sebian Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Tu in ce stare esti?...avand in vedere ca ai botit masina sotiei? Link to comment
danutza Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Accidentat la 5 minute dupa ce a aflat. Link to comment
Mircea Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Unde zice ca n-ai voie sa fi pe linia de tramvai? Pai ia uita-te matale la regulile de circulatie prin intersectii, vezi daca zice ceva de circulatul pe linia de tramvai... Link to comment
Viktor Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Accidentat la 5 minute dupa ce a aflat. Cu alte cuvinte, victima? )"> Link to comment
omurau Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 Pai ia uita-te matale la regulile de circulatie prin intersectii, vezi daca zice ceva de circulatul pe linia de tramvai... Despre care reguli vorbim? Repet intrebarea, unde zice ca n-ai voie pe linia de tramvai? http://www.igpr.ro/DPR/.htm § 6. Intersecţii şi obligaţia de a ceda trecerea Art. 129. – (1) Vehiculul care circulă pe un drum public pe care este instalat unul din indicatoarele având semnificaţia: „Drum cu prioritate”, „Intersecţie cu un drum fără prioritate” sau „Prioritate faţă de circulaţia din sens invers”, are prioritate de trecere. (2) Când două vehicule urmează să se întâlnească într-o intersecţie dirijată prin indicatoare, venind de pe două drumuri publice unde sunt instalate indicatoare cu aceeaşi semnificaţie, vehiculul care vine din dreapta are prioritate. Art. 130. – Conducătorul de vehicul care se apropie de intrarea intr-o intersecţie, simultan cu un autovehicul cu regim de circulaţie prioritară care are în funcţiune semnalele luminoase şi sonore, are obligaţia să îi acorde prioritate de trecere. Art. 131. – (1) La apropierea de o staţie pentru mijloace de transport public de persoane prevăzută cu alveolă, din care conducătorul unui astfel de vehicul semnalizează intenţia de a ieşi, conducătorul vehiculului care circulă pe banda de lângă acostament sau bordură este obligat să reducă viteza şi, la nevoie, să oprească pentru a-i permite reintrarea în trafic. (2) Conducătorii de vehicule sunt obligaţi să acorde prioritate de trecere pietonilor aflaţi pe partea carosabilă pentru a urca în tramvai sau după ce au coborât din acesta, dacă tramvaiul este oprit în staţie fără refugiu. Art. 132. – Conducătorul vehiculului al cărui mers înainte este obturat de un obstacol sau de prezenţa altor participanţi la trafic, care impun trecerea pe sensul opus este obligat să reducă viteza şi, la nevoie, să oprească pentru a permite trecerea vehiculelor care circulă din sens opus. Art. 133. – În cazul prevăzut la art. 51 alin. (2), conducătorii vehiculelor sunt obligaţi să acorde prioritate de trecere participanţilor la trafic cu care se intersectează şi care circulă conform semnificaţiei culorii semaforului care li se adresează. Art. 134. – La ieşirea din zonele rezidenţiale sau pietonale, conducătorii de vehicule sunt obligaţi să acorde prioritate de trecere tuturor vehiculelor cu care se intersectează. Art. 135. – Conducătorul de vehicul este obligat să acorde prioritate de trecere şi în următoarele situaţii: a) la intersecţia nedirijată atunci când pătrunde pe un drum naţional venind de pe un drum judeţean, comunal sau local; b) la intersecţia nedirijată atunci când pătrunde pe un drum judeţean venind de pe un drum comunal sau local; c) la intersecţia nedirijată atunci când pătrunde pe un drum comunal venind de pe un drum local; d) când urmează să pătrundă într-o intersecţie cu circulaţie în sens giratoriu faţă de cel care circulă în interiorul acesteia; e) când circulă în pantă faţă de cel care urcă, dacă pe sensul de mers al celui care urcă se află un obstacol imobil. În această situaţie manevra nu este considerată depăşire în sensul prevederilor art. 120 lit. j); f) când se pune în mişcare sau la pătrunderea pe drumul public venind de pe o proprietate alăturată acestuia faţă de vehiculul care circulă pe drumul public, indiferent de direcţia de deplasare; g) când efectuează un viraj spre stânga sau spre dreapta şi se intersectează cu un biciclist care circulă pe o pistă pentru biciclete, semnalizată ca atare; h) pietonului care traversează drumul public, prin loc special amenajat, marcat şi semnalizat corespunzător ori la culoarea verde a semaforului destinat lui, atunci când acesta se află pe sensul de mers al vehiculului. Link to comment
