Jump to content

Dacia Logan (fosta X90)


iuzar

Recommended Posts

Pe mine nu prea ma intereseaza designul, masinile nu sunt ca sa imi bucure ochii, ci ma teleporteaza de colo-colo :D . Dar o chestie m-ar ingrijora la Logan: protectia contra ruginei. Dupa ce am citit topicurile de pe forumul vecin si prieten mi-a trecut orice chef de a risca.

Link to comment
  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si ca sa fiu in ton cu @zet, colegul meu de birou se trage cu mainile de cap: a dat rugina in praguri la Loganul cumparat de nou in urma cu fix 1 an (aproape 8.000 Euro), masina tinuta in garaj 50% din timp. No comment!

Link to comment
Aceleasi lufturi jenante la spoiler , acelasi plastic de peturi reciclate .

PS Ieri am mers cu un dulap de la firma pana la Baicoi si intr-a cincea trebuia sa fii yoghin sa umblii la butoanele de la bord(geamuri electrice) .Jenant.Masina are 34.000 km dar zdrangane plasticele ca la 100.000.

 

Mare gresala ai facut, trebuia sa mergi cu microbuzul, sa vezi ce comfort ai acolo, AC la discretie, spatiu la picioare, siguranta, si insonorizare maxima. Iar microbuzul te ducea si pana in fata firmei si pleca si la ce ora vrea muschii lu matale.

 

Acum te inteleg cat regreti ca nu te-ai dus cu microbuzul si te-ai dus cu dulapul.

:lavolan:

 

P.S.

Am auzit eu, ca cica la unele dulapuri, balamalele de usa spate dreapta scartie dupa 15.623 km parcursi.

Ce jenant...

:-?

Link to comment

.Masina are 34.000 km dar zdrangane plasticele ca la 100.000

 

 

Cre plastice zdranganeau?

 

Nu vreau sa fiu rautacios dar poate face un test: kalosul tau +meganul meu + 1 bucata logan la 34k sa vedem care zdrangane mai tare pe piatra cubica d'aia nasoala :)

Link to comment
Mda, nu prea vreau sa ma implic in astfel de discutii, dar avand in vedere faptul ca si eu mi-am luat un Logan de curand, hai sa incerc un pic sa punctez cate ceva.

Dulap? De ce, am rog? Ce e atat de urat la masina asta pana la urma? Spatele, intr-adevar e urat, dar de-aici pana la a spune ca e dulap...

Apoi, body: yoghin? No way, nu e deloc asa, si ca majoritatea afirmatiilor din acest topic, nu ai facut decat sa exagerezi. Lufturi jenante la spoiler? Nu inteleg. Ce e atat de jenant acolo? Voi posta poze in curand cu masina mea sa judecati si voi. Nu mi se pare nimic jenant.

Plasticele din interior nu sunt mai "made in ieftinia" decat la alte masini asemanatoare ca pret.

Oameni buni, repet: masina e ok la banii astia, chiar si pana in 10000. Mie imi trebuia o masina mai mare, de familie (am si un Matiz de care sunt foarte multumit) si am ales Logan. Am prieteni care au cate 20000-30000km cu Logan si sunt foarte multumiti. Asa ca nu e chiar asa... :spumelagura:

Probabil ca nemultumirea vine de pe urma promisiunilor Renault si tam-tamu-ului facut pe seama Loganului. Ca sa fi fost lumea multumita trebuia sa fie ori ceva mai ieftin la calitatea asta, ori ceva mai bun la pretul asta. In privinta atributului de "dulap", trebuie sa recunoastem ca este destul de patratos facuta. Numai daca ma uit cat este de groasa rama la geamurile de usi, cata bucata de tabla apare la oglinzile laterale sau cat de taranesc acopera usile in partea de sus plafonul si razbate parca ideea francezilor despre romani: "Da-i ba dreaq de romani, ce, le trebuie frumos si bun ? Las' ca merge si-asa !".

Link to comment

La orice masina care nu are aparatori de noroi la roti este posibil sa apara rugina in acea zona.Am ramas socat sa vad asta la un passat si la o octavia...era pragul ruginit in zona aia si cica astea au tabla galvanizata,pai atunci ce pretentii sa mai ai la o masina low cost??

Link to comment

Fara suparare,dar la cat tam-tam i s-a facut loganului in tara si afara, pretul extrem de mic care s-a dovedit a fi foarte mare pentru ceea ce ofera, la inceput se spunea ca e o masina de 5000 euro dar au recunoscut si cei de la renault intr-o conferinta de presa ca pretul acela era doar o strategie pentru a atrage clientii.

