Dj_Dark Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 (edited) Hai nu-mi spune ca tu mergi pe langa coloane stationare la limita evitarii oricarui pericol. Daca ar fi asa ar trebui sa incetinesc la 20 km/h la fiecare trecere de pietoni ca poate apare vreunul in fuga pe care nu-l vad si asa as opri in 2 m maxim. . La mersul in Bucuresti exista un risc calculat intotdeauna. Edited February 3, 2009 by Dj_Dark Link to comment
Tommy Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 (edited) Ba da. Incetinesc foarte mult cand alta banda e oprita, nu o data am vazut pietoni tasnind. Edited February 3, 2009 by Tommy Link to comment
balanel Posted February 3, 2009 Share Posted February 3, 2009 Si eu la fel procedez. Desi, cu aceste ocazii, primesc din spate flash-uri si claxoane la kg. Link to comment
Myg Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 In urma cu doi ani (cu Dacia) , in 20 decembrie, intre orele19-20, dau cu spatele dintr-o parcare amenajata. Din dreapta vine o Dacia (eu fiind oprit oblic pe dreapta), opresc, aflandu-ma inca in parcare; cel cu Dacia opreste chiar in spatele meu, iar pasagerul din dreapta fata deschide usa lovind-o de stopul meu dreapta spate. Pasagerul era fiul primarului din localitate si se afla vizibil sub influenta alcoolului. Cel cu Dacia face un scandal monstru, ca el tocmai si-a vopsit masina, iar din magazinul in parcarea caruia s-a intamplat povestea iese un agent de circulatie, care suna seful de post. A venit un echipaj sa faca constatarea. Voiau sa ma scoata vinovat, dar eu tineam de faptul ca masina mea nu a parasit perimetrul parcarii. Au facut masuratori , dar nu au intocmit PV, chemandu-ne a doua zi la Politie, probabil nu s-au mai intalnit cu un asemenea caz ( si voiau sa ceara lamuriri la sefii lor), iar eu stiam ca sunt nevinovat. Soferul Daciei a fost vinovat si a platit amenda, urmand sa-si revopseasca usa pe cheltuiala lui, iar masina mea a avut o usoara matuiala pe coltul stopului. Link to comment
banzay Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Am vazut si eu saptamana asta vreo 2 accidente, unul, cazuse un copac pe un volvo al unui tip, mai sus de zona Dacia, pe Lapusneanu; dar nu a prins bine volvo-ul ci doar intr-o parte pe capota. Era politie pe acolo, se uitau mirati si ei nu prea stiau ce sa faca. Si altul pe 10 fbr, la piata i.l Caragiale. Era blocata strada, exact in fata pietii, politistii faceau masuratori, era si o ambulanta. Am ocolit zona, dupa care vad ca vine din spate ambulanta si ma dau din fata ei. Credeti ca la fel au facut si ceilalti maimutoi? NU! Sa nu se dea ca ei au prioritate! Mori in ambulanta si pe ei ii doare-n ... . N-ai cu cine domle, n-ai cu cine... Stie cineva detalii despre ce s-a intamplat sau starea celui/celor loviti? PS: nu e tocmai accident rutier, dar aud acum la radio, ca a cazut o bucata (plafonul primului etaj sau ceva de genul, nu am inteles prea bine) dintr-un viitor mall din Oradea. 1 mort cica si vreo 3 raniti... Doamne... Link to comment
EM!L Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 În stânga mea, pe banda 2 un A8. Coloană oprită la semafor, în stânga benzii 2 linia de tramvai. Deşi e ud pe jos, un puşti cu un Bmw 320 vine val vârtej, frânează, alunecă, şi se opreşte cu partea lui dreaptă în colţul din stânga al Audi-ului. Audi care nici măcar nu s-a clintit de pe loc, şi care "prezenta" vreo câteva julituri pe bară. La BMW, compromise capota, aripa, farul, masca... Link to comment
VAXXi Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 O dacie impachetata pe pod la Otopeni, dimineata asta... injumatatita de descarcerare. La cat de rau era, cred ca ploaia + apa stransa langa bordura aia de separatie + acvaplanarea fac "minuni" pentru soferi... Link to comment
