aztec Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Pai parca ceva legat de anii cu profit. Daca aparea la pretul anuntat era ok.. masina chiar merita 5.000 euro..si mergea chiar daca era urata Insa ne este fluturata ca o masina ieftina, si adevarul e ca este ieftina, mai putin pretul. Avantajele ca se face la noi.. pai in afara de salarile care se platesc muncitorilor din industrie (si aia orizontala) masina este la fel de romaneasca ca si Daewoo, numai ca nu s-a schimbat numele produsului.. Daca fabrica de la craiova se va cumpara de firma x, produsul va fi considerat romanesc sau numai asamblat in romania? Link to comment
tolin Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Dacia, din cate stiu eu, nu MAI are facilitati fiscale. Gresesc? Facilitatile vor disparea din 2007. Link to comment
smailmiami Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 (edited) Pina la urma Esperatul are dreptate 90% din posturile de aici sunt anti-logan, pina la urma care este problema ? Loganul este o masina care se vinde, buna rea se vinde iar peste citiva ani o sa fie drumurile Europei pline de ele . Ca doar n-oi fi vrut sa fie anti-Daewoo ? Eu am citit posturile scrise pe forumul Dacia despre Logan si sunt foarte multe negative ... Daca se vinde nu inseamna ca e buna. Este doar o masina ceva mai ieftina decat restul (nu inteleg de ce Daewoo n-a mai ieftinit Matizul chiar deloc) ... iar drumurile Europei in orice caz nu cred ca o sa fie pline cu Loganuri, ar fi culmea ... Edited October 2, 2006 by smailmiami Link to comment
Esperatul Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 (edited) Eh lasa ca nici woo-urile nu sunt usa de biserica, vezi de exemplu subiectul despre Cielo al lui @cdorob si nu numai. Si nu cred ca matizul ar trebui sa fie concurenta loganului ci Cielo, si Nubira. Nubira are toate calitatile sa ii faca concurenta, spatiu, confort, dotari, ABS, e frumoasa, dar... e ff scumpa. De ce nu e dezamagita lumea pe aici de pretul la Nubira ca e 11-12.5k de euro?!? Cu privire la pretul reperelor... pai la woo-uri la inceput nu era la fel?. Acum sunt ieftine ca se aduc OEM-uri din koreea. In cativa ani probabil vor exista oferte OEM la piesele pt Logan la preturi comparative cu ce e la woo-uri acum. Problema cu cei anti-logan e inversunarea. Intradevar nu au scuza cei de la reno ca nu au pastrat solenza sau un model la 5000 de euro, dar in rest e doar economie de piata. Nu face banii? treci la urmatoarea optiune, pentru altii poate face banii. Inca o chestie care mi se pare ciudata la Logan e ca optionalele sunt ff scumpe, adica la fel ca la masini de multi euro. Poate varianta cheala facea la un moment dat banii, dar daca vrei servo, AC, airbag, geamuri, ABS, acestea costa imens dupa parerea mea. Faza si mai ciudata e ca lumea se indreapta mai ales spre modelele cu optionale, deci nu prea sunt multi care vroiau doar o masina ieftina care sa-i duca din A in B in locul berlinei ci.. vor full option. Edited October 2, 2006 by Esperatul Link to comment
ovi_jer Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Esperatul@ De asta a fost scutita dacia de taxe?Sa fabrice o masina comparabila cu cielo care are 12 ani vechime? Te inseli daca crezi ca o sa poti cumpara piese de logan din magazin. Ma indoiesc ca tu ai avut espero de nou ca sa faci comparatii.In perioada cand piesele la daewoo erau scumpe nu aveai nevoie de ele datorita calitatii foarte bune a masinilor si a pieselor.Cine a avut daewoo nou nu va lua niciodata logan.Cei care au luat daewoo sh foarte prost intretinute si ei le-au intretinut la fel de prost e normal sa se gandeasca la logan.Comparatia cu nubira este la fel de inutila.Nu poti compara un frigider cu o masina.Te deranjeaza posturile din acest subiect impotriva loganului?Te obliga cineva sa le citesti? Nu te obliga nimeni asa ca poti sa cumperi loganul linistit si sa te muti pe celalalt forum la probleme tehnice cu masina noua cum au facut de altfel foarte multi Link to comment
