alx Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Eu nu am zis ca se vinde usor, am zis doar ca pierzi putin. E adevarat ca se vinde greu dar nu e masina in sine de vina ci faptul ca tot taranul se gandeste ca cu aceiasi bani cu care cumpara un full options sh de la tine el poate lua una cheala noua. ASTA este cauza, stimabililor carcotasi! Link to comment
Tommy Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Tare ma tem ca daca era asa incantat de ea nu o vindea dupa 2 ani Link to comment
Zmeul cel rau Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 (edited) @alx, pai asta inseamna ca oferta este mult mai mare decat cererea. Solutia e simpla: scaderea preturilor la Logan SH, dar cred ca mai degraba "tot taranul" nu vrea sa mai lase la pret, ca s-a chinuit sa o cumpere si acum nu ii convine sa piarda. Edited March 22, 2007 by Zmeul cel rau Link to comment
closchkutza Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Asta incerc si eu sa ii fac sa priceapa de vreo 20 de posturi, Tommy, dar nu si nu, ei o vad doar pe a lor! De ce naiba sa-ti faci rate(leasing sau imprumut) si apoi dupa 1-2 ani sa vrei sa scapi de o masina relativ noua(la 1-2 ani nu poti zice ca e veche)???? Link to comment
zapacitu Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Var-miu a cumparat in 2005 un laureate de 1.4 , 8500 banu jos.Dupa 1 an a incercat sa o vinda si nu a reusit desi a lasat pina la 5000.Pina la urma i-a dat-o lu' socru-su pe de-a moaca. "pai ... sa-si cumpere domnule atunci masina mai ieftina ... adica LGN bananab.gif" Pai Kalosul meu a fost mai ieftin decit loganul tau...pe mine ma costa 9200 final, dupa 5 ani. Link to comment
tarzy Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 (edited) Asta incerc si eu sa ii fac sa priceapa de vreo 20 de posturi, Tommy, dar nu si nu, ei o vad doar pe a lor! De ce naiba sa-ti faci rate(leasing sau imprumut) si apoi dupa 1-2 ani sa vrei sa scapi de o masina relativ noua(la 1-2 ani nu poti zice ca e veche)???? am explicat ... da bag de seama ca tot nu ai inteles repet inca o data 1. ptr ca la bani pe care unii ii dau pe tigari eu platesc rata la masina 2. nu vreau sa am stres cu masina neacoperita de garantie data viitoare ropit sa-ti fac un desen Var-miu a cumparat in 2005 un laureate de 1.4 , 8500 banu jos.Dupa 1 an a incercat sa o vinda si nu a reusit desi a lasat pina la 5000.Pina la urma i-a dat-o lu' socru-su pe de-a moaca."pai ... sa-si cumpere domnule atunci masina mai ieftina ... adica LGN bananab.gif" Pai Kalosul meu a fost mai ieftin decit loganul tau...pe mine ma costa 9200 final, dupa 5 ani. da rata, rata ... cat e rata PS: povesti deastea cu socru, vecina, nepoata si cuscra e plina lumea, din cate vad eu sunt oameni ciar pe aici care au vandut "cazanul" la pret OK si fara prea mare bataie de cap Edited March 22, 2007 by tarzy Link to comment
zapacitu Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Nene...ultima oara: aprox.90e rata?sint 84 luni? 90x84=7560 2500 avans? 7560+2500=10060e? Asta e pretul loganului, degeaba o dai cotita. Si daca o vinzi cu 5000 e cam naspa. Link to comment
Zmeul cel rau Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 @tarzy, intr-adevar dai putin pe masina, chiar obscen de putin, dar atat, banii nu ti-i vei mai recupera decat in mica masura. E mai mult un fel de inchiriere la tine: dai bani in fiecare luna si te folosesti de masina. Link to comment
