BZN Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Acolo (pe margine) e linie continua, se vede clar, intentia lui era sa parcheze in afara partii carosabile. 100% vinovat. Link to comment
AlexBarsan Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Bzn perfect de acoed, intentia nu era shimbarea de banda ca venea mult prea incet si nici nu avea motiv sa o faca decat daca vroia sa traga pe stanga in lc de dreapta deci u idiot care nici macar nu s-a uita in oglinda, indiferent cat de repede venea cel de pe banda cealalta cu o privire in oglinda l-ar fi putut vedea. Enviado desde iPad usando Tapatalk Saludos Link to comment
andrew Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 Da, deci de bine ce am scapat de problema sabotilor lipiti in seara asta mi-am gasit masina lovita in parcare. Avarii: aripa dreapta fata, usa dreapta fata si cred ca si pragul din dreapta e un pic afectat . Usa din dreapta se mai deschide doar foarte putin. Cum autorul nu s-a semnat si n-am vazut nici vreo masina lovita prin parcarea de la bloc intrebarea ramane: ce ar trebui sa fac eu in situatia data? Trebuie sa merg sa declar accidentul si sa cer dovada? E ok daca merg maine abia? Sperante de recuperare a pagubei nu prea mai am Link to comment
Tommy Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 Da, mergi la politie si declari pe proprie raspundere ca ai gasit masina lovita in parcare, iei dovada, cu ea vei putea repara masina. Link to comment
andrew Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Am rezolvat azi dupa un drum la politie si o declaratie. Din fericire nu am stat deloc la coada pentru ca nu era absolut nimeni pe acolo (sa fie meritul constatarii amiabile?). Ce m-a surprins insa a fost faptul ca mi s-a spus ca acum chiar daca gasesc vinovatul si are urme evidente de la vopseaua masinii mele pe masina lui, daca nu recunoaste nu au ce sa ii faca. Practic, neexistand martori "nu se pune". Asa sa fie, sau asa se scapa de cazuri problematice? Link to comment
VAXXi Posted February 3, 2012 Share Posted February 3, 2012 Chiar crezi ca s-ar deranja cineva sa stea la analize amanuntite pentru o chestie de-asta, cand altele mult mai clare si grave scapa bine mersi ? In alta ordine de idei, la topic: oricat de preventiv ai fi, uneori chiar nu mai ai ce face. Link to comment
Tommy Posted February 3, 2012 Share Posted February 3, 2012 Pai nu a vazut ca ala din fata a franat si a tras dreapta? Mie imi pare ca nu i-a dat nimic de gandit manevra celui din fata. Link to comment
cris06 Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 S-a intamplat totul mult prea rapid. Mai ales ca, si asta care a primit socul era prea grabit... Link to comment
raven84 Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 (edited) Pai nu a vazut ca ala din fata a franat si a tras dreapta? Mie imi pare ca nu i-a dat nimic de gandit manevra celui din fata. Manevra celui din fata a fost prea ezitanta iar masina din care se filma nu a pastrat nici ea distanta optima. Edited February 4, 2012 by raven84 Link to comment
Salex Posted February 4, 2012 Share Posted February 4, 2012 Ce inseamna "prea ezitanta" ? Trebuie sa conduca cel din fata pentru noi ? Omul a facut ce a facut si a evitat incidentul, deci si-a facut treaba. Asta din spate nu mi-a facut impresia ca ar fi frinat vreun pic. Mie-mi miroase a atitudine gen post 5636, impresia ala din fata s-a ferit ca sa treaca Vijelie. Oricum, marcajele rutiere au fost si ele de mare ajutor. Link to comment
Mircea Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Ala din fata a franat si tras dreapta in 2 etape. Cel din spate cred ca in momentul ala a vrut sa depaseasca. Oricum, cred ca 90% dintre noi in situatia respectiva ar fi incercat sa treaca de cel care frana si tragea dreapta, nu sa se replieze in spatele lui... Link to comment