Esperatul Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 (edited) Pui te rog exact textul din lege sau ordonanta care zice ce scutiri de taxe are dacia? Nu am avut espero de nou, dar am avut pe mana Cielourile koreene de noi si espero si au mers bine cam 5 ani dupa care incep sa pice piese cam ca la orice masina. Oricum , in masina asta sh prosta, in 2 ani, am bagat aproximariv 45 de mil in piese noi, cu exceptia statorului(care nu era pe stoc nicaieri, nici la craiova) si am schimbat aboslut to ce a picat ca la carte. Nu cred ca sunt singurul, are si @vaxxi o lista asemanatoare. Avantajul la woo-uri e ca sunt mai fiabile, dar banii care-i economisesti din intretinere ii dai pe combustibil. Btw, posturile de acest fel sunt cam puerile: "Nu poti compara un frigider cu o masina." Edited November 5, 2006 by ovi_jer Link to comment
ovi_jer Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Pui te rog exact textul din lege sau ordonanta care zice ce scutiri de taxe are dacia? S-a discutat chiar aici.Dar cine citeste? Link to comment
Esperatul Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 (edited) "‹ acordarea unui decalaj de 1-3 ani la plata T.V.A. pentru activitatile desfasurate în cadrul societatii comerciale; ‹ scutirea de la plata T.V.A. pe o perioada de pâna la 3 ani în cazul investitiilor realizate în domeniul constructiilor de locuinte; ‹ acordarea, cu titlu gratuit, a dreptului de proprietate sau de folosinta asupra terenurilor si cladirilor aflate în proprietatea privata a statului pentru constructii de locuinte, persoanelor juridice române.. " Fara comentarii. Pai da, a pus Tolin un articol, dar decalaj nu inseamna scutire, mie imi suna a amanare. Edited November 5, 2006 by ovi_jer Link to comment
BogdanG Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 OG 94/2004 "Deputatii au stabilit si ca, in limita ajutorului de stat acordat societatii Automobile Dacia Pitesti cu ocazia privatizarii, sa se acorde acestei societati pana la 31 decembrie 2006 facilitati fiscale cum ar fi: scutirea de la plata taxelor vamale si de la plata TVA a importurilor de bunuri si a achizitiilor de bunuri din tara, care se constituie in active amortizabile." Link to comment
Esperatul Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Deacord, dar nu se refera la TVA-ul pe masina vanduta, ci pe mijloace fixe. Pai la craiova nu erau 3 ani, erau 7. Nu zice nimeni ca e bine, dar nu e chiar o exceptie: a) scutirea de la plata taxelor vamale, pe o perioadă de 7 ani începând să curgă de la data înmatriculării societăţii comerciale, a maşinilor, utilajelor, instalaţiilor, echipamentelor din import necesare investiţiei, subscrise ca aport în natură sau plătite din surse proprii, atrase sau împrumutate; b) scutirea de la plata taxelor vamale, pe o perioadă de 7 ani calculată de la data înmatriculării societăţii comerciale, a materiilor prime, materialelor consumabile, pieselor de schimb şi componentelor importate pentru producţia proprie a societăţii, plătite din surse proprii, atrase sau împrumutate; c) scutirea de la plata impozitului pe profit pentru o perioadă de 5 ani de la data obţinerii de profit, dar nu mai mult de 7 ani de la data începerii activităţii productive. Link to comment
BogdanG Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 (edited) Ne certam ca prostii mai bine cititi bine legea, din care spicuiesc "Prin contractul de privatizare Grupul Renault si-a asumat o serie de obligatii printre care: promovarea unui program de investitii de 219,7 milioane $, reabilitarea calitativa a gamei de produse existente in fabricatie, producerea unui automobil, ca faza intermediara de demonstrare a capabilitatii Uzinei si salariatilor, si producerea unui vehicul complet nou marca Dacia de 5000 € pret final la client. La randul sau, statul roman s-a angajat sa acorde o serie de inlesniri, care au fost prevazute in H.G. nr. 445/1999 privind acordarea de facilitati si conditiile de realizare a investitiei si in H.G. nr. 794/1999 pentru aprobarea Programului de dezvoltare a S.C. AUTOMOBILE DACIA S.A Pitesti, judetul Arges, precum si a societatilor comerciale la care aceasta detine participatii de cel putin 90% din numarul total de actiuni. http://www.competition.ro/decizii/2004/297.pdf Deci pina la urma Dacia de 5000E unde este ???? Prosti guvernantii ca nu au inchis robinetul cu subventii pt unii care nu merita . Edited October 2, 2006 by BogdanG Link to comment
