Viktor Posted January 17, 2011 Share Posted January 17, 2011 Ce rau se plictiseste Politia, n-or fi avind nimic serios de facut? De ce nu-i-ar speria cu amenzi usturatoare si ridicarea de permise, mai bun leac nu vad. Link to comment
VAXXi Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Un camion a lovit o pasarela in Tincabesti A vrut să scape de pedeapsă, dar nu a reuşit. Şoferul, care a dărâmat, în 2008, pasarela din localitatea Tâncăbeşti, accident în urma căruia două persoane au murit, va executa 3 ani de închisoare. Curtea de Apel Bucureşti a respins, luni, recursul pe care acesta îl făcuse împotriva deciziei Tribunalului Bucureşti. Link to comment
Costi VLN Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 Totusi 3 ani pt doi morti,caterinca pe cavant.Un amarat daca fura o paine ca na,n-are ce manca, sis ia 7 ani.Halal justitie avem.De kko. Link to comment
Salex Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 3 ani puscarie + daune. Nu a fost crima cu premeditare ci accident, eroare umana. Ma rog + prostie, nesimtire, inconstienta, nepasare, etc. Daca, Doamne Fereste, iti sare unul in fata ca s-a saturat de viata si il faci terci, crezi ca ar fi just sa faci puscarie pentru el ? Oricum, parerea mea este ca decizia Tribunalului a fost puternic influentata de mediatizarea evenimentului. Daca nu apareau imagini la TV si in presa probabil ar fi fost condamnare cu suspendare. E un inceput si asta. 1 Link to comment
Viktor Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 (edited) Daca, Doamne Fereste, iti sare unul in fata ca s-a saturat de viata si il faci terci, crezi ca ar fi just sa faci puscarie pentru el ? Buna intrebarea, ceva asemanator vroiam sa intreb si eu. Apropo, furatul, nu-i caz accidental. Edited January 18, 2011 by Viktor Link to comment
Satori Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Oricum, parerea mea este ca decizia Tribunalului a fost puternic influentata de mediatizarea evenimentului. Daca nu apareau imagini la TV si in presa probabil ar fi fost condamnare cu suspendare. E un inceput si asta. Nu chiar. Au inceput sa dea asa in cazul in care chiar ai facut-o groasa. Iar daunele sunt imense. Sunt cazuri in care familia victimelor se roaga sa le dea cu suspendare ca sa poata sa plateasca. @velican_costi pune mana pe goagle si bate-l pana iti spune ca asa este peste tot, accidentul nu se pedepseste grav. Pentru viitoare varsari de frustrari folosesti alt canal. Link to comment
VAXXi Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Accident grav pe DN1 - Baneasa, un taximetrist a murit dupa ce masina i-a fost proiectata pe contrasens Poliţia a deschis o anchetă pentru a stabili dacă accidentul s-a produs din cauza parapeţilor despărţitori de pe DN 1, amplasaţi tocmai pentru a preveni accidentele. Combinat cu ceata de-acolo, probabil si viteza, tzop peste bordura si na bucurie pe contrasens. Incep sa cred ca DN1 trebuie incadrat cu beton de 2 metri inaltime pe ambele laterale si pe centru Link to comment
Mircea Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Parapetii de beton sunt o tampenie oriunde. Singura tara in care i-am vazut pana acum e Romania, mai ales ca separatie intre sensuri. Intotdeauna la baza lor se strange noroi/apa/zapada/pietre/nisip etc, improscat invariabil in spate su in lateral. In plus, in cazul unui derapaj masina devine un fel de bila de biliard care se loveste de manta pana se opreste. Oriunde in lume se practica parapete deformabile din otel ambutisat, cu rolul de a absorbi energia de impact, in Ro este mai important sa nu se distruga parapetii, consecintele sociale ale unui accident nu sunt importante... Link to comment
