costi VLN Posted November 2, 2009 Share Posted November 2, 2009 (edited) On 11/2/2009 at 9:05 AM, Dj_Dark said: Si ghinionul loveste din nou... Mda,cam nasol.Presupun ca nu l-ai last fara sa plateasca pe acest kamikaze cu motor. Edited November 2, 2009 by velican_costi Link to comment
Salex Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Simbata, 31.10.2009, in jurul orei 11:00. Nenea cu SAABul din imagine nu a gasit un loc de parcare in zona APACA, asa ca a poposit ... printre flori Link to comment
VAXXi Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 A bagat-o intentionat sau a sarit bordura ? Link to comment
Salex Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 A sarit bordura. Cauza exacta nu o stiu. Cert e ca pe jos era plin de ramasite de spoiler, far, etc insa nu am vazut nici o alta masina implicata. Link to comment
EM!L Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 S-o fi hotărât vreunul să schimbe banda, către stânga şi a încercat să-l evite... On 11/2/2009 at 8:45 PM, velican_costi said: acest kamikaze cu motor. Mda, donatorii ăştia satanişti. Parcă unuia dintr-o maşină, neatent/distras de trafic nu putea să i se întâmple... Link to comment
Dj_Dark Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 (edited) Ba da Emil dar in masina nu patesti mare lucru pe cand pe motor nu prea iti permiti sa fii neatent. Daca nu ma evita era jale la ce viteza avea, l-am vazut in oglinda ca se uita la cel din spate si venea in mine, a intors capul in ultimul moment, a evitat dupa care a franat si i-a trebuit toata lungimea mea de masina plus jumatate din cea din fata sa opreasca. Cuvantul "kamikaze" a fost foarte corect folosit, parerea mea, si nici nu s-a generalizat nimic. Apreciez faptul ca a oprit si parea destul de speriat, ceea ce e bine. Si oricum trebuia sa ma sune azi ceea ce nu s-a intamplat pana acum. Eu am fost baiat bun si l-am lasat sa faca rost de bani (desi mi se pare putin probabil ca un motorist sa fie atat de amarat incat sa nu aiba 100 ron si nici sa nu poata sa faca rost in 2 zile la nevoie). Acum sa vedem. Edited November 3, 2009 by Dj_Dark Link to comment
DGT Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Trebuia sa-i iei ceva garantie ! Asa te cauta sigur! Link to comment
lucius_1982 Posted November 3, 2009 Share Posted November 3, 2009 Vazut azi la ora 10.30 in Pasaj Victoria accident cu un Cielo argintiu. Era politia acolo, lovit in bot, baia de ulei sparta. Sper ca nu era nimeni de pe forum Link to comment
Dj_Dark Posted November 4, 2009 Share Posted November 4, 2009 (edited) On 11/3/2009 at 3:38 PM, DGT said: Trebuia sa-i iei ceva garantie ! Asa te cauta sigur! Aveam ceva garantie insa nu cred ca acoperea paguba. Oricum s-a rezolvat aseara, s-a tinut de cuvant. Am vazut o gramada de accidente, ploaia asta i-a prostit pe toti parca. Vre-o 2 aseara: 2 masini frontal pe stradutele de pe langa Emil Racovita destul de rau si un pieton vs masina pe langa auchan spre morarilor, nu mai stiu daca era trecere. Azi dimineata pe Jiului un taxi cu o dacie 1310 destul de serios, aproape frontal. La semaforul ala nu ii functioneaza culoarea rosie de 2 saptamani, trebuia sa se intample si asa ceva, linie dreapta, viteza, e greu de observat si functional daca nu stii de el. Edited November 4, 2009 by Dj_Dark Link to comment