Lucian M Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Ieri, asteptand la semafor, ma uit in retrivizorul central si vad ca se face din ce in ce mai albastru. Iii spun colegului sa se tina bine si "o luam". O dacie amarata, cu gume roase de vara, pe o fleoscaiala cumplita. Avarii: rupt suport dreapta spate jos, rupt aparatoarea aia neagra de pe interior, rupt bara sub tripla dreapta, pe interior. oleaca julita bara. Omul cica sa-l las, ca n-are nica, ca are copil, ca alea alea. Am mers la politie, am rezolvat (mi s-a dat copie dupa PV si asigurarea lui)- urmeaza sa merg la Carpatica sa fac restul formalitatilor (vreau schombata bara). Link to comment
tolin Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Asa-i cand trebuie lasat pe oricine sa circule, pana si cei care n-au cu ce. Link to comment
Dj_Dark Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Pai si, l-ai "lasat" ? Serios acum, chiar imi pare rau. Voi aveti ceva? (dureri de gat...etc) Link to comment
Lucian M Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 (edited) Nimic, i-am vazut cum veneau si am fost pregatiti. Mai greu m-am dat jos la ei, ca nu mai iesea centura. Nu a fost impact serios, deci nici macar prea nervos nu eram. El zicea sa-l las, insa s-a mers la pulitie, unde am asteptat vreo doua oare pana au venit agentii. A venit un tinerel, am mers impreuna la masini, s-a uitat la ele, am scris declaratiile- de comun acord, apoi am suflat in tispoc- 0 la amandoi. Mi s-a dat copie dupa pv si copie dupa asigurarea lui. Cam atat. Mai pe seara caut si pv-ul, am sa il atasez aici. Edited February 13, 2009 by Lucian M Link to comment
Dj_Dark Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 (edited) E, un fleac, m-au ciuruit . Nici nu se cunoaste. Dom'le dar ce ninge acolo. La noi a iesit soarele. Edited February 13, 2009 by Dj_Dark Link to comment
Lucian M Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Doar ieri a fost asa- a inceput pe la vreo 12 si pana pe la 19- a tot bagat la greu. Azi e bine. Am fost la masina (e lasata undeva in Petricani) si am luat lucrurile dinauntru- Laur stie ca mi s-a blocat roata stanga-spate. Bara e mai sifonata decat se vede in poza, insa sper sa o rezolv cat mai repede pe asigurare. Link to comment
Laurycã Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Imi pare rau pentru tine ca ala avea RCA-ul la Carpatica. Uita cuvântul repede. Sper din tot sufletul sa ma însel. Link to comment
Salex Posted February 13, 2009 Share Posted February 13, 2009 Din cite observ eu, nenea ala cu Dacia are ceva antecedente. Grila nu e vopsita in culoarea masinii, de ce oare ? Macar pentru inconstienta de a se aventura pe asa vreme/drumuri cu slickuri, eu nu l-as lasa in pace ... Link to comment
paul_marines Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 Accidentul de pe A2 dintre Drajna si Fetesti care a implicat 7 vehicule a fost acompaniat de accidentul altor 5-6 autoturisme pe sensul Bucuresti Constanta, care au iesit de pe carosabil in santul de cca 2 metri adancime. Din ce am observat, masinile erau intregi si totusi se pare ca au fost inregistrate victime deoarece la 200 de metri in urma se vedeau girofarurile unei ambulante. Carosabilul era acceptabil pentru acele conditii de iarna si se putea rula linistit cu 45-50 km/h, daca masina era echipata corespunzator (cu anvelope de iarna). Nu putini erau aceia care inca rulau cu 80-100 km/h sfidand orice norma de siguranta rutiera si dintre care cred ca au fost alesi si cei implicati in accidente. Despre cel de la Drajna Fetesti, am observat ca la o schimbare de panta cu gradul mai mare de inclinare, din cauza vantului puternic pe versantul dinspre Bucuresti s-a format gheata . Pana in acel moment cei care mergeau spre Bucuresti au rulat pe zapada (lapovita), oarecum moale si au fost surprinsi inca ruland cu viteza mare de aparitia portiunii de gheata. Asta cred ca poate explica si distanta mare la care se aflau cel 7 masini una de cealalta (aproape 1 km). Situatia era destul de dificila intre km 39-40 si 138 ai autostrazii, unde de pe langa cantitatea de zapada depusa pe carosabil vantul lateral, extrem de puternic, accentua instabilitatea masinilor. Un BMW sedan de ultima generatie "dansa" la 50 km/h in spatele meu pierzand mereu controlul asupra directiei. Probabil din cauza tractiunii spate si a gumelor de vara. Nu intrebati de poze, deoarece nu am avut curajul sa iau mana de pe volan nici macar sa sorb o gura de cafea. Link to comment
