BogdanG Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Nenea Mircea orice diesel care nu porneste in toti cilindrii merge aiurea pina se incalzeste, este perfect normal . PS> si PORSCHE te mai lasa in drum dapai DACIA Link to comment
Mircea Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Masina era calda! Eu am incercat s-o tin pornita vreo 5 minute si mersul nu se stabiliza deloc. A fost si motivul pentru care am sunat la DA. Link to comment
Satori Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Nenea Mircea orice diesel care nu porneste in toti cilindrii merge aiurea pina se incalzeste, este perfect normal . S'apoi merge bine, dar tot in 3 cilindri? Hai, Bogdane, las-o... O fi mai placut dieselul pe Logan, dar placerea e de scurta durata. Cu ocazia asta Dacia a mai reusit o performanta, a demontat mitul motorului diesel mai rezistent (impresia mea generala lasata de lectura forumului dedicat marcii). Link to comment
Lucian M Posted November 10, 2007 Share Posted November 10, 2007 Pai asta e "by default". E bonus acordat la cumparare. Marea majoritate a loganelor au ruginica. Si multi isi pun "tips" din bazar si o fac sorcova. Repet, n-as avea nimic cu masina asta daca ar fi avut un ALT design exterior si interior. Asa, cu bubele ei, isi face treaba, insa cand atractie nu "ie", nimic nu "ie". Link to comment
ToPser Posted November 10, 2007 Share Posted November 10, 2007 Ce nu ati vazut tobe ruginite si pe alte masini ? Sau pe Logan nu au voie sa rugineasca ? Sau se racise topicul asta ? Link to comment
c_french84 Posted November 10, 2007 Share Posted November 10, 2007 (edited) Daca o incingi rau nu are timp sa rugineasca ! "> Edited November 11, 2007 by Mircea Citare inutila a mesajului anterior. Link to comment
Lucian M Posted November 10, 2007 Share Posted November 10, 2007 Da, se transforma in antimaterie . Da, sunt multe masini care au tobele ruginite. Spre exemplu: majoritatea daciilor 1300, 1310 etc. Am vazut si masini cu pretentii: audi, vw. Ce, nu au voie sa rugineasca?! Dar tzava aia de logan era ruginita de parca statuse in saramura. No offence . Link to comment
Satori Posted November 10, 2007 Share Posted November 10, 2007 Baga capul sub masina. Si a ta e ruginita. Link to comment
Lucian M Posted November 11, 2007 Share Posted November 11, 2007 Imi pare rau, dar nu este. De fapt, imi pare bine. Link to comment
Mircea Posted November 11, 2007 Share Posted November 11, 2007 Look better! Mai ales la catalizator in fata. Ca doar n-oi avea vreun esapament de inox Link to comment
Lucian M Posted November 11, 2007 Share Posted November 11, 2007 Daca reusesc sa o sui pe rampa la SMA- fac si o poza. Numai timp sa fie. Link to comment
EM!L Posted November 11, 2007 Share Posted November 11, 2007 Daca n-ai de inox, e doar o problema de timp pana apare , asta in cazul in care nu a aparut deja! Link to comment
alx Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 mah, daca ati fi avut logan v-ati fi dat seama ca teava aia nu e cea originala pt ca e prea lunga, e iesita prea mult in afara. Link to comment
Satori Posted November 12, 2007 Share Posted November 12, 2007 Si prea subtire. Si nu glumesc. Link to comment
Mike1 Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Sa mai animam putin lucrurile p-aici.. daca aveti 43 k euro, go for it http://www.promotor.ro/articol/1057027/hob...cia-logan-20-rs Link to comment
closchkutza Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Laudabila initiativa, DAR: 1. Nu cred ca o sa vedem masina aia pe strada, am vazut ca prototipul era super ranforsat, ma gandesc la faptul ca sasiul nu o sa reziste in forma actuala. 2. La +40k Euro sunt destule masini peste 200cp si cu performante mult mai mari! Asa ca eu nu as da banii pe el. In plus, daca rugineste si ala dupa 2 ani? )"> Link to comment
sebip Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 (edited) Ca si prototip a ajuns la pretul ala...probail ca daca ar scoate-o in serie ar ajunge mai ieftina. Clio RS e CIP ~16.500 Euro Edited November 26, 2007 by sebip Link to comment
closchkutza Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Vom trai si vom vedea. Dar gandeste-te ca cel scos de Elia parca nu era chiar asa ieftin. Link to comment
laurentziu83 Posted November 26, 2007 Share Posted November 26, 2007 Cu 7000 de euro imi iau Megane Coach de 150 de CP, care se tine pe sosea de 1000 de ori mai bine decat ligheanul. Link to comment
dadu1976 Posted November 27, 2007 Share Posted November 27, 2007 ma poate ajuta careva dintre voi? de 2 zile am urmarit ca daca aprind farurile la loganul meu si bag semnalizarea de stinga si se opreste semnalizarea se stinge luminile (farurile) pentru citeva secunde si atunci iar se aprind ce poate sa fie???asta se intimpla doar cind semnalizez la stinga la treapta nu este nimic!!! din ce cauza face asta??? este ceva proplema crava??? ma poate ajuta careva??? sursa daciaclub Link to comment
alx Posted November 28, 2007 Share Posted November 28, 2007 Lurentiu, cu aceeasi bani iei si un bemve de 10 ani care, la fel, se tine excelent pe sosea. Si? Esti offtopic. Link to comment
laurentziu83 Posted November 28, 2007 Share Posted November 28, 2007 (edited) Neahh, la noi e taxa de prima inmatriculare care nu ne permite sa ne luam ce vrem, trebuie musai sa ne luam masini de familie (ieftine) si noi. Esti offtopic. Ce gluma buna ! Edited November 28, 2007 by laurentziu83 Link to comment
mad_voly Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 Eu vreau sa spun ca am 40.000 km cu loganul. Am fost pana in Paris cu el si nu am avut nici cea mai mica problema cu el. Mai ales ca vara care tocmai a trecut m-a prins lucrand part-time cu masina la o firma de curierat. Tot cea a vazut au fost filtrele si uleiul. Recunosc ca mi s-a ars faza scurta pe dreapta dar la 40.000 km zic ca nu e nimic. Asa ca vorbiti voi pana nu mai puteti si huliti-l dar pana la urma tine si de gandirea romanului care spune : " ce imi trebuie mie logan, e jaf, e frigider, e nu stiu cum" . Daca va uitati si pe alte siteuri sa vedeti acolo marci de renume care au probleme in primii 10.000 km. Si cred ca nu e prea placut sa dai peste 20 de mii de euro pe o masina si sa ai belele cu ea Link to comment
andreib Posted January 16, 2008 Share Posted January 16, 2008 (edited) Eu vreau sa spun ca am 40.000 km cu loganul. ...Tot cea a vazut au fost filtrele si uleiul. Recunosc ca mi s-a ars faza scurta pe dreapta dar la 40.000 km zic ca nu e nimic. Uite tocmai aici apare o mare diferenta de gandire. EU la 40kkm am schimbat deja uleiul de 4 ori, antigelul odata, lichidul de frana odata, toate celelalte filtre de 4 ori. NU avem aceleasi pretentii de la masini, deci nu prea avem ce compara. Pe tine probabil nu te deranjează diversele zgomote ale masinii, motorul galagios şi nici nu vei constata o abatere mica de la parametrii masinii, de aceea pt tine este o alegere buna. Edited January 16, 2008 by andreib Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now