Viktor Posted November 5, 2009 Share Posted November 5, 2009 Intr-adevar este o poveste mai veche, dar tin sa spun (in mare) citeva cuvinte despre accidentul avut in iarna anului 2005, astlel se poate intelege si opinia mea in ceia ce priveste centura de siguranta. Intr-o noapte pe la ora doua, pornisem la drum de 1000km, afara un asa timp urit de nu-ti venea sa iesi din casa (zapada mare, inca mai ningea, viscol si frig cit incapea), dar cum promisiunea e mai presus ca datoria (cel putin pentru mine) am pornit la drum. Dupa vreo 280km parcursi, din nefericire am reusit sa intru in derapaj cu rotile spate, in acel moment rulam cu o viteza de aproximativ 70 km/h. Intimplarea sa petrecut inainte de traversarea unui pod scurt cind, intrind in derapaj, m-am invirtit de una-doua ori pe carosabil-ul acoperit cu zapada/gheata, moment in care am observat ca masina se indreapta spre balostrada din partea dreapta a podului in directia mea de mers cind, atunci in mintea mea a fost sa trag frina de mina, pe ideia s-o mai invirt o data (masina) in speranta sa ma vad iesit de pe pod, fapt ce sa si intimplat. Nici astazi nu sint sigur daca in acel moment frina de mina m-a ajutat sau doar am avut noroc. Imediat dupa ce am iesit de pe pod, vazind ca o iau spre ripa, singur fiind in masina, m-am lasat/culcat pe bancheta din dreapta. Totul s-a petrecut foarte repede, din momentul deraparii pina m-am trezit cu rotile-n sus. Acum inchipuitiva stilpul sting A, bagat cu tot cu cupola aproape pina in volan-scaun. Am scapat fara nici o zgaraietura (pina si domnul politai a intrebat mirat: tu esti soferul si nu ai patit nimic?) Daca aveam atunci cenura pusa, cu siguranta astazi nu va mai deranjam pe aici, parerea mea. Nu zic ca centura de siguranta nu ar fi folositoare, dar sint situatii in care e rau facatoare. In fine, am reusit in acea zi sa-mi pun masina pe roti, am reparat-o si asa am reusit sa ajung cu ea acasa (pe roti). "> Link to comment
Satori Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 E foarte frumoasa povestea, dar explicatiile tale nu stau in picioare. Din moment ce rotile spate nu mai aveau aderenta, faptul ca ai tras frana de mana nu a influentat cu mare lucru ceea ce s-a intamplat, daca au influentat intr-un fel. Ar fi fost mai util sa folosesti volanul. Daca ai centura pusa, poti sa te lasi pe scaunul din dreapta fara probleme. Nu poti sa te sui pe el, dar banuiesc ca nu ai facut asta. Oricum, citind accidentul tau, o sa ma duc sa imi scot cotiera ca la nevoie sa pot sa fac ce ai facut tu. Ai avut doar noroc. Link to comment
Viktor Posted November 6, 2009 Share Posted November 6, 2009 On 11/6/2009 at 7:08 AM, Satori said: Ar fi fost mai util sa folosesti volanul. Cu volanul nu am mai putut face nimic, oricit am incercat sa redresez. Am lasat volanul din mina cind am vazut ca sint aproape de malul ripei si rapid m-am lasat/culcat in dreapta pe bancheta, deci stiam bine unde ma opresc, dar nu si cum. Nu, nu m-am urcat pe scaun Link to comment
Juliaen Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Azi de dimineata in drumul spre munca am intalnit un mare idiot. In Brasov, sensul giratoriu din centrul civic, eu pe banda 2, o dacie 1310 pe banda 3, in paralel. Am observat tendinta celui cu dacia de a se urca pe mine, l-am claxonat, omul a franat. Dar dupa ce am trecut de el, a schimbat brusc de pe banda 3 pe 2 si mi-a agatat spatele. Din fericire doar cateva zgarieturi superficiale provocate de impactul tampon bara dacie - spoiler spate Nubira si pe coltul spoilerului, la roata, a sarit putin vopseaua. Explicatia idiotului m-a uimit: l-am stresat cu claxonul! - presimtirea mea a fost ca daca nu il folosesc ma alegeam cu o Nubira stearsa lateral complet de dacie. Acum stau si analizez daca are rost sa "apelez" la Astra asigurari pentru revopsirea spoilerului, dat fiind superficialitatea daunelor. Link to comment
