Leone Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 CAUZA - CARUTA NESEMNALIZATA, NOAPTEA, PE DRUMUL EUROPEAN 581, INTRE HUSI SI CRASNA. ASADAR, ATENTIE MARE LA CARUTE, MA ALES ACUM IN PERIOADA TULBURELULUI! Link to comment
ileana Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 Tu sa fii bucuros ca pasagerii sunt bine, fiarele se repara. Ultima poza mi-a zbarlit paru' in cap. Link to comment
steph Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 Damn. Sa ii *** in **** de nenorociti. Mori cu zile pentru ca un taran imbecil umbla beat noaptea cu atelaje nesemnalizate. Sper ca sunteti toti ok si sa ne dai detalii despre masina, daca se mai poate face ceva, casco etc. Link to comment
BogdanG Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 @Leone da mai multe detalii daca poti . A patit cineva ceva ? Link to comment
Mircea Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 Nasol ("> Masina e distrusa iremediabil! Sper ca nu s-a intamplat nimic cu pasagerii. Link to comment
Leone Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 Accidentul s-a produs pe 4 octombrie, seara.Eu am fost la volan si in dreapta aveam o colega. Am iesit teferi amindoi din masina si acum incercam sa ne revenim din starea de soc, dar multumim in fiecare ora lui Dumnezeu pentru ca a tinut departe de noi o adevarata tragedie - puteau sa ramina un copil fara mama si doi fara tata. Masina e distrusa aproape in totalitate - nimic din ce inseamna tabla nu a mai ramas drept, din cauza ca am cazut intr-o ripa de 4 metri plina de arbori tineri. In plus, puntea spate rupta, motorul sarit de pe suporti, posibil fisura la carcasa cutiei de viteza. Si cine stie ce altceva va mai fi descoperit. Masina este luata in rate deci are casco. Ca urmare, sa vedem ce spune devizul, dar sint convins 99% ca voi ajunge la dauna totala. Link to comment
Satori Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 Oau! Bine ca sunteti intregi! Link to comment
NFS Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 Nasol moment, Bine ca ati scapat intregi. Chiar daca e dauna totala eu as zice ca masina a rezistat superbine! Link to comment
Leutzu Posted October 8, 2006 Share Posted October 8, 2006 Vineri un amic de-al meu a avut si el un accident destul de uratel. Mergea dinspre Pta Charles de Gaulle spre Pta Victoriei si la un momentdat o dacie alba i-a taiat calea. El a pus frana si a tras dreapta de volan avea maxim 50km/h a derapat, s-a intors 180 grade si s-a oprit in bordura - masina lui fiind un logan. Spoiler fata, roata fara stanga rupta si janta sparta, roata stanga spate rupta (puntea stramba) si roata la fel sparta, prag stanga rupt. Din ce am vorbit cu el cei de la service se temeau sa nu ii fie incadrata la dauna totala. Rezultatul Link to comment
Leone Posted October 8, 2006 Share Posted October 8, 2006 Ce viteza aveai? Centuri? Viteza - 85-90 km/h. Centuri - DA, altfel astazi nu v-as mai fi transmis aceste mesaje. Masina - asa cum s-a spus, s-a comportat excelent (daca se poate spune asa) la acest gen de impact - tot ce a fost pe afara s-a deformat, insa in interior, scaunele, banchetele, bordul, fetele interioare ale portierelor si altele nu s-au deformat. Nu stiu cite stele are Cielo la Euro NCAP, dar la ceea ce am patit eu, ar merita cel putin 4. Link to comment
Alinutz Posted October 8, 2006 Share Posted October 8, 2006 Dar de accidentul din Craiova, de aseara de la Institut ... are cineva detalii ? Am trecut pe acolo si era zarva mare ... un Megane 2 rupsese un pom si ramasese intepenit pe radacina acestuia, si alte 2 masini lovite rau in spate : un logan cu spatele PRAF facut, si un Aveo cu aripa spate dreapta, tripla dreapta si portbagajul lovite ... cele 2 masini (logan si aveo) erau parcate. Megane-ul avea si airbag-urile laterale deschise (?!) si la pasagerul din dreapta, la parbriz parea urma de lovitura. O fi dat pasagerul cu capul in parbriz ?! nu stiu ... camera nu am avut la mine si eram doar in trecere. Poate are cineva mai multe detalii. Erau urme de sange pe ambele airbag-uri frontale ... pomul retezat am inteles ca ar fi cazut peste cineva ... doar auzite, nu stiu nimic concret. Link to comment
