Satori Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 Se vor admite in continuare posturi despre:- informatii tehnice Logan - variante noi Logan - solutii tehnice Logan - defecte DOVEDITE Logan (doar la cel in proprietate sau cu incidenta mare pe DaciaClub - cu link si tot tacimul) - comentariile vor fi cit mai la obiect si cit mai documentate tehnic posibil. - nu se vor face comparatii intre Logan si alta caruta pe 4 roti ENJOY! Deci fara caterinca. Link to comment
ToPser Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 asa da FLEX . bravo ...deja nu mai citeam pe aici fiindca stiam ce se discuta ! >- Link to comment
woulfy Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 Ala vrea sa fie hatch-backul, nu? E clar ca poza nu e reala, dar daca ar arata asa, arata mai decent decat loganul "sedan". Oricum, din pacate am citit prin ziare ca nu au nici o intentie francezii sa vand hatchback-uri in RO, de ce.. ei stiu Link to comment
VAXXi Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 Hatchbackurile nu rezista la drumurile noastre. Am mers cu un Megane 1 hatch la vreo 40'000 km, luat de nou, si scartaia mai rau decat o Dacie spatele. Remember si povestea cu cuiul de sustinere laterala pentru hayon (la Solenza, parca). Link to comment
Alezz Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 Tot patrara e,tot inalta e,tot urata e si prea multa tabla. Link to comment
zet Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 loganul break cu motorul de 120 cp ce urmeaza a fi lansat si o transmisie 4x4 la un pret de 11 mii de euroi-asta este combinatia care m-ar convinge instant. Link to comment
zet Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 nu, cica prin primavara va fi lansata o varianta de motorizare pe benzina de 120 de cai putere, din pacate nu mai stiu in ce jurnal am citit chestia asta, ia sa caut. Link to comment
Alezz Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 Asta inseamna adio masina saracului si adio consum decent(oricum nu il avea) deja de la 11mii de E astia de la Dacia intra pe o piata unde avem Octavia I,Astra Classic,Ford Fiesta,Opel Corsa,Peugeot 206,Renault Clio si altele. Link to comment
icet Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 (edited) Zet,nu o sa apara prea curand(ca sa nu zic niciodata )o motorizare de 120cp pe logan de serie.Cel mult o sa fie anul asta 1.6/16v si cel tarziu la anul 1.5dci/80cp.Insa tractiunea integrala o sa fie si va fi cea de pe Kangu,adaptata pt logan. Edited January 27, 2006 by osirus Link to comment
strumfuadi Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 1.6 16V - 107CP, asta va fi pus pe logan de anul acesta ca motorizare de varf. cu cip si acareturi (filtru+evacuare) poate fi dus in 120CP, ceea ce nu e rau.. sunt tare curios insa de o chestie: am auzit ca exista o directiva, ceva, a UE prin care masinile peste 100CP trebuie sa aiba discuri si pe spate. oare vor pune si la logan? si mai e o chestie. laguna 1 stage 2 din 98, motor 1.8 16V - 120CP are tamburi pe spate. deci...directiva asta oare cand a intrat in vigoare?? Link to comment
icet Posted January 27, 2006 Share Posted January 27, 2006 Daca normele cer asa ceva,pai atunci asa o sa fie,mai ales ca se poate adapta usor. Cam asa arata loganul hatch ce se va vabrica in brazilia Link to comment
tolin Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Ehhhh, daca se pleca de la forma asta de la inceput si nu de la gustul unui stroe, altfel stateau discutiile aici si aiurea. Link to comment
andreib Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 E cu totul alta masina (in bine). Link to comment
coffy Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Imagini neoficiale cu Logan break Conform site-ului www.autorevue.cz, aşa arată varianta break a Daciei Logan, fotografiată în cadrul unor teste de iarnă. La Salonul de la Geneva, ce se va organiza în martie 2006, va fi expus un concept care va prefigura modelul, acesta urmînd să fie prezentat oficial în cadrul Salonului Auto de la Paris, ce va avea loc în luna septembrie a acestui an. Site-ul ceh publică şi o imagine fabricată, în care încearcă să intuiască modul în care va arăta maşina (foto) Link to comment