vijelie Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Nenea Vijelie explica-i matale inca o data.Poate te crede, asa ca de la logan la logan... Deci... Ai luat credit 5300 si ai cotizat cu un avans de 2500, total valoare obiect nou = 7800 euro. Dupa primii 3 ani ai urmatoarele cheltuieli contractuale: 1. Avansul = 2500 2. Rate 90 euro/luna x 12 luni/an x 3 ani = 3240 euro 3. CASCO 250 euro/an x 3 ani = 750 euro Total 2500 + 3240 + 750 = 6490 euro Cand faci cerere de rambursare anticipata, ofiterul de credite iti va spune ca cei 3240 euro achitati nu se vor scade in totalitate din valoarea de 5300 euro fiindca in rata e inclusa dobanda care nu se scade din credit. De aici incepem aproximarile fiindca numai tu stii dobanda, eu presupun ca numai 2700 euro se vor scade. Ramane un rest de plata de 5300 - 2700 = 2600 euro. Mai adaugam comisionul declarat de tine de 3% la rambursarea anticipata, adica 78 euro. Deci ca sa poti vinde masina cu acte in regula, trebuie sa mai aduci de acasa inca 2600 + 78 = 2678 euro. Pe masina zici ca iei 5000 euro. Pe ea ai cheltuit 6490 + 2678 = 9168 euro. Ma duc sa beau o cafea... Link to comment
tarzy Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 @tarzy, intr-adevar dai putin pe masina, chiar obscen de putin, dar atat, banii nu ti-i vei mai recupera decat in mica masura. E mai mult un fel de inchiriere la tine: dai bani in fiecare luna si te folosesti de masina. exact ... acesta e raspunsul corect si da ... pe mie imi convine cel mai mult asa sa am masina de "tavaleala" inchiriata, pe langa astea mai am alte 2 masini in parcul auto, un ARO pe care-l folosesc la stuparit si un TICO pe care il foloseste sotia zi de zi dar numai in oras. Link to comment
vijelie Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Q.E.D Ce-mi place matematica... Poate ca tarzy se referea la faptul ca plateste 2600 si incaseaza 5000, dar a uitat de ce a cheltuit in cei 3 ani. E si asta un punct de vedere, nu? Link to comment
zapacitu Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 E ca in bancul ala:...cit ai degete si limba , legea in tara nu se schimba... Link to comment
vijelie Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Apropo de credit, exista posibilitatea de un credit similar ca durata (7ani, 8ani etc) cu cel pt Dacia si pentru masinile astea coreene, ma rog, mai nou americane? Link to comment
closchkutza Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 (edited) Tarzy, de ce nu vrei tu sa intelegi ca o masina buna sa tine cam 4-5 ani in medie, apoi o vinzi, doar daca in timpul asta realizezi ca achizitia nu a meritat de la bun inceput si vrei sa scapi cat mai repede de ea de frica sa nu se prinda si altii ca este o afacere proasta. De ce sa o vinzi daca ai reviziile cele mai ieftine, motor fiabil, comfort si spatiu sporit, porcbagaj imens, i-a spune?? Si apropo, dupa ce o vinzi, iti iei alt logan, tot pe 7 ani imprumut/leasing, ce o fi?? Edited March 22, 2007 by closchkutza Link to comment
tarzy Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Deci... Ai luat credit 5300 si ai cotizat cu un avans de 2500, total valoare obiect nou = 7800 euro.Dupa primii 3 ani ai urmatoarele cheltuieli contractuale: 1. Avansul = 2500 2. Rate 90 euro/luna x 12 luni/an x 3 ani = 3240 euro 3. CASCO 250 euro/an x 3 ani = 750 euro Total 2500 + 3240 + 750 = 6490 euro Cand faci cerere de rambursare anticipata, ofiterul de credite iti va spune ca cei 3240 euro achitati nu se vor scade in totalitate din valoarea de 5300 euro fiindca in rata e inclusa dobanda care nu se scade din credit. De aici incepem aproximarile fiindca numai tu stii dobanda, eu presupun ca numai 