ovi_jer Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Nu cred , stiu sigur ! La dealerul dacia-reco-nissan din valcea o revizie 15kkm la logan 1,6 sohc revizia costa 450 lei. Sau crezi ca ne pierdem timpul aici de dragul de a lauda cosul de gunoi reno de la colibasi? Unii chiar cred ca loganul este masina. La o discutie cu un ''tehnic'' dacia service acesta lauda loganul cu placutele de frana cu durata de 20k km si discul de ambreiaj cu 80k km . Astia chiar nu au auzit sau vazut masini in viata lor?! Link to comment
tolin Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Un vecin de-al meu, a dat 350 lei pentru prima revizie (1 an si 5000 km) la un Logan de 7200 euro. Revizia a constat in spalarea masinii, schimb de ulei, filtru de ulei si filtru de aer. Link to comment
ovi_jer Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Bine ca nu au si de benzina sau polen altfel omul lasa masina garantie in service pina la primul salariu! Link to comment
matias Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 De unde ia scos-o frate cu 4.5 mil ...Nici la diesel nu cred ca este atat... In general la loganul de 1.6 revizia se invarate undeva pe la 3 mil max. 3.5 mil cu piesele lor cu tot la IPSO. Un service destul de scump delatfel... Link to comment
ovi_jer Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Pai asta e problema : in capitala se practica preturi bune si in provincie recupereaza pierderile. Link to comment
matias Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Eu cred ca amicul tau nu s-a interesat inainte si a luat o mare teapa Daca-i cereau 20 mil ii platea? Probabail ca dupa aia scria pe diverse forumuri ca revizia la logan costa 20 mil Link to comment
ovi_jer Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Pai si nu e normal sa scrie? Sau daca ai logan este obligatoriu sa faci lista de preturi in tara si apoi sa mergi unde se prinde harta in cui pentru ca este mai ieftin? Link to comment
ToPser Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Bine ca nu fac ca la Matiz prima revizie la 1000 de km !!! Link to comment
ovi_jer Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Era si normal sa nu faci Se poate face ceva la logan gratis? Link to comment
matias Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Bine ca nu fac ca la Matiz prima revizie la 1000 de km !!! Din cauza complexitatii modelului Link to comment
laurentziu83 Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 E un "sistem" de autocuratire a benzinei varat destul de bine, care nu este la fel "consumabil" ca si filtrul clasic. Pana acum nu am auzit de probleme cauzate de aceasta inovatie. Cum kilu meu sa n-aiba filtu de benzina? Eu la Clio am, l-am schimbat la 15 mii, urmeaza sa-l schimb iar la 30 de mii in curand. Mi l-au dat pe cel vechi la revizie. A, ca sa raspund la o intrebare mai sus, zic cat m-a costat revizia de 15 mii la Clio, motor identic cu cel de Logan. Garnitura buson ulei: 2 lei Filtru benzina 36 lei Ulei Elf Excellium LDX 5w40 4 l: 142.94 Filtru ulei: 18 lei Filtru aer: 48 lei Solutie curatat motor: 7 lei Restul pana la total 334,91 lei a fost manopera. Si atat. Nici vorba de 120 lei revizia sau mai stiu eu ce balarii. Link to comment
vijelie Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 (edited) Nu cred , stiu sigur !La dealerul dacia-reco-nissan din valcea o revizie 15kkm la logan 1,6 sohc revizia costa 450 lei. Sau crezi ca ne pierdem timpul aici de dragul de a lauda cosul de gunoi reno de la colibasi? Unii chiar cred ca loganul este masina. La o discutie cu un ''tehnic'' dacia service acesta lauda loganul cu placutele de frana cu durata de 20k km si discul de ambreiaj cu 80k km . Astia chiar nu au auzit sau vazut masini in viata lor?! La Dacoserv Bucuresti costa 2.5mil cu uleiul lor, dar am ales sa imi cumpar singur uleiul si lor le-am lasat 1.3 mil. In noiembrie 2006, la prima revizie. Cat despre restul afirmatiilor tale, no comment fiindca vad ca faci un obicei in a amesteca opinii personale cu fragmente din realitatea din jur. LE: Laurentiu, nu are filtru de benzina, chiar daca la prima vedere ai fi tentat sa compari cu Clio sau Megane. Edited March 21, 2007 by vijelie Link to comment
matias Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Loganu 1.6 nu are filtru de benzina. Presupun ca nici cel de 1.4. Am inteles ca poti sa-i pui daca vrei. Link to comment
