Viktor Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Parerea mea,ambii sint vinovati de accident,iar viteza conteaza. Link to comment
Carabusu junior Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Duminica pe la ora 9 seara in Savinesti, pe DN15, am vazut un accident destul de urat, erau venite 3 echipaje de ambulanta iar pe marginea drumului era o bicicleta motolita bine, mai erau oprite o Dacie care avea parbizul spart si capota un pic sifonata intr-o pozitie cam ciudata si un tir si asta cu parbrizul praf pe partea soferului iar soferul pansat pina sub ochi . Link to comment
paul_marines Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Cu parere de rau pentru cei doi si oarecum pentru cea care se simte bine din Logan, vreau sa adaug cu obida un fapt care tinde sa se generalizeze. Nu-mi pot sterge cu usurinta din memorie figurile tampe ale unor conducatoare auto care din adanca inconstienta si profunda limitare in intelegerea consecintelor, executa anumite manevre extrem de imprevizibile si mai ales ilegale. Daca rezultatul este doar o trimitere la origine in schimbul zambetului idiot desenat pe o fata blonda, voi fi sigur ca nu a inteles nimic in timp ce consecintele dramatice sunt doar amanate pentru o sansa mai buna. Daca mai adaugam si o adevarata tatza cu gura mare plina de injurii cat galeria lui Dinamo la un loc, nu ma mai surprinde nimic. Joi am fost surprins de o masina venind pe sens unic din directia interzisa si care mai si conducea ca la britanici. Blonda suava de la volan, avand in dreapta pe mamica sa injura ca la usa cortului pe idiotii care nu i se dadeau din cale, spre vadita surprindere a parintelui (de calitatea injuraturilor), care parea o doamna respectabila nu numai prin infatisare cat si valoarea masinii, care nu putea fi castigata de fatuca de la volan, nici cu XX..rul. La asa copil inteligent cum dreaqu un altfel de parinte? Ce daca mai intarzii 3 secunde pana trece o motocicleta care poate merge cu 200, dar daca nici nu te asiguri? Judecand dupa imagini, idioata nici nu s-a asigurat astfel incat motocicleta a lovit tangential Loganul, iar de aici pana la dezastru nu au fost decat sutimi de secunda. Scuze pentru ton, dar adevarul ramane. Link to comment
Tommy Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Nu prea am inteles ce ai vrut sa spui. Care e faptul care tinde sa se generalizeze.. blondele cu masini scumpe pe contra sens? Si mai sus ai vrut sa spui ca sunt de vina cei care se feresc? Zilnic facem slalom printre cretini (la propriu) care ies fara sa se asigure, sau intra. Depinde cum privesti. Pina cineva va cobori o mana cu putere divina peste ei sa le puna ochii in orbite, mintile in cap si mainile pe volan eu nu vad optiune. Altfel defutam (copyright clasici) nervi in forme inchipuit poetice. Link to comment
Satori Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 S-a asigurat, a vazut motorul, a crezut ca poate, i-a murit motorul in drum. Funny, ha? Link to comment
Dj_Dark Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 (edited) Nu sunt motociclist dar ce viteza minima iti trebuie ca sa nu mai poti macar evita (sa nu mai zic de franat) in cazul expus de tine? Viteza conteaza, nu sunt "legalist" dar totusi exista o limita a decentei pe care multi nu o cunosc din pacate. Era un filmulet pe youtube mai demult cu un opel opc care zbura cu 250 la ora si era sa se faca pachet cu unul care intrase in depasire cand asta nici nu se vedea. Cati metri parcurgi intr-o secunda la 250 la ora? Edited August 25, 2009 by Dj_Dark Link to comment
tolin Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 ... Cati metri parcurgi intr-o secunda la 250 la ora? Vreo 70m/s. Link to comment
