KumKum Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 Hm, pacat de el ca era tanar dar drumurile sunt pline de soferi care pun in pericol viata celorlalti participanti la trafic si toti detin masini de genul celei implicate in accident,atunci cand calca pedala nu se gandesc si la urmari chiar daca masinile sunt echipate cu tot felul de sisteme de siguranta uite ca din pacate nu au ajutat la nimic, pacat de tineretea lui... RIP. Link to comment
adrian_r5 Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 Doi motociclisti, spulberati de un jeep in Crainimat Link to comment
raven84 Posted July 17, 2010 Share Posted July 17, 2010 Nepurtarea centurii de siguranta echivaleaza la viteza aia cu moarte sigura pentru ca nici arbag-urile nu se deschid. Iar daca se deschid e si mai rau. 1 Link to comment
Tommy Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Mai rau decat moarte sigura ce ar insemna? 2 Link to comment
augustinionut Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Handicap pe viata? Rude care sa te hraneasca cu lingura si tu sa nu le poti multumi ca nu mai ai juma' de bila ? 5 Link to comment
EM!L Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 (edited) Sa infunde puscaria ! Mergea tare, probabil, şi "croşeta" ştiind că nu-l opreşte nimeni.. sau dacă-l opreşte n-are ce să păţească Îmi dau seama "cu ce ochi" priveşti accidentul, dar.. mai mult ca sigur în afara dosarului şi excluderii din MAI nu va păţi nimic. Edited July 18, 2010 by EM!L Link to comment
Zmeul cel rau Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Nu trebuie sa mergi foarte tare pentru ca, in momentul in care ai pus roata pe bordura ce separa sensurile de mers, sa te arunce in sus si sa pierzi total controlul. Cu roata in aer, dai degeaba de volan. Am vazut o data o faza in care un papuc a intrat intr-o bordura cu vreo 50-60 la ora: a urmat o saritura foarte impresionanta, cam un metru in sus. Nu zic ca asta a fost si cazul aici dar... Limita de viteza in zona e 70, daca nu ma insel, iar faptul ca respectivul e angajat MAI (nici macar ofiter) e doar can-can. Sunt sanse mai mari sa aiba mai mult de suferit tocmai din cauza asta, fata de ipoteza in care la volan s-ar fi aflat oricine altcineva. Link to comment
raven84 Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Handicap pe viata? Rude care sa te hraneasca cu lingura si tu sa nu le poti multumi ca nu mai ai juma' de bila ? Asta voiam sa las sa se inteleaga si cu siguranta ionut nu era off topic aici. Pentru ca dincolo de suferinta celor care sunt obligati sa te asiste in postura de leguma, sunt mintea si sufletul tau care devin captive intr-un corp schilodit. Oare nu e mai rau ca MOARTEA? Link to comment
Satori Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Sunt sanse mai mari sa aiba mai mult de suferit tocmai din cauza asta, fata de ipoteza in care la volan s-ar fi aflat oricine altcineva. Nu mai conteaza. Omul e mort, probabil nici macar nu si-a dat seama ce s-a intamplat. Asta e genul de accident care ma sperie, nu ai nici o sansa,... nimic. Culmea e ca s-a repetat cu motociclistii din Hu in Crainimat. Motoare mici, motociclisti in varsta. Sucks. Link to comment
tolin Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Dar ai auzit vreodata sa dea peste ei cu un Matiz ? Oare acest lucru nu spune ca masina era prea mult pentru sofer sau masina era exact ce-i trebuia soferului sa ofere asa un peisaj ? Link to comment
adrian_r5 Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Doua persoane incarcerate in urma unui accident de circulatie Grav accident de circulatie pe bulevardul Liviu Rebreanu din Timisoara. Un Mercedes C 220, la volanul careia se afla o tanara, a lovit violent un Opel pe care l-a proiectat intr-un copac. Martorii sustin ca soferul Opel-ului, care venea dinsprea Calea Sagului, ar fi fortat culoarea galbena a semaforului incercand sa vireze stanga spre strada Cosminului. Acesta nu a acordat prioritate Mercedes-ului. Soferita de pe Mercedes a declarat ca avea aproximativ 80 km/h. Link to comment
EM!L Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 ... asta ca răspuns la cea de-a 2a întrebare pusă de @tolin Link to comment
tolin Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Daca ma uit la poza cu soferita, n-am inteles cum s-a calificat ea pentru acea masina. Iti trebuie, fie vechime in biznis, fie subtirime in trup. Link to comment
raven84 Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Deci soferita Mertz-ului ramane fara carnet 3 luni si da reexaminare iar masina si-o face pe casco probabil. Astialalti insa au scapat doar pentru ca aveau o masina solida, oricum ar fi, daca aia avea 80 la ora eu ma impusc. Link to comment
Esperatul Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Daca ma uit la poza cu soferita, n-am inteles cum s-a calificat ea pentru acea masina. Iti trebuie, fie vechime in biznis, fie subtirime in trup. A furat startul cu siguranta. Link to comment
