icet Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Tu vorbesti serios ??I-a baga niste poze sa vaza si ochiu meu(nu numai)...Oricum una peste alta,astia de la dacia au scos o masina mai rapida ca kalosu(aveo)<scuzati kakofonia> si cielo,nu ca nu ar fi fost si asta de 1.6 (pe probate)......... Link to comment
BogdanG Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Loganu' ala e break cum sunt eu primar. Da-o naibii de treaba, Pitestiu reinventeaza tipurile de caroserii? Pe bune, m-am tot uitat la pozele alea spion si a break nu arata. Arata a duba, dric, microbus dar a break nu arata nici daca ma uit invers la poze. Oare astia de la "by Reno" cum au proiectat chestia asta odioasa sau trebuia pe linga frigider sa faca si combina frigorifica ???? Link to comment
Immortal Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 [...]Oricum una peste alta,astia de la dacia au scos o masina mai rapida ca kalosu(aveo)<scuzati kakofonia> si cielo,nu ca nu ar fi fost si asta de 1.6 (pe probate)......... [...] Pe...sosete probate? Nu, pe ce? Loganu' 1.6MPI mai fugitiv ca kakalosu'? Niciodata Ah, pardon, in cazul in care soferul de LGN e constanteanca-sperietoare-de-vanatori, totul e posibil, dar altfel - NU. Link to comment
zack Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Poze oficiale cu noua combina frigorifica de la colibasi. (evident e vorba de logan, varianta "break") http://www.bloombiz.ro/Primele_poze_cu_nou...k_--a65619.html ps: Scosesera frigideru (adica logan berlina) trebuia si combina frigorifica ) Link to comment
andreib Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Exista masini urate, exista chiar si masini foarte urate... Dar nici una nu e ca struto-camila de logan break. Este oribila, potierele spate par a fi de utilitara cu sine dar de fapt sunt portiere normale, culmea economiei... In orice caz, daca e dizal va fi iubirea tuturor vanzatorilor de zarzavaturi, legume si pepeni. Ochiometric zic ca incap 3t de castraveti in ea . Link to comment
dan22y Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Probleme sunt la Dacia, de cand cu mult asteptata lansare a 1.6 16V, si a Break-ului, si face-liftul Logan Colectia 2: tapiterii schimbate, un eleron finut, volan si schimbator din piele, cass si Cd-player Blaupunkt, etc. binenteles doar la versiunile de dotare de sus, si buton deschidere portbagaj ca la vechea berlina, care spre marea mea uimire la Loganurile fabricate pana in 28.08 nu este legat la inchiderea centralizata Si colac peste pupaza au scos consumul instant afisat pe computerul de bord. Asa ca naspa. Off topic. Va spun sigur fiindca am facut o comanda pt un diesel preferance pt tatal meu. Noile schimbari aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...st&id=34411 Link to comment
laurentziu83 Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Ochiometric zic ca incap 3t de castraveti in ea . Ochiometric, ca in rest se dezmembreaza de la o tona jumate. > Link to comment
Wolfman Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Exista masini urate, exista chiar si masini foarte urate... S-ar putea spune ca Dacia reinventeaza uratenia in materie de design auto... Pe langa golanul break, Multipla pare chiar sexi... Mie se pare aiurea faza ca au scos consumul instantaneu, Dacia ii trateaza pe toti posesorii de frigidere ca pe niste moroni care nu stiu sa deosebesca consumul mediu de cel instantaneu. Link to comment
hades Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Mie nu mi se pare atat de urata, ba chiar e ok masina. Multipla?? Mai frumoasa ca Logan? Link to comment
icet Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Nu cred ca frumusetea e asa importanta la o masina low cost la care primeaza spatiul...Nu frumusetea e punctul forte al golanului. Loganu' 1.6MPI mai fugitiv ca kakalosu'? Niciodata Cand o sa mai vin pe la mare o sa-ti arat... "> pana atunci mai antreneaza-te.. . Link to comment
