iuzar Posted June 2, 2004 Author Share Posted June 2, 2004 Quote Garda la sol 155 mm. Asta nu e puţin pentru drumurile noastre ? mi se pare ca garda la sol e mai mare ca al salupe...parca noi avem 140 Link to comment
FLEX Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 DIAMETRUL de bracaj 10m, la Tico chiar o fi 8? la Matiz mi se pare ca e 9 ... Link to comment
VAXXi Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 Păi la Espero e 10 metri (5 metri e raza), deci m-aş mira să fie aşa mare la Matiz. Dar se poate. Link to comment
Lucman Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 Copii, la Tico diametrul e de 4!!!! nu raza, poate m-am expimat eu gresit Link to comment
cpop Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 Bara antiruliu pe fata la versiunea de top! Negativ - discuri de frana neventilate Plus ABS versiune noua cu distributie a fortei de franare. Link to comment
cpop Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 Daca Logan full iese in 7300 €, cred ca Daewoo va trebui sa scada serios preturile pentru a ramane pe piata. Daca intradevar se va respecta calitatea masinii (ma refer la Logan). Dar nu accepta Renault sa scrie "Logan by Renault"... Link to comment
cchrism Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 7300 + TVA = 8687. Dupa cum zicea intr-un ziar, dacia de 5000 EUR de fapt e de vreo 6000 pentru ca ei pun fara TVA. Asa ca nu e chiar super-ieftina. Link to comment
FLEX Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 Daewoo va putea rezista doar daca reuseste sa se axeze pe productia de mini-uri, in sus nu prea mai are vreo sansa ... ingrijorator e faptul ca n-am auzit din nici un zvon de Matiz Euro3 si in 2004 intra si producatorii interni in acest standard ... se anunta vremuri grele pentru DW.A.R ... Link to comment
cpop Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 Cred ca va fi 5000 € inclusiv TVA. Intotdeauna Dacia a dat preturile la masini incluzand TVA-ul. Vezi SuperNova sau Solenza. Apropo, articolul din EvZ este scris cu "hai sa zicem si noi ceva". Motor de 1,8!!! Am auzit ceva cum ca Daewoo Craiova va folosi un motor proiectat si fabricat la Craiova incepand cu 2005. Ceva alte zvonuri? Link to comment
strumfuadi Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 shi daewoo tot asha a dat preturile, cu tva inclus.. Link to comment
NFS Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 Quote Păi la Espero e 10 metri (5 metri e raza), deci m-aş mira să fie aşa mare la Matiz. Dar se poate. Acum m-am uitat in carte... raza minima de virare = 4.5 metri Link to comment
ovidiuc Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 Quote ... ingrijorator e faptul ca n-am auzit din nici un zvon de Matiz Euro3 si in 2004 intra si producatorii interni in acest standard ... se anunta vremuri grele pentru DW.A.R ... Felix sa stam linistiti.Ia uitati ce zice Daewoo: Pana la sfarsitul anului 2004, compania intentioneaza sa echipeze si celelalte modele, Nubira II si Matiz, cu motoare Euro 3. -------------------------------------------------------------------------------- 08.02.2004 Valeriu Tones Director de Relatii Publice Daewoo Automobile România Link to comment
cpop Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 de regretat restrictia de 5500 rot/min la motor. Cu alte cuvinte, daca vrei viteza mai mare, schimba marca. Sau o tunare (o fi posibil?) dar pe garantia ta!!! Link to comment
VAXXi Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 Şi-aşa 175 kilometri pe oră mi se pare multicel pentru design-ul şi încălţările maşinii. Viteza maximă nu e dată direct de turaţia maşinii, ci de numărul de cai şi rapoartele din cutie. Link to comment
