Pedala Posted March 3, 2006 Share Posted March 3, 2006 La majoritatea masinilor nu scartaie haionul. In cel mai rau caz scartaie placa de la portbagaj. Tot ce scartaie este prost proiectat sau asamblat... Daciile pre-renault intra aici. Speram ca viitorul Break nu va intra aici. Eu am 150k cu Tico si nu scartaie haionul ci troncane placa de la portbagaj pentru ca s-au dus chederele ei de la diverse prostii asezate pe el, dar haionul nu scartaie. Link to comment
george03 Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 Un articol "proaspat" ... no comment: Articolul complet ... si cu poze ... LOGANGOO: Designerii francezi au muncit la Logan Break si le-a iesit Kangoo Articolul ... in mod text ... Designerii francezi au muncit la Logan Break si le-a iesit Kangoo 04 Mar 2006, 07:25 Inca de zilele trecute cand sefii de la Dacia si Renault prezentau cu mandrie la Geneva conceptul Dacia Logan Steppe, premergatorul modelului Break anuntat pentru toamna acestui an, pe site-urile specializate de pe net erau facute publice cateva fotografii-spion cu adevaratul vehicul care va circula pe soselele din Romania la sfarsitul lui 2006. Realizate in timpul testelor din Norvegia de un renumit fotograf specializat in astfel de dezvaluiri, imaginile au pus romanii in fata unei realitati deloc placute. Viitorul Break produs sub marca Dacia va fi, de fapt, o struto-camila care preia partea frontala a actualului Logan si spatele modelului Renault Kangoo. Aproape nimic din detaliile conceptului Steppe, atat de laudate de public la Geneva, nu se regasesc pe varianta de serie. Declaratia unui oficial al grupului Renault care sustinea ca vor fi pastrate pe modelul real 80% din componentele conceptului pare greu de acceptat. Asa cum ne temeam intr-un articol anterior publicat chiar in ziua lansarii conceptului Steppe, inginerii au fost nevoiti sa renunte la orice artificiu de design pentru a mentine masina intr-un pret redus. Dar sa o luam pe rand. In partea frontala s-a renuntat complet la blocurile optice mate, la imaginea puternica atat de atragatoare a calandrului, chiar si la proiectoarele inglobate in bara, ceea ce a ramas nefiind cu nimic diferit de “botul” actualului model in trei volume. Bandourile laterale din plastic si “umerii” evazati ai aripilor au disparut aproape complet, ca si insertiile din aluminiu si pragurile pronuntate. In spate, “noul” Logan Break este de fapt vechiul Kangoo produs in 1997. Usile nu mai sunt simetrice ca in cazul conceptului, iar suprafetele transparente sunt mult mai mici. Interesant este ca francezii, dandu-si probabil seama ca deschiderea orizontala poate crea probleme si ca stergatorul amplasat numai pe o jumatate de luneta nu asigura o vizibilitate optima, au modificat partea din spate a actualului Kangoo, revenind la deschiderea verticala specifica majoritatii modelelor break. Ca si in fata, blocurile optice spate au pierdut exact ceea ce era mai interesant, aspectul real fiind extrem de comun. Solutia aleasa pentru suprainaltarea plafonului are si ea problemele sale. Poate tocmai din aceasta cauza conceptul Steppe avea “intamplator” un spatiu de depozitare din plastic deasupra. Aerul de furgoneta este degajat de varianta de serie a Loganului Break prin fiecare por. Daca nu ar exista geamurile prin care sa se zareasca bancheta din spate, ar fi greu de crezut ca te afli in fata unui model combi. Link to comment
Satori Posted March 4, 2006 Share Posted March 4, 2006 osirus said: Un pret estimativ al prototipului de la geneva este undeva in jur de 12000E!Are aceleasi dotari ca si un ambition de acum(in mare...2 air bag-uri,abs,4geamuri electrice+faruri xenon,stopuri transparente) xenon? pe dacie? mai stai nitel, inca exerseaza la chestiile casabile din metal si ala a aparut cu mult inainte electricitatii. ar fi inca o chestie care sa se strice in plus. mai lasati zvonurile. osirus said: ps...va dispare si by renault...va ramane doar dacia ! in sfarsit, si-au dat seama ce voiau sa transmita aia cu ambalajele de joe in usa? mdea... ar fi fost si timpul sa lase dacia pe picioarele ei. In fine, nu suna foarte rau. Daca rezolva problemele cum ar fi aprinsul stopurilor si folosirea de materiale corespunzatoare in trenul de rulare, poate ma bag si eu la una. Desi tot HB m-ar interesa. Ala cand apare? Link to comment