Mircea Posted May 6, 2012 Share Posted May 6, 2012 In intersectie nu ai voie pe linia de tramvai. Toate liniile de tramvai sunt marcate pe partea dreapta cu linie continua cu 50 m inainte si dupa intersectii. Link to comment
ches Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 MIrcea, tu ai dreptate ca nu ai ce cauta pe linia de tramvai. Totusi faptul ca libanezul nu a dat prioritate il face vinovat de accident. Plus ca libanezul intorcea si el probabil pe linie continua daca e sa judecam dupa spusele tale. Vorba victimei, daca venea tramvaiul, atunci cine era de vina? Un unchi de-al nevesti-mii, taximetrist, a patit fix acelasi lucru - a intors pe Mihai Bravu pe linia de tramvai si nu s-a asigurat. Unul venea pe linia de tramvai si a intrat in el zdravan. Au mers la asigurator sa faca actele de constat amiabil si cel care a intors pe linia de tramvai a fost declarat vinovat. In zona respectiva e linie continua de la un cap la altul (intre intersectia Iancului si intersectia cu liceul Hasdeu). Link to comment
sebian Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 (edited) Accidentat la 5 minute dupa ce a aflat. Te-a lovit aprig cu privirea, presupun. Asa am patit eu acum 3 saptamani, dupa ploaia aia cu noroi din miticesti, cand am fost sa spal intai masina mea, in loc sa o spal pe a ei. Edited May 7, 2012 by Sebian Link to comment
Mircea Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 (edited) MIrcea, tu ai dreptate ca nu ai ce cauta pe linia de tramvai. Totusi faptul ca libanezul nu a dat prioritate il face vinovat de accident. Plus ca libanezul intorcea si el probabil pe linie continua daca e sa judecam dupa spusele tale. Vorba victimei, daca venea tramvaiul, atunci cine era de vina? Un unchi de-al nevesti-mii, taximetrist, a patit fix acelasi lucru - a intors pe Mihai Bravu pe linia de tramvai si nu s-a asigurat. Unul venea pe linia de tramvai si a intrat in el zdravan. Au mers la asigurator sa faca actele de constat amiabil si cel care a intors pe linia de tramvai a fost declarat vinovat. In zona respectiva e linie continua de la un cap la altul (intre intersectia Iancului si intersectia cu liceul Hasdeu). Nu. E culpa comuna. Ala nu intorcea pe linie continua, ci vira la stanga intr-o intersectie. Chestia cu "daca venea tramvaiul" e puerila, tramvaiul trebuia sa circule pe acolo... Edited May 7, 2012 by Mircea Link to comment
Dj_Dark Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 (edited) Cand se incalca regulile de circulatie, se asuma niste riscuri, din pacate unii isi dau seama de aceste riscuri dupa ce le patesc. De exemplu am intalnit persoane in trafic care zboara pe langa o masina care incetineste in apropierea unei treceri, unei intersectii...etc, si care pur si simplu nu realizeaza ca respectivul a incetinit poate cu un motiv intemeiat. Motivul pentru care nu realizeaza, este pentru ca nu li s-a intamplat niciodata un accident in situatia asta si pur si simplu nu constientizeaza ce se poate intampla. Eu ma consider norocos, era sa patesc multe chestii in Bucuresti insa in majoritatea s-au terminat cu bine si cu lectia invatata pentru data viitoare. Am patit fix aceeasi chestie la un moment dat, pe Barbu Vacarescu, s-a terminat cu bine numai din simplul motiv ca cel care se baga printre masinile oprite la semafor m-a vazut ca vin si s-a oprit, eu m-am prins prea tarziu pentru a mai putea frana. Este mult mai importanta lectia invatata din fiecare accident, decat scuzelor cu cine a fost vinovat. Chiar daca accidentul a fost provocat din vina altcuiva, asta nu ne poate impiedica sa ne gandim cum il puteam evita, si data viitoare poate chiar sa reusim Edited May 7, 2012 by Dj_Dark Link to comment