2700 euro se vor scade. Ramane un rest de plata de 5300 - 2700 = 2600 euro. Mai adaugam comisionul declarat de tine de 3% la rambursarea anticipata, adica 78 euro. Deci ca sa poti vinde masina cu acte in regula, trebuie sa mai aduci de acasa inca 2600 + 78 = 2678 euro. Pe masina zici ca iei 5000 euro. Pe ea ai cheltuit 6490 + 2678 = 9168 euro. Ma duc sa beau o cafea... cam asa ceva dar ... ar fi urmatoarele observatii 1. corcet - avansul a fost de 2500 Euro 2. rata e de 78 Euro pe luna, 300 lei platesc eu ptr ca in luna de vacanta sa pot zice pas. in acea rata este inclusa si dobanda. nu am acum desfasuratorul la mine dar ... valoarea creditului pe care o sa-o achit in 3 ani este de aprox. 2000 Euri - vorbesc de valoare credit nu si de dobanzi 3. CASCO nu prea-i vad rostul in aceasta discutie, casco se plateste la orice masina si ... aici nu exista dubii la LGN e chiar cel mai ieftin. si oricum nu e 250 Ero decat in primul an, apoi scade cu cca 10% an, da ma rig ... eu zic ca nu tebuie luat in calcul aici, e altceva ... e un serviciu aditinal ca si spalatul de exemplu aproximativ corect cu returnatul, cu preizarea ca in contractul de credit este specificat ca dupa 3 ani nu se mai percepe comision - deh ... unii mai stiu sa si negocieze => ca am de acitat anticipat 26-2700 euro daca din 5000 scadem pe astia 2700 imi rezlta bani in mana 2300 - hai fie 2000 ca poate de bucurie mai dau o bere, mai merg cu taxiul ... alea alea acestia 2000 sunt mega extra suficienti ptr avans la un nou credit si tot asa sper ca intelegeti esentialul, eu cu 300 lei o sa am tot timplu masina noua (max 3 ani vechime) si-n garantie - si asta in cazul cel mai grav ca vorba aia ... euro tot scade, masinle se mai ieftinesc, se scot la vanzare si versiuni mai putin dotate, poate ca ptr AC nu va mai trebui sa cumpar alte chestii inutile. Link to comment
vijelie Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 ...CASCO nu prea-i vad rostul in aceasta discutie, casco se plateste la orice masina si ... aici nu exista dubii la LGN e chiar cel mai ieftin. si oricum nu e 250 Ero decat in primul an, apoi scade cu cca 10% an, da ma rig ... eu zic ca nu tebuie luat in calcul aici, e altceva ... e un serviciu aditinal ca si spalatul de exemplu... Daca ai facut credit auto, esti obligat sa-i faci CASCO, daca ai luat banii sub o alta forma, nu, tu stii cel mai bine. Link to comment
adrian_r5 Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 (edited) euro tot scade, masinle se mai ieftinesc poate masinile da, dar Loganul sigur ba Edited March 22, 2007 by adrian_r5 Link to comment
cpop Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 (edited) Deci... Ai luat credit 5300 si ai cotizat cu un avans de 2500, total valoare obiect nou = 7800 euro.Dupa primii 3 ani ai urmatoarele cheltuieli contractuale: 1. Avansul = 2500 2. Rate 90 euro/luna x 12 luni/an x 3 ani = 3240 euro 3. CASCO 250 euro/an x 3 ani = 750 euro Total 2500 + 3240 + 750 = 6490 euro Cand faci cerere de rambursare anticipata, ofiterul de credite iti va spune ca cei 3240 euro achitati nu se vor scade in totalitate din valoarea de 5300 euro fiindca in rata e inclusa dobanda care nu se scade din credit. De aici incepem aproximarile fiindca numai tu stii dobanda, eu presupun ca numai 2700 euro se vor scade. Ramane un rest de plata de 5300 - 2700 = 2600 euro. Mai adaugam comisionul declarat de tine de 3% la rambursarea anticipata, adica 78 euro. Deci ca sa poti vinde masina cu acte in regula, trebuie sa mai aduci de acasa inca 2600 + 78 = 