zet Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Pe mine nu prea ma intereseaza designul, masinile nu sunt ca sa imi bucure ochii, ci ma teleporteaza de colo-colo . Dar o chestie m-ar ingrijora la Logan: protectia contra ruginei. Dupa ce am citit topicurile de pe forumul vecin si prieten mi-a trecut orice chef de a risca. Link to comment
Juliaen Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Si ca sa fiu in ton cu @zet, colegul meu de birou se trage cu mainile de cap: a dat rugina in praguri la Loganul cumparat de nou in urma cu fix 1 an (aproape 8.000 Euro), masina tinuta in garaj 50% din timp. No comment! Link to comment
hades Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Nu am auzit nici un coleg/prieten plangandu-se de asa ceva. Asa ca..no comment! Link to comment
ticolino Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Mie mi se pare foarte probabil. Pentru orice masina, nu neaparat logan. Mergi pe pietris, sar pietricelele in praguri, sare vopseaua, nu observi/nu te intereseaza => rugineste. Link to comment
hades Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 (edited) De acord. Dar nu e mai evident acest lucru la Logan decat la...Cielo, sa zicem. Edited September 22, 2006 by hades Link to comment
tribunul Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Aceleasi lufturi jenante la spoiler , acelasi plastic de peturi reciclate .PS Ieri am mers cu un dulap de la firma pana la Baicoi si intr-a cincea trebuia sa fii yoghin sa umblii la butoanele de la bord(geamuri electrice) .Jenant.Masina are 34.000 km dar zdrangane plasticele ca la 100.000. Mare gresala ai facut, trebuia sa mergi cu microbuzul, sa vezi ce comfort ai acolo, AC la discretie, spatiu la picioare, siguranta, si insonorizare maxima. Iar microbuzul te ducea si pana in fata firmei si pleca si la ce ora vrea muschii lu matale. Acum te inteleg cat regreti ca nu te-ai dus cu microbuzul si te-ai dus cu dulapul. P.S. Am auzit eu, ca cica la unele dulapuri, balamalele de usa spate dreapta scartie dupa 15.623 km parcursi. Ce jenant... Link to comment
laurentziu83 Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Si la 153.014 km ce se mai intampla? Link to comment
tribunul Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 La "153.014 km" incepe sa-ti putrezeasca sfoara de la prelata. Link to comment
CARABUSU Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 (edited) La"153.014 km"te faci pieton. Edited September 22, 2006 by CARABUSU Link to comment
Lucian79 Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 (edited) Si la 153.014 km ce se mai intampla? Depinde de fuzeta :popa: O Edited September 22, 2006 by Lucian79 Link to comment
matias Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 .Masina are 34.000 km dar zdrangane plasticele ca la 100.000 Cre plastice zdranganeau? Nu vreau sa fiu rautacios dar poate face un test: kalosul tau +meganul meu + 1 bucata logan la 34k sa vedem care zdrangane mai tare pe piatra cubica d'aia nasoala Link to comment
smailmiami Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Mda, nu prea vreau sa ma implic in astfel de discutii, dar avand in vedere faptul ca si eu mi-am luat un Logan de curand, hai sa incerc un pic sa punctez cate ceva.Dulap? De ce, am rog? Ce e atat de urat la masina asta pana la urma? Spatele, intr-adevar e urat, dar de-aici pana la a spune ca e dulap... Apoi, body: yoghin? No way, nu e deloc asa, si ca majoritatea afirmatiilor din acest topic, nu ai facut decat sa exagerezi. Lufturi jenante la spoiler? Nu inteleg. Ce e atat de jenant acolo? Voi posta poze in curand cu masina mea sa judecati si voi. Nu mi se pare nimic jenant. Plasticele din interior nu sunt mai "made in ieftinia" decat la alte masini asemanatoare ca pret. Oameni buni, repet: masina e ok la banii astia, chiar si pana in 10000. Mie imi trebuia o masina mai mare, de familie (am si un Matiz de care sunt foarte multumit) si am ales Logan. Am prieteni care au cate 20000-30000km cu Logan si sunt foarte multumiti. Asa ca nu e chiar asa... Probabil ca nemultumirea vine de pe urma promisiunilor Renault si tam-tamu-ului facut pe seama Loganului. Ca sa fi fost lumea multumita trebuia sa fie ori ceva mai ieftin la calitatea asta, ori ceva mai bun la pretul asta. In privinta atributului de "dulap", trebuie sa recunoastem ca este destul de patratos facuta. Numai daca ma uit cat este de groasa rama la geamurile de usi, cata bucata de tabla apare la oglinzile laterale sau cat de taranesc acopera usile in partea de sus plafonul si razbate parca ideea francezilor despre romani: "Da-i ba dreaq de romani, ce, le trebuie frumos si bun ? Las' ca merge si-asa !". Link to comment
ovi_jer Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 De acord. Dar nu e mai evident acest lucru la Logan decat la...Cielo, sa zicem. Este foarte evident la logan din aceasta cauza. Link to comment
icet Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 La orice masina care nu are aparatori de noroi la roti este posibil sa apara rugina in acea zona.Am ramas socat sa vad asta la un passat si la o octavia...era pragul ruginit in zona aia si cica astea au tabla galvanizata,pai atunci ce pretentii sa mai ai la o masina low cost?? Link to comment