cpop Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 Oricum pe drumurile din Romania este suficient 140 - 150 km/h. Ma gandeam doar ca motoarele duc cu siguranta mai mult, dar sincer nu as dori deloc sa ma trezesc, pe banda mea, cu un disperat in depasire... In plus, pentru deja anuntatul motor de 1,6 16v si 107 CP se vor folosi alte gume? sau tot 185x15? Link to comment
VAXXi Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 Care deja anunţatul motor de 107 CP, că nu scrie nimic în broşura tehnică ? Link to comment
red Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 Articol din Evenimentul Zilei Astazi noua Dacia Elegie pentru Dacia 1300 de Cornel Nistorescu Miercuri, 2 Iunie 2004 Pe Varte, intr-un garaj in panta, un sas batrin, vizibil atins de Parkinson, se chinuia sa gaseasca intrerupatorul pentru a-mi arata “bijuteria”. O Dacie 1300 din august 1969, cu bara de metal pe care se vedeau urmele cirpei muiate in vaselina. Ia-o, domnule, are numai piese frantozesti! Si n-are mai mult de cincizeci de mii de kilometri. Daca as fi in putere, nu te-as lasa nici s-o pornesti! Asa, ce sa fac?! Da’ as da-o pe mina cuiva sa nu-si bata joc de ea! Si s-o pretuiasca! Sasul din Brasov vorbea despre Dacia lui mai frumos decit despre nevasta. Probabil ca in trei au fost si la mare, si pe la botezuri, si pe la nunti. Batrinul sas statea cu o mina pe usa si cu cotul bratului drept pe plafon. Exact ca in pozele de familie ale taranilor aranjati de fotografii de meserie in perioada dintre cele doua razboaie mondiale. Trei decenii si jumatate, Dacia 1300 a fost surata romanilor. Masina de vis si masina chinurilor din comunism, masina micilor ciupeli si a reparatiilor miraculoase, masina simpla, prietenoasa, care se multumea si cu un ciorap de dama rasucit pe post de curea de ventilator, masina care bea apa din orice balta, masina pe care o invataseram si cu doua rezervoare, si cu bord turcesc, si cu flapsuri de plastic, masina-miracol, stearsa, simpla, de vita nobila, dar parasita pe undeva pe la marginile lumii civilizate. O poezie de obiect, amestecat cu rugina, boita cu vopsea matuita de soare, cu chedere pe care nu le puteai folosi nici la spinzurarea tradatorilor de tara, Dacia a fost de toate. Si masina de hamaleala, si masina de nunta, si domnisoara rujata si gatita de maritis, si hamal de pietari, si mindrie de Fitipaldi in fiecare suflet de roman. Cu Dacia, poezia si spaima soselelor romanesti, am colindat desertul. Citeva luni am alergat zeci de mii de kilometri prin Orientul Mijlociu. In portbagaj mai aveam inca o jumatate de masina. Set-motor, pompa de frina, bujii, contact, membrane de pompa de benzina, planetare, electromotor cu trei seturi de carbuni de schimb, placute, discuri, cabluri de frina, acceleratie si ambreiaj, ambreiaj cu placa de presiune cu tot, cauciucuri, camere, bloc de lumini si tot ce se mai putea strica. Batjocorita Dacie, cea despre care se spunea ca e dotata cu stergatoare care porneau singure (pentru a se opri trebuia scos contactul!), nu ne-a facut nici o surpriza. Dupa patru luni de Orient Mijlociu, am schimbat doar doua sigurante si un cauciuc. Dacia 1300 a fost o parte a comunismului. Dar si unul dintre putinele mijloace puse de acesta la dispozitie, cu care toti romanii l-au pacalit din plin. Dacia a avut toate pacatele si toate farmecele romanului. Masina duioaselor surprize si a caderilor ilogice, masina salvatoare, masina tumbelor pe gheturi, zapezi si noroaie, masina mindriei de a avea performante ce nu mai interesau nici o tara de pe glob, masina aproape rurala in simplitatea ei, un fel de petic al destinului nostru, este la capat de drum. Astazi, la Paris si la Bucuresti, o data cu lansarea noului model, Dacia 1300 iese, practic, din scena. Nu exista ploaie de artificii care sa adune cite o steluta din fiecare amintire despre ea! Romania s-a despartit de Dacia 1300, de comunism, de Ceausescu, de Comitetul Central, de cuvintul tovaras, de CAP-uri, de Biroul Organizatiei de Baza, de Cintarea Romaniei, de defilarile de la 23 August. De Dacia 1300 mie imi pare rau! Copyright © 1996-2004 Evenimentul Zilei Online. Link to comment