hades Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Iata si ceva preturi la MCV... MCV.pdf Link to comment
BogdanG Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 @AndreiB se pare ca visul tau de a avea un LOGAN de carat cu AC este mort si ingropat, la 10100E varianta cu AC cea mai ieftina cu motorizare de 1.6 supergurmanda ) Motorizarea diesel cu toate optiunile puse ajunge la 12.915E pt varianta de 7 locuri deci aberant de mult .Deja pretul este de Megane II daca luam in considerare cei 70CP vs 80CP cit are renoul, daca luam in considerare ca la reno exista alte optiuni si mai ales faptul ca unele sunt standard la reno si mai ales faptul ca mai poti negocia ceva la masina fapt care la Dacia nu exista . Este adevarat ca singura masina care se bate cu Loganul Estate este Scenicul care costa in jur de 16k E cu aceleasi optiuni teoretice DAR oricum renoul are multe fente in program cum ar fii: senzori de ploaie, stergerea lunetei la mersul cu spatele, airbaguri laterale si cel mai important ***** la testele EURONCAP adica mori in siguranta Link to comment
andreib Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Adica sa dau 10.100+255(vopsea)+450(ABS)+100(geamuri el spate) pe un Logan Break? Cred ca ar trebui sa fiu cazut in cap. De 10.800eur imi iau inca o nubira wagon, pot obtine un discount deci oricum ies cu vreo 500eur mai ieftin si cu o masina net superioara... Si uite cum se duce pe apa sambetei intentia mea de a ma alatura posesorilor de dacie . Link to comment
BogdanG Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 (edited) Cam asa ceva, sincer chiar sufar pentru tine PS> la 11k E iti iei Passat Variant din 2002 si cari la varza cu el de te saturi ) mai ales ca o poti cara si cu viteza masina avand motor de 130CP dizel si suspensie indepenenta . Edited October 3, 2006 by BogdanG Link to comment
ticolino Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Eu cred ca sunteti toti niste invidiosi pe succesul de necontestat al unei marci de traditie. Uite ce scrie in ziarul din metrou: Inspirat de Logan Steppe Concept, Logan MCV accentueaza nota de robustete caracteristica Logan: bandouri de protectie laterale, larg dimensionate, bara fata pozitionata in partea inferioara, design al blocurilor optice care imbina verticalitatea si formele rotunjite, portiere spate asimetrice, pozitionare noua a stopurilor spate Si mai mult: Dacia Logan Break a inceput sa-i ingrijoreze pe cei mai puternici producatori de automobile din Europa, informeaza Realitatea TV. Dacia Logan Break este perceputa ca fiind o concurent redutabil pentru autoturisme destinate atat familiilor numeroase, cat si transportului de marfa in cantitati reduse: Renault Kangoo, Peugeut Partner, Citroen Berlingo sau Fiat Doblo Panorama. Ingrijorarea este provocata de cele 7 locuri ale Loganului Break, fata de cele 5 locuri de la Renault, Citroen, Peugeut si Fiat. In plus, Loganul Break da semne ca va fi comercializat la preturi mai mici, fata de concurentii sai.. Link to comment
hades Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 (edited) Pentru ce ofera masina mie mi se pare un pret ok. La fel cum mi se pare si pretul platit pentru Loganul pe care l-am cumparat deja. Oameni buni, daca nu scria Dacia pe ea o luati in considerare? Sunt sigur de asta, chiar daca imi veti spune ca nu. Apoi, si eu am zis ca nu voi mai lua niciodata Dacia si iata ca am luat. Masina face banii. Nici mai mult nici mai putin. Si la fel si MCV. Edited October 4, 2006 by hades Link to comment