icet Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Sato,conceptul expus la Geneva are farurile cu xenon si stopurile cu leduri(cum are noul passat)si frana de mana electrica!Defapt Steppe va fi un nou model care va circula pe sosele peste 2-3 ani,prefigurand de altfel liniile unui face lift care il va suferi Loganul cam prin 2008,cel mult 2009.Ce va apare in toamna si anume break-ul,nu va fi diferit mult de caroseria actuala,cu unele mici modificari la interior(si anume la ceasurile de la bord). Referitor la HB,in acest an(prin toamna)e preconizata inceperea fabricarii in Brazilia si inca nu se stie daca va fi adus in tara pentru vanzare. ps..ce are trenul de rulare?? Link to comment
Satori Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Nimic... se mai rup chestii din el din cand in cand, in rest nimic. Ok, astept HB atunci. Link to comment
Tommy Posted March 5, 2006 Share Posted March 5, 2006 Eu am inteles altceva.. ca din toamna se va comercializa "breakul" minune, dar nu va avea farurile, bandourile, suportul de schiuri, garda ridicata, etc.. deci mai tot. Va fi tot loganul asta fain pe care-l injuram zilnic pe strazi, Plus usile de la cangoo, sau de la papuc? Link to comment
Alezz Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 (edited) Va fii Kangoo toata ziua cu bot de Logan,halal "dezaineri",cand am spus ca astia de la Renault nu ii duce capul sa faca nimic si ca cel mai bine se pricep la a copia pe altii ati dat toti cu pietre... Edited March 6, 2006 by Alezz Link to comment
Vlad Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 costa Alezzz sa modifice ceva..costa ... Link to comment
Tommy Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 (edited) Au dizainări buni la renault, fii sigur, dar nu asta e scopul cu dacia. Edited March 6, 2006 by Tommy Link to comment
alexmohora Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Am văzut şi eu la TV Logan Steppe - chiar mi-a plăcut. Am citit pe aici ultimele mesaje şi sunt şocat cât de urât arată aia de o să fie produsă în serie faţă de modelul prezentat. Acum încep să înţeleg de de au făcut francezii loganul aşa de înalt: ca să folosească uşile de la la Kangoo! Am fost foarte contrariat de Steppe - mi s-a părut mult prea luxoasă faţă de categoria în care se încadrează (utilitară). Link to comment
Alezz Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Daca masina o sa isi pastreze aceleasi "caracteristici" la calea de rulare fata va fii jale... Link to comment
icet Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 Pai zi si de ce,ca posesorii nu cunosc acest aspect! Link to comment
zack Posted March 6, 2006 Share Posted March 6, 2006 alexmohora said: Am fost foarte contrariat de Steppe - mi s-a părut mult prea luxoasă faţă de categoria în care se încadrează (utilitară). e doar...un concept, loganul break va fi la fel ca loganelul de azi(ca interior,etc) numai ca va diferi spatele, adaugandu-se cele 2 usi macabre... ps: priveste utilitarele americane, sa vezi acolo lux ps2: cand va apare motorul de 1.6 l 16v ?! sunt tare curios cati cp si la ce rotatii ai va oferi, si ce performante va obtine masina Link to comment
FLEX Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 osirus said: Pai zi si de ce,ca posesorii nu cunosc acest aspect! Probabil Alezz s-a referit la caracterul subvirator destul de pronuntat, normal insa avind in vedere caracteristicile masinii (usoara, inalta, motor destul de usurel => incarcare mica pe puntea fata) si vorbesc despre sedan, da?; insa ca sa ajungi la subvirare trebuie sa cam tragi de ea, ceea ce la break nu se va intimpla ... 90% din posesori o vor cumpara din considerente utilitare. Link to comment
BogdanG Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 osirus said: Pai zi si de ce,ca posesorii nu cunosc acest aspect! Pentru ca nu vreti sa recunoasteti ...de aia .Ca posesor de Logan si de Octavia ar fi trebuit sa recunosti ca LGN este mult mai instabil decit Octavia ...si mai ales mult mai incomod de condus mai ales la viteze ridicate cind bate vintul din lateral si masina topaie pe sosea ... Link to comment
icet Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 (edited) Daca e cum zici tu,atunci intradevar se cam intampla efectul ala dar doar daca o alergi si am observat asta mai mult la mpi,pentru ca la dci se simte altfel(e mai grea si are si alta suspensie).....dar tare mi-e ca se refera la altceva... . ps..ce sa recunosc??am afirmat eu ca e mai stabil loganu decat octi??suspensia de pe mpi-uri e foarte bine adaptata drumului denivelat,"absoarbe" foarte bine hopourile...vrei stabilitate foarte buna la viteze mari si in curbe,pui suspensie mai tare dar simti cum ti se deranjeaza pietrele de la rinichi prin gropi... Edited March 7, 2006 by osirus Link to comment