RaZoR-07 Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 In alta ordine de idei, la topic: oricat de preventiv ai fi, uneori chiar nu mai ai ce face. De acord, in principiu, doar ca exemplul nu e bine ales... pe ala cu camera video il poti "acuza" de orice, numai de conducere preventiva nu. Si toti trei se fac vinovati de posesie inutila de creier si de ochi. Daca ar fi voia la mine i-as pica pe toti trei la psihologic, inclusiv pe ala care a tras dreapta. Cea mai apropiata masina in fata sa, pe acelasi sens, era suficient de departe ca sa poata face evitarea spre dreapta mentinand viteza, deci mai eficient, franand abia apoi si doar daca frana si ala din fata lui. Eficienta manevrei de evitare creste proportional cu viteza de deplasare, desigur doar pana la viteza la care autovehiculul respectiv pica testul elanului. Din punct de vedere legal, vinovat e cel care circula pe contrasens, asa cum arata ramasitele de marcaj de pe vremea hunilor. Mai mult, traficul de pe sensul sau i-ar fi permis sa se replieze fara vreun efort deosebit, dar nu a facut-o. Daca in tara respectiva este imputabila lipsa conduitei preventive sunt vinovati si ceilalti doi. Link to comment
lascarica Posted February 7, 2012 Share Posted February 7, 2012 Cind a pus frina a mai cistigat timp ...vitezele se aduna domnu'... Ala din spate cam greu sa-si dea seama ca vine un nebun pe contrasens... Vorba lui Mircea instinctiv te gindesti sa-l depasesti crezind ca ala din fata si-a adus aminte in ultima clipa ca tre' sa traga dreapta sa xxxxxx... Adevarul e ca tipul conducea relativ agresiv...in stilul distribuitorilor de marfa... Link to comment
RaZoR-07 Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Vitezele se aduna la impact, insa la evitare laterala o parte din viteza care era orientata spre inainte se transfera la 90 de grade facand manevra de evitare mai eficienta... oricum in cazul de fata nu discutam de viteze care sa rastoarne masina... mai mult, franarea inaintea sau/si in timpul manevrei de evitare mareste instabilitatea si riscul de rasturnare... mai adauga in ecuatie niste amortizoare duse si ai pierdut controlul. Link to comment
lascarica Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Intradevar scazind viteza ai sa parcurgi 1-2 m in laterala mai greu dar si cei x zeci sau sute de m fata de cel de pe contrasens ai sai parcurgi mai greu...ai sa reusesti sa parcurgi mai mult in laterala in timpul cistigat daca pui frina chiar daca viteza e mai mica... Link to comment
sebian Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Reformuleaza te rog, eu n-am inteles ce vrei sa zici. Link to comment
lascarica Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Vezi problemele de clasa 5...incearca metoda grafica... Link to comment
BZN Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Accident de... lama. Parea noua, intr-adevar, poza nu e prea stralucita. Link to comment
Tommy Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=7n5zHxvKZF0&feature=share Link to comment
Axel7 Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 (edited) L-a spulberat, efectiv, ca pe o cutie din plastic. Cum e posibil asa ceva? Edited February 27, 2012 by Axel7 Link to comment
VAXXi Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 Viteza mare a TIRului si lovitura din laterala, partea cea mai sensibila a masinii. Oricum, chiar ca incredibil cum l-a pulverizat Link to comment
Dj_Dark Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 http://www.euroncap.com/Content-Web-Article/38103f65-e2d1-430f-86f7-b29db3b29b5f/improved-nissan-navara-gains-three-star-rating.aspx No comment, conserva pe roti. Probabil nu are sasiu, cum ar fi fost normal la un asemenea gabarit. Link to comment
BZN Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 Eu am remarcat "fofilarea" autoturismului care rula in spatele TIR-ului. Mare bafta/prezenta de spirit a avut! Link to comment
VAXXi Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 Darkule, o sa razi, da' are sasiu: Da' nu te ajuta cu nimic asta, caroseria e o cutie care sta pe sasiu si atat, normal ca s-a imprastiat intr-o mie de bucati (la asa impact, nici mama rollcage-ului nu te salva). Oricum, ar fi bun de film educational pentru vitejii care cred ca daca au SUV scapa din orice... Link to comment
cristiangabi Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 Ce se vede dezintegrat e exact plasticul din care este facut porbagajul din spate. Din cate se vede e modelul cu bena. Masina ramane undeva in fata tirului, in aer, pana dispare din cadru. Exploziv! Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now