Zmeul cel rau Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Asta e genul de accident care ma sperie, nu ai nici o sansa,... nimic. Remarca mea era vis-a-vis de acuza ca soferul lucra la MAI. Acelasi lucru se putea intampla si in cazul in care era vorba de un TIR, cu diferenta ca tiristul stie ca, in 99% din cazuri, daca iese pe contrasens da de unul mai mic decat el (si deci scapa), pe cand soferul de Bora nu stie asta. Pedeapsa pentru omor (fie el si din culpa) e nimic pe langa pericolul pierderii propriei vieti. Acest tip de accident nu poate fi evitat (sau cel putin incercat sa fie evitat) decat prin rularea cat mai "pe dreapta" (aviz celor care circula pe drumul spre Moldova, spre Valea Prahovei, etc. si carora le place sa aiba dunga din mijloc in dreptul oglinzii din stanga si carora le repugna sa stea pe dreapta, considerand ca e sub demnitatea lor.) Link to comment
Satori Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Remarca mea era vis-a-vis de acuza ca soferul lucra la MAI. Stiu, mai, stiu... Nu fac parte din cei care vad conspiratii si bastani si nu mai stiu ce dracu de alte avioane. Da, asta era ideea, nu conteaza ce pedeapsa o sa primeasca, ca tot nu are cum sa il invie pe omul acela. Link to comment
Zmeul cel rau Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Ai raspuns prea repede si vroiam sa adaug ceva: cu toate masinile cu care am circulat pana acum mai mult de 1000 de km in afara localitatii am iesit cu mai mult de jumatate din vehicul pe acostament ca sa evit pe cate unul de pe contrasens care fie a evitat ceva, fie nu s-a asigurat temeinic, fie nu mi-a apreciat viteza cum trebuie, fie a contat pe faptul ca eu voi avea prezenta de spirit sa fac asta. Link to comment
Dj_Dark Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 (edited) Deci soferita Mertz-ului ramane fara carnet 3 luni si da reexaminare iar masina si-o face pe casco probabil. Astialalti insa au scapat doar pentru ca aveau o masina solida, oricum ar fi, daca aia avea 80 la ora eu ma impusc. Nici macar atat, pentru ce? Pentru 30 km peste limita nu se ia permisul. Nici nu a fost inregistrata cu mijloace omologate, la proces isi schimba declaratia si gata, e o simpla neacordare de prioritate din partea opel-ului care a apreciat prost distanta si viteza, asa e cel mai simplu pentru politie. cu toate masinile cu care am circulat pana acum mai mult de 1000 de km in afara localitatii am iesit cu mai mult de jumatate din vehicul pe acostament ca sa evit pe cate unul de pe contrasens care fie a evitat ceva, fie nu s-a asigurat temeinic, fie nu mi-a apreciat viteza cum trebuie, fie a contat pe faptul ca eu voi avea prezenta de spirit sa fac asta. Mai conteaza si ce viteza ai. Daca ai mai mult de 30 km peste limita e mai greu de apreciat viteza ta de catre cel care depaseste. Si nu e nici un apropo fata de stilul tau de condus, e doar o constatere . La restul accidentelor petrecute, nu prea am ce comenta, e tragic si au fost destule in week-end din pacate. Edited July 19, 2010 by Dj_Dark Link to comment
adrian_r5 Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 A omorât o femeie cu maşina şi a fugit Link to comment
Zmeul cel rau Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Mai conteaza si ce viteza ai. Daca ai mai mult de 30 km peste limita e mai greu de apreciat viteza ta de catre cel care depaseste. Si nu e nici un apropo fata de stilul tau de condus, e doar o constatere . Stii ce e amuzant, in majoritatea cazurilor respectam limita de viteza iar in celelalte depaseam cu cel mult 20. Nu prea imi vine sa o calc atunci cand am coloana in stanga mea, tocmai din cauza asta. Link to comment
raven84 Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 A omorât o femeie cu maşina şi a fugit Asta este un caz clar de individ ce se incadreaza la categoria "pericol social" si ar trebui sa infunde puscaria multa vreme. Daca se risca sa se urce la volan baut, fara permis si sa mai si goneasca asa pai...sa suporte consecintele: 25 - pe viata si sa uitam de el. Pacat de saraca femeie. Link to comment
EM!L Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Remarca mea era vis-a-vis de acuza ca soferul lucra la MAI. Nu era neapărat o acuză. Am presupus că mergea "aiurea/tare/agresiv" gândind că oricum n-are ce să păţească în cazul în care este oprit. Normal, acum respectivul (potenţial) "atu" s-ar putea transforma într-un dezavantaj. Nu are nicio importanţă, într-adevăr, unde lucrează/lucra. Tot ucidere din culpă e, iar "finalitatea" e aceeaşi. nu conteaza ce pedeapsa o sa primeasca, ca tot nu are cum sa il invie pe omul acela. Just Link to comment
closchkutza Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Acest tip de accident nu poate fi evitat (sau cel putin incercat sa fie evitat) decat prin rularea cat mai "pe dreapta" (aviz celor care circula pe drumul spre Moldova, spre Valea Prahovei, etc. si carora le place sa aiba dunga din mijloc in dreptul oglinzii din stanga si carora le repugna sa stea pe dreapta, considerand ca e sub demnitatea lor.) Corect insa, cel putin de DN1 aici apar 2 probleme daca rulezi pe banda 1: - se merge cu 60-70km/h. - sunt o gramada de toparlani care intra pe banda 1 fara sa se asigure, pietoni care alearga printre masini, merg beti pe marginea drumului, copii care alearga si se joaca pe marginea drumului, etc. Eu evit cat pot sa stau pe banda 1, mai ales noaptea. Link to comment
Satori Posted July 19, 2010 Share Posted July 19, 2010 Eu cu motorul merg cat mai mult pe stanga benzii. Astfel ii 'fortez' sa nu se bage. Si cand ma apropii de ei, ma bag brusc pe dreapta, preventiv, suficient de aproape de ei astfel incat sa nu apuce sa se bage in depasire. Daca stau pe dreapta, se baga sigur. Si nu e fun deloc cand trece o masina pe langa mine. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now