closchkutza Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Mie cel mai fain mi se pare cel Van. Link to comment
Zmeul cel rau Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Intr-adevar. In special la ala ma gandeam. Serios. Link to comment
laurentziu83 Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Pai da, Loganul a fost desenat sa fie dubita, nu masina de familie. Link to comment
rm.popa Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Iar v-aţi luat de frigider? Link to comment
c_french84 Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Acum ca e cabrio si mai scurt va trece mai usor testul elan! ) Link to comment
rm.popa Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 Şi-atunci cum să-i spunem? Pentru mine, în trafic, apelativele sunt: Logan=frigider; MCV+VAN=combina frigorifica. Asta ce sa fie? Vitrina frigorifica? Link to comment
costinel Posted August 21, 2007 Share Posted August 21, 2007 (edited) Salutare tuturor! Este primul post in cadrul acestui topic, si vreau sa subliniez inca de la inceput ca nu sunt un mare fan al Loganului. Dar pot sa confirm cele spuse de Mircea (postul 4741) referitor la Loganul dCI. La serviciu conduc zilnic 2 tipuri de Logan: un Ambition de 1.6 MPI si un Preferance 1.5 dCI. Credeti-ma ca, indiferent de traseul de urmat (urban sau extraurban), prefer dCI-ul exact datorita avantajelor subliniate de Mircea: o mai buna antifonare a habitaclului, un motor mult mai elastic imbinat cu o cutie perfect adaptata lui (cu 1.6 MPI este un urlet pregnant in masina incepand de la 128 km/h - datorita cutiei etajata scurt), viteza de croaziera de 130 km/h foarte lejera si un consum destul de rezonabil. Parerea mea - orice s-ar spune despre Logan - are, ca orice masina, si plusuri si minusuri; mie de exemplu imi surad urmatoarele (comparativ cu Matizul propriu): loc imens in habitaclu, un portbagaj generos si mai ales rotile dotate cu anvelope mari - nu se mai simt toate gropile, denivelarile de pe drum si vesnicele zgomote pe spate cand masina nu e incarcata complet. Acum sper sa nu se interpreteze cele spuse de mine ca o apologie a Loganului - eu doar am evidentiat niste aspecte care mi se par mie pozitive; afirm in continuare ca daca preturile la piese si la masina propriu-zisa n-ar fi asa ridicate (chiar jenant de mari), as scapa rapid de Matiz si as achizitiona un Logan dCI. Edited August 21, 2007 by costinel Link to comment
Lost boy Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 (edited) Mie imi place. Raman la parerea ca MCV-ul e cel mai misto Logan. Eu ma refeream ca mcv-ul ala taiat e oribil. Si mie imi place mcv-ul. LE Si ca o chestie: Credeti ca cei care au logan nu stiu sau nu recunosc defectele acestuia? Am observat ca unora le e frica sa recunoasca faptul ca si-ar dori logan. Eu momentan am logan si sunt multumit. Ca la orice model de masina sunt destui "schumacheri" care cred ca au luat vreun lamborghini sau tuneaza de ies dracii, dar asta nu inseamna ca treb sa-ti fie rusine cu masina sau ca-ti doresti un anumit tip de masina. Edited August 22, 2007 by Lost boy Link to comment
laurentziu83 Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Eu nu mi-as dori Logan, asta din postura de conducator de Clio. Daca si la Logan incepe sa troncane niturile de pe discul de ambreiaj la 15 mii de km, cablul de ambreiaj sa elibereze in trepte de pe la 20 de mii, ceramica din catalizator sa se faca praf la 30 de mii, sa nu mai am frana buna pe roata stanga spate si sa scartaie la eliberarea franei (de mana sau de picior), cd-player-ul sa "confiste" cd-ul si sa astepti pana dimineata sa-l elibereze 'mnealui, asta dupa ce ca e tartan si, cand stai cu motorul oprit si astepti pe cineva (sau faci alte treburi), sa se intrerupa, sa porneasca iar si sa astepti pana ia iar cd-ul, bucata de plastic ce tine capacul de la torpedou sa se rupa si scaunul sa se lase la 2-3 zile cativa dinti, atunci chiar nu m-ar incanta sa cumpar