Mircea Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Buna asta. Trebuia sa-i stresezi una in mufa sa se uite dracu in oglinda cand face o manevra. Eu numai de-al dracu l-as fi dus pe la Politie, sa se sature. Cel mai probabil idiotul se inscrisese gresit pe banda de stanga si vroia sa mearga inainte. Link to comment
Juliaen Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 (edited) On 11/11/2009 at 11:19 AM, Mircea said: Cel mai probabil idiotul se inscrisese gresit pe banda de stanga si vroia sa mearga inainte. Nici macar atat. In zona e sens unic cu 6 benzi (de fapt un giratoriu mai mare in jurul centrului civic). Urmatoare intersectie unde putea iesi din giratoriu se afla la ~300 de metri, singura justificare pentru schimbarea incadrarii e prostia. Edited November 11, 2009 by Juliaen Link to comment
lucius_1982 Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 In "mega sensul giratoriu" din Brasov te poti astepta la asa ceva. Cam toti accelereaza puternic cand se intra pe el (Toamnei cu Harmanului) iar cand se apropie iesirile spre Grivitei sau mai rau la Hidro e dezastru - uita toate regulile. La fel in fata la Registrul Comertului- biserica de lemn iarasi incadrarile ii "omoara" pe brasoveni. Mie imi este mai frica sa conduc in Brasov decat in Bucuresti unde lumea s-a cam obisnuit cu aglomeratia. Imi pare rau pt tine, Juliaen! Mult succes cu Astra!!! Link to comment
andrew Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Din pacate, cred ca cel putin jumatate din soferi nu respecta benzile in sensul giratoriu. In drum spre casa, intre Constanta si Ovidiu, sunt doua giratorii prin care trec zilnic. De la o vreme m-am invatat sa nu mai intru in giratoriu in paralel cu cineva, si daca nu pot evita, sunt mereu cu ochii in 4 si picioru pe frana. Link to comment
EM!L Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Linie de tramvai, banda 3 pt. la stânga, primele 2 pt. înainte. Nenea de pe banda 1 se gândeşte că n-ar fi nepotrivit să plece cu câteva secunde înainte să se facă verde, să taie cele 3 benzi şi linia de tramvai pentru a face stânga. Fiind primul pe banda 2, paralel cu el, instinctiv mă uit în dreapta să văd dacă nu cumva vine vreo maşină şi-l pocneşte (am văzut şi "scenariul" ăsta nu demult, exact în intersecţia asta). N-apuc să-ntorc bine capul pe direcţia pe care ţâşnise nenea cu Pejoul şi văd un Opel Astra alunecând pe linia de tramvai şi întrând în el. Tipa din Astra, probabil, s-a gândit că e ok s-o ţină drept, pe linia de tramvai aflându-se, şi că e chiar indicat să intrii cu 50-60kmph într-o intersecţie, probabil în prima secundă de verde, când în dreapta (peste 3 benzi) ai mascată o altă străduţă de pe care poate apărea oricând o maşină ce forţează galbenul Link to comment
Aty Posted November 13, 2009 Share Posted November 13, 2009 (edited) Accident urat azi pe la pranz la intersectia Stefan cel Mare cu Calea Floaresca. Nu am vazut victime, dar politia facea masuratori ...in accident au fost implicate 3 masini...un Bmw, un Opel si un Logan. Cel mai probabil unul din soferii implicati a facut stanga in intersectie pe sensul de mers spre Perla(unde este interzis) si a fost lovit in lateral. Scenariu:Opel-ul facea stanga, pe interzis...Bmw-ul mergea dinspre Perla spre Uregnta pe linia de tramvai si s-au lovit astfel incat usa din dreapta de la Opel a cazut. Dacia Logan a fost victima colaterala...(astept sa vad daca am avut dreptate diseara la stiri)...a..si sa nu uit cat am cascat gura, vreo 2 minute(blocat in colana), lanaga mine s-au mai pocnit doi ...defapt unul se uita la accident si ...a oprit in cel din fata... Edited November 13, 2009 by atyqsound Link to comment