Satori Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Nu sunt motociclist dar ce viteza minima iti trebuie ca sa nu mai poti macar evita (sa nu mai zic de franat) in cazul expus de tine? Target (Point) fixation are efecte indiferent de viteza. E o chestie foarte tare la motoare, unde te uiti, acolo te duci. Cu alte cuvinte, daca motociclistul a ramas mirat ca Loganul intra pe banda lui si a ramas cu privirea fixata pe masina, practic, nu a avut nici o sansa sa o evite. Apoi, cine stie, poate nu a avut unde sa se duca (masina pe contrasens, gard pe sensul lui, din astea) si a sperat ca totusi femeia o sa isi miste rabla din drum. In concluzie... nu stiu. Depinde de foarte multi factori. LE: Uite un exemplu clasic: Link to comment
zeneseu Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 ...Viteza conteaza, nu sunt "legalist" dar totusi exista o limita a decentei pe care multi nu o cunosc din pacate.... Conteaza pe naiba. Eu am avut intre 30-40 km/h cand mi-a intrat in fata la o faza asemanatoare duduia cu care am avut accident acum un an. Daca era un motor in locul meu, cine stie cum iesea din incident. Culmea e ca eram involuntar cu ochii pe masina-tot degeaba. Mai nou trebuie sa fii cu ochii in 8 in trafic; altfel risti sa faci drumuri pe la asigurari, service, spital..etc. Cum zicea si Tommy, Zilnic facem slalom printre cretini (la propriu) care ies fara sa se asigure, sau intra. Depinde cum privesti.; eu tocmai am dat peste 2 joia trecuta. Link to comment
Dj_Dark Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Daca aveai viteza mai mare nu cred ca mai ziceai asta. Link to comment
rich1974 Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 (edited) A spune ca viteza ucide este un mod simplist de a privi lucrurile. Indiscuplina la volan ucide. Eu daca as fi sef la politia rutiera as pune in trafic masini incognito cu politisti la bord. Faptul ca masina politiei sta intr-un loc si "supravegheaza" traficul nu rezolva nimic. O masina de politie fara insemne, cu aparate de inregistrare pe ea ar putea foarte usor sa faca ordine in trafic. Sunt foarte multi care intra in depasiri riscante, iti taie fata, nu pastreaza distanta intre vehicule, nu semnalizeaza, merg cu 150-160 pe o sosea cu o banda pe sens, merg cu proiectoarele aprinse...etc, etc. de asemenea si pietonii ce se deplaseaza aiurea pe drum trebuie sanctionati. Ti-am adaugat majuscule ... nimic special. Edited August 25, 2009 by Salex Link to comment
sebian Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Zeneseu sunt sigur ca nu avea viteza mare, doar e ardelean Link to comment
Viktor Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 ...as pune in trafic masini incognito cu politisti la bord... o masina de politie fara insemne, cu aparate de inregistrare pe ea ar putea foarte usor sa faca ordine in trafic. Asa ceva este aici. In ceia ce priveste depasirea vitezei legale,nu prea mai au tupeu sa depaseasca (ma refer la vitezomani) si stau si ei frumos in coloana. Link to comment
tolin Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 A spune ca viteza ucide este un mod simplist de a privi lucrurile. Intr-adevar, moartea vine cu patratul vitezei. Asta-i, deja, mult mai complex. Link to comment
DGT Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 @rich1974 se vede treaba ca nu prea circuli pe drumurila patriei! EXISTA masini ale politiei fara insemne ,ba chiar cu numere civile unele nu de MAI cu aparate de inregistrat pe ele. Si care culmea, mai si circula intre localitati! In Olt, Logan rosu, Vento albastru, in Arges Dacia 1310 alba, in Covasna Logan albastru metalizat(are si statie pe el), in Botosani Logan alb si altul galben, in Mehedinti Vento grena. Mai spun? Astia sunt pe langa cele semnalizate cu insemnele Politia si girofar dupa cum spune legea de fapt! @viktor tu compari mere cu pere! Pai noi avem drumurile Ungariei? Nici macar ale Bulgariei nu le avem! Link to comment
tolin Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 ... Pai noi avem drumurile Ungariei? Drumuri ca Ungaria, nici Germania nu are. Link to comment