o masina la care trebuie sa bag 2500 ron in reparatii in primii 30 de mii de km, si asta in conditiile in care se vrea "o masina ieftina, accesibila tuturor". Pai daca se dezmembreaza sub mine, mi se opreste motorul la plecarea de pe loc la semafor, ajunge sa nu mai treaca de 110 km/h si sa faca ca un diesel la semafor, atunci pana in 100 de mii de km, ce ma mai asteapta? Pai la Matiz mi-a picat acumulatorul, un cablu de ambreiaj si un cap de bara in 50 de mii de km, acum a ajuns la 70 de mii si s-au mai cheltuit cu reparatiile fabuloasa suma de 120 ron, alt acumulator pentru ca a stat mult pe dreapta masina, (si nici nu mi-au dat-o ca sa mai las naibii clio in parcare si sa merg cu o masina buna). Eu zic ca un Logan cu fiabilitatea si eventualele defecte de la Daewoo (ca nu putem sa cerem zero defecte la low cost) chiar mi-ar placea, eventual daca luam si preturile de la piesele daewoo, chiar as spune ca e o masina corecta. Asa, nu ma incanta. Link to comment
Lost boy Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 sa bag 2500 ron in reparatii in primii 30 de mii de km Aici te contrazic. NU toti au bagat 2500 de ron in primii 30000 km in reparatii. 1. in primii 30000 km ai de obicei garantie. Si daca se intampla sa cada ceva e acoperit de garantie. Cunosc cazuri de magane in care au cazut in primii 30000 km anumite piese (acoperite de garantie). 2. nu e singura masina in care se intampla sa cada piese la inceput Link to comment
laurentziu83 Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Catalizatorul mi-a picat fix dupa garantie. Link to comment
Lost boy Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 dar daca ti-a picat tie catalizatorul inseamna ca toate clio au probleme cu catalizatorul? Haideti sa nu generalizam aiurea, totusi. Link to comment
EM!L Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Aruncand o privire pe forumul lor la probleme tehnice, vezi ca multe piese cad in garantie si sunt inlocuite si f. multe dupa garantie! Si aici apare treaba mai trista, ca la o masina din segmentul low cost te astepti sa ai anumite probleme (mai mult sau mai putin costisitoare) dar parca Dacia&Reno detin suprematia "problemelor". Si n-ar fi chiar asa tragica situatia daca pretul respectivelor piese de schimb si service-ul ar face parte tot din segmentul low cost! Link to comment
Lost boy Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 da, asta asa e. preturile sunt fff mari in comparatie cu cielo. dar sa stiti ca la logan phase 2 sunt remediate unele dintre probleme. oricum, logan e inca o marca tanara. Are nevoie de timp ca sa repare greselile. Care sunt destule. S-a facut rabat f mare la calitate pentru un pret scazut. De asta. Dar in timp vad ca preturile cresc, odata cu remedierea unor probleme. Cu unele dintre ele. ) Link to comment
EM!L Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 S-a facut rabat f mare la calitate pentru un pret scazut. Care pret scazut nu se reflecta nici in pretul masinii, nici in cel al service-ului sau pieselor de schimb. Link to comment
laurentziu83 Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 (edited) Masina e aparuta de 3 ani, acum, o masina este tinuta in fabricatie maxim 5-7 ani, la un moment dat va vedea cineva ca e un model destul de vechi. Nu mai sunt vremurile de-acum 30 de ani, cand se plimbau mai multe generatii cu aceeasi masina. S-a facut rabat f mare la calitate pentru un pret scazut. - atunci de ce la daewoo, pentru o calitate mult mai buna a fabricatiei, se cere doar un pret cu putin mai mare. De ce primul lucru de care se ating fabricantii, atunci cand vor pret redus, e CALITATEA? Eu unul prefer niste solutii tehnice mai vechi (nu ca la Logan ar fi ceva nou) dar sa stiu ca merge bine masina. A, si costurile de reparatii care nu sunt deloc mici, ca pentru o masina "low cost". Daca ma uit pe daciaclub si reno, observ ca ce mi-a picat mie a picat la multi, ceea ce arata clar un defect de