Alezz Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 Acu nu stiu daca gresesc sau nu DAR nu imi vine sa cred ochilor ce vad ma intelegi? Link to comment
Satori Posted February 1, 2006 Share Posted February 1, 2006 E simpla concluzia: fa accidente la viteze mici si o sa scapi si cu masina intacta Link to comment
Alinutz Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Am prins si eu un "peste" mareee ora 8 dimineata, un mare BUM, iese lumea pe geam dispearata sa nu mai fi sarit iar vreo centrala in aer (sunt din Craiova), cand ... ce-mi vad ochii : una bucata accident iata niste poze Asa, acum din cate am auzit, s-a desfasurat in felul urmator : dubita era parcata cu fata spre stalp (a se observa in una din poze ca stalpul a fost doborat). Viteazul nostru cu Nubira a intrat in spate dreapta in duba (avand viteza foarte mare, peste 120), pe care a impins-o in stalp, a rotit-o, si din care a ricosat intr-un matiz parcat in fata blocului ... faptasii (din cate am inteles erau mai multi in masina) au fugit, masina mirosea ingrozitor a alcool, are numere straine. Au fost gasite in masina actele unei fete, care se pare ca e deja la politie. Cam atat din Craiova ... si alte poze ... A se observa intr-una din poze, ca matizul are roata stanga spate suspendata Link to comment
Satori Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Corect. Numai ca e Leganza Link to comment
Alinutz Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Daca poti sa editezi tu postul, ca eu nu mai pot, ca am prea multe poze ... Link to comment
Satori Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Nici eu nu pot ) Ramane asa Oricum, nu recunosc zona, dar nu vad cum naiba a reusit sa ajunga la 120 intre blocuri Link to comment
Alinutz Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Un bug al forumului acolo erau 2 posturi cu pozele, la care mi-a facut merge, si a reiesit 1. Zona e Valea rosie, pe la G-uri. Strada e destul de dreapta, de la spitalul militar, si cu 100m inainte de accident e o curba S, unde au pierdut controlul, si au intrat pe trotuar. Link to comment
Wolfman Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Si habitaclul arata excelent daca a fost accidentata la 120/h. Link to comment
NFS Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 Un bug al forumului acolo erau 2 posturi cu pozele, la care mi-a facut merge, si a reiesit 1. Nu e bug, asa e facut, pt evitarea postarilor consecutive ale aceluiasi user! Link to comment
Alinutz Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 (edited) Dupa cum spuneam mai sus, s-a intamplat in Valea Rosie, pe la blocurile G, langa turnurile de la piata. Legat de 120, eu zic ce a zis politia. Din poze nu se vede prea bine, dar si habitaclu e destul de sifonat. Toata masca de la bord e facuta praf (ceea de dedesupt) scaunele din fata sunt rupte ... acum nu stiu daca e asa sau nu, dar oricum masina era facuta praf. Pe partea stanga motorul ajungea doar pana-n dreptul rotii ... Nu e bug, asa e facut, pt evitarea postarilor consecutive ale aceluiasi user! Corect, dar postul cuprinde multe poze, pe care nu am putut sa le bag intr-un singur post. De aceea am postat de 2 ori, forumul a facut merge, iar acum nu pot sa mai editez postul respectiv pe motiv ca sunt prea multe poze ... asta ziceam referitor la bug P.S. trebuie sa mentionez ca e sens unic pe strada ... Edited February 2, 2006 by Alinutz Link to comment
george03 Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 (edited) Trecand de stupiditatea situatiei ... asta e ... exista si soferi dintr-astia ... masina s-a comportat admirabil, in cazul in care chiar a avut 120 km/h. Botul destul de turtit ... dar in rest e relativ intreaga. Si sa nu-mi spuna cineva ca cei care erau in masina ... daca erau si aburiti bine ... aveau centurile puse !!! Edited February 2, 2006 by george03 Link to comment
Alinutz Posted February 2, 2006 Share Posted February 2, 2006 (edited) Cei din masina au fugit si da, mirosea foarte intepator a alcool in masina ... Edited February 2, 2006 by Alinutz Link to comment
VIPER Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Dimineata, ora 8:15. Afara, -2 grade, pe jos un fel de mazga scarboasa. Traseul standard, casa - gradinita. Pe straduta cu pricina se parcheaza pe trotuar (nu e deloc circulata). Dau semnal dreapta, incetinesc sa urc bordura (am garda mai jos plus ca tin la amortizoare), urc si in spate se aude trosc. Ma uit in oglinda: o tanti cu un Matiz probabil se uita dupa fluturi, ca pune o maaare frana si din spate o pupa un Damas (o sa ziceti ca am pornit razboi impotriva celor cu Woo...). Se dau aia jos, si hop amandoi cu gura pe mine! Ca de ce franez din scurt, ca de ce nu dau semnal (!!! cine ma cunoaste stie ca semnalizez si pe stradute chiar daca sunt singur in zona!!!), etc etc. Ca uite ce e pe jos. Replica mea (si a sotziei, desigur) a fost clara: de ce nu tineti distanta regulamentara TOCMAI pentru ca e cum e pe jos??? Daca trebuia sa franez de urgenta nu intra in mine??? Ca o fi, ca o pati, le-am urat sa mai studieze arta condusului si legile si l-am dus pe Junior inauntru. La iesire le-am tras si poze la numere, ca cine stie ce rahat vor declara la politie. Concluzii: fratilor, daca nu aveti frane si gume de iarna, nu mai mergeti lipiti de fundul masinilor din fata! O sa-mi fac un autocolant: "This Car Has Sport Brakes & Winter Tyres"..... Link to comment