rich1974 Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 @rich1974 se vede treaba ca nu prea circuli pe drumurila patriei! EXISTA masini ale politiei fara insemne ,ba chiar cu numere civile unele nu de MAI cu aparate de inregistrat pe ele. Si care culmea, mai si circula intre localitati! In Olt, Logan rosu, Vento albastru, in Arges Dacia 1310 alba, in Covasna Logan albastru metalizat(are si statie pe el), in Botosani Logan alb si altul galben, in Mehedinti Vento grena. Mai spun? Astia sunt pe langa cele semnalizate cu insemnele Politia si girofar dupa cum spune legea de fapt!@viktor tu compari mere cu pere! Pai noi avem drumurile Ungariei? Nici macar ale Bulgariei nu le avem! Se vede treaba ca sunt foarte putine, altfel nu-mi explic atata indisciplina. TOATE masinile de politie ar trebui sa fie civile. In caz de urgenta sa scoata un girofar pe fereastra. Circul destul de mult, mai ales extraurban. In ultimul an am facut 32k km. Link to comment
Viktor Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 Nu ma refeream la starea drumurilor, ci la depasirea vitezei legale.Radare mobile,in masini civile,sint la tot coltul si amenda e pina la 1200EUR+puncte.Deci,iti cam trece pofta de dat talpa. Link to comment
VAXXi Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Un sofer de autocar adoarme la volan si loveste un TIR, dupa ce fusese amendat de 3 ori in 5 luni, si mult mai dur: patru morti dupa ce o Dacie pe GPL explodeaza in Otopeni, pe DN1. Link to comment
mihai72ro Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 (edited) Mai fratilor, accidentul s-a produs din vina unei roti, asta citand presa, dar cum Dumnezeului a fost posibil ca utilitara sa isi piarda o roata??? Pe cine trebuie sa tragem la raspundere aici? Soferul utilitarei care anterior facuse o pana (presupun) si nu a strans suficient prezoanele, un vulcanizator pe la care ar fi putut trece tot pentru o pana si tot asa nu a strans prezoanele, sau poate service-ul la care ar fi trecut pentru vreo revizie. O utilitare din cate stiu eu are cel putin 5 la numar ca prezoane, dar probabilitatea ca ele sa se reteze toate simultan cam greu de crezut. Si uite asa mor oameni nevinovati... Edited August 26, 2009 by mihai72ro Link to comment
Satori Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Daca asculti comentariul, o sa iti dai seama. Ar fi o idee, in loc sa te apuci sa cauti vinovati fictivi. Link to comment
mihai72ro Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Daca asculti comentariul, o sa iti dai seama. Ar fi o idee, in loc sa te apuci sa cauti vinovati fictivi. Am spus ca am citat presa; iata si llink-ul: http://www.realitatea.net/trei-persoane-au...eni_599147.html Si in urma acestui articol am lansat acele intrebari. Nu ma hazardez in a cauta vinovati. Link to comment
Dj_Dark Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Presa ca de obicei are mai multe variante, eu am auzit 3 pana acum : 1) Dubita se intrecea cu altul 2) I-a sarit o roata 3) A vrut sa evite un grup de copii care traversau neregulamentar. Ce s-a intamplat cu adevarat numai ei si martorii stiu. Link to comment
Salex Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Apropos de presa si cum relateaza evenimentele : Ieri am vazut stirea pe mai multe posturi de televiziune. Nici unul nu a pomenit la inceput de dubita care a intrat pe contrasens si a pocnit Dacia. Toti si-au inceput relatarea sub forma : "In Otopeni, o Dacie dotata cu instalatie de gaz a sarit in aer provocind moartea a 3 oameni ....". Intr-o prima faza eu unul am fost ferm convins ca a bubuit instalatia GPL si din cauza asta s-a petrecut tragedia. De-abia mai tirziu am "aflat" de dubita. La cum arata Dacia, eu cred ca ocupantii au murit la impactul du furgoneta, nu din cauza GPL-ului. Focul de artificii ... aaaa, de GPL, cred ca servit doar pe post de element de atras atentia exploatat de niste reporteri in goana dupa senzational. Link to comment
Satori Posted August 27, 2009 Share Posted August 27, 2009 Poate ii mai salvau doctorii, daca nu ardeau acolo, totusi. Ambulanta a sosit sub 5 min de la apel, deci ar fi fost sanse. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now