hades Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Asa e, nu frumusetea e importanta la o astfel de masina. Dar nici chiar odioasa nu e. Parerea mea... Link to comment
Satori Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Cand o sa mai vin pe la mare o sa-ti arat... "> pana atunci mai antreneaza-te.. . 0-100kmh in cat? Cand apare hb? Link to comment
dragosmanea Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 (edited) Am vazut ambele variante de break, cel cu geamuri si cel fara geamuri, pe langa Pitesti. Da, e urata, nu e urata cu spume, dar nici frumoasa nu e. Ceea ce trebuie sa constientizam este ca aceasta masina va fi cumparata de cei cu bani mai putini, pentru care conteaza mai mult pretul si utilitatea decat frumusetea. Sa vedeti la vara pietele pline de logan break...pepeni, cartofi, rosii. In plus, si in concedii, cand pleci cu catel, cu purcel, cu damigeana de vin dupa tine si cu puii congelati si kilogramele de branza si rosii sa ai ce manca la cort. Garantez ca daca fac cea mai urata masina posibila, dar incapatoare si la pret mic, se va vinde ca painea calda. Cine are putin habar de marketing isi va da seama ca strategia Dacia e foarte bine gandita. Ce? Va asteptati sa scoata o masina misto si la 7000E? Pai designerul ala nu costa? Pai proiectarea mai stufoasa nu costa? Pai materialele de calitate nu costa? E plina piata de masini bune si misto, preturi pe masura. Dacia si-a ales segmentul de piata caruia sa i se adreseze. Si l-a ales bine. Succesul se vede de la o posta! Edited September 14, 2006 by dragosmanea Link to comment
tolin Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Statistica spune ca vanzarile sunt in cadere, despre ce strategie e vorba, despre una de nisha ? Ia baga un ochi aici, ca vezi si situatia comparativa cu 2005: http://www.apia.ro/date/2006-07-Analize.pdf Vanzarile de autohtone de orice categorie sunt pe minus si vanzarile de import sunt pe plus mare. Trendul asta nu-ti spune ceva ? Link to comment
icet Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Pai tocmai de aceea vine dacia cu ceva noutati,tocmai ca sa revigoreze vanzarile.Chiar daca este in scadere,tot are cele mai multe unitati vandute de departe fata de altii.De ce oare??Pentru ca e cea mai ieftina masina la spatiu oferit cu ceva dotari si o calitate buna,raportata la pret. Si pentru carcotasi,a aparut si tabloul de bord cu zona rosie la turometru si schimbator cuplat prin cablu la cutia de viteze Link to comment
ovi_jer Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Consideri ca e ieftina cand noi platim la ea din buzunarul nostru de 7 ani chiar daca nu o cumparam? Link to comment
hades Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 (edited) Maine sau luni ma duc sa o iau si eu pe a mea, cea noua. Va avea noile modificari. Nu e break, insa PS. A aparut pe site 1.6, 16V, 105 CP...9900 euro. http://www.dacia.ro/dacia/ajax#/cum-cumpar/preturi,F8 Edited September 14, 2006 by hades Link to comment
icet Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 (edited) noi platim la ea din buzunarul nostru ? Hai sa fim seriosi..nu ti-a cerut nimeni un leu in plus,platesti aceleasi taxe si impozite la fel ca si atunci cand nu s-ar fi acordat ceva scutiri de taxe pt ei...in schimb,s-au obtinut niste bani in plus la buget din salarii,vanzari si alte chestii de genu! Oricum o masina la 10150 E(cu vopsea metalizata)cu un start 0-100km/h in 10.2s(ca si leganza)...e destul de ieftina... Edited September 14, 2006 by osirus Link to comment
ovi_jer Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Ti-am mai explicat odata ca uzina de frigidere de la colibasi este scutita de taxe.E greu de inteles sau iti place sa raspunzi de dragul de a o face? Mai citeste odata aici ! Cand pui loganul linga leganza e ca si cum ai spune : spune-mi cine esti ca sa stiu cu cine stau de vorba .Mai viseaza omul dar se mai trezeste si la realitate. Reno are 10,3s pe 100km/ la start cu motorizarea 1,6l-16V.Loganul are 10,2 pentru clientii visatori. Pina la urma mai putin conteaza asta.Proprietarii de logan cu motor de 1,6l 16v o sa faca parte tot din categoria detinatorilor de arctic care merg cu 40km/h in treapta 5-a. Link to comment