Tommy Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Poti sa-i pui, dar primul va fi tot ala din pompa de benzina, asa ca tot o schimbi periodic ) Sau cand se infunda. Link to comment
ovi_jer Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 vijelie@ Stiu ca nu se vede prea bine prin parbrizul loganului dar totusi sa nu vezi realitatea? Cand vrei sa te convingi te invit la dealerul din valcea sa faci revizia. Stii mai bine la ce preturi poate ajunge o revizie la un frigider pentru ca frecventezi foarte des pe aici ! Link to comment
vijelie Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 (edited) Ii urez multa sanatate dealerului din Valcea, dar in Bucuresti sunt preturi mult mai mici. Deci: 180km x 2 = 360km Bucuresti - Rm. Valcea Cu un consum de 6.5%, inseamna cam 25l de benzina. 25l x 3.2 ron/l = 80 ron, hai 100 ron. Diferenta tarif = 450 - 250 = 200 ron Din cate stiu eu 200 > 100. Rezulta o economie de 100 ron la care adaugam insa o zi pierduta. Merita? A, sigur ca nu, Loganul nu e masina cand se pot face economii, nu? LE: Da, cand e vorba de placute de frana, se schimba radical problema. Numai ca era vorba de PRIMA revizie, cand masina e in garantie. La a doua, numai cine nu are ce face cu banii cumpara placute de la servis. Edited March 21, 2007 by vijelie Link to comment
Tommy Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Si-o zi de coasa ai uitat @vijelie. Link to comment
EM!L Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Ii urez multa sanatate dealerului din Valcea, dar in Bucuresti sunt preturi mult mai mici. Si aia de la fabrica vand doar in Bucuresti?... cum zicea cineva mai sus in tara se recupereaza banii "pierduti" prin preturile mai mici (departe de a fi acceptabile pt. asa o masina) practicate in capitala. Link to comment
vijelie Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 @Emil Popescu: i-am raspuns lui ovi_jer care se plangea de dealerul local, din Rm. Valcea si (sper ca) i-am demonstrat ca numai cine pierde 100ron luandu-si o zi libera de la serviciu pentru a veni in Bucuresti face revizia acolo. Link to comment
Tommy Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Imi pare rau, dar n-ai demonstrat decat ca mai poti pierde 300 ron. Plus ca daca iti strica teribilii mesteri ceva.. trebuie sa mai faci un drum ) Link to comment
vijelie Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Corect, dar daca mergi cu ideea asta, ramai abonat RATB, daca face autobuzul pana, in maxim 10 min vine altul. Link to comment
EM!L Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 @Emil Popescu: i-am raspuns lui ovi_jer care se plangea de dealerul local, din Rm. Valcea si (sper ca) i-am demonstrat ca numai cine pierde 100ron luandu-si o zi libera de la serviciu pentru a veni in Bucuresti face revizia acolo. Imi pare rau, dar n-ai demonstrat decat ca mai poti pierde 300 ron. Cam asta am inteles si eu. Tot ce ziceam e ca reviziile sunt exagerat de scumpe pt. operatiile executate in timpul acestor revizii... scumpe pt. aceasta masina... in general foarte scumpe. Link to comment
andreis Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 (edited) Poate suna a poveste.. dar un cunoscut(prin alianta, bla bla) si-a luat logan, in leasing, si-n primele 2 luni i s-a stricat ac-u. A fost la garantie si i-au spus 'ce dom'le daca le-am repara pe toate ce s-ar mai alege', astfel a vandut-o, a pierdut o gramada de bani si acum isi ia altceva. Stiu, veti zice ca exista OPC, telefon la Dacia, la Pitesti si alte perindari, n-am intrebat, probabil s-ar fi putut rezolva cumva, in schimb atitudinea .. la o masina noua, platita cu bani munciti.. Edited March 21, 2007 by andy Link to comment
cpop Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 fftopic: Fratilor, viata e faina pe forumul asta pana apare cate un proprietar de Logan care tine mortis sa-si mareasca nr. de posturi si se inflameaza spiritele. Eu am decis de ceva timp sa ignor topicul, dar cand vad ca dimensiunea lui creste cu doua pagini pe zi... mai arunc un ochi, cine stie ce informatii esentiale pierd. Loganul nu are cine stie ce dispozitiv inovator care "sperie" gunoaiele din benzina, are pur si simplu un filtru de carbon care se schimba prin demontarea pompei de benzina cand nu mai "benzineste". Link to comment
laurentziu83 Posted March 21, 2007 Share Posted March 21, 2007 Adica n-are un nenorocit de filtru de benzina cum au toate masinile pe lumea asta? Sa-mi bag... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now