BogdanG Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 (edited) Ce banda sa schimbe OVI_JER? Ca nu sunt decit 2 benzi ) Edited April 10, 2006 by BogdanG Link to comment
paul_marines Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 (edited) Ceva similar am patit eu Interesant, stai ca a renascut contradictia cu the other side. Bucurati-va de caricatura de mai sus, de care, acum citind randurile lui Mircea, sincer ma voi dezice. Pare verosimil ce am spus eu si Satori. De ce oare??? Incolteste speranta sa adaug alta caricatura si apoi Ovi_jer sa vezi ce ne distram la Costinesti. Noroc ca acolo politia e aproape si ne potolim repede. "> Edited April 10, 2006 by safari hunter Link to comment
Mircea Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Bogdane, sunt 2 benzi. Cei care vin pe banda 2 si vor sa mearga inainte, schimba in 1, care este mai lata. Matizul venea pe 1, iar betoniera depaseste coloana incadrata pentru stanga. Matizul a incercat sa accelereze si sa treaca, iar in momentul in care a lovit bordura in dreapta a contrabracat in stanga si a ajuns in botul betonierei... Link to comment
dreamlike Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 (edited) parca e "procesul etapei" unde fiecare are opinia lui despre aceasi faza fftopic: Vanatorul african este Ovidiu Ioanitoaia. Baga strambe si poze trucate sa ia foc audienta. Ar mai trebui niste fetite cu airbaguri proeminente si e gata decorul. Edited April 10, 2006 by dreamlike Link to comment
ovi_jer Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Ce pretentii sa avem de la bogdang daca el nu intelege(cunoaste) termenul de schimbare a benzii de mers? Daca iti pun 2 mici aliniati atunci faci diferenta bogdane? Link to comment
paul_marines Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 (edited) Daca iti pun 2 mici aliniati atunci faci diferenta bogdane? Mustarul face diferenta!! Matizul a incercat sa accelereze si sa treaca, iar in momentul in care a lovit bordura in dreapta a contrabracat in stanga si a ajuns in botul betonierei... Noapte buna, Edited April 10, 2006 by safari hunter Link to comment
BogdanG Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 @OVI_JER ...fiind vorba acolo de fapt de 2 benzi ...care se transforma in 4 benzi ...trebuie sa-mi dai 4 mici ca sa inteleg ...cum sta treaba cu betoniera si matizu ) PS> data viitoare caut sosea cu 5-6 benzi ...ca mi-e tare foame de mici Link to comment
Satori Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Presupunand prin absurd ca aveti dreptate si betoniera este cea care virand a atacat Matizul: Matizul ar fi fost proiectat. Sau cel putin dupa fizica pe care am invatat-o eu. Varianta in care nu ar fi fost proiectat este cea in care soferul ganganiei ar fi tras stanga (total nenatural) si ar fi dat gaz (mai putin nenatural, dar tot pe acolo). Pe de alta parte, daca matizoiu merge pe juma de banda (ovi_jer, tu ai un jpg de la mine cand matizolul este chiar la cativa cm de bordura ) si incearca sa intre in fata betonierei, o sa calce si gazul si o sa traga si stanga. Si uite asa a scapat. Ca betoniera nu se plimba nitel pe banda... e adevarat. Dar nu schimba banda. Sau cel putin nu in raza camerei. Link to comment
Vlad Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 stiu si eu intersectia si stiu cum se procedeaza acolo... sunt multi care vireaza stanga acolo si se blocheaza..betoniera a obs. ca nu are loc si a luat dreapta de volan sa evite pe aia care s-au blocat...intre timp matizul deja se bagase pe dreapta betonierei sa se duca inainte. rezultat poc! simplu! Link to comment
paul_marines Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Si ce bine se vad rotile virate stanga in momentul in care este lovit de betoniera. Link to comment
Satori Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 stiu si eu intersectia si stiu cum se procedeaza acolo... sunt multi care vireaza stanga acolo si se blocheaza..betoniera a obs. ca nu are loc si a luat dreapta de volan sa evite pe aia care s-au blocat...intre timp matizul deja se bagase pe dreapta betonierei sa se duca inainte. rezultat poc! simplu! Daca se intampla asa, Matizul era acum afis. Si lasati-ma cu cunoasterea intersectiei, stau foarte aproape de ea si stiu prea bine cum te strecori pe acolo. Al dracu, ce tare e asta cu Matizul. Desi nu voia sa ia fata betonierei a dat in gaz si s-a mai si bagat in ea... cred ca voia sa o arunce pe contrasens, nu gluma. Link to comment
BogdanG Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Hai sa schimbam subiectul ce parere aveti de asta ... Link to comment