CristiP Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 Urata vreme , am vazut aici ceva despre accident. Link to comment
paul_marines Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 Tot eu postez astazi in ciclul taximetristii si goana dupa profit indiferent cum. Nu am vazut cu cine s-a Link to comment
VAXXi Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 Si l-am prins pe-asta de dimineata. Articolul zice ca un sofer a incercat "o depasire neregulamentara", dar nu inteleg ce depasea pentru ca in acea zona este parapet de plastic. As zice mai degraba ca a iesit aiurea de pe banda 1 pe 2, si acolo s-a intamplat ceva (a pierdut controlul, venea alta masina mai tare din spate, a acrosat ceva lateral ... ceva de genul asta), pentru ca plasticele de pe centru erau sfaramate. Curba nu e deloc nasoala, e proiectata bine si se poate lua cu viteza mare lejer, dar ... na, ca ESP-ul nu vindeca neatentia sau nepriceperea. Pe la 9:30 era deja coada formata, la 10:15 m-am intersectat cu elicopter + ambulanta la Baneasa. Ochii'n sapte, tovarasi. Link to comment
alx Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 E celebra succesiune de 2 curbe de pe dn1 ezact inainte de intrarea in Saftica dinspre Ploiesti. De fiecare data eu intru in ea cu aceeasi viteza cu care circul pe linia dreapta de dinaintea ei (109 pe gps ~120 pe bord) si de fiecare data dau de cate un tantalau pe banda doi care se sperie de spatiul mic dintre parapetul de plastic si masina de pe banda 1. Ideea e ca spatiul dintre parapetii de plastic si masinile de pe banda 1, cand mergi pe banda 2, e ok pe linia dreapta. In schimb in curba marja de deviere de la trasa ideala e mult mai mica decat in mod normal si pentru soferi nepregatiti se poate intampla sa se shperie si sa inchida ochii sau alte alea. Link to comment
Salex Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Din nou Saftica loveste. Sau DN1 loveste ... In jurul orei 18:00 , undeva pe la jumatatea localitatii, congestie de trafic pe sensul Ploiesti Bucuresti. Mers ca melcu, cu exceptia citorva cretinoizi involuati care au ales sa mearga ... prin iarba (vezi foto 1) Pe masura ce ma apropiam de o trecere de pietoni devenea clar ca pe contrasens a avut loc un incident. Draciile alea de plastic de pe mijlocul drumului erau spulberate, (parca) un Seat rosu era oprit pe mijlocul drumului cu avariile pornite. O ambulanta tocmai ce pleca in tromba spre Ploiesti in vreme ce vreo 4 garcioti faceau de zor masuraori (vezi foto 2). Intrucit incepuse o ploaie siciitoare si pe jos asfaltul era cam umed, banuiesc ca un pieton a fost victima unei frinari intirziate + derapaj. Pe sensul Bucuresti-Ploiesti coada incepea din dreptul McDonalds - Prisma ... Link to comment
VAXXi Posted March 17, 2009 Share Posted March 17, 2009 Trecerea de pietoni aflata imediat dupa curba la dreapta, nu ? e prost pusa, foarte prost ... iar la cu ce viteze se merge pe DN1 acum, este EXTREM de prost pusa pentru cine nu stie drumul si punctele periculoase. Link to comment
Satori Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Asta e trecerea aia pe care mi-a traversat mie in cale un ML (doar pe acolo poti sa cobori de pe trotuar). Link to comment
VAXXi Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 Da, ies de la porcaria aia de cladire facuta chiar la DN1 pe dreapta, fara parcare. Link to comment
Salex Posted March 18, 2009 Share Posted March 18, 2009 (edited) Nu despre trecerea aia era vorba, ci de urmatoarea (pe sensul Bucuresti-Ploiesti). Daca nu ma insel (sint 99% sigur) este si o statie de autobuz acolo. Edited March 18, 2009 by Salex Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now