Satori Posted September 30, 2004 Share Posted September 30, 2004 daca tu zici de astra, iti zic eu de Kalos. costurile de intretinere ar trebui sa fie direct proportionale cu fiabilitatea masinii pentru ca preturile sunt aceleasi (in kalos se foloseste ulei Opel, de ex.) ca look, astra arata mai bine de Kalos, parerea mea. despre fiabilitatea astra nu stiu nimic si kalos este prea nou sa vorbim despre asta. Link to comment
VAXXi Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 http://www.evz.ro/social/?news_id=167979 Saptamina trecuta au fost semnalate citeva probleme in distributia modelui Dacia Logan, cea mai rivnita masina in acest moment pe piata romaneasca. In ciuda unor dezmintiri vehemente ale conducerii uzinei argesene, citiva directori ai unor importante centre de comercializare a produselor Dacia au dezvaluit ca intimpina greutati in onorarea comenzilor pentru Logan. Printre dealerii nemultumiti s-a aflat si Constantin Olteanu, directorul general de la Group Renault Constanta, care a declarat pentru “Evenimentul zilei” ca “vinzarile modelului Logan au fost sistate in toata tara din cauza unor blocaje ale sistemului informatic al concernului francez, care este coordonat de la Paris”. Intre timp, comenzile au inceput sa fie onorate conform graficelor. Surse sigure sustin insa ca nu sistemul informatic a fost de vina pentru problemele aparute in livrari, ci o defectiune tehnica descoperita la unele masini care au depasit deja 30.000 de kilometri. Afectat de “boala” ar fi importantul ABS, dispozitiv care are rolul de a impiedica blocarea rotilor in timpul frinarii. In momentul descoperirii defectiunii, cei de la uzina din Colibasi ar fi oprit productia la versiunea Ambition, cea mai scumpa (8.000 de euro) si care dispune de ABS. De remarcat ca mai multi dintre marii producatori de autovehicule au intimpinat probleme la modele noi care dispuneau de ABS si au fost nevoiti sa retraga un numar insemnat de masini de pe piata, pentru remedierea defectiunilor. Link to comment
iuzar Posted October 4, 2004 Author Share Posted October 4, 2004 ...si uite asa incepe distractia....:banplease: Logan Link to comment
iso Posted October 4, 2004 Share Posted October 4, 2004 ...bolile copilariei apar la case mult mai mari , da' gugustiucii de romani daca au bani se lasa folositi drept cobai . Daca sintem prosti asa ne trebuie :!: Link to comment
Satori Posted October 7, 2004 Share Posted October 7, 2004 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=7548&st=0 Va vine sa credeti?!? Link to comment
florinbad Posted October 7, 2004 Share Posted October 7, 2004 Satori, nu vreau sa ma inscriu la ei ca sa le raspund la rautatile lor vis-a-vis de Matiz (pot intra in el numai persoane mai mici de 1.70), asa ca te rog pe tine sa la spui ca eu am 1.83 cm iar Zalmoxis 1.90 cm! Amandoi avem Matiz... Link to comment
Satori Posted October 7, 2004 Share Posted October 7, 2004 nu te obosi. oricum nu o sa inteleaga... sunt prejudecati cu carul acolo. la dacie, ceea ce vezi in exterior este si ceea ce ai intauntru. nu sunt multi care inteleg ca spatiul inauntru poate sa fie mai mare decat impresia pe care ti-o da masina de afara. PS: a aparut si al doilea caz! :decapitat: Dacia! Link to comment