2678 euro. Pe masina zici ca iei 5000 euro. Pe ea ai cheltuit 6490 + 2678 = 9168 euro. Daca are cineva bunavointa de a merge se site-ul oficial de la finantatorii creditelor Dacia - BRD si sa faca o simulare credit http://www.brd.ro/persoane-fizice/credite/...edite-auto.html va obtine un desfasurator care spune ca dupa plata ratei cu nr 36 (3 ani) mai raman de plata 3507 euro (la un credit de 5300, pe 84 de luni, rata de 90,47 euro, similar cazului de fata). Deci: 1. Avansul 2500 2. Rate 3240 3. Casco 750 euro Ramane un rest de plata de 3507 euro. 4. plata anticipata 3507 * 3% = 105 Costurile totale sunt 6595 + 3507 = 10.102 euro. Din cei 5000 cu care o vinzi nu-ti raman decat 1500 avans pentru alta masina. Daca-ti iei tot LGN... macar ai garantie! Si nu am luat in calcul ca ai platit un comision bancii pentru credit (in avans) sau platesti un comision lunar de intretinere cont). Edited March 22, 2007 by cpop Link to comment
tarzy Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Ce-mi place matematica...Poate ca tarzy se referea la faptul ca plateste 2600 si incaseaza 5000, dar a uitat de ce a cheltuit in cei 3 ani. E si asta un punct de vedere, nu? nu am uitat, ce dreaqu tot spun eu aici, ideea este ca acele cheltuieli sunt foarte usor suportabile Apropo de credit, exista posibilitatea de un credit similar ca durata (7ani, 8ani etc) cu cel pt Dacia si pentru masinile astea coreene, ma rog, mai nou americane? habar nu am, dar ma indoiesc tare mult, poate unul de nevoi personale Tarzy, de ce nu vrei tu sa intelegi ca o masina buna sa tine cam 4-5 ani in medie, apoi o vinzi, doar daca in timpul asta realizezi ca achizitia nu a meritat de la bun inceput si vrei sa scapi cat mai repede de ea de frica sa nu se prinda si altii ca este o afacere proasta. De ce sa o vinzi daca ai reviziile cele mai ieftine, motor fiabil, comfort si spatiu sporit, porcbagaj imens, i-a spune??Si apropo, dupa ce o vinzi, iti iei alt logan, tot pe 7 ani imprumut/leasing, ce o fi?? unde scrie ca o masina treuie tinuta 4-5 ani? ce dreaqu mha ... nu stii sa citesti, am spus foarte clar, tin masina atat timp cat am garantie, daca oi cumpara o masina cu garantie 4-5 ani atunci probabil ca o sa-o tin atat eu am obiceiul sa "realizez" daca o afacere e buna sau proasta inainte de a ma baga in ea, de aceea am si luat LGN in aprilie 2005 si nu imediat ce a parut iar dupa ce-o sa-o vand ... vedem ce-o fi atunci, daca ar fi sa-o vand azi, da ... tot logan as lua si l-as lua pe credit de 10 ani, sa platesc rata la el cat dau pe chibrite si nu pe tigari poate masinile da, dar Loganul sigur ba domnule ... acuma eu ca sa-ti raspund la asa abordare ... tu poate te-oi fi nascut mai de curand dar ... masina (automobilul) a fost inventa de mai mult de-o suta de ani, oricum ... eu nu mi-am permis sa va jignesc in nici un el masinile voastre, e drept ca nici nu as avea de ce Daca are cineva bunavointa de a merge se site-ul oficial de la finantatorii creditelor Dacia - BRD si sa faca o simulare credit http://www.brd.ro/persoane-fizice/credite/...edite-auto.html va obtine un desfasurator care spune ca dupa plata ratei cu nr 36 (3 ani) mai raman de plata 3507 euro (la un credit de 5300, pe 84 de luni, rata de 90,47 euro, similar cazului de fata). Deci: 1. Avansul 2500 2. Rate 3240 3. Casco 750 euro Ramane un rest de plata de 3507 euro. 4. plata anticipata 3507 * 3% = 105 Costurile totale sunt 6595 + 3507 = 10.102 euro. Din cei 5000 cu care o vinzi nu-ti raman decat 1500 avans pentru alta masina. Daca-ti iei tot LGN... macar ai garantie! cam incurci borcanele, eu am luat creditul acum aproape 2 ani, iar atunci altele erau conditiile diferentele intre creditului meu fata de ce exista acum sunt: 1. alta dobanda - daca nu ma insel 9,5% fata de 14 cat e acum - nu stiu sigur 2. rambursare se face cu dobanda fixa am mai precizat, dupa 3 ani nu mai exista comision de rambursare, iar casco nu e fix, scade cu 10%/an, la fel si valoarea asigurata Link to comment
