closchkutza Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Pai da, este un hatch care arata ca un sedan . Link to comment
Satori Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 Hatch nu se refera la un mod de a arata ci de a fi. Eu asa inteleg. Link to comment
Mircea Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 fara suparare da tu vorbesti de redescoperirea oului. Orice sedan are problema spusa de tine ) si al dracului, tot se cumpara "> La 99% din sedanuri bancheta spate este fractionabila, pentru a reduce din disconfortul creat de forma caroseriei. La logan insa, caroseria este atat de bine inchegata, incat a trebuit ca sedanului sa-i puna o traversa de rigidizare in spatele pernei, iar mcv-ului sapca din tabla profilata... Link to comment
Mircea Posted January 25, 2008 Share Posted January 25, 2008 (edited) Sapca. Suprainaltat cu tabla profilata pentru a creste rezistenta la torsiune a caroseriei. Numele vine de la vechile microbuze TV folosite in regim de maxi-taxi in Bucuresti, pe vremea impuscatului, carora, pentru a se putea sta in ele in picioare - deh, folosirea judicioasa si rationala a mijloacelor de transport - li se aplicasera niste suprainaltari din fibra de sticla alba, indiferent de culoarea caroseriei. Totul pana cand, intr-o "vizita de lucru", mai marele tarii a zis "sa dispara sepcile astea din muncipiul Bucuresti!" Si au fost inlocuite cu niste rocaruri patratoase, in fapt, tot sasiuri de TV dar carosate cu fibra de sticla, de culoare galbena. Esti pusti Edited January 25, 2008 by Mircea Link to comment
cararama Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 La 99% din sedanuri bancheta spate este fractionabila, pentru a reduce din disconfortul creat de forma caroseriei. La logan insa, caroseria este atat de bine inchegata, incat a trebuit ca sedanului sa-i puna o traversa de rigidizare in spatele pernei, iar mcv-ului sapca din tabla profilata... sunt curios la ce te ajuta acea bancheta fractionabila daca ai un televizor (laitmotivul celor cu hatch) care nu intra pe gura de incarcare > incarci din interior portbagajul > Link to comment
laurentziu83 Posted January 26, 2008 Share Posted January 26, 2008 La nimic, dar visul romanului e sa-si ia Sedan, chiar si Pejo 206. Link to comment
tarzy Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 sunt curios la ce te ajuta acea bancheta fractionabila daca ai un televizor (laitmotivul celor cu hatch) care nu intra pe gura de incarcare > incarci din interior portbagajul > singura utilitate pe care o vad eu este ca poti baga in masina lucrurile lungi si subtiri ... de ex skiuri Link to comment
Mircea Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 sunt curios la ce te ajuta acea bancheta fractionabila daca ai un televizor (laitmotivul celor cu hatch) care nu intra pe gura de incarcare > incarci din interior portbagajul > La Lacetti un tv de 51 intra cu tot cu cutie. Fara cutie, rabatez bancheta si-l bag pe usa, in spate. Bancheta rabatabila ma ajuta la carat obiecte lungi. Incearca sa pui in logan cateva pachete de parchet laminat, vezi, poti? Link to comment
cararama Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 si ce te faci daca ai un tv de 54"? sau mai mare? nu te bazezi mai bine pe sistemul de livrari pe care majoritatea marilor magazine il ofera? Link to comment
Mircea Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 Mai sa fie! Cand e vorba de logan, e bun domn'le , e ieftin, are portbagajul mare si piesele ieftine, stai in picioare inauntru etc etc. Cand vine cineva si arata ca de fapt si de drept, Logan nu e nimic altceva decat o masina ieftina, si ca este construita fara pic de ergonomie, din economie, dupa un atent studiu de marketing asupra a ceea ce ia ochiul romanului cu venituri mici si medii (portbagajul mare sa-si care conservele si porcul de la tara, spatiu mare sa poti pune 5 insi in spate unul peste altul si visul ca merge intr-o masina straina - by Renault), brusc nu mai e nevoie de portbagaj mare, ca merge si livrarea de la magazin, nu mai e nevoie de spatiu mult in interior, ca deh, merge si metroul, nu e nevoie ca butoanele de la geamuri sa fie pe fiecare usa, ca ajungem si la alea de pe bord, nu e nevoie sa ajungem la climatizare ca ajungem la cas sa dam maneaua la maxim, si asa mai departe. Nu am nimic cu cei ce au logan, dar sincer mi se inflameaza dintii cand vad zilnic zeci de posesori de logan pentru care ''za car'' n-are pereche. Oameni buni, loganisti, nu este altceva decat o masina ieftina, facuta din economie! Treziti-va si fiti realisti! Link to comment
Elfu Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 S-a enervat Mircea. Mircea, lasa-i bre cu frigiderul lor minune... oricum e cea mai ecologica masina din clasa ei. Biodegradabila din fabrica, cu garantie cu tot. Link to comment