VAXXi Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 Nu stiu daca asta o fi ideea (sau daca exista vreo idee logica, in general); pe Saftica le schimbau pe-alea de plastic saptamanal, dupa ce le spulbera vreun dobitoc intrat cu 150 in curba, si tot nu au pus de beton. In alta parte au pus de beton, cam de-un metru inaltime; in Otopeni au pus bordura aia tampita. Oricum, implementarea e de-a dreptu' jenanta in toate cazurile: nu sunt spalate si se murdaresc imediat, de-o parte si de alta a parapetilor se strange mereu praf si mizerie, etc. Cea mai cretina faza este ca acolo unde parapetii sunt pusi in curba nu sunt prevazute gauri de scurgere a apei, si se fac niste balti imense pe partea mai inalta a soselei (hello acvaplanare). Link to comment
luisspeed Posted January 22, 2011 Share Posted January 22, 2011 (edited) Dupa ce i-am dat sfaturi englezului, azi mi-am gasit si eu masina zgariata. (Nu am stiut unde sa postez, daca nu am gasit locul potrivit rog un moderator sa mute) Dar la mine..sunt altfel de zgarieturi, nu de masina, e plina de ele, pe usii, barii, plafon,aripii, haion, si capota. Cineva cu inima buna sa zic asa..norocul lui ca nu am pus mana pe el, eram pe la stirile de la ora 5..daca as fi pus mana pe el. El(sau ea) victima si eu agresor. Acum sunt de pe stick, dar maine cand o sa am net ok o sa pun si poze... Edited January 22, 2011 by luisspeed Link to comment
VAXXi Posted January 22, 2011 Share Posted January 22, 2011 Pentru zgarieturi si de-astea, avem topicul Vandalism auto. Link to comment
Satori Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 In plus, in cazul unui derapaj masina devine un fel de bila de biliard care se loveste de manta pana se opreste. E mult mai bine decat sa intri pe contrasens. Link to comment
Mircea Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 Nu, trebuie sa intri in ceva care are o deformare controlata calculata, care nu te lasa sa te duci pe contrasens si nici nu te impinge inapoi in alte masini care vin din spate sau in ceilalti parapeti (tot de beton evident) ci te opreste incet dar sigur in cativa metri... Link to comment
VAXXi Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 Chestia e ca bordura aia nu e deloc manta, sa te opreasca sau sa te faca sa ricosezi; numa' io vazui vreo 3 care-au sarit-o cu totul. Link to comment
Mircea Posted January 24, 2011 Share Posted January 24, 2011 Nu ma refeream la bordura aia de kko pe care si nenea Tantareanu a sarit-o parca o data, ci la parapetii aia de neam prost din beton armat pusi pe axul soselei. Link to comment
Satori Posted January 25, 2011 Share Posted January 25, 2011 Nu, trebuie sa intri in ceva care are o deformare controlata calculata, care nu te lasa sa te duci pe contrasens si nici nu te impinge inapoi in alte masini care vin din spate sau in ceilalti parapeti (tot de beton evident) ci te opreste incet dar sigur in cativa metri... Iote... , pardon, sarumana. Nu vrei sa te inveleasca sa te si pupe? Structurile de metal care absorb socul si il amortizeaza nu garanteaza nericosarea inapoi in trafic. Asta tine si de unghiul sub care intri in ele si care teoretic ar trebui sa fie ascutit. Caz in care bordurile isi fac treaba, te imping inapoi pe banda ta. Dar daca le iei intr-un unghi prea apropiat de 90gr, zbori peste. Cazul asta, cazul motociclistului... si pun pariu ca mai sunt. Oricum, astia si-o cautau, au intrat mult prea tare in curba. Acelasi lucru se intampla si cu parapetul de beton. Daca intri in unghi ascutit, cum e normal (ba ca ai adormit, ba ca ti-a violat unul spatiul si te-ai speriat), nu piezi multa viteza si te arunca inapoi asa ca tu nu patesti nimic si ceilalti au o sansa. In schimb, daca intri la 90gr, o sa te doara. Dar macar nu omori pe nimeni pe contrasens. In concluzie, eu sunt pentru ziduri. Beton armat sa fie, sa prinda toti iepurasii, cum prinde casca mea mustele. Link to comment