panzer Posted October 8, 2004 Share Posted October 8, 2004 .....bolile copilariei apar la case mult mai mari , da' gugustiucii de romani daca au bani se lasa folositi drept cobai .Daca sintem prosti asa ne trebuie :!: Frumos spus cu bolile copilariei. Doar ca asa e cu produsele noi: ei iti dau ce vor si tu cumperi ca e nou. Si nemtii au sustinut la greu Clasa A care a avut probleme mari la inceput. Acum e HIT international. O masina nu e chiar un filtru de cafea. Multe se pot gresi. E vina romanilor ca au cumparat asa de multe atat de repede. Si Cielo Euro 3 are probleme. La fel si Logan. La fel a avut si Solenza. Sa treaca 6 luni macar si o sa vedem un alt Logan. Exact asa cum Solenzele din primele serii (primele 2-3 luni cand nu faceau fata comenzilor) au avut probleme cu carul. Cele vandute anul acesta sunt chiar OK... Si daca mai lasam sa treaca 1 an o sa vedem si o oferta mai flexibila: motoare mai bune, mai multe optionale. Link to comment
iso Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 LOOGAANN 1,6 preference DE VINZARE pe autovit ... si are numai 200km , ... si iata ca avem si primele pareri . Link to comment
Satori Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 Care mai ca sunt 5!!! Si sa vezi cate o sa mai fie cand afla lumea ca e "biodegradabila" Link to comment
iso Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 Asta e de azi si e pe bune nu numai locu' , auzi a' naibi intra la apa si cica frineaza mai bine fara ABS . Link to comment
emilv Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 poate accepta la schimbul cu loganu' un albalux 8 (cu storcator inclus) si sa mai imi dea si ceva diferenta... Link to comment
iso Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 ...nu da albalux 8 ca e clasa A de consum ... Link to comment
zalmoxis Posted October 11, 2004 Share Posted October 11, 2004 Asta e de azi si e pe bune nu numai locu' , auzi a' naibi intra la apa si cica frineaza mai bine fara ABS . Unde zice mai de intrat apa in ea da-mi si mei link-ul !?!? Link to comment
ovidiuc Posted October 12, 2004 Share Posted October 12, 2004 Nu intra apa in ea,au fost baietii sa le spele si a inceput sa sara lacul de pe ele. Link to comment
tete Posted October 12, 2004 Share Posted October 12, 2004 Masinile Dacia Logan care se viind pe autovit sunt la suprapret asa ca nu va bucurati prea devreme Link to comment
alx Posted October 12, 2004 Share Posted October 12, 2004 Bai baietzi, in cele din urma am intrat si eu in posesia masinii: ambition 1.6. Nu am timp sa fac apologia celor 1000km mersi cu ea in weekend (am luat-o vineri) si am sa vin cu ea la intalnire joi sa stam de vorba. In cateva cuvinte: pana acum nu am ce sa-i reprosez. nu tu scartaituri, batai etc. Abs-ul m-a scos dintr-un kkt pe transfagarasan unde intrasem intr-o curba pe sosea umeda prea tare si am franat brusc dar nu am iesit in decor doar datorita abs-ului. Motorul este cum imi place mie - batranesc, are comportamentul unui diesel, putere la turatie joasa ceea ce te ajuta la un consum mic. Daca sari de 3500rpm e si vioaie da' daca stai cu geana pe consumul instantaneu te doare sufletul. Zgomot considerabil al motorului de la 3100 rpm in sus (in a 5-a de la 110). Consum pe un traseu de vreo 450km inclusiv transfagarasan 6.4 indicat de comp de bord si 6.3 real facut la plin. Sibiu-Bucuresti pe Brasov 5.6l/100km. Retineti ca nu am tras de ea si am mers 4 pers + 2 saci cartofi (deh, daca erau pe marginea drumului) si un rucsac, poate doar pe Campina-Ploiesti i-am dat 140-150km/h in rest numai 100-120. Concluzie finala: Eu unul nu mai compar loganul cu absolut nici-o dacie precedenta - e complet altceva. Restul, joi. Bye Link to comment
zalmoxis Posted October 12, 2004 Share Posted October 12, 2004 Bai s-o stapanesti sanator da' sa-ti fie rusine !!!!...Deci te-am declarat dezertor ca n-ai mai dat nici-un semn de viatza.. Te asteptam joi sa dai bericile de udatura !....Si noi speram ca nu de fairwell party...Cine stie, poate o tai la Academie de sapt viitoare incolo !!!... ))))) Link to comment
