Jump to content

Accidente... vazute sau suferite


SORAN

Recommended Posts

:) . A fost de moment dupa o depasire, nici nu mi-am dat seama :D . Oricum, nu sunt inconstient in week-end m-am benoclat pe sub ea. Lonjeronul dreapta s-a indoit exact dupa palierul de arc, inainte de palier e perfect. De-asta sunt curios cum naiba s-a cutat plafonul sus.

Link to comment

Se poate face dar trebuie sa cauti un atelier de tinichigerie cu dotat cu carucior de tras profi, carucior care e scump, deci ateliere care sa lucreze la nivelul asta, putine. Cred ca am mai povestit, dar am vazut un A6(model vechi) cu lonjeroanele din fata strambate, adus la realitate. Se lucra dupa niste schite cu diverse cote ale masinii, nu am inteles exact cum :D

Edited by mike.omega
Link to comment

Salut!

Intervin si eu cu o sugestie pentru Dark. Incearca la service-ul de la intrare in Alexandria (EUROCAR - reprezentanta Dacia). Din cate stiu eu au si "dispozitiv pentru tras caroseria"(scuze pentru exprimarea academica). Am vazut ca esti din Rosiori asa ca stii de ce service vorbesc.

Bafta!

Link to comment

@DjDark: Poti sa deschizi un dosar pe RCA si daca nu ajung banii pentru reparatie, se pot suplimenta pentru diferenta de bani cu un alt dosar de la Casco (astfel incat sa folosesti in caz de nevoie cat mai putin din Casco pentru evitarea unor penalizari si taxe de reintregire a asig. mari)

Link to comment

in strada noastra s-a intamplat acum vreo 3 luni calaul fara proprietar au luat la fuga si nu au dat prioritate scodei.

un cal a murit si celalalt a supravetuit.

ce a fost mai nasol ca un bebelus de cateva luni a fost ranit pe bancheta din spate

Link to comment
@DjDark: Poti sa deschizi un dosar pe RCA si daca nu ajung banii pentru reparatie, se pot suplimenta pentru diferenta de bani cu un alt dosar de la Casco (astfel incat sa folosesti in caz de nevoie cat mai putin din Casco pentru evitarea unor penalizari si taxe de reintregire a asig. mari)

Ar fi bine sa fie asa simplu, chiar in cazul in care exista CASCO. Fix acum 2 ani, inainte de 1 decembrie, am avut in felul asta un accident in urma am lovit masina prietenului in spate-dreapta, pe drumul spre Rasnov, in urma unei derapari (a fost singurul accident pe care l-am avut vreodata). Eram pe drum spre Moeciu, la intalnirea nationala - probabil de-atunci am ramas cu o superstitie referitoare la vacanta de 1 decembrie. N-am intrat cu mai mult de 30km/h, in urma franarii, pentru ca n-au sarit airbagurile; capota a fost doar foarte putin indoita, dar tot a costat reparatia 13.000 RON la reprezentanta Opel in Brasov, unde a ajuns masina pe remorca, din cauza faptului ca radiatoarele s-au spart si n-am mai plecat cu ea de-acolo.

 

Oricum, masina lui arata mult mai rau, portbagajul era cam tot indoit. De prisos sa spun ca n-a mai iesit vreodata ca inainte, portbagajul nu se mai inchidea perfect. Desi a avut Casco, masina fiind tot din 1996 a fost evaluata la mult mai putin decat credeam, asa ca pentru masinile mai vechi de 10 ani Casco asta nu mai e mare afacere...

 

Intamplarea asta o stiu toti care au participat la acea intalnire. Numai ca eu nu mai am pozele de la Cielo, parca Alx le avea.

Link to comment

Mmmmda...cu aveo era. Dar ma intreb cum dracu. Si soferul vada ca e intact... @-) :scarpin: Cred ca nici linia de tramvai nu era in stare prea buna. Nu o fi pus frana, a lovit aveo ul care are totusi 1 tona si un pic , si daca tramvaiul avea vreo 50 la ora pe linie proasta , la impactul cu masa de 1 tona, sunt ceva sanse sa zboare atat masina cat colo cat si tramvaiul de pe linie. Poate deraia chiar si la frana brusca pe linie proasta, si in aceasta frana o fi lovit masina in timpul deraierii.

Totusi, diferenta de mase e mare, 1 tona aveo ul, vreo 30 t tramvaiul.