Tommy Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 (edited) Osirus, eu cred ca suspensia loganului e foarte buna pentru cei care cumpara masina. Dar zi-mi.. tu cu care dintre masini circuli mai mult, skoda sau dacia? Pentru ca vad ca 95 de procente din posturile tale sunt "aici", eu unul banuiesc cam ce si cum Edited March 7, 2006 by Tommy Link to comment
george03 Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 (edited) @Osirus: La fuzeta cumva???? Sentimentul de "tzopaiala" l-am avut si eu in urma cu doua-trei saptamani cand am incercat un Logan sa-l vad ce-i poate pielea ... adica tabla ... adica ce mai are el pe acolo. Ca sa nu fiu (prea) subiectiv, am facut mai inainte aceleasi drum cu Nubira, la viteze intre 100-140 km/h (este un drum denivelat, dar fara gropi, il cunosteam destul de bine) si am observat comportamentul. Dupa aceea m-am suit in Logan (1.4 Laureat ... ala cu ABS .. care scapa de paaaartiiieeeeeeee) si am facut acelasi traseu. Diferentele de tinuta de drum au fost evidente!! Sa nu-mi ziceti acum ca Nubira e mai grea ca ... in Logan eram 2 ... deci 100 din cele 200 kg diferenta erau deja "incarcate". Desi la Nubira simteam cum denivelarile erau amortizate in mare masura ... nu aparea fenomenul de tzopaiala ... la Logan am avut senzatia de mers pe drum cu gropi. Toata masina zdranganea din toate tzatzanile. Deci ... poate la aceste aspecte se referea Alezz ??? Edited March 7, 2006 by george03 Link to comment
icet Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Iar se revine la niste chestii care s-au mai discutat,deci treaba cu tinuta de drum e destul de clara! Ps..Tommy,cand se vor face comparatii si se va discuta despre octavia(nu ca ar fi lipsita de probleme) asa cum se face de logan,voi posta si acolo,dar pana atunci.. ! Link to comment
Mircea Posted March 7, 2006 Share Posted March 7, 2006 Quote Ca posesor de Logan si de Octavia ar fi trebuit sa recunosti ca LGN este mult mai instabil decit Octavia ...si mai ales mult mai incomod de condus mai ales la viteze ridicate cind bate vintul din lateral si masina topaie pe sosea ... Quote intradevar se cam intampla efectul ala dar doar daca o alergi si am observat asta mai mult la mpi...suspensia de pe mpi-uri e foarte bine adaptata drumului denivelat,"absoarbe" foarte bine hopourile...vrei stabilitate foarte buna la viteze mari si in curbe,pui suspensie mai tare dar simti cum ti se deranjeaza pietrele de la rinichi prin gropi Quote fenomenul de tzopaiala ... la Logan am avut senzatia de mers pe drum cu gropi. Toata masina zdranganea din toate tzatzanile Dupa un drum Buftea Galati si retur (al doilea intr-o luna) cu loganul pot sa vin si eu cu impresii despre tinuta de drum. Pana in 90 la ora fara vant lateral e ok, dupa aceasta viteza si tot fara vant lateral incepe dansul pe cea mai mica denivelare. Daca ai vant lateral cum a fost azi, treaba se complica destul de tare, fiind necesare corectii din volan in permanenta chiar si la viteze intre 70 si 90. Dupa 90 treaba se complica tare, iar la 140 cu vantul de dimineata a trebuit sa ma las pagubas si sa merg cu 110... devenea periculos. Asa ca tinuta de drum la logan - suck Link to comment
CT_ZDB Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 Loganul o sa se scumpeasca daca evolutia RON-Euro o sa isi continue trend-ul descendent... a declarat Directorul executiv al Dacia pe un post TV. Link to comment
BogdanG Posted March 8, 2006 Share Posted March 8, 2006 Bun asa ...in acest caz Loganul o sa se bata direct cu Clio Symbol ...caz in care nu stiu cine o sa piarda ) Link to comment
CT_ZDB Posted March 9, 2006 Share Posted March 9, 2006 da.. asa cum spuneam: http://www.autorola.ro/stiri/2006/03/pretu...a_la_34_lei.htm Link to comment
AND Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 @BogdanG : Symbol a pierdut de mult in fata Loganului. Link to comment
FLEX Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 Ah, bun venit, sper sa reusesti sa stai mai mult, de aceasta data. N-as fi atit de categoric, dar inclin sa-ti dau dreptate. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now