paul_marines Posted November 15, 2009 Share Posted November 15, 2009 Comuna Lazu, 3 km sud de Constanta in directia Mangalia, unde am observat urmarile unui conflict dintre generatiile de vehicule construite la Colibasi. Asftel, o Dacie 13XX a intrat cu destula viteza intr-un Logan stationat la o trecere de pietoni. Din imagini se vad urmele de franare ale bunicii, destul de zvapaiata as spune judecand dupa lungimea lor, dar suficient de firava sa se destrame in partea din fata dupa impact. Judecand dupa prezenta echipajului de ambulanta se pare ca au fost si victime, pe care insa nu le pot localiza ca pasageri ai vreunuia dintre vehicule, ori pieton surprins in momentul traversarii. Deasupra, pe stalpii de iluminat se observa 2 camere de supraveghere care probabil au surprins momentul. In urma cu nu mai mult de 1 an, limitarea de 50 km/h era respectata de conducatorii auto de frica politiei care era mai mereu prezenta, acum insa nu vad multi reducand sub 70 in localitate, ca sa nu mai spun ce se poate intampla daca te roade sa acorzi prioritate unui pieton care ar dori sa traverseze catre statia mijloacelor de transport. O sa ajungem sa fim victime prin respectarea regulilor de circulatie. Link to comment
EM!L Posted November 16, 2009 Share Posted November 16, 2009 Quote Seful Salvamont din Sibiu, Adrian David, a declarat ca accidentul a avut loc la un kilometru aval de Balea Lac si ca masina, in care se aflau trei persoane, a cazut intr-o rapa adanca de sase metrii Soferul a intrat intr-o zona interzisa, deoarece, din octombrie, Transfagarasanul a fost fost inchis din cauza conditiilor meteo. Sursa Link to comment
Salex Posted November 23, 2009 Share Posted November 23, 2009 Ora 19:00, Bd. Decebal, in fata la Ruby Tuesday. O motocicleta (B-95-ENS) facuta bucatele (nu chiar arsice). Soferul de pe SMURD scotea bucati de sub una din masinile parcate linga trotuar. Din cite mi-am dat seama motociclistul a scapat fara probleme. Am ajuns la citeva minute dupa eveniment, am inteles ca incidentul a fost provocat de un cetatean strain. Alte detalii nu cunosc. Link to comment
paul_marines Posted November 29, 2009 Share Posted November 29, 2009 Deja ma gandesc serios la cele spuse de Zmeul cel sfatuitor, dar mai ca nu trece zi sa nu dau de unii care sa-si restilizeze forma si performantele masinii cu sau fara de voie. Agigea - Negru Voda, drum in panta si un viraj la stanga pe care Dacia break alba nu l-a mai putut finaliza fiind lovita in spate de Renaultul Megane care nu a anticipat manevra si cred ca nici nu circula cu o viteza prea mica (adaptata). Acesta din urma a ricosat pe contrasens in contaranul francez de la Pujoo (asa spun britanicii ). Link to comment
Englishman Posted November 29, 2009 Share Posted November 29, 2009 Hmmm... Intrebare...daca doi implicati intr-un accident minor vor sa se inteleaga amiabil, fara politie, ce se intampla daca un gabor este martor? Acesta se autosesizeaza din oficiu si intervine sau asteapta sa vada rezultatul intelegerii dintre cei doi? Link to comment
danutza Posted November 30, 2009 Share Posted November 30, 2009 Asteapta sa vada rezultatul intelegeri.Eu cand am avut accident am fost la politie pentru ca voiam o constatare si mi-a zis clar ca va face constatarea doar daca nu ne intelegem amiabil, si in cazul asta va trebui sa ducem masinile la postul de militie pentru constatare. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now