adrian_r5 Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 (edited) tarzy, "domnule ... acuma eu ca sa-ti raspund la asa abordare ... tu poate te-oi fi nascut mai de curand dar ... masina (automobilul) a fost inventa de mai mult de-o suta de ani," recunosc ca nu am chiar "mai mult de-o suta de ani" ... dar sint ceva mai "vechi" decit e marca Dacia ... nu stiu cu ce te-am jignit ... eu doar voiam sa spun (e drept, intr-o forma mai alambicata) ca, de 2,5 ani de cind a aparut pe piata Loganul n-a "suferit" de ieftiniri ci doar de scumpiri ... pe cind la alte masini se mai intimpla si reduceri, promotii ... in ceea ce priveste valoarea de revinzare a Loganului ... citeste ce am spus in Post #4268 ... si ia in calcul si varianta ca uneori socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din tirg Edited March 22, 2007 by adrian_r5 Link to comment
tarzy Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 oki, poate am exagerat eu e drept ca LGN a suferit scumpiri in Euro dar ... nu si-n Lei. sa nu uitam ca in 2004 cursul era de > 42.000 ptr 1 Euro. acum ... insa nu ma apuc eu sa iau apararea marketingului dacia-reno ... nici eu nu sunt de acord cu politica dar ... cel putin deocamdata ... ptr mine ei au cea mai buna oferta Link to comment
closchkutza Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 (edited) Draga tarzy, eu nu n-am zis ca tu nu stii sa scrii avand in vedere multitudinea de litere mancate in timpul procesului de tastare pentru a posta pe acest forum si a incerca sa ne convingi ba una, ba alta, ba ca platesti 7800 la o masina la care platesti de fapt peste 9000 de euro, daca nu aproape 10000 oricum ai face, asa ca nu-mi spune tu mie ca nu stiu sa citesc. Problema este a ta, pentru ca eu am spus la modul general ca o masina buna se tine 4-5 ani dupa care se marita, nu am spus ca tarzy tine masina 4-5 ani nici ca esti obligat sa o tii 4-5 ani. Din punctul meu de vedere puteai sa o vinzi si a doua zi de la achizitie(in felul asta pierdeai si mai putini bani), dar ma rog, asta este altceva. Ideea mea, pe care te tot faci ca nu o vezi este ca majoritatea loganelor de vanzare sh sunt anul 2005-2006-2007, deci masini inca in garantie. Asta poate dovedi ca persoanele care le-au cumparat vor sa scape de ele. Tu tot ne invarti cu faptul ca tu o vinzi dupa ce se termina garantia si alte alea. Inca de la primul post pe ziua de azi am scris asta, dar e multe si e grele, ce sa-i faci??!!?? A mai scris si Tommy acelasi lucru, dar degeaba, pauza! Edited March 22, 2007 by closchkutza Link to comment
Zmeul cel rau Posted March 22, 2007 Share Posted March 22, 2007 Desi am urmarit discutia de azi tot sunt in ceata. Va rog frumos sa imi explicati si mie care e marul discordiei (in afara de Logan)! Pe ce va contraziceti? closchkutza zice ce si tarzy spune ce ca am impresia ca va invartiti in jurul cozii? Parerea mea e ca daca atunci cand se satura de masina tarzy pierde putin mai mult decat banii dati pe rate cat timp a condus masina, iese in castig. Se intampla asa sau nu? Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now