omurau Posted May 7, 2012 Share Posted May 7, 2012 In intersectie nu ai voie pe linia de tramvai. Toate liniile de tramvai sunt marcate pe partea dreapta cu linie continua cu 50 m inainte si dupa intersectii. Lina continua nu obliga la schimbarea benzii. Exista intr-adevar inainte de unele refugii (nu toate) indicator de ocolire (ala albastru cu sageata alba in jos), caz in care intr-adevar "nu ai voie pe linia de tramvai". Altfel, daca intri pe sinele de tramvai inainte de linia continua, iar refugiul nu are semnul mentionat, si drumul are maxim 2 benzi (fara linia de tramvai) este 100% legal sa treci cu masina prin statia de tramvai. Link to comment
Julius Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Altfel, daca intri pe sinele de tramvai inainte de linia continua, iar refugiul nu are semnul mentionat, si drumul are maxim 2 benzi (fara linia de tramvai) este 100% legal sa treci cu masina prin statia de tramvai. Si in plus, daca vrea muschii tai sa mergi inainte, toata coloana de babulani care vor sa vireze stanga de pe banda 2 sunt 100% obligati sa-ti acorde prioritate de trecere. In trafic nu trebuie sa dam dovada doar de o buna cunoastere a legii ci si de respect fata de ceilalti conducatori auto. Parerea mea... Link to comment
VAXXi Posted May 30, 2012 Share Posted May 30, 2012 Patronul de la Edy Spedition a murit intr-un accident si pozele cu masina dupa accident Link to comment
alx Posted May 31, 2012 Share Posted May 31, 2012 Doamne, cum arata masina... Nu exista profesionisti la volan, exista oameni care risca mai mult sau mai putin... Sent from my HTC ChaCha A810e using Tapatalk 2 Link to comment
Julius Posted May 31, 2012 Share Posted May 31, 2012 Imi inchipui cat de violent a fost impactul, de a sucit in halul ala capul tractor al TIR-ului. Ghinionul lui a fost ca a intrat sub TIR, poate altfel ar fi avut sanse. Pare ca a fost zdrobit de bord si volan. Sa-i fie tarana usoara... Link to comment
Mircea Posted June 3, 2012 Share Posted June 3, 2012 Joi am fost si eu martorul unui accident extrem de violent. Stateam in coloana asteptand sa vireze la stanga masina din fata mea, un BMW cu numere de Bg, pe o strada laturalnica, moment in care din spate a venit depasind coloana cu viteza extrem de mare (nici macar nu am apucat sa vad ce culoare are motocicleta sau cati ocupanti are) un motor, a acrosat coltul din stanga al bmw-ului, a ricosat intr-un pom, apoi circa 30 m pe asfalt. Unul din cei de pe motor care nu avea niciun fel de echipament a murit pe loc, zdrobit de asfalt, cu coloana rupta si capul sfaramat, celalalt a zburat prin frunzisul unui copac si a aterizat pe spatiul verde, salvandu-l casca, desi avea destule zgarieturi si un picior fracturat. Ca sa va dati seama de gravitatea impactului... Roata fata a motorului s-a rupt in BMW (a smuls bara fata, farul sin stanga si o parte din capota) apoi motocicleta s-a rupt in 3, parti din carena fiind gasite si prin curtile din apropiere. politistilor le-a fost imposibil sa stabileasca macar in ce treapta era cutia de viteze, atat s-a rupt de rau. Niciunul dintre cei doi de pe motor nu avea permis pentru categoria A, s-au speriat de un echipaj de politie care urmarea o masina in spatele lor si au incercat sa fuga, depasind coloana de masini... Motorul era o Honda, dar nu am putut sa-mi dau seama ce model. Link to comment
Viktor Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 E de cascadori risului, ce naiba a fost aia? Link to comment
VAXXi Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 Cred ca nici intentionat nu-i iesea faza asta ) Link to comment
Dj_Dark Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 Nu e de ras, a avut mare bulan. Daca lovea cu usa lui ii ramaneau creierii pe stalp. Link to comment
Axel7 Posted June 20, 2012 Share Posted June 20, 2012 Sau daca nu oprea cel cu Mercedes-ul la timp, era K.O. Si asta pentru ca nu purta centura.. Link to comment
VAXXi Posted June 22, 2012 Share Posted June 22, 2012 La naiba, asta e de Hollywood: http://www.liveleak.com/view?i=361_1340292382 Link to comment
KumKum Posted June 22, 2012 Share Posted June 22, 2012 Sau daca nu oprea cel cu Mercedes-ul la timp, era K.O. Si asta pentru ca nu purta centura.. Eu cred ca daca avea centura era mort... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now