Nicotine Posted October 12, 2004 Share Posted October 12, 2004 Bai baietzi, in cele din urma am intrat si eu in posesia masinii: ambition 1.6. In primul rand felicitari,sa ne faci un review cat mai detaliat sau orice ai sa ne spui despre LGN. Link to comment
alx Posted October 13, 2004 Share Posted October 13, 2004 Imi este f rusine da' n-am ce face... nu mai am timp aproape deloc sa mai intru sa-mi iau mailul, basca forum... Review nu pot sa fac pt ca nu sunt specialist dar va pot impartasi din bune si din rele la intalnire joi. Zeule, special pt tine am sa vin cu br... desi o vodca ar fi mai buna... Link to comment
ticolino Posted October 13, 2004 Share Posted October 13, 2004 sunt foarte curios cu abs-ul, daca merge ca lumea... iata ce a mai scris un posesor de ambition 1.6 pe daciaclub: Pe denivelari mai maricele, abordate cu viteza mai mare, datorita faptului ca suspensia Loganului topaie (din cauza arcurilor tari care sa evite ruliul caroseriei cu garda la sol mare) se poate pierde contactul cu solul ceea ce induce in eroare ABS-ul care confunda aceasta lipsa temporara de contact cu solul ca fiind o piredere de aderenta si relaxeaza presiunea la frinare, impresia fiind atunci cind frinezi mai tare ca deodata masina nu mai frineaza ! Am tras o super sperietura si incep sa ma gindesc daca vreau intr-adevar versiunea cu ABS sau nuCe parere aveti ? Stiu ca astfel de probleme mai apar si la alte masini, inclusiv la Golf IV sau Alfa 156 prima generatie, insa nu mi s-a mai intimplat pina acum si e destul de scary (si am condus destule alte masini cu ABS, inclusiv super-scumpe). Link to comment
MikeTekRacing Posted October 13, 2004 Share Posted October 13, 2004 Nu e nici o problema la ABS, asa fac toate masinile cu ABS, daca topaie intra ABSul... Frana de la Logan mi s-a parut super la drive-test. Link to comment
alx Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 singura pb e ca cumpara tzaranu' masina cu abs si nici macar nu stie ce e aia si zice dup-aia ca e de kkt: nu franeaza... La sarituri e normal sa nu franeze cand este in aer, ce ati vrea sa aiba si senzor de altitudine abs sa stie cand e in aer??? si daca e in aer, la ce-i mai trebe sa franeze cu rotile??? Cam ai nevoie de ceva eleroane... frane de aer... Stati linistiti baieti... abs functioneaza ca pe o masina normala. nu are nici-o pb. Trebuie facut un instructaj cu tzarani sa invete ce face butoanele si gadgeturile ca la papucii si berlinele lor din 78 nu aveau d-astea... Ar urma acum sa zica ca s-a stricat geamul ca apesi o data pe boton si coboara de tot (functie One Touch). Si ca atunci cand intorci de cheie porneste... Adique e de kkt ca porneste - n-ar trebui! Link to comment
hitman Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 singura pb e ca cumpara tzaranu' masina cu abs si nici macar nu stie ce e aia si zice dup-aia ca e de kkt: nu franeaza... La sarituri e normal sa nu franeze cand este in aer, ce ati vrea sa aiba si senzor de altitudine abs sa stie cand e in aer??? si daca e in aer, la ce-i mai trebe sa franeze cu rotile??? Cam ai nevoie de ceva eleroane... frane de aer... Bay ai fost tare cu asta! Link to comment
zalmoxis Posted October 14, 2004 Share Posted October 14, 2004 "confunda aceasta lipsa temporara de contact cu solul ca fiind o piredere de aderenta si relaxeaza" sa te pisi pe tine de ras ...Pai cu ce draq s-o confunde lipsa temporara de contact cu solul ... ale dfraq avioanele astea !!..Hai ca m-am bine dispus !BAI ASTA DE A SCRIS ASTA SIGUR E PE LA ASE PE UNDEVA !!!(no offense!!) Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now