Mircea Posted January 25, 2011 Share Posted January 25, 2011 In toata Germania si Italia sunt astfel de parapeti din metal, cu structuri calculate pentru absorbtia socului. Conteaza intradevar si unghiul. Pot sa-ti enumar numai cateva din dezavantajele zidurilor de beton: 1. Sunt structuri fixe, nedeformabile nu absorb energie ci o intorc, astfel incat masina si pasagerii incaseaza tot socul 2. au aceiasi nuanta ca si asfaltul (chiar si cele vopsite) si textura continua, astfel incat e foarte usor, mai ales noaptea sau pe ploaie/ceata sa te urci pe ele. 3. in permanenta langa ele se strange nisip/praf/zapada. 4. Nu permit drenarea apei de pe carosabil, mai mult acumuleaza baltoace pe langa ele, ceea ce, in special in cazul in care sunt puse ca separator de sensuri, creaza un pericol ridicat de aquaplanare, stiut fiind ca pe banda 2 se circula mai tare. 5. nu permit asigurarea din contrasens atunci cand se efectueaza viraj la stanga prin locurile unde este permis. Link to comment
Zmeul cel rau Posted January 25, 2011 Share Posted January 25, 2011 Si italienii au ziduri de beton pe drumurile lor nationale. Stiu asta ca la un moment dat GPS-ul cu harta veche zicea "la urmatoare intersectie faceti la stanga", numai ca la stanga trebuia sa iau prin astfel de zid. Altfel, da, parapetii metalici sunt mai user-friendly. Si mai scumpi. Link to comment
Mircea Posted January 25, 2011 Share Posted January 25, 2011 Si eu am mai intalnit beton prin Italia, dar asta unde era o diferenta de nivel intre benzile de sens si contrasens, nu ca separator de sensuri... Chestia cu scumpi e ce conteaza in Ro... Link to comment
Zmeul cel rau Posted January 25, 2011 Share Posted January 25, 2011 Eu am vazut prin zone pe unde nu era diferenta asta. Ma rog, iar sunt de acord ca, daca parapetii s-ar fi facut in tara, i-am fi avut. Strainilor le e mai greu sa dea spaga. Cel putin nu la nivel de marcaje si accesorii. Doar de la drum european in sus... Link to comment
paul_marines Posted January 25, 2011 Share Posted January 25, 2011 Parapetii de beton sunt o tampenie oriunde. Singura tara in care i-am vazut pana acum e Romania, . Oriunde in lume se practica parapete deformabile din otel ambutisat, cu rolul de a absorbi energia de impact, in Ro este mai important sa nu se distruga parapetii, consecintele sociale ale unui accident nu sunt importante... Canada, SUA, Austria si sunt destinate pentru a retine autovehiculele de mare tonaj. Link to comment
Mircea Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Pai da, dar ia vezi ce distanta este intre banda si parapet si ce gaurici sunt sub parapeti pentru scurgerea apei... Link to comment
Tommy Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Retin al dreqului vehiculele de mare tonaj: http://stirileprotv.ro/video/la-un-pas-de-un-dezastru-pe-o-autostrada-din-canada-imagini-dramatice/60469476 Link to comment
Mircea Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 Eh, macar le incetinesc, le schimba nitel directia etc... Link to comment
augustinionut Posted January 26, 2011 Share Posted January 26, 2011 (edited) Obligativitatea unei camere video pe bord ?!? Edit, pentru Emil : nici n-am gandit ca ar fi vre-un moft, ma gandeam chiar ca am pe acasa un calc cu win95 care sta degeaba... Edited January 26, 2011 by augustinionut 1 Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now