zack Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Degeaba i-au pus motor mai puternic, daca nu au mai umblat si ei la aerodinamica si mai ales la stabilitate. Din cate am inteles sta cam prost. fftopic: Un prieten a condus un logan nou nout, si deja la 120 incepea sa ai vibreze volanul in mana. > Link to comment
icet Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Din cate am inteles sta cam prost. Ai zis bine "din cate am inteles"!Insa nu e asa cum zic unii,doar de dragul de a zice... Link to comment
Pedala Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Atunci zic eu: E praf la stabilitate. E bine asa? Am condus... deci... Plus ca masina respectiva se dezmembreaza. Ii cad ornamentele interioare de pe stalpii C. Link to comment
tolin Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Hai sa fim seriosi..nu ti-a cerut nimeni un leu in plus,platesti aceleasi taxe si impozite la fel ca si atunci cand nu s-ar fi acordat ceva scutiri de taxe pt ei...in schimb,s-au obtinut niste bani in plus la buget din salarii,vanzari si alte chestii de genu! Dar cu TVA-ul colectat la fiecare masina, dar care nu trebuia platit la buget cum ramane ? Raspunde Bombo pentru asta ? Dar cu datoriiile fostului proprietar ce s-a intamplat, ca doar uzina de frigidere din Colibasi nu era mireasa virgina cand s-a maritat ? Toate acestea se vad in sanatate si invatamant. Si ce mare afacere a facut Statul roman pe spatele contribuabilului roman, daca a dat uzina asta unui investitor incompetent care singur se lauda ca n-a fost in stare sa faca profit timp de 7 ani, dar care a promis un automobil de 5.000 de euro pe care l-a vandut la un pret mai mare cu 50% ? Numai tupeul unui francez mincinos putea spune asa ceva ("n-am facut profit pana acum"), cand stie toata lumea ca proiectul acesta a fost facut asa pentru a scapa concernul de stocurile de motoare si de cutii de viteza ramase de la alte intreprinderi falimentare si pentru a externaliza tot profitul ! Un cashflow in euro, cat numerar a intrat la Dacia din vanzari si cat a iesit ca plati pe componentele principale, ar fi foarte interesant si ar lamuri, poate, pe aceia care, din patriotism (zic ei, ca alt argument tehnic sau economic nu se vede), au cumparat aceasta marca. In momentul in care intelegi ca singur scop al acestei intreprinderi este exportul de valuta de pe piata romaneasca cum poti sa numesti asta productie autohtona si sa te mai mandresti cu ea ? Link to comment
hades Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Degeaba i-au pus motor mai puternic, daca nu au mai umblat si ei la aerodinamica si mai ales la stabilitate. Din cate am inteles sta cam prost. fftopic: Un prieten a condus un logan nou nout, si deja la 120 incepea sa ai vibreze volanul in mana. > Fals. De fapt e vorba de un subiectivism pe care il pot intelege pana la urma. Am citit aici lucruri care m-au intrigat de-a dreptul. Domnilor, frigiderul asta fara stabilitate, jaful asta de masina pe mine m-a convins. In banii astia nu am avut alternativa mai buna. Conduc din 1993 si credeti-ma, am experienta. De fapt, ce vreti sa demonstrati? Ca e frigider? Ca e jaf? Link to comment
zack Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 De fapt, ce vreti sa demonstrati? Ca e frigider? Ca e jaf? Ca nu merita banii pe care ai cer jegosii (altfel nu pot sa le zic-scuzati limbajul dar am o boala pe ei...) de francezi !!! Nu vedeti si voi ce probleme are masinuta asta ?!! In fine io ma abtin de la comentarii. Poate ca or fi si anumite loganuri fara probleme dar oricum exista mult prea multe probleme, ca sa merite banii. Eu unul, sunt pentru lucru mai scump(nu cu muult mai mult) dar de calitate. O masina nu o iei pentru un an. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now