Catalint Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 Am cumparat o masina rupta in freza!! 1800 € ( Banii jos ) TICO 1997 acum 3 luni de zile,am schimbat la ea curea de distributie rola aceea de la curea.. schimbat ulei schimbat filtru de aer amortizoare punte spate !! fftopic: Mocheta am dat-o jos am spalat-o ( s-a cam intins nu stiu de ce ca am spalat-o cu apa rece) acuma e ca si noua. bordul dat si el jos spalat in cada cu apa fiarta sa scoata tona de silicon care era pe el ! aeroterma spalata curatata indreptati elementii de pe ea.. plafonul spalat pana am facut basici in palma!! Carburatorul a fost curatat pus pe banc de test reglat si inebunit si merge OK Un tampon de la motor trebuie schimbat... sau strans (Baietii de la intalnire mi-au zis si mi-au mai zis si alti mecanici deci merg pe mana lor!) Astazi 17.03.2007 se afla la vopsit!! si la refacut podeaua ( o mica gaura de vedeai parisu prin ea ) Si acuma am o intrebare ce ar trebuii sa ma schimb la motor.. Senna mi-a zis ca ar trebui sa schimb pompa de benzina ca a inceput sa scuipe un pic de ulei.. Asta am inteles eu .. ( Apropo Senna multam ptr reglaj nu mai consuma asa mult raman dator cu o bere sau un vin fiert!) Am gasit set kit de reparatie garnituri segmenti si alte nebunii oare se merita sa le schimb? - Vreau sa stiu cam ce piese cad daca nu sunt schimbate deloc.. piesele cele mai importante! Link to comment
dreaQ Posted March 17, 2007 Share Posted March 17, 2007 Ai postat aiurea. Nu inteleg ce legatura are titlul cu piesele de tico&matiz. Poti face un thread la "masina mea" in care sa spui ce ai facut. Tau la piese ai zis si de mocheta si de reglajul carburatorului si altele la gramada... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now