Zmeul cel rau Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Sincer, eu nu as fi spus nimic daca ar fi avut alta metoda de productie, una moderna care sa nu fie atat de usor influentabila de factorul uman. Si daca pretul nu ar fi atat de mare in pofida acestui lucru. Si daca plasticele nu ar arata cam ca la Solenza. Si daca nu ar considera-o multi masina moderna. Da-le dracu' de avantaje ca le-au primit toti! Link to comment
hawkeye Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Redactorul sef de la TopGear (Romania) spunea la un post TV referitor la chestiile astea noi aparute: "Pretul este foarte bun, Dacia a avut intotdeauna un raport calitate/pret bun. Dar pentru unii calitatea nu inseamna dacia". Si a fost brusc intrerupt. Link to comment
aztec Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Pai ganditi-va ca bugetul de publicitate este 44 mil euro.. O sa fie laudataaaa... si atatea articole si reportaje pozitive.. Singurul lucru pozitiv e ca este de lucru la Pitesti.. PS.. topicul de mai jos @hawkeye, mi-a adus aminte de o dacie vazuta ieri pe calea victoriei.. atarnau presurile din ea, cred ca pana acasa le pierdea.. si nu stiu unde isi tinea pasagerul picioarele ca sa nu mearga ca "fred si barnei' ".. in cazul asta este de ales un logan Link to comment
hawkeye Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Eu am sesizat un amanunt putin uitat de majoritatea: au cam inceput sa dispara obosiciunile de dacii 13(0/1)0 fara frane, fara lumini, fara tabla, fara directie, fara toba dar cu incostienta maxima. Dar cu toate astea, parca obosiciunile alea aratau mai bine decat loganurile. "> Link to comment
hades Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 (edited) Daca te referi la aspectul exterior, la design...e chestie de gust si nu discutam. Daca te referi la performante/fiabilitate...iar nu cred ca avem ce discuta. Macar prin motor si cutie Loganul e masina, pe cand "obosiciunile" sunt cazane, ca doar stim cu totii asta. Nu? Edited October 4, 2006 by hades Link to comment
Tommy Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Ce-mi plac mie comparatiile aste.. de la Logan versus BMW.. la Logan versus obosiciune de 20 de bulioane de lei vechi. ) Link to comment
BogdanG Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 (edited) @hades am facut un calcul si Loganul nu este mai scump decit AVEO cu aceleasi dotari cumparat in leasing .Deci Logan 1.6 Ambition costa 12100E cu tot cu TVA si Casco iar AVEO 1.4 16v ELITE costa 12.050 E cu TVA si Casco. Diferentele sunt insa notabile: AVEO LOGAN acceleratie 11.1 s 11.5s vit max 176km/h 175km/h consum urban 8.9L 9.7L consum extra 5.4L 5.9L emisii CO2 171g/km 172g/km Ei bine cu ce este mai bun Loganul decit AVEO? Pt ca are 100L in plus de portbagaj, pt ca este un pic mai lata ? PS> o sa spui de ce nu am comparat cu 1.4 MPI, ei bine pt ca am vrut performante asemanatoare .Si am comparat in leasing pentru a avea un pret real ce putea fii comparat la ambele modele .Fiecare model din cele alese are cite un + si un - deci sunt comparabile, Dacia are proiectoare AVEO are mp3 player si exemplele pot continua dar ambele au ABS si AC . PS2> pt 200E in plus se mai pot pune geamuri el fata/spate, comp bord, cotiera si alte gadgeturi . Edited October 4, 2006 by BogdanG Link to comment
alx Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 Pentru conformitate: Ambition 1.6 8v = 7647e CIP Aveo 4 usi Premium 1.4 16v = 8043e CIP (promotional) Am ales Premium ca are dotarile lui Ambition. Ma rog, mai are in plus 2 tweetere. Diferenta intre cele doua este de 500e + vama (574e). Restul conditiilor pot fi identice pentru cele doua masini (dobanda, avans, etc). Diferenta 1074e. Se mai adauga diferenta de CASCO care la Logan e mult mai ieftin dar sa zicem ca neglijam. S-a ieftinit mult Aveo, observ. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now