zet Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Insa tractiunea integrala ... ar fi de dorit sa ne exprimam riguros: transmisia pe rotile din fata se numeste tractiune, pe rotile din spate - propulsie, si transmisia integrala - transmisie integrala, 4x4, 4wd ... tractiune integrala imi sugereaza o masina cu toate rotile in fata , dispuse inaintea centrului de greutate, iar spatele masinii leviteaza Link to comment
icet Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Eu as preciza ca cea visinie nu corespunde cu realitatea,e prea scurta in spate.Se vad diferentele intre ea si cele cu husa ps..transmisie 4x4,esti multumit zet? Link to comment
zet Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 revin la parerea mea: break cu motorul de 107 si cu transmisie integrala: un da hotarat. pretul o sa fie probabil in jur de 10-11 mii, daca o sa fie mai mult nu cred ca o sa prinda. pt osirus.. scuze, asa sunt eu mai carcotas, da' fac si io greseli la greu, asa ca aveti munitie de raspuns Link to comment
strumfuadi Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 daca asa va arata break'ul, toate firmele de pompe funebre vor face upgrade.. in pozele alea cu husa parerea mea e ca vedem o versiune de utilitara logan, nu break'ul.. Link to comment
zet Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 daca asa va arata break'ul, toate firmele de pompe funebre vor face upgrade.. ) aici gresesti, s-ar numi downgrade, pompele astea funebre o duc bine, au clienti in orice perioada a anului cred ), cel putin in iasi am vazut mertan "vito", volvo si alte bestii mecanice, satisfac orice pretentii, chiar si ale clientilor care toata viata au fost nemultumiti ) Link to comment
Mircea Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Printr-un concurs de imprejurari, joi mi-a picat in mana un logan chel, alb, fara abs, fara servodirectie, fara electrice etc. Masina avea 7850 km rulati. Am pozat ceva la ea ce poate vi se va parea interesant... Calitatea imbinarilor "Dacia" loveste din nou. Proprietarul mi-a zis ca n-a fost asa de la inceput, a aparut la vreo 4000 de km, dupa o franare puternica ... si ca asteapta revizia de 10.000 ca "sa se mai adune"..... No comment Link to comment
woulfy Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 Eh sa fim sincer la multe masini e problema cu consola centrala, si mie imi cam iesea chederul de plastic pe la 15k km pe espero, iar unui prieten cu cielo care de la 20k a avut pb cu asta, deci... cunoastem Link to comment
Mircea Posted January 28, 2006 Share Posted January 28, 2006 (edited) Pai taman, ca la asta nu era iesit ornamentul de plastic, ci blocul de comanda de la climatizare era mai in spate in partea din dreapta! Daca te uiti cu atentie, ornamentul argintiu este perfect aliniat cu plasticul bordului... Am niste poze cu un Logan demontat, printre care si celebra "suspensie independenta" de care se vorbea 2 pagini mai in spate... PS: ...dimineata m-a sunat colegul meu care merge cu loganul rosu de la firma sa-mi spuna ca i s-a spart o fata de usa...tapiteria sau plasticaria interioara... revin luni cu poze ... Edited January 28, 2006 by andreib Link to comment
icet Posted January 29, 2006 Share Posted January 29, 2006 (edited) Calitatea imbinarilor "Dacia" loveste din nou. ... si ca asteapta revizia de 10.000 ca "sa se mai adune"..... In primul rand ca nu exista revizie de 10000km decat la dci,iar in al 2 lea rand,daca zici ca masca aia argintie e aliniata cu bordul de sus pana jos,inseamna ca blocul de climatizare a iesit din locasul lui,dar faza interesanta e ca asta nu are cum sa se duca in spate ci in fata .El e prins pe un suport de la bord,cu 2 suruburi in partea superioara si 2 cleme in cea infirioara,deci singura explicatie plauzibila ar fi ca plasticul ala argintiu nu mai sta in clemele lui,deci a iesit un pic in fata. In general plasticul folosit pe logan,chiar daca e dintr-un material mai slab calitativ,nu e casant,e foarte maleabil,deci daca vrei sa rupi sau sa spargi o bucata dintr-un astfel de plastic trebuie ori un soc violent(un accident,ceva)ori un efort ceva mai mare si o scula pentru a reusi.Singurul plastic casant(si aici ma refer la cele din interior)e masca aia argintie de la consola. ps..din pozele tale eu unu vad ca problema e de la consola. pss..cam asa arata si al meu cand l-am antifonat. Edited January 29, 2006 by osirus Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now