Jump to content

Masina Mea !


Tataee_^

Recommended Posts

Am si eu un espero din 1996, care a fost cumparat de nou, dar a stat mult timp in garaj, in momentul de fatza are 62 000 km din care am facut eu 14 000 km din vara de cand am luat carnetu.

Acum ca a venit primavara am hotarat sa o modific: sa cobor masina, jenti, floii pe geamuri.

Numa ca nu stiu cum sa imi cobor masina, si ii rog pe cei care le'au coborat sa imi spuna si mie cum as putea sa fac si eu, dar sa ma ajunga in jurul sumei de 300 - 400 de euro. Am vb cu cineva care si'a luat arcuri sport H&R si si'a intarit amortizoarele, oare e o solutie buna, ca nu vreau sa mor cu masina pe undeva :-W

post-3009-1174311712_thumb.jpg

Edited by Tataee_^
Link to comment

Frumusica, sa o stapanesti sanatos. Poate pui si tu mai multe poze cu ea. :D . Daca zici ca a stat mult nefolosita ai avut ceva probleme cu ea, pana acum? Km ar putini. :) >- din `96 pana acum.

Pentru modificari vezi ca e topic dedicat.

Link to comment

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente.

Bine ai venit un clubul marinarilor cu vapoare mari :P

Arata intr-adevar bine masina, numai ca ( parerea mea ) ea a fost gandita sa fie limuzina ( la vremea ei ) nu masina sport. Daca ti cont de spatiul interior si de cat de mult poti sa lucrezi la el, e pacat sa o cobori... mai ales la gropile de la noi.

Link to comment

Arata super masina lasata. Cu amortizoarele pe gaz nu faci mai nimic. Iti spun din experienta. Nu se compara cu arcurile sport + amortizoare intarite. RaduERD are pe masina asa. Am mers cu masina si e foarta placuta suspensia, chiar placuta ... nu te zguduie deloc si e ferma pe sosea. Daca folosesti arcuri sport in combinatie cu amortizoare normale , dupa 10.000km o sa ai surpriza sa constati ca sunt praf amortizoarele (intreaba-l pe Radu de aspect).

Link to comment

Eu pe masina am Boge Sport si crede-ma ca se inclina destul de mult masina pe curbe. Am mers cu masina lui Radu care arcuri H&R + amortizoare intarite(inainte el a avut Sachs Advantage) si e o maaaaare diferenta. Diferenta dintre amortizoarele originale de pe o masina cu aprox 60.000 km la bord si niste amortizoare pe gaz este intr-adevar destul de mare, dar dupa 20.000 km situatia nu mai sta asa. Mergi cu masina lui Radu si vei vedea diferenta. Singurele amortizoare ca lumea de pe piata sunt koni galbene, dar si costurile sunt pe masura.

Link to comment

A fost un Espero in Constanta, cu suspensie joasa, si avea montat un motor de Calibra (2.0 16V) care merge la fix :thumbl: asa ca nu te plange, daca esti dispus sa bagi multi bani in masina, ai de unde sa iti iei cele necesare...arcuri sport exista pana si pentru Matiz, care coboara garda cu 3 cm si evident sunt mai tari decat originalele, deci cauta un distribuitor KW, Koni, Eibach si vei gasi ceva-ceva...

In polonia sunt 2 fabrici de arcuri sport, dar banuiesc ca nu ai drum pe-acolo :P

Succes!

Link to comment

Arcuri sport H&R de Nexia/Espero costa aprox 800ron setul, iar amortizoarele se intaresc cele de pe masina cu aprox 300 ron toate 4(depinde unde le faci). Rezulta un cost de aprox 1100 Ron = 323 Euro. Deci se poate,nu?

Link to comment

@Gamerul - Banuiesc ca ai vrut sa te referi la amortizoare, nu la arcuri. In primul rand este impropriu spus amortizoare pe GAZ deoarece ele tot ulei contin in cartus dar mai au si un gaz introdus sub presiune, in asa fel incat tija cand este impinsa sa revina singura inapoi usor. Asadar se poate intari orice fel de amortizor indiferent daca are sau nu gaz sub presiune inauntru. Intarirea consta in schimbarea uleiului si modificarea supapelor si a simeringurilor in asa fel incat sa opuna mai multa rezistenta la trecerea uleiului prin ele.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 

×
×
  • Create New...