La inceput,dupa lansare au aparut si primele pliante unde aveai totul prezentat,de la pret pana la optiuni,dintre care foarte multe erau optionale,asta m-a deranjat foarte mult,pentru ca odata cu trecerea timpului costrucorii de automobile au inceput sa mai scoata din versiunile standard geamurile electrice,aerul conditionat,abs,etc care prin 70-90 erau gasite mai pe toate masinile din occident .

Nu putem numi loganul dulap,ci frigider.

Inca odata,fara suparare!

:drinkers:

Edited by tolin_afc
Link to comment

Eu recunosc ca n-am vazut pana acum rugina la logan. Ma refer la cele ale prietenilor mei, ca doar n-am sa le iau la rand. Dar imi place stilul de comparatie: logan cu masini de la 20k € in sus. Deci uitati ca sunt si passaturi ruginite, nu mai zic de skoda :D

 

:o fftopic:

Poate o fi fost skoda 1000MB? Nici asta nu cred, eu am avut un 1000MB pana in '91. Si n-avea rugina. Si era din '68. Eu am dus-o la REMAT, si am vazut ce tabla avea abia cand au facut-o pachet si-i sarea vopseaua.

 

PS Daca ti se par exagerate unele pareri despre logan, combate-le cu argumente credibile, nu cu "sa moara si passatul vecinului" ca nu te crede nimeni, pe bune. Traim pe aceleasi meleaguri si vedem aceleasi masini, ce naiba. Auzi, passat ruginit... Apropos, sa vorbim de masini de aceeasi varsta, nu crezi ca-i corect? Daca un logan aparut acum 2 ani e deja ruginit, nu-l compara cu o skoda de 20 de ani.

Link to comment

Scodita era octavia din 2000,masina unui prieten.Passatul e al sefului meu,din 2001.Pacat ca nu am facut poze la vremea repectiva(acum un an cand am vazut minunea)ca acum octavia s-a transformat in superb iar passatul a fost reparat.Asta era asa ca fapt divers,ca sa nu mai zic ca am vazut pe strada si un cielo si un espero cu vopseaua umflata de rugina la pasajul aripii spate,dar nu umblu ca nebunu cu aparatul in mana pe strada sa fac poze la masini ruginite,ca sa arat la altii.Faza cu rugina e si dupa noroc si se poate intampla la orice masina,mai devreme sau mai tarziu,indiferent de marca.

Edited by osirus
Link to comment

Aici ai dreptate,nu poti compara tabla groasa care se folosea acum 30 de ani cu cea din prezent care e un pic mai groasa decat cea de tico,asta doar la unii producatori.

Edited by CARABUSU
Link to comment

Foarte adevarat ce spui, doar probabilitatea e alta. Daca eu ti-a spune ca am o lada 1200 din 1980, in circulatie bineinteles care nu are rugina, n-a fost nicodata vopsita din motive de tinichigerie gen rugina (are o aripa revopsita dupa o tamponare) ma crezi? Oricum am mai vorbit despre ea, am sa pun si poze.

 

Repet ideea: rugina la logan mi se pare o exagerare, dar la fel si cu celelalte. Un passat cu rugina nu inseamna nimic, nu se poate generaliza. La fel si la logan.

Edited by Moshu
Link to comment

Intamplator am de-a face cu o firma care detina o flota de loganuri, noi vem la firma 2 si taca-miu are 1 logan un amic bun are si el 1 logan...ei bine la nici una e nu am vazut rugina si in total este vorba de vro 25 masini.

 

Sg problema cu vopseau--la una din ele (alba) s-a curatat putin vopseaua de pe bara de plastic insa fiind in fata ar putea f sarita de la pietricele.

 

 

Asa ca pana nu vad eu nu cred si toate mesajele legate de rugina le iau ca atare. Sunt de acord ca vopseaua este de o calitate scazuta dar eu nu am vazut nici un logan ruginit.

 

Ar fi culmea pt ca ma inteles ca tabla vine dn acelas loc de unde se aprovizioneaza si skoda...

Edited by matias
Link to comment

Sa nu uitam ca renault produce de fapt loganul,iar ceea ce fac e bataie de joc,tratamentele la nivelul sasiului si a tablariei nu sunt facute corespunzator.Straturile de vopsea nu sunt sunt aplicate corect,daca ar fi aplicata corect nu s-ar coji sau matuii asa de repede,nu am vazut alte masini la care sa se cojeasca asa de repede vopseaua de pe bara.

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...