fabricatie sau o piesa ce nu a fost conceputa sa fie fiabila, nu ca as fi condus eu aiurea sau mai stiu eu ce. Daca era de condus aiurea, atunci trebuia sa am suspensia praf sau sa nu mai am compresie in motor, dupa optica unora. Cautam dupa catalizator, gasim si tutoriale de taiat respectivul reper, scos ceramica din el, sudat la loc si apoi pana si ce voltaj trebuie aplicat sondei lambda din avalul catalizatorului. Intram pe reno.ro, cautam despre cablu de ambreiaj, gasim 7 pagini dedicate lui, faptului ca scartaie, apoi gasim un tutorial de ungere a axului pe care culiseaza rulmentul de presiune, tutorial ce, din pacate, nu poate fi aplicat, crede-ma ca am incercat. Apoi se plange lumea de zgomot "ca de diesel" la motoarele pe benzina, cauzat de niturile ce tin placile de frictiune pe discul de ambreiaj. Sa-ti zic cat ajunge manopera pentru demontat discul ala? Nu-ti zic, ca nu vreau sa-mi amintesc. S"> Poate daca as fi avut berlina inainte, as fi fost multumit de "fiabilitate", dar am avut Matiz inainte, la care mi-au fost suficiente o surubelnita si un set de becuri in masina, nu ca la vreo dacie. Asa ca nu pot sa fiu multumit cu o masina care costa mai mult, consuma mai mult (ma rog, consuma, ca i-am pus gepeleu), in care stai mai inconfortabil, si care te suge zdravan de bani. Edited August 22, 2007 by laurentziu83 Link to comment
Lost boy Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 pai isi scot si ei banii ca cei cu imprimantele inkjet - imprimante ieftine, consumabile scumpe. La Renaul vad ca vanzarile conteaza mai mult decat respectul fata de clienti. Pacat, ca ar putea face ceva frumos. Dar daca o tin asa nu stiu cati clienti o sa aibe. Si, cu toate astea, a aparut logan nissam, logan in iran cu nu mai stiu ce denumire... Sa nu mai vorbesc de logan de la dacia care are standarde f reduse. Dar, venind de pe vechea berlina dacia, loganul pare mercedes. In sfarsit, o sa se obisnuiasca cu "calitatea" superioara vechii berline si atunci ce o sa faca Dacia? Mergem tot cu 15 ani inapoi fata de concurenta? Ideea e ca treb sa creasca pretentiile romanilor ca sa introduca soluti mai calitative. Pana atunci ...sincer, sunt multumit. Pana acum am avut probleme cu ac-ul (vesnica problema a loganului), s-a rupt un cablu de la regaljul lombar si cam atat. Toate rezolvate pe garantie. Si Larurentiu, sunt multi baieti care nu au bagat decat benzina si solutie de parbriz si au mai mult de 50.000 km. Si chestia cu sfaturile despre anumite rezolvari ale unor probleme de pe daciaclub si reno denota faptul ca: 1. asa cum ai zis si tu te cam arde la buzunar sa rezolvi problema in service (dupa ce a trecut garantia), si din asta rezulta ca 2. sunt baieti destul de capabili si unii chiar pasionati de masini a. i. rezolva singuri unele chestii care nici cei din servce-uri nu le stiu. Link to comment
tarzy Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Salutare tuturor!Este primul post in cadrul acestui topic, si vreau sa subliniez inca de la inceput ca nu sunt un mare fan al Loganului. Dar pot sa confirm cele spuse de Mircea (postul 4741) referitor la Loganul dCI. La serviciu conduc zilnic 2 tipuri de Logan: un Ambition de 1.6 MPI si un Preferance 1.5 dCI. Credeti-ma ca, indiferent de traseul de urmat (urban sau extraurban), prefer dCI-ul exact datorita avantajelor subliniate de Mircea: o mai buna antifonare a habitaclului, un motor mult mai elastic imbinat cu o cutie perfect adaptata lui (cu 1.6 MPI este un urlet pregnant in masina incepand de la 128 km/h - datorita cutiei etajata scurt), viteza de croaziera de 130 km/h foarte lejera si un consum destul de rezonabil. Parerea mea - orice s-ar spune despre Logan - are, ca orice masina, si plusuri si minusuri; mie de exemplu imi surad urmatoarele (comparativ cu Matizul propriu): loc imens in habitaclu, un portbagaj generos si mai ales rotile dotate cu anvelope mari - nu se mai simt toate gropile, denivelarile de pe drum