steph Posted February 3, 2006 Share Posted February 3, 2006 Ceva de genul asta am patit si eu, e povestit mai sus. Link to comment
tkd29 Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Un Cielo lovit de un TIR acuma 2 zile , pasagerii internati in spital. Link to comment
Alezz Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Uite ca loviti de TIR au reusit sa scape... Link to comment
ToPser Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Alezz - cred ca daca era dupa tine ii dadeai 5 stele la Cielo ... Link to comment
andreib Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Eu o spun din experienta, ce nu poate face nici un crash-test : cielo rezista f bine la accident. Am fost primii la fata locului dupa ce un sofer a adormit la volan (avea peste 120), s-a rasucit in aer de 3-4 ori si a aterizat cu rotile in sus in santul de beton de pe contrasens. Din masina aia amandoi pasagerii au iesit intregi, speriati si cu vreo 2 vanatai. Montantii B au tinut laudabil, eu nu credeam sa iasa cineva intreg din asa ceva. Masina era varza, a fost estimata distrusa peste 80%. Link to comment
mr_ Posted February 4, 2006 Share Posted February 4, 2006 Ochiometric, si eu am aceeasi impresie. Cielo pare OK in caz de accident. Un amic de-al meu a derapat pe soseaua uda (incepator cu vechime, avea carnet de multi ani insa nu si experienta), a intrat pe contrasens si a fost lovit lateral-spate de un camion. A zburat in aratura unde a lovit un trunchi de copac. Masina praf, integral, partea stanga distrusa de camion si cea dreapta de copac, puntea spate rupta, partea din spate decapotata, insa soferul intreg Vanatai urate unde a lovit volanul, zgarieturi si soc, insa fara spitalizare. Masina praf integral, irecuperabila. Insa mergea martorul de usi deschise de la bord ) Usile erau imprastiate pe camp, insa martorul vigilent ) Totusi baietii aia de la NCAP i-au dat doar o stea. Probabil ca au si ei motivele lor Link to comment
tkd29 Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 (edited) Testele facute de NCAP dupa parerea mea nu reflecta realitatea , daca tot fac teste sa faca coleziuni cu alte masini , la diferite viteze , rastunari , tamponari de copaci etc...cam tot ce s-ar putea intampla pe o sosea si abia atunci este relevantul testul. Dupa mine testele de la NCAP sunt ca o frectie la un picior de lemn. Edited February 5, 2006 by tkd29 Link to comment
alx Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 Este imposibil sa reproduci EXACT conditiile unui accident la masini diferite in momente diferite daca nu o fac intr-un laborator. Tocmai asta au facut cei de la institutiile de testari, un cadru organizat care sa ofere conditii identice pentru orice masina. Link to comment
mr_ Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 Aveti amandoi dreptate Tocmai de aia, trebuie evitate accidentele, pentru ca numarul de stelute nu e o garantie ca scapam intregi. Mie mi se pare putin gresita publicitatea care se face cu numarul de stele NCAP, pentru ca unii mai zanateci si-ar putea inchipui ca sunt invulnerabili. Masina sigura si asigurata, bagam picioarele, scriem SMS-uri in timp ce conducem pe autostrada, ca poate nu se intampla nimic, iar daca se intampla asta e, avem 5 stele si masina o platesc asigurarile. Asta in cazul in care electronica super-desteapta nu reuseste sa ne scoata din orice rahat, cum lasa de inteles reclama la C4 de exemplu. Poa' sa gandeasca tranzistorii in locul nostru... Link to comment
Mircea Posted February 5, 2006 Share Posted February 5, 2006 Accident groaznic in Buftea... Dacia versus camion stationat. Cauza viteza excesiva si oboseala la volan. Rezultatul un mort si 2 raniti grav. Link to comment
ToPser Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 Matiz mic si rauuuuuuu! Un Matiz mic si rau al unei firme de securitate din Timisoara a facut praf Nissanu' Altima al unei firme de Rent a Car si a sifonat Fordul de linga. Link to comment
Satori Posted February 6, 2006 Share Posted February 6, 2006 ToPser, ce s-a mai intamplat cu prietenul tau si Loganul lui? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now