Lucian M Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 Hopaaaaa! In sfarsit- adevarul spus in fata! Ultima duma data de unchi-meu: loganul lui ambiance (a doua varianta, imediat dupa aia cheala) cica are abs, AC, geamuri electrice in nr de 4, alarma etc. Enciclopedie ambulanta, nu alta. Ce ti-e si cu loganistii astia, au impresia ca au limuzine. Link to comment
soldoveanul Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 Atunci cand te urci la volanul unui Logan fara a porni motorul vezi doua mari tampenii rezultate in procesul de proiectare:comanda climatizarii amplasata total aiurea si manerul de care tragi pentru a inchide portiera. Apoi urmeaza altele. Dar trebuie sa recunoastem ca cea mai tare masina este cea aflata in curtea noastra sau in fata blocului.De aceea ma stradui sa-i inteleg pe loganisti. Link to comment
Lucian M Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 Da' de turometrul FARA zona rosie- ce spui? Link to comment
andrei_xxl Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 (edited) Simplu : zona rosie incepe la 8000 Sau din economie n-au mai vrut sa dea 1 eurocent pe vopsea rosie. Parca toata masina asta e facuta numai din economii. Imi place in mod deosebit arcul care inchide portbagajul si spatiul impresionant pe care il ocupa. In afara de ce au mai descris co-forumistii mai sus, e o masina buna Edited January 27, 2008 by andrei_ics_ics_el Link to comment
Lucian M Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 (edited) Simplu : zona rosie incepe la 8000 O fi motor de Honda?! Sato- ia vezi- mai ai motoru' sub capota?! Ca poate l-au furat astia sa-l cloneze. In afara de ce au mai descris co-forumistii mai sus, e o masina buna Riiiiight! Edited January 27, 2008 by Lucian M Link to comment
vijelie Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 (edited) La Lacetti un tv de 51 intra cu tot cu cutie. Fara cutie, rabatez bancheta si-l bag pe usa, in spate. Bancheta rabatabila ma ajuta la carat obiecte lungi. Incearca sa pui in logan cateva pachete de parchet laminat, vezi, poti? Daca e vorba doar de cateva pachete, incap si pe bancheta din spate, mai pe oblic si cu fereala sa nu sparga geamul. Mai mult de 8 nu am putut inghesui, erau de 1350 mm lungime. Lucian, unchiul tau in ce distanta franeaza de la 60 kmph la 0? Ca tu ai ABS si ne-ai uimit cu performanta Edited January 27, 2008 by vijelie Link to comment
Lucian M Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 (edited) Mda, la fel cum ma uimeste pe mine loganul la ergonomie. LE: unchiu-meu nu franeaza- el opreste doar prin puterea mintii. N-are nevoie de frane- el simte masina. Da tu de ce te simti atins, ca doar nu mai ai conserva... Edited January 27, 2008 by Lucian M Link to comment
vijelie Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 Nu ma simt atins, daca cineva nu reuseste sa bage parchet laminat in Logan e bine sa stie ca nu masina are vreo problema, mai trebuie si putina staruinta. Link to comment
soldoveanul Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 Da' de turometrul FARA zona rosie- ce spui? Mii de scuze, desi am mers destul de mult cu MCV-ul parintilor n-am observat lipsa zonei rosii de pe torometru, eram preocupat sa inteleg cum se pot utiliza comenzile climatizarii fara sa te apleci. Link to comment
Lucian M Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 (edited) Nu e vorba de parchetul laminat ci despre faptul ca degeaba ai porcbagaj mare dar nu incap lucruri de dimensiuni mai mari in el. Iar cand nu ai nici bancheta rabatabila si trebe sa stai cu cheia in mana sa desfaci suruburi sa scoti bancheta- deja presupune probleme grave de (dis)confort. eram preocupat sa inteleg cum se pot utiliza comenzile climatizarii fara sa te apleci Vecine- da' trebe sa faci plecaciuni si matanii sa mearga climatizarea?! Edited January 27, 2008 by Lucian M Link to comment
vijelie Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 (edited) Mai, ce sa zic... Daca eu nu am avut nevoie decat sa car niste parchet care intamplator a si incaput, nu inseamna ca e o masina confortabila si/sau pentru carat chestii voluminoase. Dar, una peste alta, am fost multumit de cate lucruri au incaput pe motiv de copil mic dus la mare si la munte. Bai ma dai pe spate cu climatizarea aia... Ai incercat sa intinzi mana dreapta? Edited January 27, 2008 by vijelie Link to comment
Lucian M Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 Bai ma dai pe spate cu climatizarea aia... Ai incercat sa intinzi mana dreapta? Pai stiu ca atunci cand faci matanii te apleci cu amandoua mainile... Link to comment
vijelie Posted January 27, 2008 Share Posted January 27, 2008 Nu stiu frate cand aveam Logan eram ateu convins, intindeam mana spre butoane si gata minunea... Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now