si vesnicele zgomote pe spate cand masina nu e incarcata complet. Acum sper sa nu se interpreteze cele spuse de mine ca o apologie a Loganului - eu doar am evidentiat niste aspecte care mi se par mie pozitive; afirm in continuare ca daca preturile la piese si la masina propriu-zisa n-ar fi asa ridicate (chiar jenant de mari), as scapa rapid de Matiz si as achizitiona un Logan dCI. nu spun ca preturile (masina si piese) la Logan sunt ieftine, dar ... cel putin pana acum ... eu nu am vazut piese mai putin scumpe la alte masini din aceeasi clasa (small family) si generatie. ca daca comparam cu berlina ... cred si eu ca-s scumpe. am mai precizat parca tot pe acest topic. piesele cumparate direct din service sunt EXAGERAT de scumpe dar ... ai alternative. Eu nu mi-as dori Logan, asta din postura de conducator de Clio. Daca si la Logan incepe sa troncane niturile de pe discul de ambreiaj la 15 mii de km, cablul de ambreiaj sa elibereze in trepte de pe la 20 de mii, ceramica din catalizator sa se faca praf la 30 de mii, sa nu mai am frana buna pe roata stanga spate si sa scartaie la eliberarea franei (de mana sau de picior), cd-player-ul sa "confiste" cd-ul si sa astepti pana dimineata sa-l elibereze 'mnealui, asta dupa ce ca e tartan si, cand stai cu motorul oprit si astepti pe cineva (sau faci alte treburi), sa se intrerupa, sa porneasca iar si sa astepti pana ia iar cd-ul, bucata de plastic ce tine capacul de la torpedou sa se rupa si scaunul sa se lase la 2-3 zile cativa dinti, atunci chiar nu m-ar incanta sa cumpar o masina la care trebuie sa bag 2500 ron in reparatii in primii 30 de mii de km, si asta in conditiile in care se vrea "o masina ieftina, accesibila tuturor". Pai daca se dezmembreaza sub mine, mi se opreste motorul la plecarea de pe loc la semafor, ajunge sa nu mai treaca de 110 km/h si sa faca ca un diesel la semafor, atunci pana in 100 de mii de km, ce ma mai asteapta? Pai la Matiz mi-a picat acumulatorul, un cablu de ambreiaj si un cap de bara in 50 de mii de km, acum a ajuns la 70 de mii si s-au mai cheltuit cu reparatiile fabuloasa suma de 120 ron, alt acumulator pentru ca a stat mult pe dreapta masina, (si nici nu mi-au dat-o ca sa mai las naibii clio in parcare si sa merg cu o masina buna). Eu zic ca un Logan cu fiabilitatea si eventualele defecte de la Daewoo (ca nu putem sa cerem zero defecte la low cost) chiar mi-ar placea, eventual daca luam si preturile de la piesele daewoo, chiar as spune ca e o masina corecta. Asa, nu ma incanta. eu taman am sarit de 40.000 km, masina inca in garantie (pana-n aprilie 2008) si pana acum in afara de benzina si consumabile nu am bagat 1 leu in masina. in garantie a fost schimbat dar sezutul de la scaunul sofer. nu spun ca ar fi un monument de fiabilitate dar ... nici nu se imrastie pe asfalt la semafor chiar asa cu una cu doua. despre daewoo eu nu pot sa vorbesc decat de TICO (alta class) care ... intradevar chiar isi merita un monument de fiabilitate. am cumparat masina anul trecut (prin mai), avea 45.000 Km - acum are 55000 mers 99% numai in bucurestisi si in afara de istributie nu i-am facut nimic, masina merge ceas. Link to comment
Lost boy Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 sa nu vorbim de preturile hyndai ca ne vine rau... Link to comment
laurentziu83 Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Si Larurentiu, sunt multi baieti care nu au bagat decat benzina si solutie de parbriz si au mai mult de 50.000 km. Si chestia cu sfaturile despre anumite rezolvari ale unor probleme de pe daciaclub si reno denota faptul ca:1. asa cum ai zis si tu te cam arde la buzunar sa rezolvi problema in service (dupa ce a trecut garantia), si din asta rezulta ca 2. sunt baieti destul de capabili si unii chiar pasionati de masini a. i. rezolva singuri unele chestii care nici cei din servce-uri nu le stiu. Crezi ca mie imi place sa bag bani in reparatii in loc sa-i bag in carburant? Problema e ca mi se pare nepermis sa ma murdaresc pe maini dupa 2 ani de la achizitie, la o masina de 8-9000 de euro. Si nici sa stau acum sa pun sudura pe catalizator si ciocanul pe discul de ambreiaj, ca doar nu-i tractor. Link to comment