Satori Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Pai mai e inca o data. E o incrucisare nefireasca intre doua branduri concurente. Ala cu Tico a zis ca daca Matizul rastoarna un Logan, el rastoarna un Clio. Nu a reusit. Link to comment
Dj_Dark Posted April 10, 2006 Share Posted April 10, 2006 Prima varianta: Manevra facuta de betoniera este clasica "strans cu usa" care este executata si de soferii RATB din Bucuresti cateodata, ai tupeu sa intri in ei? Numai ca in cazul acesta nu a apreciat viteza si pozitia matiz-ului, oricum este loc de speculatii (s-a si vazut de altfel )) din cauza calitatii slabe a filmului si faptul ca e rulat mai repede, oricum se vede ca matizul are cam aceeasi viteza ca betoniera, asta a fost salvarea lui (@satori , de-asta a ajuns matizul in pozitia asta, daca statea pe loc soferul garantat nu mai traia, a fost impact lateral si matizul nu are air,bag-uri laterale nu ) . A doua varianta: (mai plauzibila) Ce nu se poate aprecia este viteza de rulare a celor 2, dar cred ca betoniera avea viteza mult prea mare pentru a mai putea frana in spatele masinilor oprite pe banda sa de mers de aceea a ales varianta "eschivei" probabil din reflex fara a mai avea timp sa se si asigure (fara folos de altfel). Aceeasi chestie am patit-o si eu de 2 ori pana acum datorita neadaptarii vitezei la conditiile de trafic (inconstienta de rigoare) dar am avut noroc, langa mine nu se afla nimeni. Si cu asta eu am terminat discutia care ameninta sa devina interminabila . O continuam joi la intalnire Link to comment
NFS Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Mai e o varianta, la care vad ca nu s-a gandit nimeni, toti ati zis ca din cauza greutatii betoniera nu a putut frina si de aia l-a tirit pe bietul Matiz atitia metri. Eu ma gandesc ca soferul betonierei, probabil agasat de Matiz ca vrea sa-i ia fata, pur si simplu nu a frinat de loc (ca sa nu zic mai mult), incercand sa-i provoace cit mai multe daune Matizului. Exista si posibilitatea asta, zic eu... Link to comment
EXE Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Se vede clar in film cum cel cu betoniera a intrat cu jumatate de masina (stim cu totii cum depasesc astia cu betonierele la "2 m" distanta de masina depasita ca ai impresia de multe ori ca vor sa faca stanga) pe banda 1 pentru evitarea celui cu dacia care era intre banda 2 si banda de stanga. Cel cu matizul tocmai in acel moment se afla pe banda 1 si a vrut sa ia fata betonierei crezand ca are timp si ca urmare a fost acrosat. Link to comment
Satori Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Prima varianta:Manevra facuta de betoniera este clasica "strans cu usa" care este executata si de soferii RATB din Bucuresti cateodata, ai tupeu sa intri in ei? Numai ca in cazul acesta nu a apreciat viteza si pozitia matiz-ului, oricum este loc de speculatii (s-a si vazut de altfel )) din cauza calitatii slabe a filmului si faptul ca e rulat mai repede, oricum se vede ca matizul are cam aceeasi viteza ca betoniera, asta a fost salvarea lui (@satori , de-asta a ajuns matizul in pozitia asta, daca statea pe loc soferul garantat nu mai traia, a fost impact lateral si matizul nu are air,bag-uri laterale nu ) . Daca matizul ar fi avut aceiasi viteza cu betoniera nu ar mai fi ajuns in fata ei. Ca doar betoniera nu este planeta si Matizul satelit sa graviteze in jurul ei. Matizul a avut viteza mai mare. @NFS, e o betoniera incarcata (vezi cum se roteste?). Nu prea poate sa opreasca in 2m. Inca o data, final: - Daca betoniera lovea matizul, fizica spune ca matizul zbura. Energia cinetica este preluata in functie de raporul de mase, invers proportional. - Matizul a accelerat si a tras dreapta. Asta a fost scaparea soferului. Ganditi-va cand faceti asta? Nu cumva cand vreti sa luati fata? - Niciodata nu am sustinut ca Matizul a iesit de undeva din lateral. Nici nu are de unde, in raza camerei. Poate de la Billa, dar atunci nu am mai avea imaginile acestea. In fine, ma dau batut. Mai vedem la intalnire. Link to comment
Tommy Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Satori: Matizul a avut viteza mai mare. Asa-i, dar nu suficienta cat sa scape. S-ar putea intr-adevar ca betoniera sa-l fi ingramadit pe matiz, e greu sa-mi dau seama, dar e un exemplu clar de cum nefericit forteaza unii depasirea pe dreapta. Am fost de mai multe ori in situatia de a fi "ingramadit" in banda, si parerea mea e urmatoare: Ori ai putere si treci vijelios, ori mai cu cap, reduci/franezi si-l lasi naibii sa treaca. Link to comment