Moshu Posted October 8, 2006 Share Posted October 8, 2006 Viteza - 85-90 km/h.Centuri - DA, altfel astazi nu v-as mai fi transmis aceste mesaje. Masina - asa cum s-a spus, s-a comportat excelent (daca se poate spune asa) la acest gen de impact - tot ce a fost pe afara s-a deformat, insa in interior, scaunele, banchetele, bordul, fetele interioare ale portierelor si altele nu s-au deformat. Nu stiu cite stele are Cielo la Euro NCAP, dar la ceea ce am patit eu, ar merita cel putin 4. Exceptional faptul ca ai purtat centuri. Iar despre rezistenta Cielo la acest gen de accidente (rasturnari la viteze mari) am mai scris si eu acelasi lucru: rasturnat la 140, dauna totala, 3 pers. in masina fara nici o rana, se inchideau si deschideau usile normal - sper ca m-am facut inteles. Cockpitul intact. Link to comment
Virus Posted October 8, 2006 Share Posted October 8, 2006 (edited) @Leutzu > Mi se pare mie, sau ala e "GGD-ul"? S"> Edited October 8, 2006 by tolin_afc Link to comment
Leutzu Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 Virus, nu nu ti se pare, este GGD-ul... Link to comment
Alezz Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 Permite-mi sa nu tr cred...la maxim 50km/h nu se intampla nimic daca pun frana si trag de volan...sau Logan+Montana+ud pe jos+amator level driver=partieeee??? Eu cred ca avea ca 70 daca nu mai mult. Link to comment
hawkeye Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 ai uitat de + piatra cubica ceea ce e fatal pentru logan + montana. Link to comment
alx Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 ai uitat de + piatra cubica ceea ce e fatal pentru logan + montana. E naspa pentru orice masina fara ABS sau ESP... Pentru montana e doar mai rau dar oricum te invarti bine... Link to comment
Leutzu Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 Loganul respectiv are ABS, este varianta Laureate (cred ca asa se numeste modelul "full options"). @Alezz...avea 50km/h mi-a spus el, prietena lui si inca cativa care mergeau in spatele lui...mergeau in coloana si el era primul. Link to comment
alx Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 Ambition se numeste sau Laureate Plus... Daps, tot ESP rulz. Link to comment
hawkeye Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 Ce legatura are ESP-ul cu franarea? In alta ordine de idei, ciudat rau ca o masina dotata cu ABS sa se invarta pe piatra cubica. Eu iarna pe gheata rupeam frana in doua fara nici o teama de pierdere a directiei. Link to comment
NFS Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 ) Da, nici eu nu pierdeam directia... da' nici nu ma opream!!! Link to comment
Satori Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 Cam naspa sa astepti primavara sa te opresti si tu ) Cine stie si ce stie de Ferrariul ce a sarit pe podul Floreasca? Link to comment
alx Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 Invartirea pe gheata/asfalt ud o impiedica NUMAI ESP. ABS are alt rol si nu impiedica invartirea. Link to comment
NFS Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 Cam naspa sa astepti primavara sa te opresti si tu ) Pai sa stii... am vrut sa opresc la o trecere si masina (SF-ul) s-a oprit la vreo 2 metri dupa! Noroc ca pietonii au fost atenti si m-au vazut si s-au oprit ei... ca altfel Carmaghedon faceam cu ei! Doamne fereste. Am inteles ca ar fi de la cauciucurile all season (pierd aderenta repede, intra abs-ul devreme asa ca roata se tot invarteste)... iarna asta nici nu ma gandesc sa merg fara "snow&ice". Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now