FLEX Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 Minunat articol ... Uite si celelalte 2 motoare: http://www.automondial.ro/news.php?nid=67 Link to comment
iuzar Posted June 2, 2004 Author Share Posted June 2, 2004 Quote Care deja anunţatul motor de 107 CP, că nu scrie nimic în broşura tehnică ? adica 90 hp la motorul de 1.6...parerea mea Link to comment
cpop Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 Nu ofera mai multe date despre motorul de 1,6 16v. eu am descarcat pdf-urile cu descrierea de la http://www.renault.com/presse/detail.cfm?l...=7571&id_rub=30 Am auzit ca motorizarea asta nu va fi pentru Romania. Zvon, totusi. Link to comment
VAXXi Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 Oricum, pare să fie un salt major pentru Dacia, dacă şi-a pus Renault numele pe ea. Să trăiască. Link to comment
cpop Posted June 2, 2004 Share Posted June 2, 2004 Este adevarat. Dar mai importanta este garantia calitatii! Nimic despre testele NCAP! Site-ul Dacia: http://www.daciagroup.com/eKontentDaciaXFi...ogan/index.html In sfarsit, ofera si ei informatii in timp util. Nashpa: la date tehnice un pdf. Greu, taica, sa pui pozele alea pe html... Link to comment
cpop Posted June 3, 2004 Share Posted June 3, 2004 Scuze pt. off-topic. Campanie electorala pe spinarea Renault. Aseara la 11 i-am asteptat cu o berica pe doi vecini care au fost la prezentare. Numai de berica nu au avut chef... In primul rand lansarea la apa era programata pentru ora 18:30. Dar zambitorii respectiv subiectii tratatelor de aroganta oaspeti au catadisxit sa-si faca aparitia abia pe la 20:30, ca au avut de pornit motoarele si pompele de la parcuri acvatice, sa aiba bucuresteanu' unde-si face baie dupa ce-o pierde Geoana "> Deci, speech, mai draga, si dai si ... realizare deosebita La un moment dat, momentul asteptat de baieti, tam-tam, special thanks to... rap-rap-rap, aplauze. Au fost urcati pe scena si dom' Pavelescu, lideru' sindical si cei patru sub-vantura-vant pe care-i diriguieste. Pentru ce merite? Sau pe dom' primar al orasului rosu Pitesti... Vecinii nu s-au putut abtine sa nu remarce ca de pe lista respectiva au lipsit departamente importante: electric, transmisii, motor, cutie viteze, testare. Probabil munca lor nu e asa importanta ca a popandailor de la sindicat Ca daca salariu nu se poate, macar o nominalizare a biroului sau echipei la lansare ar fi fost ceva! Intr-un fel inteleg ca infrastructura in zona Automobile Dacia nu ii ajuta prea mult pe francezi in planurile lor de viitor, dar au stiut asta de cand au cumparat. Link to comment
iuzar Posted June 3, 2004 Author Share Posted June 3, 2004 Bey, sunteti toti niste aroganti si nestiutori "> ! Daca ati fi cunoscut putina geografie ati fi stiut ca Fabrica D-acia Renault nu e la Pitesti ci la Brasov - dupa spusele celor de la Euronews "> Link to comment
ovidiuc Posted June 3, 2004 Share Posted June 3, 2004 Bey acum ca am vazut-o mai bine e clar pentru mine:au lipit partea din fata de la megan 2 cu partea din spate de la clio si a iesit Logan(Clian nu suna bine).Noi ne ambalam pentru ca e produsa la Dacia,daca era vreun model Skoda,WW,etc nici nu o bagam in seama. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now