In Bucuresti am vazut mai demult un accident cu un AUDI A6 si un tramvai ( pe linia 36 langa Colentina - Obor). Tramvaiul insa n-a deraiat, dar l-a facut de comanda pe sofer (de masina sa nu mai zic).

Link to comment

Ieri seara la 20:10 in curba de la centrul de parbrize pe linia lui 25 una bucata BMW cu botul scurtat juma de metru.Azi orele 15:20 A2a bucata BMW cu botul scurtat un metru dupa SysCom cum vi de la orhidea si faci prima la dreapta in intersectie.Pare ca de fiecare data asa numitii soferi au vrut sa impresioneze pitzipoancele din dreapta.

Link to comment

Trei persoane au fost grav rănite sâmbătă dimineaţă, după ce şoferul unui BMW care circula cu viteză foarte mare a derapat, a intrat pe contrasens unde a lovit un autoturism Dacia, condus regulamentar.

Accidentul s-a produs pe DN 1 între localităţile Vâlcele şi Feleacu. Potrivit datelor furnizate de poliţişti, şoferul BMW-ului (B.Dacian Ştefan, 24 ani, din Cluj), care circula dinspre Turda spre Cluj nu a adaptat viteza la condiţiile de drum, a derapat, a intrat pe constrasens unde s-a izbit de autoturismul Dacia, condus de turdeanul M.Szillard Şandor, de 18 ani, alături de care se afla şi tatăl său, M.Alexandru, de 42 de ani. Martorii spun că şoferii BMW-ului circula cu viteză foarte mare, mai ales în condiţiile în care carosabilul era acoperit de polei. Intervenţia pompierilor a fost foarte dificilă scrie şi Cluj Online, aceştia intervenind cu două autospeciale pentru descarcererarea celor aflaţi în Dacie, tată şi fiu. Cele două persoane care se aflau în autoturismul Dacia au fost rănite grav, în timp ce şoferul BMW-ului a fost accidentat uşor.

Sursa

Trecui si eu pe acolo,dupa 30 de minute de la accident,Dacia era cu rotile in sus,dar nici Bmw-ul nu arata prea bine.

Link to comment

Azi dimineata pe la 10:30 la mine la munca.

VW Bora nu a respectat semnul STOP din intersectie, venind si cu viteza mare, lovind in plin Tico-ul, proiectandu-l in stalpul de pe colt si apoi ricosand in bordura (pe care a atins-o cu roata stanga spate) si de aici a plonjat putin prin aer si s-a oprit in locul in care am surprins-o in poze.

Fiind in cladire, nu am apucat sa vad decat cum zbura VW-ul prin aer, dupa care am iesit afara. Soferul din Bora era teafar, un pic ametit din cauza airbag-urilor ce se deschisesera, si a fugit spre Tico. Soferul Tico-ului, un om la cca 50-60 de ani, era ranit la cap, ii curgea sange, era ametit, dar putea sa stea in picioare si nu era blocat in masina. Am sunat repede la ambulanta, au venit in cca 5-10 minute, timp in care l-am supravegheat pe soferul tico-ului impreuna cu un client. A venit SMURD-ul si apoi politia, dupa care am facut masuratorile si s-a testat alcoolemia soferului VW-ului, test ce a iesit negativ. Apoi soferul VW-ului a plecat impreuna cu politia, iar mai tarziu a venit platforma si a transportat epavele la politie, pentru examinari.

Un mare noroc a fost ca in dreapta la Tico nu era nimeni, daca ar fi fost cineva, ar fi fost mort la ora actuala. Locul din dreapta din tico nu mai este, pragul a ajuns pana la schimbatorul de viteze, iar scaunul s-a rupt. Bine ca s-a intamplat asa, desi mai bine era sa nu se intample deloc, intrucat, de cand lucrez aici, din iunie, e al treilea accident la care sunt martor, in total cred ca au fost vreo 7-8 mai mici sau mai mari, la penultimul accident mai grav ne-au rupt gardul curtii, zilnic se aud in medie cam 3-4 scrasnete de frane.

Unde trebuie sa ma adresez sa se monteze naibii niste bump-uri?

 

LE: Bora a ajuns in poze fix pe directia de deplasare a Tico-ului, dupa ce a venit de pe strada pe care se afla duba politiei in poza 3.

post-79-1228236520_thumb.jpg

post-79-1228236525_thumb.jpg

post-79-1228236529_thumb.jpg

post-79-1228236532_thumb.jpg

Edited by laurentziu83
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...