Jump to content

Dacia Logan (fosta X90)


iuzar

Recommended Posts

La mine la Clio (motor ca la logan) prima revizie a fost 320 ron: schimbat filtru de aer, benzina, ulei, filtru ulei. Pana la 700 ron mai este.

Si daca eu menajez masina...

La Matiz cu 550 ron am facut revizia de 60 de mii de km, in parte in regie proprie, dar cu cele mai bune consumabile.

Link to comment
  • Replies 6.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai...din tabelul de mai sus cu preturile la revizii mie nu mi se pare ca la logan ar fi mai ieftina revizia.Cielo-194 ron(inclus tva), Logan 1.4 - 54.94 euro + tva = 202 ron.(sumele sunt aproximative) Atunci unde e avantajul??? In plus sunt sigur ca se plateste la un curs mai mare ron-euro si nici nu cred ca la un "amarat de matiz" costa revizia de 10k mai mult ca la cielo(logan).Ce naiba...intra in el atat ulei si are cumva 3 filtre???? :P

Link to comment

Deh, nu se mai vinde tigaia si fac aia dumping. Brava, d'acia, felicitari. Drum bun pe ultimul drum !

 

Cum puii mei sa coaste revizia la Matiz mai mult ca la tigaie? Am avut Matiz de la 27 la 61 k km si pot spune ca aia de la dacia mananca ... chestia aia de miroase la Laur in congelator (Laur, ai incercat cu agheazma? :D ). E caterinca fara budinca, nu se vinde tigaia si aia innebunesc. E-te fleoshc !

Si inca ceva: un inginer de la electrica (omul are cam 120 kile) vrea sa-si ia Matiz (cu AC) pt naveta. Nu vrea sa auda de tigaie, are o parere f nasoala despre ea. Si omul a mai condus Matiz, deci chiar e hotarat sa-si ia masina aia. Veti spune ca nu incape in ea... Pai incape Aiptek- are 135 de kile- si nu incape nea' Mihai?

Oricum, dacia are macaroana taiata si incearca cu disperare sa improaste cu noroi concurenta.

Later edit: pe bune, chiar sunt disperati ! =))

Edited by Lucian M
Link to comment
insa in nici un caz nu cred ca ar putea sa scada sub 4 milioane sub nici o forma. Pur si simplu nu are cum.

 

Buey, tu citisi postul meu? Cum adica nu are cum? Sa-ti repet: 1.5 milioane cu TVA revizia de 15k. Cea de 30k, cu tot cu placute (2.2 milioane - nu apucasem sa le cumpar separat) si bujii si toate filtrele a fost 4 milioane. Daca mi-as fi luat eu bujiile si filtrele si placute mai economiseam minim 1 milion.

Link to comment
Masina este cumparata prin Latin Efe, tot la ei s-a efectuat prima revizie.

insa in nici un caz nu cred ca ar putea sa scada sub 4 milioane sub nici o forma. Pur si simplu nu are cum.

Vezi ca Latin Efe nu mai e dealer dacia de cel putin 1.5 ani...

Poti sa spui din factura,ce anume s-a schimbat si cat a costat fiecare,la revizia aia?Eu la ambele revizii de pana acum,nu am dat 700 ron.

Link to comment
  • 3 weeks later...

Mie imi place si vopseaua - nu inteleg ce nu va place presupunand ca e vorba de un tuning, o personalizare. Imi plac si jantele. Vopseaua e de efect daca faci abstractie ca e pusa pe logan. Ce nu imi place la logan e ca poti fura ceva de la motor prin spatiul ramas intre far si capota. Fantastic cat de proasta lucratura acolo.

Link to comment

Nu, dar eu nu mi-am tunat masina in felul ala. Daca as incepe sa mi-o tunez, as incepe cu discurile si/sau motorul, vopseaua ar fi ultima. E penibil sa vezi asa jante si atatia bani investiti si pe dinauntru sa fie aceeasi dacie. Tamburii se vad primii. ;)

Link to comment

Dimensiuni de clasa compacta

Confort de clasa mica

Rezistenta la accident de clasa mini (vezi cazul Soporan)

Consum de benzina ca la clasa medie

Tinuta de drum ca la un tot-teren

Viteza maxima de autovehicul comercial

Tehnologie de second hand

Proces de fabricatie ca la superlux (si Rolsul se fabrica manual)

:D

Link to comment

Intr-un tunning la Logon poti baga si 100.000 euro ca tot o tentativa de masina ramane, incropita in batjocura si cu materiale slab calitativ, realizata de francezi pentru a injosi poporul roman si pentru ca oamenii destepti sa cumpere jegurile lor de masini frantuzesti

Link to comment

De ce sa injoseasca poporul roman. Sa nu avem porniri ca gigi becali sau vadim. E o masina ieftina, nu prea buna, tip cazan facuta pentru o piata unde se vinde bine. O piata saraca. Daca aduceau numai merţane probabil ca nu cumparai ca era scumpa si atunci injosirea era mai mare.

 

auzi poporul român... :D

Link to comment
Buey, tu citisi postul meu? Cum adica nu are cum? Sa-ti repet: 1.5 milioane cu TVA revizia de 15k. Cea de 30k, cu tot cu placute (2.2 milioane - nu apucasem sa le cumpar separat) si bujii si toate filtrele a fost 4 milioane. Daca mi-as fi luat eu bujiile si filtrele si placute mai economiseam minim 1 milion.

 

 

chiar ... de unde dumnezeu scoateti preturile astea la revizii Logan?

 

al meu (laureat 1,6) are 32000 Km in doi ani, iar reviziile au fost cea la 15.000 - 120 lei- la Meridian Sud iar cea la 30000 - 240 - MotorService, e drept ca am venit cu majoritatea consumabilelor la pachet (dar am inclus preturile lor in valorile totale) si m-am strofocat un pic inainte unde sa ma duc, nu am mers ca berbecul la primul service iesit in cale.

 

inteleg ca aici esate un forum Daewoo dar ... chiar nu inteleg de ce atata "rautate" anti-dacia

 

eu am si Logan si tico (si ARO da asta nu conteaza), fiecare masina isi are atuurile ei,

Link to comment

Ieri discutam cu un partener de afaceri turc despre camioane bmc si am ajuns si la Logan... In turcia loganul baza (dar care are abs si dublu airbag) costa 12000 euro aproximativ... din cauza taxelor zicea el... Misto, turcii isi protejeaza bine industria auto...

Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

 

×
×
  • Create New...