EM!L Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 sa nu vorbim de preturile hyndai ca ne vine rau... Macar Hyundai-ul ofera garantia aia "babana" . Calitativ cred ca sunt peste Dacia&Reno. Da' aici se vorbeste de Logan, so ... Link to comment
Lost boy Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 (edited) Si nici sa stau acum sa pun sudura pe catalizator si ciocanul pe discul de ambreiaj, ca doar nu-i tractor. e cazul tau. De ce crezi ca alte masini nu au probleme dupa ce ies din garantie?De ce crezi ca la alte masini nu e "scumpe" service-ul? Faptul ca iti place sa mesteresti cu surubelnita la matiz denota ca iti place sa te murdaresti. Sau nu? Da' aici se vorbeste de Logan, so ... era vorba ca la logan piesele sunt scumpe. Dar sunt scumpe relativ la ? In functie de ce? Fata de trabant, da. Deci eu zic ca are rost sa comparam preturile pentru diferite marci din aceeasi categorie (vorbesc aici de accent) pentru a vedea care e mai scump, nu? Ca asa, fara termen de comparatie, e clar ca "E SCUMPE, DOMNE", NU?!?!?! si din cate vad eu aici: 1. http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...dpost&p=721 2. http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...dpost&p=662 3. http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...post&p=3768 4. ... si sunt 44 de pagini... I rest my case. q.e.d. Deci hadeti sa recunoastem ca unii au un dinte (sau mai multi) impotriva cuiva. Nu?!?! "> si nu numai la service-urile dacia sunt probleme: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?s...st&p=289744 nu? Edited August 22, 2007 by Lost boy Link to comment
closchkutza Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Corect si ce zici tu, dar ce zici de astea: http://www.daciaclub.ro/rugina-logan-t25123.html. Cum este posibil ca la masini de maxim 3 ani sa inceapa sa apara rugina?? Si sunt 15 pagini de astfel de probleme. Sa dau 9000 de euro pe o masina la care am rugina ca optional inclus, nu prea se merita. Link to comment
laurentziu83 Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 Mai, pentru mine masina e un simplu mijloc de deplasare din A in B, care sa-mi ofere ceva confort, performante, fiabilitate si sa aiba costuri corecte pentru categoria in care se incadreaza, in rest nu ma intereseaza ca scrie dacia sau Mercedes pe capota. Nu m-a interesat niciodata "sa ma dau mare" cu masina pe care o conduc, la fel de usor cobor din Passat si ma urc in dacie (ma refer la cazanul de berlina de-l mai am prin batatura) sau invers, nu m-am vaitat niciodata ca trebuie sa conduc una sau alta, important era sa-mi fac treaba. Asa ca nu stiu de unde deduci ca as avea un dinte impotriva Loganului, mai ales cand am o masina extrem de asemanatoare cu el. Eu doar am punctat ce am de reprosat la ele si atata tot, nu le-am facut frigidere, cazane sau mai stiu eu ce, am punctat doar ce pot sa dovedesc. Si inca ceva, la matiz n-am avut nevoie sa surubaresc, si e cam de aceeasi generatie cu Loganul la tehnologie. Link to comment
Lost boy Posted August 22, 2007 Share Posted August 22, 2007 ideea este urmatoarea: nu am zis că loganul nu are probleme, din contră. Pe mine mă miră faptul că de cum a apărut loganul toată lumea critică în sus ţi în jos loganul dar nu se mai uită la propira grădină sau grădinile vecine. Şi loganul e tot maşină, are probleme ca oricare alta, dar se vinde mai bine. Poate asta deranjează!?!? Nu ştiu! Dar ştiu că nu are rost să dezbatem atât că loganul e de rahat şi celelalte maşini sunt zâne. Ce naiba, sunt tot table toate. (Nu chiar toate, dar cele din sectorul ăsta de preţ da) Şi mai e o zicală : Dacă lumea nu te bârfeşte, nu exişti! Hai noroc şi la mai mare. Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now