ga!nusha Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 (edited) offtopic: am remarcat prima replica a acestei conversatii despre matiz si betoniera... ce se intampla daca era logan... / de ce trebuie facute astfel de comparatii??? de ce nu puteti sa va abtineti de la asa ceva??? sa nu va intrebati de ce este atat ura intre daewoo si dacia... ontopic: cred ca matizul a gresit... LE: nu vreau sa atac pe nimeni si nici sa creez flame... conform legislatiei rutiere nu ai voie sa depasesti o masina de pe banda 2 fiind pe banda 1... m-am mai uitat de cateva ori si parca tin sa ii dau dreptate lui alexmohora Edited April 11, 2006 by ga!nusha Link to comment
alexmohora Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 (edited) Deşi prima dată mi s-a părut că matizul vine din lateral şi nu se asigură după ce m-am uitat mai bine am ajuns la concluzia că ala de venea din lateral era alt matiz Concluzia mea după vizionat filmul de 10 (zece) ori + 5 ori cadru cu cadru: Betoniera trece pe banda 1 fără să se asigure şi acroşează matizul care mergea un pic mai repede. Mai bine zis depăşeşte pe dreapta maşinile care aştepau să facă stânga. Iniţial betoniera mergea pe banda 2 dar parcă muşcă niţel şi din banda 1 (adică mergea ca jmekera pe mijlocul drumului). Nenea cu matizul s-a riscat mergând în ”unghiul mort din dreapta”şi probabil că a intuit sau a văzut semnalul dreapta al betonierei şi a accelerat. Dacă betoniera mergea pe banda 1 ăla cu matizul nu avea de unde să apară pe partea ei dreptă că doar nu mergea pe trotuoar? Este exclus ca matizul să fi intrat de pe o stradă laterală. PS: Chiar aşa: aţi văzut semnalul dreapta intermitent al betonierei care încă mai merge când s-a oprit cu tot cu matiz? Edited April 11, 2006 by alexmohora Link to comment
alexmohora Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 offtopic: am remarcat prima replica a acestei conversatii despre matiz si betoniera... ce se intampla daca era logan... / de ce trebuie facute astfel de comparatii??? de ce nu puteti sa va abtineti de la asa ceva??? sa nu va intrebati de ce este atat ura intre daewoo si dacia... ontopic: cred ca matizul a gresit... LE: nu vreau sa atac pe nimeni si nici sa creez flame... Dacă era logan, fiind mai lat ieşea mult mai rău (ar fi lovit bordura şi cred că s-ar fi răsturnat)! Matizul nu e vinovat. Nu avea de unde să apară în dreapta paralel cu betoniera decât dacă betoniera mergea în aşa fel încât să lase loc (mijlocul drumului) sau era pe banda 2 şi pe urmă a trecut pe banda 1 ca să depăşească maşinile de la semafor. Link to comment
Satori Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Deşi prima dată mi s-a părut că matizul vine din lateral şi nu se asigură după ce m-am uitat mai bine am ajuns la concluzia că ala de venea din lateral era alt matiz Concluzia mea după vizionat filmul de 10 (zece) ori + 5 ori cadru cu cadru: Eu zic sa te mai uiti de cateva zeci de ori. Sau sunt eu chior rau de tot. Dar nu mai este niciun Matiz acolo, in afara de unu rosu care trece cu mult inainte de a se intampla ceva. Betoniera se joaca pe banda 1 dar are voie sa faca asta - de unde sa stie ala ca o sa fie depasit pe dreapta. Daca a trecut de pe 2 pe 1 nu a facut-o in acest film. Pe de alta parte, are oglinzi din acelea mari, cu unghiuri. Cel putin asa pare. Daca sti bine de la camioanele care vin pe la firma, acelea iti arata ce este si in dreptul portierei, deci l-ar fi vazut pe Matizol. Link to comment
alexmohora Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 Şi semnalul intermitent dreapta al betonierei? Satori, crezi că pe banda 1 aveau loc în paralel matizul şi betoniera? Pe unde a depăşit matizul? Ăla cu betoniera mergea 60% pe banda 2 şi 40% pe banda 1 iar la semafor s-a băgat pe banda 1 pentru a depăşi maşinile care stau să facă stânga şi l-a durut în c... de matizache. O să fac nişte capturi să se vadă clar că betoniera era pe banda 2! Link to comment
aztec Posted April 11, 2006 Share Posted April 11, 2006 m-am uitat fooarte atent.. chiar la intrarea in "cadru" a betonierei are loc schimbarea de banda, unde trece de pe banda 2 pe banda 1, unde un matiz, nevinovat, mergea mai repede decat a prevazut soferul betonierei,.. acum ca betoniera dadea semnal mai din timp, ca matizul nu a vrut sa-l lase.. ca betoniera a preferat sa nu franeze brusc pt a nu lovi masinile din fata, ce nu mai aveau mari sanse daca erau lovite din spate. oricum, schimbarea de banda e clara la secunda 5 din film.. oricum se vede ca este in spatele masini de pe banda 2, care opresc si vrea sa evite un accident inerent asa ca trage dreapta.. ps.. in cardu 0 se vede cum betoniera e pe banda 2. aprox in spatele unei masini Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now