CARABUSU Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 (edited) Fara suparare,dar la cat tam-tam i s-a facut loganului in tara si afara, pretul extrem de mic care s-a dovedit a fi foarte mare pentru ceea ce ofera, la inceput se spunea ca e o masina de 5000 euro dar au recunoscut si cei de la renault intr-o conferinta de presa ca pretul acela era doar o strategie pentru a atrage clientii. La inceput,dupa lansare au aparut si primele pliante unde aveai totul prezentat,de la pret pana la optiuni,dintre care foarte multe erau optionale,asta m-a deranjat foarte mult,pentru ca odata cu trecerea timpului costrucorii de automobile au inceput sa mai scoata din versiunile standard geamurile electrice,aerul conditionat,abs,etc care prin 70-90 erau gasite mai pe toate masinile din occident . Nu putem numi loganul dulap,ci frigider. Inca odata,fara suparare! Edited September 22, 2006 by tolin_afc Link to comment
Moshu Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 Eu recunosc ca n-am vazut pana acum rugina la logan. Ma refer la cele ale prietenilor mei, ca doar n-am sa le iau la rand. Dar imi place stilul de comparatie: logan cu masini de la 20k € in sus. Deci uitati ca sunt si passaturi ruginite, nu mai zic de skoda fftopic: Poate o fi fost skoda 1000MB? Nici asta nu cred, eu am avut un 1000MB pana in '91. Si n-avea rugina. Si era din '68. Eu am dus-o la REMAT, si am vazut ce tabla avea abia cand au facut-o pachet si-i sarea vopseaua. PS Daca ti se par exagerate unele pareri despre logan, combate-le cu argumente credibile, nu cu "sa moara si passatul vecinului" ca nu te crede nimeni, pe bune. Traim pe aceleasi meleaguri si vedem aceleasi masini, ce naiba. Auzi, passat ruginit... Apropos, sa vorbim de masini de aceeasi varsta, nu crezi ca-i corect? Daca un logan aparut acum 2 ani e deja ruginit, nu-l compara cu o skoda de 20 de ani. Link to comment
icet Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 (edited) Scodita era octavia din 2000,masina unui prieten.Passatul e al sefului meu,din 2001.Pacat ca nu am facut poze la vremea repectiva(acum un an cand am vazut minunea)ca acum octavia s-a transformat in superb iar passatul a fost reparat.Asta era asa ca fapt divers,ca sa nu mai zic ca am vazut pe strada si un cielo si un espero cu vopseaua umflata de rugina la pasajul aripii spate,dar nu umblu ca nebunu cu aparatul in mana pe strada sa fac poze la masini ruginite,ca sa arat la altii.Faza cu rugina e si dupa noroc si se poate intampla la orice masina,mai devreme sau mai tarziu,indiferent de marca. Edited September 22, 2006 by osirus Link to comment
CARABUSU Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 (edited) Aici ai dreptate,nu poti compara tabla groasa care se folosea acum 30 de ani cu cea din prezent care e un pic mai groasa decat cea de tico,asta doar la unii producatori. Edited September 22, 2006 by CARABUSU Link to comment
Moshu Posted September 22, 2006 Share Posted September 22, 2006 (edited) Foarte adevarat ce spui, doar probabilitatea e alta. Daca eu ti-a spune ca am o lada 1200 din 1980, in circulatie bineinteles care nu are rugina, n-a fost nicodata vopsita din motive de tinichigerie gen rugina (are o aripa revopsita dupa o tamponare) ma crezi? Oricum am mai vorbit despre ea, am sa pun si poze. Repet ideea: rugina la logan mi se pare o exagerare, dar la fel si cu celelalte. Un passat cu rugina nu inseamna nimic, nu se poate generaliza. La fel si la logan. Edited September 22, 2006 by Moshu Link to comment
matias Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 (edited) Intamplator am de-a face cu o firma care detina o flota de loganuri, noi vem la firma 2 si taca-miu are 1 logan un amic bun are si el 1 logan...ei bine la nici una e nu am vazut rugina si in total este vorba de vro 25 masini. Sg problema cu vopseau--la una din ele (alba) s-a curatat putin vopseaua de pe bara de plastic insa fiind in fata ar putea f sarita de la pietricele. Asa ca pana nu vad eu nu cred si toate mesajele legate de rugina le iau ca atare. Sunt de acord ca vopseaua este de o calitate scazuta dar eu nu am vazut nici un logan ruginit. Ar fi culmea pt ca ma inteles ca tabla vine dn acelas loc de unde se aprovizioneaza si skoda... Edited September 23, 2006 by matias Link to comment
Zmeul cel rau Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Nu are nicio legatura rugina cu tabla. Poate sa fie si tabla de Mercedes ca daca nu e tratata corect rugineste, iar tratarea se face in fabrica, de preferinta dupa ce s-au facut sudurile. Link to comment
guru Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Sunt de aceeasi parere. Am vizitat sectia vopsitorie a uzinei de la Craiova si am vazut tot procesul tehnologic. De la tabla pana la lac, sunt aplicate 7 straturi, cu diverse tratamente. Link to comment
ovi_jer Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Sa mai vad eu pe cineva ca se supara cand este numit loganul frigider Dacia Logan 1.5 dCi Ambiance Arctic Link to comment
tolin Posted September 23, 2006 Share Posted September 23, 2006 Ce vrea sa zica in poza: "plimba ursu' d'aici !" ? Link to comment
CARABUSU Posted September 24, 2006 Share Posted September 24, 2006 Sa nu uitam ca renault produce de fapt loganul,iar ceea ce fac e bataie de joc,tratamentele la nivelul sasiului si a tablariei nu sunt facute corespunzator.Straturile de vopsea nu sunt sunt aplicate corect,daca ar fi aplicata corect nu s-ar coji sau matuii asa de repede,nu am vazut alte masini la care sa se cojeasca asa de repede vopseaua de pe bara. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now